Материалдар / Адамның негізгі дене мүшелерін (бөліктерін) және олардың қызметтерін атау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамның негізгі дене мүшелерін (бөліктерін) және олардың қызметтерін атау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспарға презентация. Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
246
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән: Жаратылыстану Мектеп: Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Р.Қошқарбаев атындағы №1 Қосшы орта мектебі. Бастауыш сынып мұғал

1 слайд
Пән: Жаратылыстану Мектеп: Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Р.Қошқарбаев атындағы №1 Қосшы орта мектебі. Бастауыш сынып мұғалімі  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам «Мен және менің отбасым» ортақ тақырыбы аясында. Күні: -   Мұғалімнің аты-жөні: 6. Дайржанова Айгүл Мендыбаевна Сынып: 1   Қатысқандар: - Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( ОБ с ілтеме ) 1.2.3.1. Адамның негізгі дене мүшелерін (бөліктерін) және олардың қызметтерін атау Сабақ мақсаттары   Барлық оқушылар: Адамның негізгі дене мүшелерін атау Көптеген оқушылар: Адамның негізгі дене мүшелерін ажырату Кейбір оқушылар: Адамның негізгі дене мүшелерінің қызметтерін анықтау Бағалау критерийлері   1. Адамның негізгі дене мүшелерін атайды 2. Адамның негізгі дене мүшелерін ажыратады 3. Адамның негізгі дене мүшелерінің қызметтерін анықтай алады.

1 слайд

Пән: Жаратылыстану Мектеп: Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Р.Қошқарбаев атындағы №1 Қосшы орта мектебі. Бастауыш сынып мұғалімі  Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам «Мен және менің отбасым» ортақ тақырыбы аясында. Күні: -   Мұғалімнің аты-жөні: 6. Дайржанова Айгүл Мендыбаевна Сынып: 1   Қатысқандар: - Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы: Адамның дене мүшелері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( ОБ с ілтеме ) 1.2.3.1. Адамның негізгі дене мүшелерін (бөліктерін) және олардың қызметтерін атау Сабақ мақсаттары   Барлық оқушылар: Адамның негізгі дене мүшелерін атау Көптеген оқушылар: Адамның негізгі дене мүшелерін ажырату Кейбір оқушылар: Адамның негізгі дене мүшелерінің қызметтерін анықтау Бағалау критерийлері   1. Адамның негізгі дене мүшелерін атайды 2. Адамның негізгі дене мүшелерін ажыратады 3. Адамның негізгі дене мүшелерінің қызметтерін анықтай алады.

Белсенді оқу Психологиялық дайындық (оқушылардың қызығушылығын ояту) Қадір Мырза Әлі «Не үшін?» «Тыңда, көрсет, анықта» жаттығу

2 слайд
Белсенді оқу Психологиялық дайындық (оқушылардың қызығушылығын ояту) Қадір Мырза Әлі «Не үшін?» «Тыңда, көрсет, анықта» жаттығуы Бір-біріне әңгімелеу АуызшаЖ Т АКТ пайдалану: Аудиожазба тыңдату арқылы шаттық шеңбері Әрбір сұлбаға назар аударыңдар. Бейнеленген балалар сұлбасынан олардың қандай іс-әрекет жасап тұрғанын айтыңдар. Екі көзің, екі қолың, құлақ, жүрек, тіл мен жағың, аяғың не үшін керек?

2 слайд

Белсенді оқу Психологиялық дайындық (оқушылардың қызығушылығын ояту) Қадір Мырза Әлі «Не үшін?» «Тыңда, көрсет, анықта» жаттығуы Бір-біріне әңгімелеу АуызшаЖ Т АКТ пайдалану: Аудиожазба тыңдату арқылы шаттық шеңбері Әрбір сұлбаға назар аударыңдар. Бейнеленген балалар сұлбасынан олардың қандай іс-әрекет жасап тұрғанын айтыңдар. Екі көзің, екі қолың, құлақ, жүрек, тіл мен жағың, аяғың не үшін керек?

Саралау әдісі 1-топ 2-топ 3-топ Зерттеу жұмысы Оқулық, 33-бет Сұрақ: Адамның қандай дене мүшелері бар? Денеміздің қай мүшесі м

3 слайд
Саралау әдісі 1-топ 2-топ 3-топ Зерттеу жұмысы Оқулық, 33-бет Сұрақ: Адамның қандай дене мүшелері бар? Денеміздің қай мүшесі маңызды деп ойлайсың? Әр топқа дене бөлігінің суретін тарату. (Мысалы: саған қол, саған аяқ т.б.) Қысқаша хабарлама дайындау және оның қызметін көрсету (қол сермеу, аяқты бүгу, басты айналдыру...) Дерексөз: сен білесің бе? Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде. Лондонда өткен сайыста Қабира Асқарова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочида өткен Паралимпиадада аяғына жасанды сүйек қойылмастан, шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті. Дескриптор: - адамның сұлбасын сыза алады. - адамның дене мүшелерін өз орындарын тауып жапсырады. - дене мүшелерінің қызметі туралы айта алады.

3 слайд

Саралау әдісі 1-топ 2-топ 3-топ Зерттеу жұмысы Оқулық, 33-бет Сұрақ: Адамның қандай дене мүшелері бар? Денеміздің қай мүшесі маңызды деп ойлайсың? Әр топқа дене бөлігінің суретін тарату. (Мысалы: саған қол, саған аяқ т.б.) Қысқаша хабарлама дайындау және оның қызметін көрсету (қол сермеу, аяқты бүгу, басты айналдыру...) Дерексөз: сен білесің бе? Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде. Лондонда өткен сайыста Қабира Асқарова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочида өткен Паралимпиадада аяғына жасанды сүйек қойылмастан, шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті. Дескриптор: - адамның сұлбасын сыза алады. - адамның дене мүшелерін өз орындарын тауып жапсырады. - дене мүшелерінің қызметі туралы айта алады.

Мадақтау с өздері: - керемет! - жарайсыңдар! - қандай тамаша! Ауызша Жазбаша Критериалды бағалау Қалып

4 слайд
Мадақтау с өздері: - керемет! - жарайсыңдар! - қандай тамаша! Ауызша Жазбаша Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Желкенді қайық

4 слайд

Мадақтау с өздері: - керемет! - жарайсыңдар! - қандай тамаша! Ауызша Жазбаша Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау Желкенді қайық

Мақсатты нақты ерешеліктеріне сай құрастыру; Белсенді оқу әдістерінің оқу мақсаттарына жетуге ықпалы, тартымды болуы; Алды

5 слайд
Мақсатты нақты ерешеліктеріне сай құрастыру; Белсенді оқу әдістерінің оқу мақсаттарына жетуге ықпалы, тартымды болуы; Алдыңғы білімді, бүгінгі алған біліммен ұштастыруды үйрендім; Ресурстардың қол жетімді болуы; Ашық, жабық сұрақтарды тиімді пайдалануы; Әр тапсырма сайын кері байланыс беру керек және дескриптор құрастыру; Саралау әдістері мүмкіндігіне қарай, деңгейлеріне қарай сараланған болуы; АКТ-ны үнемі сабақта қолданып отыру; Сабақтың мақсатын хабарлау. Мақсатқа қайта оралып отыру.Ықшамсабақтың ықпалы Назарларыңызға рахмет!

5 слайд

Мақсатты нақты ерешеліктеріне сай құрастыру; Белсенді оқу әдістерінің оқу мақсаттарына жетуге ықпалы, тартымды болуы; Алдыңғы білімді, бүгінгі алған біліммен ұштастыруды үйрендім; Ресурстардың қол жетімді болуы; Ашық, жабық сұрақтарды тиімді пайдалануы; Әр тапсырма сайын кері байланыс беру керек және дескриптор құрастыру; Саралау әдістері мүмкіндігіне қарай, деңгейлеріне қарай сараланған болуы; АКТ-ны үнемі сабақта қолданып отыру; Сабақтың мақсатын хабарлау. Мақсатқа қайта оралып отыру.Ықшамсабақтың ықпалы Назарларыңызға рахмет!