Материалдар / Әдебиеттік оқу. Бәйтерек- өмір ағашы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу. Бәйтерек- өмір ағашы

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)  1.3.2. Көне заманның тарихи ескерткіштері және ж

1 слайд
 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)  1.3.2. Көне заманның тарихи ескерткіштері және жәдігерлері туралы әңгімелеу  Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар :Тарихи ескерткіш туралы,жәдігерлердің мағынасы мен түрлерін біледі.  Көптеген оқушылар : Көне заманның жәдігер ескеркіштері ұғымын түсінеді  Кейбір оқушылар : Бәйтерек монументі мен басқа ескерткіштердің айырмашылығының бейнесін салыстырады  Бағалау критериилері :  Көне заманның тарихи ескерткіші жайлы айтады  Көне заманның жәдігер мағынасы мен түрлерін біледі  Бәйтерек монументі мен басқа ескерткіштердің айырмашылығын бейне фильммен салыстырады  Тілдік мақсат  Түйінді сөздер мен сөз тіркестері арқылы сөздік қорларын ұлғайту  Көне тарихи жәдігер – деревние истореческие памятники истореческие  Ескрткіш—помятник—монумент  құндылықтарды дарыту  Құндылық рухани жаңғыру шараларын іске асыру арқылы ұлы дала тарихы мен Бәйтерек монументінің қтарының қастерлеу  Пән аралық байланыс  Дүниетану ,Тарих  АКТ қолдану дағдылары :  Презентация, бейне ролик  Бастапқы білім  Алтын адам туралы мәлімет алады Пәні : Дүниетану Ортақ тақырып: Сабақтың тақырыбы :Бәйтерек- өмір ағашы Сығаева Гулзира Бастауыш сынып мұғалімі .М Орманов атындағы орта мектеп

1 слайд

 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)  1.3.2. Көне заманның тарихи ескерткіштері және жәдігерлері туралы әңгімелеу  Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар :Тарихи ескерткіш туралы,жәдігерлердің мағынасы мен түрлерін біледі.  Көптеген оқушылар : Көне заманның жәдігер ескеркіштері ұғымын түсінеді  Кейбір оқушылар : Бәйтерек монументі мен басқа ескерткіштердің айырмашылығының бейнесін салыстырады  Бағалау критериилері :  Көне заманның тарихи ескерткіші жайлы айтады  Көне заманның жәдігер мағынасы мен түрлерін біледі  Бәйтерек монументі мен басқа ескерткіштердің айырмашылығын бейне фильммен салыстырады  Тілдік мақсат  Түйінді сөздер мен сөз тіркестері арқылы сөздік қорларын ұлғайту  Көне тарихи жәдігер – деревние истореческие памятники истореческие  Ескрткіш—помятник—монумент  құндылықтарды дарыту  Құндылық рухани жаңғыру шараларын іске асыру арқылы ұлы дала тарихы мен Бәйтерек монументінің қтарының қастерлеу  Пән аралық байланыс  Дүниетану ,Тарих  АКТ қолдану дағдылары :  Презентация, бейне ролик  Бастапқы білім  Алтын адам туралы мәлімет алады Пәні : Дүниетану Ортақ тақырып: Сабақтың тақырыбы :Бәйтерек- өмір ағашы Сығаева Гулзира Бастауыш сынып мұғалімі .М Орманов атындағы орта мектеп

“ Тура анология “әдісі Дескриптор Қалыптастырушы бағалауСабақтың мақсаттарына жету тапсырмалары Бағалау критерийі Бәйтерек

2 слайд
“ Тура анология “әдісі Дескриптор Қалыптастырушы бағалауСабақтың мақсаттарына жету тапсырмалары Бағалау критерийі Бәйтерек монументі мен Бәйтерек ағашының айырмашылығын біледі Бәйтерек монументі мен Бәйтерек ағашын салыстыра отырып айырмашылықтарын біледі Тапсырма Бәйтерек ағашы мен Бәйтерек монументін салыстырып, айырмашылығын тап Топқа бөлу Өте жақсы білдім Қиналдым сұрағым бар түсінбедім

2 слайд

“ Тура анология “әдісі Дескриптор Қалыптастырушы бағалауСабақтың мақсаттарына жету тапсырмалары Бағалау критерийі Бәйтерек монументі мен Бәйтерек ағашының айырмашылығын біледі Бәйтерек монументі мен Бәйтерек ағашын салыстыра отырып айырмашылықтарын біледі Тапсырма Бәйтерек ағашы мен Бәйтерек монументін салыстырып, айырмашылығын тап Топқа бөлу Өте жақсы білдім Қиналдым сұрағым бар түсінбедім

Тапсырма Бейне көріністі мұқят көріп, Бәйтиерек монументі туралы сұрақтарға жауап бер .Дескриптор Бәйтерек монументі ту

3 слайд
Тапсырма Бейне көріністі мұқят көріп, Бәйтиерек монументі туралы сұрақтарға жауап бер .Дескриптор Бәйтерек монументі туралы бейне көрінісімен танысады. Сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Бәйтерек монументіне кесте арқылы талдау жүргізеді (ЖЖ)«Экспрессивтік» әдісі Тапсырма Бейне көріністі мұқият көріп, Бәйтерек монументі туралы сұрақтарға жауап бер. Бәйтерек монументінің ұзындығы қанша метр? (97м) Бәйтерек монументі неден жасалған?(бетон мен шыныдан) Бәйтерек монументі қайда орналасқан ? (Астана) -Монумент салу идеясын кім ұсынды (Ел басы) Неліктен Бәйтерек монументін « Бәйтеректі – өмір ағашы » деп атады? (Себебі ол біздің-ат бабамыздың әлем туралы түсінігінің көрінісі (А деңгейдегі оқушылар толығымен сипатап береді) Бағалау “ Екі минуттық эссе” Саралау Бағалау критериилері Бәйтерек монументі туралы бейне көрінісімен танысып сұрақтарға жауап беріп, талдау жүргізеді А-деңгейдегі оқушы сұрақтарға жауауп береді В- деңгейдегі оқушы сұрақтарға жауап беріп және бейне көрністен көргендерін баяндайды С-деңгейдегі оқушы Бәйтерекке сипаттама береді , кестені де толтырады

3 слайд

Тапсырма Бейне көріністі мұқят көріп, Бәйтиерек монументі туралы сұрақтарға жауап бер .Дескриптор Бәйтерек монументі туралы бейне көрінісімен танысады. Сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Бәйтерек монументіне кесте арқылы талдау жүргізеді (ЖЖ)«Экспрессивтік» әдісі Тапсырма Бейне көріністі мұқият көріп, Бәйтерек монументі туралы сұрақтарға жауап бер. Бәйтерек монументінің ұзындығы қанша метр? (97м) Бәйтерек монументі неден жасалған?(бетон мен шыныдан) Бәйтерек монументі қайда орналасқан ? (Астана) -Монумент салу идеясын кім ұсынды (Ел басы) Неліктен Бәйтерек монументін « Бәйтеректі – өмір ағашы » деп атады? (Себебі ол біздің-ат бабамыздың әлем туралы түсінігінің көрінісі (А деңгейдегі оқушылар толығымен сипатап береді) Бағалау “ Екі минуттық эссе” Саралау Бағалау критериилері Бәйтерек монументі туралы бейне көрінісімен танысып сұрақтарға жауап беріп, талдау жүргізеді А-деңгейдегі оқушы сұрақтарға жауауп береді В- деңгейдегі оқушы сұрақтарға жауап беріп және бейне көрністен көргендерін баяндайды С-деңгейдегі оқушы Бәйтерекке сипаттама береді , кестені де толтырады

(Т) « Пазл » әдісі Бағалау критериилері Астанадағы монументтің аталу себебін сурет арқылы айтып береді Бәйтерек суретіні

4 слайд
(Т) « Пазл » әдісі Бағалау критериилері Астанадағы монументтің аталу себебін сурет арқылы айтып береді Бәйтерек суретінің бөлшектерін екі топқа таратылады Тапсырма: 1)Аңызды оқып, Астанадағы монументтің аталу себебін сурет арқылы айтып бер Дескриптор Білім алушылар Астанадағы монументтің аталу себебін аңызбен байланыстырып, сурет арқылы айтып береді Бөлшектерден сурет құрай алады және атауын атайды Бағалау Булм таксономиясы т қБ Мен үйрендім Қиындық тудырды Бүгін мен білдім Кері байланыс

4 слайд

(Т) « Пазл » әдісі Бағалау критериилері Астанадағы монументтің аталу себебін сурет арқылы айтып береді Бәйтерек суретінің бөлшектерін екі топқа таратылады Тапсырма: 1)Аңызды оқып, Астанадағы монументтің аталу себебін сурет арқылы айтып бер Дескриптор Білім алушылар Астанадағы монументтің аталу себебін аңызбен байланыстырып, сурет арқылы айтып береді Бөлшектерден сурет құрай алады және атауын атайды Бағалау Булм таксономиясы т қБ Мен үйрендім Қиындық тудырды Бүгін мен білдім Кері байланыс

РЕФЛЕКСИЯ ЫҚШАМ САБАҚ Ықшам сабақ кезінде әріптестерімнің ұсыныстары бойынша белсенді әдіс - тәсілдерді Экспр

5 слайд
РЕФЛЕКСИЯ ЫҚШАМ САБАҚ Ықшам сабақ кезінде әріптестерімнің ұсыныстары бойынша белсенді әдіс - тәсілдерді Экспрессивті , тура анология деп өзгертім .Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып қалыптастырушы бағалауды тақырыпқа сәйкестендірдімСабақтың мақсатымен оқу міндеттерорындарды Бүгін оқушылар жәдігер туралы толық мағұлмат алды Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті. Тапсырма сәйкес болды.

5 слайд

РЕФЛЕКСИЯ ЫҚШАМ САБАҚ Ықшам сабақ кезінде әріптестерімнің ұсыныстары бойынша белсенді әдіс - тәсілдерді Экспрессивті , тура анология деп өзгертім .Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып қалыптастырушы бағалауды тақырыпқа сәйкестендірдімСабақтың мақсатымен оқу міндеттерорындарды Бүгін оқушылар жәдігер туралы толық мағұлмат алды Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті. Тапсырма сәйкес болды.