Материалдар / Адамгершілік-асыл қасиет

Адамгершілік-асыл қасиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамгершілік-асыл қасиет жайында анықтама түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2021
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамгершілік- асыл қасиет

1 слайд
Адамгершілік- асыл қасиет

1 слайд

Адамгершілік- асыл қасиет

Тәрбие сағатымыздың мақсаты  О қушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыру.Оқушыла

2 слайд
Тәрбие сағатымыздың мақсаты  О қушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыру.Оқушыларға адалдық, шындық туралы түсінік . Оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды т. б адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бірін - бірі сыйлап, мейіріммен қарауға тәрбиелеу.

2 слайд

Тәрбие сағатымыздың мақсаты  О қушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыру.Оқушыларға адалдық, шындық туралы түсінік . Оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды т. б адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бірін - бірі сыйлап, мейіріммен қарауға тәрбиелеу.

Міндеттері  1. Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым - қатынасын нығайту.  2. Оқушыларды адал

3 слайд
Міндеттері  1. Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым - қатынасын нығайту.  2. Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу, өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге үйрету.  3. Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір - біріне деген достық сезімдерін нығайту.

3 слайд

Міндеттері  1. Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым - қатынасын нығайту.  2. Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу, өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге үйрету.  3. Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір - біріне деген достық сезімдерін нығайту.

 Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халықта, отбас

4 слайд
 Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халықта, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет - ғұрпында. Әр адам адамгершілікті күнделікті тұрмыс — тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан,күнделікті адамдармен қарым- қатынасынан бойына сіңіреді. « Адамгершілігің төмен болса әділетті бола алмайсың»- деген екен Вовенарг

4 слайд

 Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халықта, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет - ғұрпында. Әр адам адамгершілікті күнделікті тұрмыс — тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан,күнделікті адамдармен қарым- қатынасынан бойына сіңіреді. « Адамгершілігің төмен болса әділетті бола алмайсың»- деген екен Вовенарг

5 слайд

5 слайд

 Адамгершілік – адамның асыл қасиеті. Жүсіп Баласағұн адамгершілік пен инабаттылықтың төрт қасиетін 6600 тармақтан 72 тарауд

6 слайд
 Адамгершілік – адамның асыл қасиеті. Жүсіп Баласағұн адамгершілік пен инабаттылықтың төрт қасиетін 6600 тармақтан 72 тараудан тұратын “Құтты білік” дастанында көрсетіп берді.Шығыстың ұлы ғалымы әл - Фараби: Жас жеткіншектеріңізді көрсетіңіз, мен сіздердің болашақтарыңызды айтып берейін деген екен.Бүгінгі адамгершілікті, адалдықты сендер қалай түсінесіңдер, әдеп - нормаларын білесіңдерме, озара пікірлесіп ой бөлісеміз.

6 слайд

 Адамгершілік – адамның асыл қасиеті. Жүсіп Баласағұн адамгершілік пен инабаттылықтың төрт қасиетін 6600 тармақтан 72 тараудан тұратын “Құтты білік” дастанында көрсетіп берді.Шығыстың ұлы ғалымы әл - Фараби: Жас жеткіншектеріңізді көрсетіңіз, мен сіздердің болашақтарыңызды айтып берейін деген екен.Бүгінгі адамгершілікті, адалдықты сендер қалай түсінесіңдер, әдеп - нормаларын білесіңдерме, озара пікірлесіп ой бөлісеміз.

Сұрақтар  – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?  – 2. Өзіңнен

7 слайд
Сұрақтар  – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?  – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек?  – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің?  – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн?  – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?  – 6. Әдептілік деген не?   - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?

7 слайд

Сұрақтар  – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?  – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек?  – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің?  – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн?  – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?  – 6. Әдептілік деген не?   - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?

Адамгершілік белгілері  Кешірімді болу : кек сақтамау, кез келген жағдайда да ұстамды болу  Сөйлесе білу: Ата - анаң, мұғал

8 слайд
Адамгершілік белгілері  Кешірімді болу : кек сақтамау, кез келген жағдайда да ұстамды болу  Сөйлесе білу:   Ата - анаң, мұғалім мен құрбыларынмен сөйлескенде сөзді дұрыс, орынды қолдану керек, сөйлегенде дауыс ырғағына да мән беру ке  Ізеттілік.  айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту  Қайырымдылық  – айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ. Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді.  Кешікпеу  – бұл дағдыны адам өзіне бала жастан дарытқаны жөн. Кешігу адамдарды сыйламау. Оқуға немесе туған күнге, кештерге кешігіп бару барып тұрған мәдениетсіздік. Уәделі жерге ерте бару керек, кешіккен жағдайда кешірім сұрау керек.

8 слайд

Адамгершілік белгілері  Кешірімді болу : кек сақтамау, кез келген жағдайда да ұстамды болу  Сөйлесе білу:   Ата - анаң, мұғалім мен құрбыларынмен сөйлескенде сөзді дұрыс, орынды қолдану керек, сөйлегенде дауыс ырғағына да мән беру ке  Ізеттілік.  айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту  Қайырымдылық  – айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ. Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді.  Кешікпеу  – бұл дағдыны адам өзіне бала жастан дарытқаны жөн. Кешігу адамдарды сыйламау. Оқуға немесе туған күнге, кештерге кешігіп бару барып тұрған мәдениетсіздік. Уәделі жерге ерте бару керек, кешіккен жағдайда кешірім сұрау керек.

Қорытынды  Адамгершілік қасиет - жеке адамның басындағы емес, жалпы қоғамның қордалы байлығы.  Адамдық борыш ар үшін,  Барш

9 слайд
Қорытынды  Адамгершілік қасиет - жеке адамның басындағы емес, жалпы қоғамның қордалы байлығы.  Адамдық борыш ар үшін,  Барша адамзат қамы үшін.  Серт берген еңбек етем деп,  Алдағы атар таң үшін

9 слайд

Қорытынды  Адамгершілік қасиет - жеке адамның басындағы емес, жалпы қоғамның қордалы байлығы.  Адамдық борыш ар үшін,  Барша адамзат қамы үшін.  Серт берген еңбек етем деп,  Алдағы атар таң үшін

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ