Материалдар / Адамда белгілердің тұқым қуалайтын гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Адамда белгілердің тұқым қуалайтын гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Адам ағзасын- дағы тұқым қуалай- тын және тұқым қуаламай- тын белгілерді зерттеу. Көптеген оқушылар: Тұқым- қуалаушылық пен өзгергіш- тік байланысын анықтай алады. Кейбір оқушылар: Адам ағза- сында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2018
1623
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Адамда белгілердің тұқым қуалайтын гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер. Жумагулова Г.Т. биология

1 слайд
Адамда белгілердің тұқым қуалайтын гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болған және тұқымқуалайтын белгілер. Жумагулова Г.Т. биология пәнінің мұғалімі С.Сәдуақасов атындағы Ұялы ОМ« Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін ~ тек қана олардың оқуы үшін жағдай жаратамын» Альберт Эйнштейн

7.2.4.1 Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуала- майтын белгілерді зерттеу • Барлық оқушылар: Адам ағзасын- дағы т

2 слайд
7.2.4.1 Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуала- майтын белгілерді зерттеу • Барлық оқушылар: Адам ағзасын- дағы тұқым қуалай- тын және тұқым қуаламай- тын белгілерді зерттеу. • Көптеген оқушылар: Тұқым- қуалаушылық пен өзгергіш- тік байланысын анықтай алады. • Кейбір оқушылар: Адам ағза- сында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады. • Тұқымқуалаушылық ұғымына анықтама береді • Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді сипаттайдыОқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийі

Тиімді оқыту әдістері Белсенді оқыту Ойлан ,жұптас, бөліс Оқушылар мәтінді оқып, жұппен,топпен талқылайды қорғайды Модельде

3 слайд
Тиімді оқыту әдістері Белсенді оқыту Ойлан ,жұптас, бөліс Оқушылар мәтінді оқып, жұппен,топпен талқылайды қорғайды Модельдеу ДНҚ моделін құрастырадыКеспе қағаздармен жұмыс Кеспе қағаздағы тапсырмаларды орындайды жұпта талқылайды Венн диаграмамасы Тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерді ажыратады 4 себеп әдісі

Саралау Барлық оқушылар: адам ағзасындағы тұқым қуалай- тын және тұқым қуаламай- тын белгілерді зерттеу. Көптеген оқушылар: тұ

4 слайд
Саралау Барлық оқушылар: адам ағзасындағы тұқым қуалай- тын және тұқым қуаламай- тын белгілерді зерттеу. Көптеген оқушылар: тұқымқуалаушылық пен өзгергіш- тік байланысын анықтай алады. Кейбір оқушылар: адам ағза- сында тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді ажырата алады.

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалайды “ Бас бармақ » арқылы бағалау Стикерлер арқы

5 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалайды “ Бас бармақ » арқылы бағалау Стикерлер арқылы бағалау

Рефлексия Оқытудың тиімді тәсілдері Саралау Белсенді оқыту Критериалды бағалаудың қағидаттарыҚалыптастырушы бағалауды жоспарл

6 слайд
Рефлексия Оқытудың тиімді тәсілдері Саралау Белсенді оқыту Критериалды бағалаудың қағидаттарыҚалыптастырушы бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру