Адамгершілік-асыл қасиет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамгершілік-асыл қасиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамгершілік-асыл қасиет жайында анықтама түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Адамгершілік- асыл қасиет

#1 слайд
Адамгершілік- асыл қасиет

1 слайд

Адамгершілік- асыл қасиет

Тәрбие сағатымыздың мақсаты  О қушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыру.Оқушыла

#2 слайд
Тәрбие сағатымыздың мақсаты  О қушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыру.Оқушыларға адалдық, шындық туралы түсінік . Оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды т. б адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бірін - бірі сыйлап, мейіріммен қарауға тәрбиелеу.

2 слайд

Тәрбие сағатымыздың мақсаты  О қушы бойына кішіпейілдік, мейрімділік, ізеттілік, сабырлылық,қасиеттерін қалыптастыру.Оқушыларға адалдық, шындық туралы түсінік . Оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды т. б адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бірін - бірі сыйлап, мейіріммен қарауға тәрбиелеу.

Міндеттері  1. Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым - қатынасын нығайту.  2. Оқушыларды адал

#3 слайд
Міндеттері  1. Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым - қатынасын нығайту.  2. Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу, өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге үйрету.  3. Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір - біріне деген достық сезімдерін нығайту.

3 слайд

Міндеттері  1. Оқушыларға дос, достық туралы әңгімелей отырып, олардың достық қарым - қатынасын нығайту.  2. Оқушыларды адалдыққа, шыншылдыққа тәрбиелеу, өзімшілдіктен, менмендіктен тағы басқа жаман әдеттерден аулақ жүруге үйрету.  3. Оқушылардың адамгершілік қасиетін, бір - біріне деген достық сезімдерін нығайту.

 Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халықта, отбас

#4 слайд
 Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халықта, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет - ғұрпында. Әр адам адамгершілікті күнделікті тұрмыс — тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан,күнделікті адамдармен қарым- қатынасынан бойына сіңіреді. « Адамгершілігің төмен болса әділетті бола алмайсың»- деген екен Вовенарг

4 слайд

 Адамгершілік тақырыбы - мәңгілік. Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер. Адамгершіліктің қайнар бұлағы – халықта, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет - ғұрпында. Әр адам адамгершілікті күнделікті тұрмыс — тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан,күнделікті адамдармен қарым- қатынасынан бойына сіңіреді. « Адамгершілігің төмен болса әділетті бола алмайсың»- деген екен Вовенарг

#5 слайд

5 слайд

 Адамгершілік – адамның асыл қасиеті. Жүсіп Баласағұн адамгершілік пен инабаттылықтың төрт қасиетін 6600 тармақтан 72 тарауд

#6 слайд
 Адамгершілік – адамның асыл қасиеті. Жүсіп Баласағұн адамгершілік пен инабаттылықтың төрт қасиетін 6600 тармақтан 72 тараудан тұратын “Құтты білік” дастанында көрсетіп берді.Шығыстың ұлы ғалымы әл - Фараби: Жас жеткіншектеріңізді көрсетіңіз, мен сіздердің болашақтарыңызды айтып берейін деген екен.Бүгінгі адамгершілікті, адалдықты сендер қалай түсінесіңдер, әдеп - нормаларын білесіңдерме, озара пікірлесіп ой бөлісеміз.

6 слайд

 Адамгершілік – адамның асыл қасиеті. Жүсіп Баласағұн адамгершілік пен инабаттылықтың төрт қасиетін 6600 тармақтан 72 тараудан тұратын “Құтты білік” дастанында көрсетіп берді.Шығыстың ұлы ғалымы әл - Фараби: Жас жеткіншектеріңізді көрсетіңіз, мен сіздердің болашақтарыңызды айтып берейін деген екен.Бүгінгі адамгершілікті, адалдықты сендер қалай түсінесіңдер, әдеп - нормаларын білесіңдерме, озара пікірлесіп ой бөлісеміз.

Сұрақтар  – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?  – 2. Өзіңнен

#7 слайд
Сұрақтар  – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?  – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек?  – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің?  – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн?  – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?  – 6. Әдептілік деген не?   - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?

7 слайд

Сұрақтар  – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?  – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек?  – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің?  – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн?  – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?  – 6. Әдептілік деген не?   - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?

Адамгершілік белгілері  Кешірімді болу : кек сақтамау, кез келген жағдайда да ұстамды болу  Сөйлесе білу: Ата - анаң, мұғал

#8 слайд
Адамгершілік белгілері  Кешірімді болу : кек сақтамау, кез келген жағдайда да ұстамды болу  Сөйлесе білу:   Ата - анаң, мұғалім мен құрбыларынмен сөйлескенде сөзді дұрыс, орынды қолдану керек, сөйлегенде дауыс ырғағына да мән беру ке  Ізеттілік.  айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту  Қайырымдылық  – айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ. Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді.  Кешікпеу  – бұл дағдыны адам өзіне бала жастан дарытқаны жөн. Кешігу адамдарды сыйламау. Оқуға немесе туған күнге, кештерге кешігіп бару барып тұрған мәдениетсіздік. Уәделі жерге ерте бару керек, кешіккен жағдайда кешірім сұрау керек.

8 слайд

Адамгершілік белгілері  Кешірімді болу : кек сақтамау, кез келген жағдайда да ұстамды болу  Сөйлесе білу:   Ата - анаң, мұғалім мен құрбыларынмен сөйлескенде сөзді дұрыс, орынды қолдану керек, сөйлегенде дауыс ырғағына да мән беру ке  Ізеттілік.  айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту  Қайырымдылық  – айналадағы адамдарға ізгілікті іс жасау. Қайырымдылық бар жерде қатыгездікке жол жоқ. Өзгелер үшін жасалған ізгілік адам жанын нұрландырады, адамдық мәртебесін көтереді.  Кешікпеу  – бұл дағдыны адам өзіне бала жастан дарытқаны жөн. Кешігу адамдарды сыйламау. Оқуға немесе туған күнге, кештерге кешігіп бару барып тұрған мәдениетсіздік. Уәделі жерге ерте бару керек, кешіккен жағдайда кешірім сұрау керек.

Қорытынды  Адамгершілік қасиет - жеке адамның басындағы емес, жалпы қоғамның қордалы байлығы.  Адамдық борыш ар үшін,  Барш

#9 слайд
Қорытынды  Адамгершілік қасиет - жеке адамның басындағы емес, жалпы қоғамның қордалы байлығы.  Адамдық борыш ар үшін,  Барша адамзат қамы үшін.  Серт берген еңбек етем деп,  Алдағы атар таң үшін

9 слайд

Қорытынды  Адамгершілік қасиет - жеке адамның басындағы емес, жалпы қоғамның қордалы байлығы.  Адамдық борыш ар үшін,  Барша адамзат қамы үшін.  Серт берген еңбек етем деп,  Алдағы атар таң үшін

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Файл форматы:
pptx
14.02.2021
540
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі