Материалдар / Адамның дене мүшелері. 1-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Адамның дене мүшелері. 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Адамның дене мүшелері" туралы жасалған слайд. Бұл слайдта 1-сыныпқа сай жасалған тапсырмалар, қалыптастырушы бағалаулар бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2018
1393
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу мақсаттары: 1.2.3.1 адамның негізгі дене мүшелерін және олардың қызметтерін атау; Сабақ мақсаттары: 1.Адамның негізгі

1 слайд
Оқу мақсаттары: 1.2.3.1 адамның негізгі дене мүшелерін және олардың қызметтерін атау; Сабақ мақсаттары: 1.Адамның негізгі дене мүшелерін атау 2.Негізгі дене мүшелерінің атқаратын қызметін анықтау 3.Негізгі дене мүшелерінің маңыздылығын айтау Бағалау критерийлері Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды Негізгі дене мүшелерінің қызметін біледі.№ 30 қазақ орта мектебі 1 класс Жаратылыстану Таласова Әсел Қасенғалиқыы Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері .Т ілдік м ақсат: Қ о л ,а я қ ,б а с,к ө з, а у ы з, Б аст апқы білім : Қ .М ы рза Ә лидің «Н е үш ін?» өлеңін біледі. Құндылықтарды дарыту: Гигиеналық талаптарды қолдану.

Белсенді оқу Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартыл

2 слайд
Белсенді оқу Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.табылады. Белсенді тәсілдерБелсенді тәсілдер Ширату жаттығуы Бағалау критерийі1: Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. ҰЖ «Зертхана» әдісі Оқушының бойы толығымен сиятын ұзындықтағы қағазға сұлба сыздыру.Ол үшін алдымен қағазды жайып қоятын орынды таңдап алып, бір оқушыны сол қағазға жатқызу. Оған қозғалыссыз жатуы керектігін түсіндіру. Оқушылар басынан бастап оның дене кескінін кезекпен сызады. Қалған оқушылары үздіксіз сызық шығу үшін маркерді бір-біріне береді. Дайын болған сұлбаны қабырғаға іліп, әр дене мүшесі жазылған қағазды өз орындарына қойп атайды. Мұғалім: —Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. (ҚадірМырза Әли) Дескриптор: Адамның дене мүшелерін атайды«Жұптасы п ойлан- бөліс» әдісі

3 слайд

«Әткеншек» әдісі “ Үш шапалақ” “ Бағдаршам көздерімен” бағалауДескриптор: • суреттегі дене мүшелерін атауларымен сәйкестенд

4 слайд
«Әткеншек» әдісі “ Үш шапалақ” “ Бағдаршам көздерімен” бағалауДескриптор: • суреттегі дене мүшелерін атауларымен сәйкестендіріп сызады; • өз денесінің негізгі бөліктерін көрсетеді және атайды; - дене мүшелерінің қызметін сипаттайды ҰЖ «Кір жайғыш» әдісі Дескриптор: Адамның негізіг дене мүшесінің атқаратын қызметін айтады. Смайлик арқылы бағалау. Кері байланыс “ Түймедақ” ойыны Түймедақ жапырақтары оқушыларға таратылып беріледі.Жапырақтарға бүгінгі сабақ бойынша бекіту сұрақтары жазылады. Сұраққа жауап бере отырып, түймедақ жапырақтарын жабыстырады.

5 слайд

Әріптестер: Ықшам сабақ барысында әріптестерімнің берген кері байланыстарын саралау әдістері әрбір оқушының мақсатына жетуіне

6 слайд
Әріптестер: Ықшам сабақ барысында әріптестерімнің берген кері байланыстарын саралау әдістері әрбір оқушының мақсатына жетуіне ықпал жасайтынын білдім. Қалыптастырушы бағалау түрлерін кеңінен қолдануды айтты. Тренер: АКТ-ны қолдану, оқушылардың қарқынына қарай тапсырмалар алу керек. Жоспар құрғанда нақты, дәл, шынайы, қолжетімді жасаған. SMART- қа сәйкес мақсаттар мен міндеттерді ұстанатынын тренер тарапынан білдім. Кері байланыс Болашақта мен АКТ-ны қолданып, қалыптастырушы бағалау түрлерін кеңінен қолданамын.Бұдан кейінгі жұмысым жұмыс жоспарыма ресурстармен саралау жұмыстарын енгізсем, сабағым жандана түседі деп ойлаймын.