Адам ағзасының химиялық құрамы.Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы




1 слайд
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары:
9.5.1.1 адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атау және олардың маңызын
түсіндіру (О, С, Н, N, Ca, P, K, S, Cl, Mg, Fe);
9.5.1.2 Қазақстанның тұрғындарының типтік тамақтану рационын зерттеу және
теңгерімді тамақтану рационын құрастыру
Сабақтың мақсаты:
Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды.
Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады.
Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Қолдану
Химия 9 класс
Бөлім:
9.3Адам ағзасындағы
химиялық элементтер
Сабақтың тақырыбы:Адам ағзасының химиялық
құрамы.Макроэлементтер, микроэлементтер және
олардың маңызы
1 слайд
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары: 9.5.1.1 адам ағзасының құрамына кіретін элементтерді атау және олардың маңызын түсіндіру (О, С, Н, N, Ca, P, K, S, Cl, Mg, Fe); 9.5.1.2 Қазақстанның тұрғындарының типтік тамақтану рационын зерттеу және теңгерімді тамақтану рационын құрастыру Сабақтың мақсаты: Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды. Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады. Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады. Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Химия 9 класс Бөлім: 9.3Адам ағзасындағы химиялық элементтер Сабақтың тақырыбы:Адам ағзасының химиялық құрамы.Макроэлементтер, микроэлементтер және олардың маңызы

2 слайд
Әдіс-тәсілдер
Жеке тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі
Сабақ мақсаты:Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды.
Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады.
Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.
“Топтастыру” әдісі
“Сәйкестендіру” әдісі
арқылы есту қабілеті
зақымданған оқушыға
тапсырма қағазға
шығарып беріледі.
Мақсаты: ЕБҚЕ
оқушымен мұғалім
жеке жұмыс жасау
арқылы оқу процесіне
белсене қатысуға
ықпал етеді
Білім алушылардың оқуын
жеке және ерекше
қажеттіліктеріне сәйкес
қолдауға ықпал ететін әдіс
Барлық білім алушыларды
оқу процесіне тартуға ықпал
ететін әдіс
Оқу мақсатына қол
жеткізуге мүмкіндік
беретін әдіс
Жеке жұмыс жүргізу
дағдысы дамиды.
.Ашық және жабық
сұрақтарды қояды,
шешімін табады.Өз
ойын ашық
жеткізеді.
Бұл әдіс білімді
жүйелеу және басқа
мәселелерді ашу үшін
қолданылады. Көп уақытты
үнемдейді, сол тақырыпқа
теорияны мазмұндауға ,
уақыт бөледі. Одан басқа
жаңа тақырыпқа байланысты
материалдар, өз ізденістерін
арттыру.
2 слайд
Әдіс-тәсілдер Жеке тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі Сабақ мақсаты:Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды. Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады. Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады. “Топтастыру” әдісі “Сәйкестендіру” әдісі арқылы есту қабілеті зақымданған оқушыға тапсырма қағазға шығарып беріледі. Мақсаты: ЕБҚЕ оқушымен мұғалім жеке жұмыс жасау арқылы оқу процесіне белсене қатысуға ықпал етеді Білім алушылардың оқуын жеке және ерекше қажеттіліктеріне сәйкес қолдауға ықпал ететін әдіс Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал ететін әдіс Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін әдіс Жеке жұмыс жүргізу дағдысы дамиды. .Ашық және жабық сұрақтарды қояды, шешімін табады.Өз ойын ашық жеткізеді. Бұл әдіс білімді жүйелеу және басқа мәселелерді ашу үшін қолданылады. Көп уақытты үнемдейді, сол тақырыпқа теорияны мазмұндауға , уақыт бөледі. Одан басқа жаңа тақырыпқа байланысты материалдар, өз ізденістерін арттыру.

3 слайд
Тапсырмалар
Оқу мақсатына қол жеткізуге
мүмкіндік беретін тапсырма
Жеке тапсырма
«Топтастыру»
әдісі
Топпен бірігіп, берілген тақырып
бойынша мағлұматтарды
топтастырып, постер дайындап, оны
қорғайды.
І топ: «Макроэлементтер»
ІІ топ: «Микроэлементтер»
«Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар
бір-бірін бағалайды.
Берілген азық-түліктерден адам ағзасына
қажет тәуліктік тамақтану пирамидасын
құрастырыңыз
(Тағамдар: тәтті бәліштер,макарон өнімдері,
жеміс-жидектер, тәттілер, ет-балық өнімдері,
сүт өнімдері, көкөністер, сусындар, нан
өнімдері, май, ірімшік)
Дескриптор:
● Азық-түліктерді ретімен тамақтану
пирамидасына қойып шығады; ·
● Күнделікті адам ағзасына керекті
азықтарды мөлшерін анықтап,
қажеттіліктерін көрсетеді.
Сабақ мақсаты:Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды.
Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады.
Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.
3 слайд
Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік беретін тапсырма Жеке тапсырма «Топтастыру» әдісі Топпен бірігіп, берілген тақырып бойынша мағлұматтарды топтастырып, постер дайындап, оны қорғайды. І топ: «Макроэлементтер» ІІ топ: «Микроэлементтер» «Үш шапалақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Берілген азық-түліктерден адам ағзасына қажет тәуліктік тамақтану пирамидасын құрастырыңыз (Тағамдар: тәтті бәліштер,макарон өнімдері, жеміс-жидектер, тәттілер, ет-балық өнімдері, сүт өнімдері, көкөністер, сусындар, нан өнімдері, май, ірімшік) Дескриптор: ● Азық-түліктерді ретімен тамақтану пирамидасына қойып шығады; · ● Күнделікті адам ағзасына керекті азықтарды мөлшерін анықтап, қажеттіліктерін көрсетеді. Сабақ мақсаты:Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды. Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады. Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.

4 слайд
Тапсырмалар
Білім алушылардың жеке және ЕББ қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма
Сабақ мақсаты:Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды.
Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады.
Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады.
«Сәйкестендіру» әдісі
Элемент Организмдегі маңызы
А) Темір 1)Сүйек пен тістің құрамына кіреді
В) Оттек 2)Қандағы гемоглобин құрамына кіреді
С) Йод 3)Тыныс алуға қажет
D) Кальций4) Ойлау іс-әрекеті үшін қажет
«Басбармақ»
әдісімен бағалау
4 слайд
Тапсырмалар Білім алушылардың жеке және ЕББ қажеттіліктеріне сәйкес келетін тапсырма Сабақ мақсаты:Адам ағзасына кіретін элементтерді атайды. Элементтердің адам ағзасына маңызын түсіндіре алады. Қазақстан тұрғындарының теңгерімді тамақтану рационын құрастырады. «Сәйкестендіру» әдісі Элемент Организмдегі маңызы А) Темір 1)Сүйек пен тістің құрамына кіреді В) Оттек 2)Қандағы гемоглобин құрамына кіреді С) Йод 3)Тыныс алуға қажет D) Кальций4) Ойлау іс-әрекеті үшін қажет «Басбармақ» әдісімен бағалау

5 слайд
Тапсырмалар
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма
Баға
лау
крит
ерий
і
•Жауабын дұрыс айту
Деск
рипт
ор
•Элементті дұрыс табады
•Оның микроэлемент екенін
біледі
Адам ағзасына
микроэлементтердің
маңыздылығы
макроэлементтерден кем
емес.Бірақ олардың ағзаға
аз мөлшері қажет. Сондай
элементтің бірін кәрістер
бет жақпа майларының
құрамына еңгізген.Ол
жасушаларды бұзылудан
сақтап, ерте қартаюға жол
бермейді.Обыр
жасушаларының өсуін
баяулатады. Кәрістер бет
жақпа майының құрамына
қандай элемент еңгізді?
5 слайд
Тапсырмалар Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға арналған тапсырма Баға лау крит ерий і •Жауабын дұрыс айту Деск рипт ор •Элементті дұрыс табады •Оның микроэлемент екенін біледі Адам ағзасына микроэлементтердің маңыздылығы макроэлементтерден кем емес.Бірақ олардың ағзаға аз мөлшері қажет. Сондай элементтің бірін кәрістер бет жақпа майларының құрамына еңгізген.Ол жасушаларды бұзылудан сақтап, ерте қартаюға жол бермейді.Обыр жасушаларының өсуін баяулатады. Кәрістер бет жақпа майының құрамына қандай элемент еңгізді?