1 слайд
Адамгерш ілі
к тәрбиесі
00. 00. 20xx
2 слайд
01. Ы. Алтынсарин, әл-Фараби, т.б. ұлы
адамдар мен педагогтардың
адамгершілік тәрбиесі туралы
ойлары.
02. Адамгершілік тәрбиесінің мазмұны,
бағыттары .
03. Діни-рухтық тәрбие
04. Қыздар тәрбиесі. Жастарды отбасы
өміріне даярлауЖоспар:
,
3 слайд
Адамгершілік тәрбиесі
оқушыларды
адамгершілік ұғымы,
принциптері, мінез-
құлық нормалары
жайындағы біліммен
кемелдендіреді.
Оқушылар оларды
оқып-үйренумен
шектелмей, оқу, тәрбие,
еңбек процесінде іске
асыр- ғанда
адамгершілік олардың
сеніміне айналады. Адам ең әуелі
адамгершілігімен,
парасатының
биіктігімен көрікті
Адамгершілік
қатынастар мораль-
дық нормалармен
өлшенеді Адамгершілік тәрбиесі
жастардың қоғамға,
отбасына, еңбекке,
білімге, Отанға, жер
бетіндегі бейбітшілікке
қатынасын
қалыптастырады. Осы
заманғы адамгершілік
тәрбиесі жекелеген
бағыттарға емес,
адамгершілік
құндылықтарға
негізделеді Мәдениеті жоғары адам
айналасындағылармен
қарапайым қарым-
қатынаста боладыАдамгершілік
4 слайд
Моральдың
негізгі міндеті
Адамның мінез-құлқын тәрбиелеу,
осы ар- қылы олардың бойында
әдеп сақтау қатынастарын
қалыптастыру, адам мен қоғам
арасындағы қатынасты реттеу.
5 слайд
Моральдың негізгі
міндеті
F дамның мінез-құлқын тәрбиелеу, осы арқылы олардың
бойында әдеп сақтау қатынастарын қалыптастыру,
адам мен қоғам арасындағы қатынасты
реттеу.Адамгершілік тәрбиесі оқушылардың
моральдық сенімдерін, жағымды мінез-құлық
дағдылары мен әдеттерінқалыптастырады. .
6 слайд
Абай адамгершілік, әдептік нормалары
жайында көптеген пікірлер қалдырды
Олар:
Оның бірінші қоятын талабы мораль
жағынан ұстамды, таза болу, сыпайы
мінезді, жақсы құлықты, эді- летшіл,
шыншыл болу. «Әдепсіз, ар- сыз,
байлаусыз, сұрамсақ, өсекші, өтірікші,
алдамшыкеселді сияқты жа- ман мінездер
мен әдеттерен, жарамсыз қылықтардан
сақтанып, өзін одан жоғары санап, ондай
қылықтарды бойына лайықсыз көрсе ғана,
адам парасатты болады». Абайдың қоятын екінші
талабы тұрақтылық.
«Қылам дегенін
қыларлық, тұрам
дегеніне тұрарлық,
мінезде
азғырылмайтын
ақылды, арды
сақтарлық беріктігі,
қайраты бар бол- сын»,
- дейді. Үшінші талабы
әділетшілдік. Әлеу-
меттік міндеті дүниені
белсене Ққрушы
адамның бірі болып,
халқы, Отаны үшін
қызмет істеуі.
1 2 3
7 слайд
Тәлім
тәрбие берудің басты саласының бірі -
ұлтжандылық, халқы үшін адал қызмет ету.
Ұлтжандылықтың. елін сүюдің ғажайып күш
екендігін терең сезінген ежелгі қазақ ақын-
жыраулары, ойшылдары өз шығармаларына осы
тақырыпты үнемі арқау етті, кеп кеніл бөліп,
халықты елі үшін жанын пида етуге, жастарды
елжандылық рухта тәрбиелеуге баса көңіл
бөлді. Эта фотография , автор:
Неизвестный автор, лицензия:
CC BY-SA
8 слайд
Патриот
Адамгершілік тәрбиесінің құрамды бөлігі - ұлтжандылық, елжандылық, отаншылдық (патриоттық)
қасиеттер.
В.И. Даль
сөздігінде:
«Патриот Отанын
сүюші,
оның қуатын
арттырушы,
отаншыл» Сөздікте
Патриот Отанын
сүюші, өз халқына
берілген, ол үшін
жанын қиып, отан
қорғау үшін ерлік
көрсететін
адам» Патриоттық сезім
және ұл-ттық
құндылықтарды құр-
меттеу арқылы
Отанға дег-ен
сүйіспеншілік артып,
оның қуаты,
тәуелсіз болуы
үшін жауапкершілік-
ті сезіну пайда
болады. Философия
сөздігінде:
«Патриотизм –
Отанды
сүю, оған
берілгендік, оның
өткені мен
болашағы
үшін мақ- таныш.
Отан мүддесін
қорғауға ұмтылу». Педагогика
анықтамасы
нда
Адамгершілік сапа, Отанга
берілуді қажетсіну, оны сүю
және адалдық көрсету, оның
даңқын сезіну, рухани
байланысын сезіну, ар-намысын
қорғау, қуаты мен
тәуелсіздігіне іс жүзінде үлес
қосу.Патриот
9 слайд
Ұлтаралық қарым-
қатынас мәдениеті
Ұлтаралық экономикалық
және рухани байланыстардан
көрінеді. Адам басқа ұлт
өкілдерін құрметтейді, оның
тіліне, ұлттық адет-
ғұрыптарына,салт – дәстүріне
тіл тигізбейді.
10 слайд
Адамның
туған жерін
сүйіп, өз
халқының
тілін
құрметтеуі,
Отанының
мүддесін
қорғау,
азаматтық
көрсетуі және
Отанға
адалдықты
сақтау0
1 0
2 0
3 0
4
елінің
әлеуметтік
және
мәдени
салаларда
жеткен
жетістіктері
не мақтану; оның ар-
намысын,
еркіндігі мен
тәуелсіздігін
қорғау; - еткен
тарихын,
халқының
әдет-
ғұрыптарын,
салт-
дәстүрлерін
құрметтеу.
Отан игілігі
үшін еңбек
ету.Патриотизм ұғымына
енетіндер
11 слайд
Ұлттық қарым-қатынас мәдениеті
мазмұнына енетіндер:
1 2
3 4Ә р түрлі елдердің
және
ұлттардың халқын
құрмет-теу;
Басқа халықтардың
рухани өмірі мен
мәдениетіндегі
жетістіктерге оң
баға беру; . Басқа халықтардың
тілін, әдет-
ғұрыптарын және
салт-дәстүрлерін
сыйлау;
Олармен жақсы
қарым-қатынаста
болу.
12 слайд
Бұл аяулы сезімдерді балалардың бойына ұялата білудің жолдары көп болғанымен
,төрт саласына тоқталсақ. Патриотизм мен ұлтаралық қарым-қатынас
мәдениетін қалыптастыру үшін істелетін тәрбие
жұмыстары
01.
02. 03.
04.Халқымыз баланың жақсы, жаман болуы
оның жаратылысынан деген қағиданы
келтірді. Шындығында бала әке,
шешесінің бір-біріне деген таза сезімінен
жаралуы, ана құрсағында ортаның,
үлкендердің, қоғамның ықпалында
дамып жетілуі, ана бауырында уызына
тойып, ана сөзінің үніне бағынып өсуі,
жаратылысының дұрыстығы.
Бала өзінің әке-шешесі, ата-
бабасы өсіп-өнген жерінде өсуі,
туған-тұрған жерінің қадір-
қасиетін, табиғат сырын терең
ұғынып, болашақты
жалғастыратын ұрпақ екендігін
сезініп өсуі, өз өлкесінің суын,
нуын қастерлей білуі, ұғынуы. Баланың ата-анасымен,
өскен ортасымен ана
тілінде қарым-қатынасқа
түсуі
Баланың туған халқының
елдік, ұлттық тарихын білуі,
оның ашы-тұщы кезеңдеріне
мән беріп өсуі. Жас ұрпақты
адамгершілікке тәрбиелеуде
ұлттық сана мен мінез
ерекшеліктерінің орны ерекше.
13 слайд
Халықты
азаматтық,
гуманиситік
бағытта
тәрбиелеу Діни-рухтық
тәрбие
Экологиялық
тәрбие Қыздар
тәрбиесіМіндеттеріАдамгершілік тәрбиесі
14 слайд
Отбасы
тәрбиесі
Әр халықтардың дәстүр-
салтындагы келін түсіріп,
қыз ұзату, баланы уй-
лендіріп, ұрпақ жалғастыру
кұбылыс мәңгілікОсы
заманға лайықтап, өткеннің
мұрасын байыптап
жастардың жұбайлық
өмірінің дұрыс басталуына
бағыт-бағдар беру қоғам
мен мектептің, ата-ананың,
бүгінгі тыныстір- шілігіміздің
маңызды шаруасы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз