Адам болам десеңіз....
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
АДАМ
БОЛАМ
ДЕСЕҢІЗ...
1 слайд
АДАМ БОЛАМ ДЕСЕҢІЗ...
2 слайд
ТОПТАСТЫРУ
Адам қандай
болуы керек?
2 слайд
ТОПТАСТЫРУ Адам қандай болуы керек?
3 слайд
АБАЙДЫҢ ҚАРА СӨЗДЕРІ
Күллі адам баласын қор қылатын үш нәрсе
бар.Содан қашпақ керек. Әуелі надандық ,
екіншісі еріншектік, үшіншісі залымдық
деп білесің.
Надандық білімнің , ғылымның жоқтығы,
дүниеден еш нәрсені оларсыз біліп
болмайсың.Білімсіздік хайуанда ғана
болады.
Еріншектік - күллі дүниедегі өнердің
дұшпаны.Талапсыздық, жігерсіздік,
ұятсыздық, кедейлік бәрі осыдан шығады.
Залымдық - адам баласының дұшпаны.
Адам баласымен дұшпан болса, адамнан
бөлінуі, бір жыртқыш хайуанға қосылады .
3 слайд
АБАЙДЫҢ ҚАРА СӨЗДЕРІ Күллі адам баласын қор қылатын үш нәрсе бар.Содан қашпақ керек. Әуелі надандық , екіншісі еріншектік, үшіншісі залымдық деп білесің. Надандық білімнің , ғылымның жоқтығы, дүниеден еш нәрсені оларсыз біліп болмайсың.Білімсіздік хайуанда ғана болады. Еріншектік - күллі дүниедегі өнердің дұшпаны.Талапсыздық, жігерсіздік, ұятсыздық, кедейлік бәрі осыдан шығады. Залымдық - адам баласының дұшпаны. Адам баласымен дұшпан болса, адамнан бөлінуі, бір жыртқыш хайуанға қосылады .
4 слайд
“ ОЙ ҚОЗҒАУ”
Оқылған сөзден біз нені ұқтық?
Адамның адам болып қалыптасуына
не әсер етеді деп ойлайсыз ?
Адам саналы, білімді болуы үшін
қандай қасиеттерді жанына серік етуі
керек ?
4 слайд
“ ОЙ ҚОЗҒАУ” Оқылған сөзден біз нені ұқтық? Адамның адам болып қалыптасуына не әсер етеді деп ойлайсыз ? Адам саналы, білімді болуы үшін қандай қасиеттерді жанына серік етуі керек ?
5 слайд
АДАМДЫ ӘДІЛЕТТІ ДЕУГЕ
БОЛА МА ?
Егер.....
І топ. Сыныптағы балалардың бәрі балаға
жабылып , ызаландырып
тиіссе , ..........
ІІ топ. Басқалар туралы ешқашан жаман
пікір
айтпаса......
ІІІ топ..Ненің жаман , ненің жақсы екенін
айыра
білетін болса......
ІҮ топ.Әлсізді біреу ренжітіп жатқанда ,
оған ара
түспесе......
5 слайд
АДАМДЫ ӘДІЛЕТТІ ДЕУГЕ БОЛА МА ? Егер..... І топ. Сыныптағы балалардың бәрі балаға жабылып , ызаландырып тиіссе , .......... ІІ топ. Басқалар туралы ешқашан жаман пікір айтпаса...... ІІІ топ..Ненің жаман , ненің жақсы екенін айыра білетін болса...... ІҮ топ.Әлсізді біреу ренжітіп жатқанда , оған ара түспесе......
6 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРҒЫДА ӨЗ ТОБЫҢЫЗҒА МІНЕЗДЕМЕ
БЕРІҢІЗ.
Біз ата-анамыздың баласымыз
-----------
Біз
оқушымыз----------------------------------
-
Біз
доспыз---------------------------------------
Біз
азаматпыз----------------------------------
---
6 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРҒЫДА ӨЗ ТОБЫҢЫЗҒА МІНЕЗДЕМЕ БЕРІҢІЗ. Біз ата-анамыздың баласымыз ----------- Біз оқушымыз---------------------------------- - Біз доспыз--------------------------------------- Біз азаматпыз---------------------------------- ---
7 слайд
ХХІ ҒАСЫР АДАМЫ ҚАНДАЙ
БОЛУЫ КЕРЕК ?
Оның түр-тұлғасын, сырт бейнесін
суреттеп беріңіз. Ол болашақта
немен шұғылданады деп
ойлайсыңдар, қандай
құндылықтарды мақтан тұтады?
7 слайд
ХХІ ҒАСЫР АДАМЫ ҚАНДАЙ БОЛУЫ КЕРЕК ? Оның түр-тұлғасын, сырт бейнесін суреттеп беріңіз. Ол болашақта немен шұғылданады деп ойлайсыңдар, қандай құндылықтарды мақтан тұтады?
8 слайд
ЖАДЫНАМА.
Адамдардың бәрімен қай жерде , қай уақытта
болсын амандасуды ұмытпа.
Денсаулығым жақсы болсын десең, өзгелердің
де саулығын ойла.
Өзіңді, айнала қоршаған табиғатты сүй.
Өз бойыңдағы жаман қасиеттерді жеңе біл.
Адамға сен , өзгелерге мейірімділікпен қара.
Ой мен істі бір –бірінен бөліп қарама.
Қарапайым бол, түкке тұрмайтын нәрсеге
ашуланба.
Өзге адамдардың ой-пікірімен ,талап-тілегіне
түсіністікпен қара.
Үлкенді сыйла , кішіге қамқор бол.
Мектеп мүліктерін ұқыптылықпен ұста.
8 слайд
ЖАДЫНАМА. Адамдардың бәрімен қай жерде , қай уақытта болсын амандасуды ұмытпа. Денсаулығым жақсы болсын десең, өзгелердің де саулығын ойла. Өзіңді, айнала қоршаған табиғатты сүй. Өз бойыңдағы жаман қасиеттерді жеңе біл. Адамға сен , өзгелерге мейірімділікпен қара. Ой мен істі бір –бірінен бөліп қарама. Қарапайым бол, түкке тұрмайтын нәрсеге ашуланба. Өзге адамдардың ой-пікірімен ,талап-тілегіне түсіністікпен қара. Үлкенді сыйла , кішіге қамқор бол. Мектеп мүліктерін ұқыптылықпен ұста.