Әдебиеттік оқу. Ертедегі саяхат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Облысы: Алматы
Ауданы : Райымбек
Пәні : Дүниетану
Ортақ тақырып: Саяхат
Сабақтың тақырыбы : Ертедегі саяхат “ Ө Жаңабаев атындағы орта мектеп”
КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі
Илипбекова Айнұр Құрманханқызы
Оқу мақсаттары:
Әртүрлі уақыттағы адамдардың өмірі туралы
айтып салыстырады .
Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар : Өткен және қазіргі уақыттағы
адамдардың өмірі туралы айтады, салыстырады.
Көптеген оқушылар : Ежелгі ата-бабаларымыздың тіршілік жасауға не әсер ететінін
айта алады.
Сұрақтарға жауап іздеп сөйлем құрай алады.
Кейбір оқушылар : Өткен күн мен қазіргі уақыттағы айырмашылықты түсініп өз
көзқарастарын білдіреді. Оқылған тақырып негізінде қоныс аударуды
суреттейді,маңызын сипаттайды.
Бағалау критерилері:
1.Ерте замандағы саяхат туралы
түсініктері қалыптасады.
2. Қазіргі және ерте замандағы саяхатты
ажыратады.
3. Адамдар не үшін саяхаттайтынын біледі. Тілдік мақсаты: Туризм және турист
ұғымдарының мәні мен мақсаттары туралы
түсінік қалыптастыру
Саяхатшы-путешественник- travelling
Саяхат-путешествие- traveller
1 слайд
Облысы: Алматы Ауданы : Райымбек Пәні : Дүниетану Ортақ тақырып: Саяхат Сабақтың тақырыбы : Ертедегі саяхат “ Ө Жаңабаев атындағы орта мектеп” КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі Илипбекова Айнұр Құрманханқызы Оқу мақсаттары: Әртүрлі уақыттағы адамдардың өмірі туралы айтып салыстырады . Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар : Өткен және қазіргі уақыттағы адамдардың өмірі туралы айтады, салыстырады. Көптеген оқушылар : Ежелгі ата-бабаларымыздың тіршілік жасауға не әсер ететінін айта алады. Сұрақтарға жауап іздеп сөйлем құрай алады. Кейбір оқушылар : Өткен күн мен қазіргі уақыттағы айырмашылықты түсініп өз көзқарастарын білдіреді. Оқылған тақырып негізінде қоныс аударуды суреттейді,маңызын сипаттайды. Бағалау критерилері: 1.Ерте замандағы саяхат туралы түсініктері қалыптасады. 2. Қазіргі және ерте замандағы саяхатты ажыратады. 3. Адамдар не үшін саяхаттайтынын біледі. Тілдік мақсаты: Туризм және турист ұғымдарының мәні мен мақсаттары туралы түсінік қалыптастыру Саяхатшы-путешественник- travelling Саяхат-путешествие- traveller
2 слайд
Ұ.Ж. “Ой-қозғау”
Бағалау критерийлері :
1. Оқушылар ата-бабаларымыз қалай өмір сүргендігі туралы біледі
2. Саяхат туралы ұғым қалыптасады.
Дескриптор:
-
Берілген сұрақтарға жауап береді
-
Ерте замандағы саяхат туралы біледі
ҚБ “Марапаттап, төсбелгі беру”
Т.Ж. “Сюжетті суреттер бойынша топтық жұмыс”Әткеншек әдісі”
Бағалау критерийлері :
1. Суреттердің өткен заман өмірін бейнеленейтіндігін түсінеді
2. Суреттерді ажыратып сипаттайды
Дескриптор:
-
Суретке тақырып айтады
-
Сөйлемдерді жүйелі құрады
-
Құрылған сөйлемді мазмұнды жеткізе алады
ҚБ “Жалаушаларды бояу”
2 слайд
Ұ.Ж. “Ой-қозғау” Бағалау критерийлері : 1. Оқушылар ата-бабаларымыз қалай өмір сүргендігі туралы біледі 2. Саяхат туралы ұғым қалыптасады. Дескриптор: - Берілген сұрақтарға жауап береді - Ерте замандағы саяхат туралы біледі ҚБ “Марапаттап, төсбелгі беру” Т.Ж. “Сюжетті суреттер бойынша топтық жұмыс”Әткеншек әдісі” Бағалау критерийлері : 1. Суреттердің өткен заман өмірін бейнеленейтіндігін түсінеді 2. Суреттерді ажыратып сипаттайды Дескриптор: - Суретке тақырып айтады - Сөйлемдерді жүйелі құрады - Құрылған сөйлемді мазмұнды жеткізе алады ҚБ “Жалаушаларды бояу”
3 слайд
Ж.Ж. Үлестірмелі топтамамен жұмыс
“Әткеншек” әдісі
Бағалау критерийлері:
1. Оқушылар бұрынғы кездегі қазақ
халқының өмірімен
қазіргі кездегі еліміздің жағдайы туралы
біледі
2. Өз елі отаны туралы айта алады
Дескриптор:
-
Берілген сұрақтарға жауап берді
-
Өз елі, отаны туралы мәлімет жинайды
ҚБ “ Білім ағашы”Ж.Ж Үлестірмелі топтамамен жұмыс
“ Көршіңе әңгімеле” әдісі пайдаланады
Бағалау критерийлері
1. Оқушылар бұрынғы кездегі қазақ халқымен қазіргі
кездегі еліміздің жағдайы туралы біледі
2. Өз елі отаны туралы айтады
Оқушыларға сұрақ тапсырмалары беріледі ,олар сол
сұрақтың жауаптарын бір-біріне түсіндіреді.
Дескриптор
Берілген сұрақтарға жауап береді
Өз елі отаны туралы мәлімет жинайды
Қ.Б Жалаушаларды бояу
3 слайд
Ж.Ж. Үлестірмелі топтамамен жұмыс “Әткеншек” әдісі Бағалау критерийлері: 1. Оқушылар бұрынғы кездегі қазақ халқының өмірімен қазіргі кездегі еліміздің жағдайы туралы біледі 2. Өз елі отаны туралы айта алады Дескриптор: - Берілген сұрақтарға жауап берді - Өз елі, отаны туралы мәлімет жинайды ҚБ “ Білім ағашы”Ж.Ж Үлестірмелі топтамамен жұмыс “ Көршіңе әңгімеле” әдісі пайдаланады Бағалау критерийлері 1. Оқушылар бұрынғы кездегі қазақ халқымен қазіргі кездегі еліміздің жағдайы туралы біледі 2. Өз елі отаны туралы айтады Оқушыларға сұрақ тапсырмалары беріледі ,олар сол сұрақтың жауаптарын бір-біріне түсіндіреді. Дескриптор Берілген сұрақтарға жауап береді Өз елі отаны туралы мәлімет жинайды Қ.Б Жалаушаларды бояу
4 слайд
“ Әткеншек”
әдісі
“ Көршіңе
әңгімеле” әдісі А – толық жауап бере
алмайды
В – сұраққа жауап береді, өз
ойын жеткізе алмайды
С – терең ойланып, жүйелі
жауап береді
А – суретті сипаттайды, ойын
жеткізе алмайды
В – суретті сипаттайды, өз ойын
толық жеткізе алады
С – өз шығармашылығын
пайдалана отырып, терең жүйелі
ойлайды
4 слайд
“ Әткеншек” әдісі “ Көршіңе әңгімеле” әдісі А – толық жауап бере алмайды В – сұраққа жауап береді, өз ойын жеткізе алмайды С – терең ойланып, жүйелі жауап береді А – суретті сипаттайды, ойын жеткізе алмайды В – суретті сипаттайды, өз ойын толық жеткізе алады С – өз шығармашылығын пайдалана отырып, терең жүйелі ойлайды
5 слайд
“ Көпіршік” әдісінде оқушылар екі бейнебаянды салыстыра
отырып бір-біріне сұрақтар қояды.
Саралау тапсырмалары:
А. Сипаттайды ойын жеткізе алмайды
В . Салыстырады өз ойын жеткізе алады
С. Өз шығармашылығын пайдалана отырып, толықтай
салыстыра алады.
Маған ықшамсабақтың әсері қандай болды?
Саралау
тапсырмаларын
жасауда Белсенді әдіс-тәсілдерді
қолдануда Оқу мақсаттарын
жүйелі жоспарлауда
5 слайд
“ Көпіршік” әдісінде оқушылар екі бейнебаянды салыстыра отырып бір-біріне сұрақтар қояды. Саралау тапсырмалары: А. Сипаттайды ойын жеткізе алмайды В . Салыстырады өз ойын жеткізе алады С. Өз шығармашылығын пайдалана отырып, толықтай салыстыра алады. Маған ықшамсабақтың әсері қандай болды? Саралау тапсырмаларын жасауда Белсенді әдіс-тәсілдерді қолдануда Оқу мақсаттарын жүйелі жоспарлауда