Материалдар / Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
507
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу - әдістемелік авторлық жұмыс Кемелұлы атындағы жалпы орта мектеп Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер Жұмыстың авторы

1 слайд
Оқу - әдістемелік авторлық жұмыс Кемелұлы атындағы жалпы орта мектеп Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер Жұмыстың авторы: Г. Қыстаубекова

1 слайд

Оқу - әдістемелік авторлық жұмыс Кемелұлы атындағы жалпы орта мектеп Әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер Жұмыстың авторы: Г. Қыстаубекова

Бастауыш сыныптарға арналған әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер Әдебиеттік оқу Бағдарлама авторы: Г. Қыстаубек

2 слайд
Бастауыш сыныптарға арналған әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер Әдебиеттік оқу Бағдарлама авторы: Г. Қыстаубекова 2014жыл

2 слайд

Бастауыш сыныптарға арналған әдебиет пәнінен шығармашылық жұмыс дәптер Әдебиеттік оқу Бағдарлама авторы: Г. Қыстаубекова 2014жыл

Түсінік хат Шығармашылық – бүкіл тіршіліктің қайнар бұлағы. Жаңа педагогикалық технологияларды

3 слайд
Түсінік хат   Шығармашылық – бүкіл тіршіліктің қайнар бұлағы. Жаңа педагогикалық технологиялардың негізгі бағдары – оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту және оларды шынайы өмірдегі дара тұлға етіп даярлау.  Мектепте оқытылатын тіл, әдебиет пәні оқушыларға өмірді, шындықты, қоғамды, сол қоғамда өмір сүретін адамдарды тануға жәрдемдеседі, өмірге көзқарасын қалыптастырады, сөйлеу, жазу мәдениетіне баулиды. Оқушылардың өз бетінше атқаратын шығармашылық іс-әрекетін, белсенділігін дамыту мәселесі, оларды жан-жақты ойлай білу дағдысына үйрету ісі - өзекті мәселелердің бірі.  Бүгінгі күні оқу үрдісіндегі түрлі инновациялық технологиялар – білім сапасын арттырудың кепілі. Оқытудың тиімділігін арттыру үшін өз тәжірибемде оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау» технологиясының стратегияларын қолданып жүрмін. Бұл технологияның бір ерекшелігі – оқушының білім алуына жан-жақты ықпал етуі. Тек білімді немесе оқу бағдарламасын меңгеріп қомай, жеке тұлғаның танымдық және өзін-өзі өзектендіру, бекіту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға, сөздік қорын дамытуға, өз бетімен білім алуға, ізденуге деген ықыласы мен іскерлігін жан-жақты дамытуға жетелейді.  

3 слайд

Түсінік хат   Шығармашылық – бүкіл тіршіліктің қайнар бұлағы. Жаңа педагогикалық технологиялардың негізгі бағдары – оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту және оларды шынайы өмірдегі дара тұлға етіп даярлау.  Мектепте оқытылатын тіл, әдебиет пәні оқушыларға өмірді, шындықты, қоғамды, сол қоғамда өмір сүретін адамдарды тануға жәрдемдеседі, өмірге көзқарасын қалыптастырады, сөйлеу, жазу мәдениетіне баулиды. Оқушылардың өз бетінше атқаратын шығармашылық іс-әрекетін, белсенділігін дамыту мәселесі, оларды жан-жақты ойлай білу дағдысына үйрету ісі - өзекті мәселелердің бірі.  Бүгінгі күні оқу үрдісіндегі түрлі инновациялық технологиялар – білім сапасын арттырудың кепілі. Оқытудың тиімділігін арттыру үшін өз тәжірибемде оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау» технологиясының стратегияларын қолданып жүрмін. Бұл технологияның бір ерекшелігі – оқушының білім алуына жан-жақты ықпал етуі. Тек білімді немесе оқу бағдарламасын меңгеріп қомай, жеке тұлғаның танымдық және өзін-өзі өзектендіру, бекіту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға, сөздік қорын дамытуға, өз бетімен білім алуға, ізденуге деген ықыласы мен іскерлігін жан-жақты дамытуға жетелейді.  

• Шығарма шылық жұмыс• Сыныптағылардың пікірі бойынша ортақ тұжырым жасауға үйренеді • Ұжымдық шешім шығарады • Оқушының өз

4 слайд
• Шығарма шылық жұмыс• Сыныптағылардың пікірі бойынша ортақ тұжырым жасауға үйренеді • Ұжымдық шешім шығарады • Оқушының өз ізденісі қалыптасады • Өз пікірі қалыптасады • Болжам жасайды оқушылардың білім сапасы көтеріледі• Жолдасының жауабына пікір айтып, бағалауға үйренеді

4 слайд

• Шығарма шылық жұмыс• Сыныптағылардың пікірі бойынша ортақ тұжырым жасауға үйренеді • Ұжымдық шешім шығарады • Оқушының өз ізденісі қалыптасады • Өз пікірі қалыптасады • Болжам жасайды оқушылардың білім сапасы көтеріледі• Жолдасының жауабына пікір айтып, бағалауға үйренеді

Шығармашылық тапсырмалар • 1 . “Көктем” тақырыбына эссе жаз. • -----------------------------------------------------------------

5 слайд
Шығармашылық тапсырмалар • 1 . “Көктем” тақырыбына эссе жаз. • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---- • 2. Мақалдың жалғасын тап: • 1. Күлме досыңа------------------------- • 2.Оқысаң озарсың,---------------------------- • 3. Оқу -білім азығы --------------------------- • 4. Ұрлық түбі- --------------------- • 5. Сақтықта------------------------- • 6. Оқусыз білім жоқ -----------------------------------------

5 слайд

Шығармашылық тапсырмалар • 1 . “Көктем” тақырыбына эссе жаз. • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---- • 2. Мақалдың жалғасын тап: • 1. Күлме досыңа------------------------- • 2.Оқысаң озарсың,---------------------------- • 3. Оқу -білім азығы --------------------------- • 4. Ұрлық түбі- --------------------- • 5. Сақтықта------------------------- • 6. Оқусыз білім жоқ -----------------------------------------

• 3. Адамдардың атын толықтырып жаз. Бұқар --------------- Төле ---------------- Сырым -------------- Қа

6 слайд
• 3. Адамдардың атын толықтырып жаз. Бұқар --------------- Төле ---------------- Сырым -------------- Қазыбек -------------- 4. Ребусты шеш. М 3 50* жас ---------------------------------- • 5. “Жылқы” сөзіне бес жолды өлең жаз. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- 6. “Туған жер” тақырыбына шығарма жаз. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------

6 слайд

• 3. Адамдардың атын толықтырып жаз. Бұқар --------------- Төле ---------------- Сырым -------------- Қазыбек -------------- 4. Ребусты шеш. М 3 50* жас ---------------------------------- • 5. “Жылқы” сөзіне бес жолды өлең жаз. --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---------------------------------------------------- 6. “Туған жер” тақырыбына шығарма жаз. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------

• 7. Сөздік жұмыс • Дұрыс айтылуын жаз: • Қыс түсті. Күз түсті. Жаз түсті. Көктем түсті. • -------------------------------------

7 слайд
• 7. Сөздік жұмыс • Дұрыс айтылуын жаз: • Қыс түсті. Күз түсті. Жаз түсті. Көктем түсті. • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ • “ Аяз сынды ” дегенді қалай түсінесің? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ • Мына қар түрлерінің қайсысы өте қалың: Қырбақ қар, жапалақ қар, омбы қар, көбік қар. ---------------------------------------------------------------------------------------------- * Қысқы спорт түрлерін ата. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------- * Өз қиялыңмен “Аққала мен Баланың диалогін” құрастыр. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------

7 слайд

• 7. Сөздік жұмыс • Дұрыс айтылуын жаз: • Қыс түсті. Күз түсті. Жаз түсті. Көктем түсті. • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ • “ Аяз сынды ” дегенді қалай түсінесің? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ • Мына қар түрлерінің қайсысы өте қалың: Қырбақ қар, жапалақ қар, омбы қар, көбік қар. ---------------------------------------------------------------------------------------------- * Қысқы спорт түрлерін ата. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -------------------------------------------------------- * Өз қиялыңмен “Аққала мен Баланың диалогін” құрастыр. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------

• 8. Абайдың бір өлеңін жатқа жаз. • -------------------------------------------------------------------------------------------

8 слайд
• 8. Абайдың бір өлеңін жатқа жаз. • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ---------- • 9. Ыбырай кім? Топтастыр 10. “Анашым” тақырыбында бір шумақ өлең шығар. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------------------------- Ыбырай

8 слайд

• 8. Абайдың бір өлеңін жатқа жаз. • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ---------- • 9. Ыбырай кім? Топтастыр 10. “Анашым” тақырыбында бір шумақ өлең шығар. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ----------------------------------------------------------------- Ыбырай

Қорытынды • Әдебиеттік оқу пәнінің басқа пәндермен пәнаралық байланысы оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу тілін, көркем-

9 слайд
Қорытынды • Әдебиеттік оқу пәнінің басқа пәндермен пәнаралық байланысы оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу тілін, көркем- шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту, сөз өнеріне деген қызығушылығын, эстетикалық талғамын арттыру, ұлттық сананы қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрін жетілдіру, рухани-мәдени, ұлттық-әлемдік құндылықтарды барынша бағалап, құрметпен қарауға үйрету мақсатында жүзеге асырылады.

9 слайд

Қорытынды • Әдебиеттік оқу пәнінің басқа пәндермен пәнаралық байланысы оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу тілін, көркем- шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту, сөз өнеріне деген қызығушылығын, эстетикалық талғамын арттыру, ұлттық сананы қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрін жетілдіру, рухани-мәдени, ұлттық-әлемдік құндылықтарды барынша бағалап, құрметпен қарауға үйрету мақсатында жүзеге асырылады.

Пайдаланылған әдебиеттер • 1. Әдебиеттік оқу хрестоматиясы 2 сынып “Алматыкітап” баспасы 2013 жыл • 2. Электрондық оқулықтар.

10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер • 1. Әдебиеттік оқу хрестоматиясы 2 сынып “Алматыкітап” баспасы 2013 жыл • 2. Электрондық оқулықтар. 2 сынып “Алматыкітап” 2013жыл • 3. “Бастауыш мектеп” журналы 2014жыл • 4. “Ханталапай” балалар журналы 2014 ж • 5. “Мектеп” журналы 2014жыл • 6. Әдебиеттік оқу 2 сынып 2013жыл

10 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер • 1. Әдебиеттік оқу хрестоматиясы 2 сынып “Алматыкітап” баспасы 2013 жыл • 2. Электрондық оқулықтар. 2 сынып “Алматыкітап” 2013жыл • 3. “Бастауыш мектеп” журналы 2014жыл • 4. “Ханталапай” балалар журналы 2014 ж • 5. “Мектеп” журналы 2014жыл • 6. Әдебиеттік оқу 2 сынып 2013жыл