Материалдар / Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Қазақстан тарихы пәнінен тарихшы мұғалімдерге қажет ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2020
463
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың басы І.Ұйымдастыру: «Бірлік» стратегиясы Оқушылар шағын топ құрамында бір қолын жұдырыққа жұмып,

1 слайд
Сабақтың басы І.Ұйымдастыру: «Бірлік» стратегиясы Оқушылар шағын топ құрамында бір қолын жұдырыққа жұмып, бір мезгілде саусақтарын ашады. Мақсаты: Оқушылардың зейінін сабаққа аударып, ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

1 слайд

Сабақтың басы І.Ұйымдастыру: «Бірлік» стратегиясы Оқушылар шағын топ құрамында бір қолын жұдырыққа жұмып, бір мезгілде саусақтарын ашады. Мақсаты: Оқушылардың зейінін сабаққа аударып, ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

Сабақтың ұраны Жатқанда елің еркін, азат болып, Ешкімге жүрмеу үшін мазақ болып, Халхыңның тарихын біл, жұртын тан

2 слайд
Сабақтың ұраны Жатқанда елің еркін, азат болып, Ешкімге жүрмеу үшін мазақ болып, Халхыңның тарихын біл, жұртын таны, Сонда сен көгерерсің қазақ болып.

2 слайд

Сабақтың ұраны Жатқанда елің еркін, азат болып, Ешкімге жүрмеу үшін мазақ болып, Халхыңның тарихын біл, жұртын таны, Сонда сен көгерерсің қазақ болып.

. Үй тапсырмасын сұрау: «Карта калодасы» әдісі Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыланд

3 слайд
. Үй тапсырмасын сұрау: «Карта калодасы» әдісі Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Оқушылар (сұрақ-жауап) карта калодасын сағат тілімен таратады. Дескрипторлар: - сұрақтың жауабын анықтайды; - қазақ хандығының саяси жағдайын бағалайды.

3 слайд

. Үй тапсырмасын сұрау: «Карта калодасы» әдісі Мақсаты: Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру. Оқушылар (сұрақ-жауап) карта калодасын сағат тілімен таратады. Дескрипторлар: - сұрақтың жауабын анықтайды; - қазақ хандығының саяси жағдайын бағалайды.

Оқушыларды топқа бөлу Мақсаты: Оқушыларды гендірлік топқа бөліп, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру (қағаз қиынды

4 слайд
Оқушыларды топқа бөлу Мақсаты: Оқушыларды гендірлік топқа бөліп, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру (қағаз қиындыларындағы суреттер арқылы топқа бөлінеді) 1.топ 2. топ 3.топ

4 слайд

Оқушыларды топқа бөлу Мақсаты: Оқушыларды гендірлік топқа бөліп, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру (қағаз қиындыларындағы суреттер арқылы топқа бөлінеді) 1.топ 2. топ 3.топ

« Сурет арқылы болжау » стратегиясы -Бұл суреттердің бір-бірімен қандай байланысы бар?

5 слайд
« Сурет арқылы болжау » стратегиясы -Бұл суреттердің бір-бірімен қандай байланысы бар?

5 слайд

« Сурет арқылы болжау » стратегиясы -Бұл суреттердің бір-бірімен қандай байланысы бар?

Сабақтың тақырыбы: Абылай ханның ішкі

6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты. Зерттеу сұрағы: Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

Мақсаты: 7.3.2.3 Абыл

7 слайд
Мақсаты: 7.3.2.3 Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау;

7 слайд

Мақсаты: 7.3.2.3 Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау;

« Маңыздылық сатысы » әдісі Мақсаты: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының негізгі басымдылықтарын анықтау және маң

8 слайд
« Маңыздылық сатысы » әдісі Мақсаты: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының негізгі басымдылықтарын анықтау және маңыздылық деңгейі бойынша орналастыру Дескрипторлар: - маңыздылық бойынша ішкі саясаттың 4 басымдылығы көрсетеді - маңыздылық бойынша сыртқы саясаттың 4 басымдылығы көрсетеді -Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатына қорытынды жасайды  

8 слайд

« Маңыздылық сатысы » әдісі Мақсаты: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының негізгі басымдылықтарын анықтау және маңыздылық деңгейі бойынша орналастыру Дескрипторлар: - маңыздылық бойынша ішкі саясаттың 4 басымдылығы көрсетеді - маңыздылық бойынша сыртқы саясаттың 4 басымдылығы көрсетеді -Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатына қорытынды жасайды  

Ішкі саясаты Сыртқы саясаты 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. Қорытынды:

9 слайд
Ішкі саясаты Сыртқы саясаты 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. Қорытынды:

9 слайд

Ішкі саясаты Сыртқы саясаты 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. Қорытынды:

ҚБ «Егер 5 минутыңыз болса» М Кері байланыс - Абылай ханның ішкі-сыртқы саясатының ерекшеліктері қандай ? - Абылай ханның

10 слайд
ҚБ «Егер 5 минутыңыз болса» М Кері байланыс - Абылай ханның ішкі-сыртқы саясатының ерекшеліктері қандай ? - Абылай ханның жүргізген ішкі және сыртқы саясаты бүгінгі күні өзекті ме? -Сіздер егер қосымша 5-минут берілсе, нені жақсартар едіңіздер?

10 слайд

ҚБ «Егер 5 минутыңыз болса» М Кері байланыс - Абылай ханның ішкі-сыртқы саясатының ерекшеліктері қандай ? - Абылай ханның жүргізген ішкі және сыртқы саясаты бүгінгі күні өзекті ме? -Сіздер егер қосымша 5-минут берілсе, нені жақсартар едіңіздер?

«Ой жалғау» стратегиясы Мақсаты: Абылай ханның саясатының тарихи маңызын аша отырып, қазіргі ө

11 слайд
«Ой жалғау» стратегиясы Мақсаты: Абылай ханның саясатының тарихи маңызын аша отырып, қазіргі өмірмен байланыстыру. «Абылай хан мұрасы: идеялардың өзара байланысы және сабақтастығы» - Абылай хан мұрасы……………………. - Мәңгілік ел болу үшін.................. - «Рухани жаңғыру»....................... - Ел тыныштығы.............................. - Келешек ұрпақ............................... Дескрипторлар - ойды жалғастырады; - тарихи маңызын анықтайды . Бағалау: «ҚҚҚ» стратегиясы 1. Қызықтысы; 2. Қиналған жері, 3. Құнды жері.

11 слайд

«Ой жалғау» стратегиясы Мақсаты: Абылай ханның саясатының тарихи маңызын аша отырып, қазіргі өмірмен байланыстыру. «Абылай хан мұрасы: идеялардың өзара байланысы және сабақтастығы» - Абылай хан мұрасы……………………. - Мәңгілік ел болу үшін.................. - «Рухани жаңғыру»....................... - Ел тыныштығы.............................. - Келешек ұрпақ............................... Дескрипторлар - ойды жалғастырады; - тарихи маңызын анықтайды . Бағалау: «ҚҚҚ» стратегиясы 1. Қызықтысы; 2. Қиналған жері, 3. Құнды жері.

Эссе . «Абылай хан-аңызға айналған тұлға » Мақсаты: Сабақ барысында алған білімі мен түсініктерінің негізінде оқиға желісі с

12 слайд
Эссе . «Абылай хан-аңызға айналған тұлға » Мақсаты: Сабақ барысында алған білімі мен түсініктерінің негізінде оқиға желісі сақталған ой толғау құрастыруға дағдыланады. Дескриптор -150 сөзден кем емес; -Терминдердің қамтылуы; -Жеке көзқарастың көрінісі; -Фактілі дәлелдедің болуы (аргумент) -қорытынды пікір жазу. ҚБ «Бас бармақ» әдісі

12 слайд

Эссе . «Абылай хан-аңызға айналған тұлға » Мақсаты: Сабақ барысында алған білімі мен түсініктерінің негізінде оқиға желісі сақталған ой толғау құрастыруға дағдыланады. Дескриптор -150 сөзден кем емес; -Терминдердің қамтылуы; -Жеке көзқарастың көрінісі; -Фактілі дәлелдедің болуы (аргумент) -қорытынды пікір жазу. ҚБ «Бас бармақ» әдісі

«1 сөйлем» әдісі: Мақсаты: Білгендері мен үйренгендерін тұжырымдайды және жаңа біліміне баға береді. Оқушылар өтіл

13 слайд
«1 сөйлем» әдісі: Мақсаты: Білгендері мен үйренгендерін тұжырымдайды және жаңа біліміне баға береді. Оқушылар өтілген тақырып бойынша бір сөйлемнен ой түйіндейді. Мысалы: (Абылай үш жүздің басын біріктірген хан)

13 слайд

«1 сөйлем» әдісі: Мақсаты: Білгендері мен үйренгендерін тұжырымдайды және жаңа біліміне баға береді. Оқушылар өтілген тақырып бойынша бір сөйлемнен ой түйіндейді. Мысалы: (Абылай үш жүздің басын біріктірген хан)

Рефлексия : «Аяқталмаған сөйлем » әдісі О Мен........... бүгін білдім О Маған қызықты болды..

14 слайд
Рефлексия : «Аяқталмаған сөйлем » әдісі О Мен........... бүгін білдім О Маған қызықты болды... О Маған қиын болды..... Үй тапсырмасы: Абылайдың ішкі-сыртқы саясаты (Абылай сөзіне сөзжұмбақ құрау)

14 слайд

Рефлексия : «Аяқталмаған сөйлем » әдісі О Мен........... бүгін білдім О Маған қызықты болды... О Маған қиын болды..... Үй тапсырмасы: Абылайдың ішкі-сыртқы саясаты (Абылай сөзіне сөзжұмбақ құрау)

Келесі кездескенше еліміз аман, халқымыз тыныш болсын!

15 слайд
Келесі кездескенше еліміз аман, халқымыз тыныш болсын!

15 слайд

Келесі кездескенше еліміз аман, халқымыз тыныш болсын!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ