Материалдар / "Әдеп" атты сынып сағат

"Әдеп" атты сынып сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
"Әдеп" атты сынып сағат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
10 «А» класс Мұғалімі:Ерпаизова К Е«Әлихан Бокейханов атындағы №1 гимназия»КММ

1 слайд
10 «А» класс Мұғалімі:Ерпаизова К Е«Әлихан Бокейханов атындағы №1 гимназия»КММ

1 слайд

10 «А» класс Мұғалімі:Ерпаизова К Е«Әлихан Бокейханов атындағы №1 гимназия»КММ

«Комплимент» тренингі Ор ны ңыздан тұрып, әрқайсыңыз бүгінгі көңіл – күйіңізді бір-біріңізге қарап әр түрлі қимылмен білдірің

2 слайд
«Комплимент» тренингі Ор ны ңыздан тұрып, әрқайсыңыз бүгінгі көңіл – күйіңізді бір-біріңізге қарап әр түрлі қимылмен білдіріңіз

2 слайд

«Комплимент» тренингі Ор ны ңыздан тұрып, әрқайсыңыз бүгінгі көңіл – күйіңізді бір-біріңізге қарап әр түрлі қимылмен білдіріңіз

• Тынышты қ сәті

3 слайд
• Тынышты қ сәті

3 слайд

• Тынышты қ сәті

«Инабат» тобы Мейірімділік сөзін таңдағандар «Әдеп» тобы Сүйіспеншілік сөзін таңдағандар

4 слайд
«Инабат» тобы Мейірімділік сөзін таңдағандар «Әдеп» тобы Сүйіспеншілік сөзін таңдағандар

4 слайд

«Инабат» тобы Мейірімділік сөзін таңдағандар «Әдеп» тобы Сүйіспеншілік сөзін таңдағандар

«Өзін-өзі реттеу»бейнеролик тамашалау

5 слайд
«Өзін-өзі реттеу»бейнеролик тамашалау

5 слайд

«Өзін-өзі реттеу»бейнеролик тамашалау

Үйге берілген тапсырма: «Себеттер» идеясы 1. "Миға шабуыл " стратегиясы арқылы сұрақ-жауап жүргізіледі. 1.Сөздің адам жанын

6 слайд
Үйге берілген тапсырма: «Себеттер» идеясы 1. "Миға шабуыл " стратегиясы арқылы сұрақ-жауап жүргізіледі. 1.Сөздің адам жанын жылытатынын сезінген кездерің болды ма? 2.Әдепті сөйлеудің адами қарым қатынасқа ықпалы қандай? 3.”Құнды сөз құнарлы ойдан шығады” деген Л.Н.Толстой Дескриптор Сұраққа дұрыс және нақты жауап бере алады

6 слайд

Үйге берілген тапсырма: «Себеттер» идеясы 1. "Миға шабуыл " стратегиясы арқылы сұрақ-жауап жүргізіледі. 1.Сөздің адам жанын жылытатынын сезінген кездерің болды ма? 2.Әдепті сөйлеудің адами қарым қатынасқа ықпалы қандай? 3.”Құнды сөз құнарлы ойдан шығады” деген Л.Н.Толстой Дескриптор Сұраққа дұрыс және нақты жауап бере алады

1.«Ұшқыр оймен» ойыны п ә е д Дескриптор Жасырылған сөзді дұрыс табуы

7 слайд
  1.«Ұшқыр оймен» ойыны п ә е д Дескриптор Жасырылған сөзді дұрыс табуы

7 слайд

  1.«Ұшқыр оймен» ойыны п ә е д Дескриптор Жасырылған сөзді дұрыс табуы

2.Қызығушылықты ояту Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау

8 слайд
2.Қызығушылықты ояту Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау

8 слайд

2.Қызығушылықты ояту Бейне сұрақ Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Ұлт жоспары – «100 нақты қадам» талдау

артқа Бейне сұрақ: Ұлт жоспары - Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөнінде

9 слайд
артқа Бейне сұрақ: Ұлт жоспары - Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөніндегі 100 нақты қадамданың қандай қадамдар білімге қатысты және ол қадамдарда не айтылады?

9 слайд

артқа Бейне сұрақ: Ұлт жоспары - Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаевтың бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөніндегі 100 нақты қадамданың қандай қадамдар білімге қатысты және ол қадамдарда не айтылады?

келесіТақтадан 2 топқа : Елбасымыздың халқына арнаған жолдауының тақырыбын ата және бір сөзбен мазмұнын ашыңыз

10 слайд
келесіТақтадан 2 топқа : Елбасымыздың халқына арнаған жолдауының тақырыбын ата және бір сөзбен мазмұнын ашыңыз

10 слайд

келесіТақтадан 2 топқа : Елбасымыздың халқына арнаған жолдауының тақырыбын ата және бір сөзбен мазмұнын ашыңыз

3. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару гер-ші-лік-адам л-шын-шы Дескрипто

11 слайд
3. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару гер-ші-лік-адам л-шын-шы Дескриптор 1.Сұраққа дұрыс және нақты жауап бере алады

11 слайд

3. Екі топқада: Артық терминді тауып және әріптердің орнын ауыстырып дұрыс сөздерді шығару гер-ші-лік-адам л-шын-шы Дескриптор 1.Сұраққа дұрыс және нақты жауап бере алады

Бағалау критерийі Дескриптор Оқушылардың пікірі жүйелі болуы Берілген дәйексөзді көзқарас, себеп, мысал, жалпыла

12 слайд
      Бағалау критерийі   Дескриптор   Оқушылардың пікірі жүйелі болуы Берілген дәйексөзді көзқарас, себеп, мысал, жалпылау бірізділігін сақтау отырып, талдау оқушылардың өз пікірлерін жүйелі айтуға көмектеседі « Әдеп» сөзіне ассоциация жүргізу4. Екі топ: Дәйексөз:   Оқулықтағы «Дәйексөз»  айдарымен  берілген  «Біз  бойымызда  әдепті  дамытуға   тиіспіз.  Өйтпесек  адамдардың  ілтипатынан  оп-онай  айырылып  қалуымыз   мүмкін»  деген  И.  Гетенің  сөзін  түсіндіру  арқылы  оқушылардың  әдепті  болуьіна   бағдар  беріледі.  Дәйек сөзді талдау Тақтадағы сөздер жиынтығы. Көмектесу, ата-ананы тыңдау, тәртіптілік, үлкенді сыйлау, өтірік айтпау, кешірім сұрау – сөздер арқылы сұрақ – жауап әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу .

12 слайд

      Бағалау критерийі   Дескриптор   Оқушылардың пікірі жүйелі болуы Берілген дәйексөзді көзқарас, себеп, мысал, жалпылау бірізділігін сақтау отырып, талдау оқушылардың өз пікірлерін жүйелі айтуға көмектеседі « Әдеп» сөзіне ассоциация жүргізу4. Екі топ: Дәйексөз:   Оқулықтағы «Дәйексөз»  айдарымен  берілген  «Біз  бойымызда  әдепті  дамытуға   тиіспіз.  Өйтпесек  адамдардың  ілтипатынан  оп-онай  айырылып  қалуымыз   мүмкін»  деген  И.  Гетенің  сөзін  түсіндіру  арқылы  оқушылардың  әдепті  болуьіна   бағдар  беріледі.  Дәйек сөзді талдау Тақтадағы сөздер жиынтығы. Көмектесу, ата-ананы тыңдау, тәртіптілік, үлкенді сыйлау, өтірік айтпау, кешірім сұрау – сөздер арқылы сұрақ – жауап әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу .

5. Президент жолдауы: «ҰЛЫ ДАЛАНЫҢ ЖЕТІ ҚЫРЫ» талдау

13 слайд
5. Президент жолдауы: «ҰЛЫ ДАЛАНЫҢ ЖЕТІ ҚЫРЫ» талдау  

13 слайд

5. Президент жолдауы: «ҰЛЫ ДАЛАНЫҢ ЖЕТІ ҚЫРЫ» талдау  

Жоспар: І. ҰЛТ ТАРИХЫНДАҒЫ КЕҢІСТІК ПЕН УАҚЫТ • 1. Атқа міну мәдениеті • 2. Ұлы даладағы ежелгі металлургия • 3. Аң стилі

14 слайд
Жоспар: І. ҰЛТ ТАРИХЫНДАҒЫ КЕҢІСТІК ПЕН УАҚЫТ • 1. Атқа міну мәдениеті • 2. Ұлы даладағы ежелгі металлургия • 3. Аң стилі • 4. Алтын адам • 5. Түркі әлемінің бесігі • 6. Ұлы Жібек жолы • 7. Қазақстан – алма мен қызғалдақтың отаны ІІ. ТАРИХИ САНАНЫ ЖАҢҒЫРТУ  1. Архив – 2025  2. Ұлы даланың ұлы есімдері  3. Түркі әлемінің генезисі  4. Ұлы даланың ежелгі өнер және технологиялар музейі  5. Дала фольклоры мен музыкасының мың жылы  6. Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі ҚОРЫТЫНДЫ

14 слайд

Жоспар: І. ҰЛТ ТАРИХЫНДАҒЫ КЕҢІСТІК ПЕН УАҚЫТ • 1. Атқа міну мәдениеті • 2. Ұлы даладағы ежелгі металлургия • 3. Аң стилі • 4. Алтын адам • 5. Түркі әлемінің бесігі • 6. Ұлы Жібек жолы • 7. Қазақстан – алма мен қызғалдақтың отаны ІІ. ТАРИХИ САНАНЫ ЖАҢҒЫРТУ  1. Архив – 2025  2. Ұлы даланың ұлы есімдері  3. Түркі әлемінің генезисі  4. Ұлы даланың ежелгі өнер және технологиялар музейі  5. Дала фольклоры мен музыкасының мың жылы  6. Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі ҚОРЫТЫНДЫ

Кіріспе: • Кеңістік – барлық нәрсенің, ал уақыт – бүкіл оқиғаның өлшемі. Уақыт пен кеңіс тіктің көкжиегі тоғысқан кезде ұлт тар

15 слайд
Кіріспе: • Кеңістік – барлық нәрсенің, ал уақыт – бүкіл оқиғаның өлшемі. Уақыт пен кеңіс тіктің көкжиегі тоғысқан кезде ұлт тарихы басталады. Бұл – жай ға на әдемі афо ризм емес. Шын мәнінде, немістердің, ита лия лық тардың немесе үнді халықтарының жыл намасына көз жүгіртсек, олардың мыңдаған жылды қамтитын төл тарихындағы ұлы жетістіктерінің дені осы елдер қазір мекен етіп жатқан аумақтарға қатыстылығы жөнінде сұрақ туындайтыны орынды. Әрине, ежелгі Рим деген қазіргі Италия емес, бірақ италиялықтар өздерінің тарихи тамырымен мақтана алады. Бұл - орынды мақтаныш. Сол сияқты, ежелгі гот-тар мен бүгінгі неміс тер де бір халық емес, бірақ олар да Германияның мол тарихи мұрасының бір бөлшегі. Полиэтникалық бай мәдениеті бар ежел гі Үндістан мен бүгінгі үнді халқын тарих толқынында үздіксіз дамып келе жатқан бірегей өркениет ретінде қарастыруға болады. Бұл – тарихқа деген дұрыс ұстаным. Сол арқылы түп-тамырымызды білуге, ұлттық тарихымызға терең үңіліп, оның күрмеулі түйінін шешуге мүмкіндік туады. Қазақстан тарихы да жеке жұрнақтарымен емес, тұтастай қалпында қазіргі заманауи ғылым тұрғысынан қарағанда түсінікті болуға тиіс. Оған қа жетті дәйектеріміз де жеткілікті.

15 слайд

Кіріспе: • Кеңістік – барлық нәрсенің, ал уақыт – бүкіл оқиғаның өлшемі. Уақыт пен кеңіс тіктің көкжиегі тоғысқан кезде ұлт тарихы басталады. Бұл – жай ға на әдемі афо ризм емес. Шын мәнінде, немістердің, ита лия лық тардың немесе үнді халықтарының жыл намасына көз жүгіртсек, олардың мыңдаған жылды қамтитын төл тарихындағы ұлы жетістіктерінің дені осы елдер қазір мекен етіп жатқан аумақтарға қатыстылығы жөнінде сұрақ туындайтыны орынды. Әрине, ежелгі Рим деген қазіргі Италия емес, бірақ италиялықтар өздерінің тарихи тамырымен мақтана алады. Бұл - орынды мақтаныш. Сол сияқты, ежелгі гот-тар мен бүгінгі неміс тер де бір халық емес, бірақ олар да Германияның мол тарихи мұрасының бір бөлшегі. Полиэтникалық бай мәдениеті бар ежел гі Үндістан мен бүгінгі үнді халқын тарих толқынында үздіксіз дамып келе жатқан бірегей өркениет ретінде қарастыруға болады. Бұл – тарихқа деген дұрыс ұстаным. Сол арқылы түп-тамырымызды білуге, ұлттық тарихымызға терең үңіліп, оның күрмеулі түйінін шешуге мүмкіндік туады. Қазақстан тарихы да жеке жұрнақтарымен емес, тұтастай қалпында қазіргі заманауи ғылым тұрғысынан қарағанда түсінікті болуға тиіс. Оған қа жетті дәйектеріміз де жеткілікті.

Атқа міну мәдениеті Атқа міну мәдениеті мен жылқы шаруашылығы жер жүзіне Ұлы даладан тарағаны тарихтан белгілі. Еліміздің с

16 слайд
Атқа міну мәдениеті Атқа міну мәдениеті мен жылқы шаруашылығы жер жүзіне Ұлы даладан тарағаны тарихтан белгілі. Еліміздің солтүстік өңіріндегі энеолит дәуіріне тиесілі «Ботай» қонысында жүргізілген қазба жұмыстары жылқының тұңғыш рет қазіргі Қазақстан аумағында қол ға үйретілгенін дәлелдеді. Жылқыны қолға үйрету арқылы біз дің бабаларымыз өз дәуірінде адам айтқысыз үстемдікке ие болды. Ал жаһандық ауқымда алсақ, шаруашылық пен әскери саладағы теңдессіз революцияға жол ашты. Жылқының қолға үйретілуі атқа міну мәдениетінің де негізін қалады. Бес қаруын асынған салт атты сарбаз айбарлы көшпенділер империялары тарих сахнасына шыққан дәуірдің символына айналды.

16 слайд

Атқа міну мәдениеті Атқа міну мәдениеті мен жылқы шаруашылығы жер жүзіне Ұлы даладан тарағаны тарихтан белгілі. Еліміздің солтүстік өңіріндегі энеолит дәуіріне тиесілі «Ботай» қонысында жүргізілген қазба жұмыстары жылқының тұңғыш рет қазіргі Қазақстан аумағында қол ға үйретілгенін дәлелдеді. Жылқыны қолға үйрету арқылы біз дің бабаларымыз өз дәуірінде адам айтқысыз үстемдікке ие болды. Ал жаһандық ауқымда алсақ, шаруашылық пен әскери саладағы теңдессіз революцияға жол ашты. Жылқының қолға үйретілуі атқа міну мәдениетінің де негізін қалады. Бес қаруын асынған салт атты сарбаз айбарлы көшпенділер империялары тарих сахнасына шыққан дәуірдің символына айналды.

Ұлы даладағы ежелгі металлургия • Металл өндірудің амал-тәсілдерін табу тарихтың жаңа кезеңіне жол ашып, адамзат дамуының ба

17 слайд
Ұлы даладағы ежелгі металлургия • Металл өндірудің амал-тәсілдерін табу тарихтың жаңа кезеңіне жол ашып, адамзат дамуының барысын түбегейлі өзгертті. Сан алуан металл кендеріне бай қазақ жері – металлургия пайда болған алғашқы орталықтардың бірі. Ежелгі заманда-ақ Қазақстанның Орталық, Солтүстік және Шығыс аймақтарында тау-кен өндірісінің ошақтары пайда болып, қола, мыс, мырыш, темір, күміс пен алтын қорытпалары алына бастады. Жоғарыдағы Жезқазған, Ұлытау, Жезді аймақтарындағы ежелгі қоныстар мен өңдіріс ошақтардың, түсті металлургия кеніштерінің қола, сақ, орта ғасырлар дәуірлерін қамтып айтқанда 1 миллионнан астам тонна мыс рудасы алынған. Аса ірі көне кен орнына «Кенқазған» жатады.

17 слайд

Ұлы даладағы ежелгі металлургия • Металл өндірудің амал-тәсілдерін табу тарихтың жаңа кезеңіне жол ашып, адамзат дамуының барысын түбегейлі өзгертті. Сан алуан металл кендеріне бай қазақ жері – металлургия пайда болған алғашқы орталықтардың бірі. Ежелгі заманда-ақ Қазақстанның Орталық, Солтүстік және Шығыс аймақтарында тау-кен өндірісінің ошақтары пайда болып, қола, мыс, мырыш, темір, күміс пен алтын қорытпалары алына бастады. Жоғарыдағы Жезқазған, Ұлытау, Жезді аймақтарындағы ежелгі қоныстар мен өңдіріс ошақтардың, түсті металлургия кеніштерінің қола, сақ, орта ғасырлар дәуірлерін қамтып айтқанда 1 миллионнан астам тонна мыс рудасы алынған. Аса ірі көне кен орнына «Кенқазған» жатады.

Аң стилі • Біздің ата-бабаларымыз қоршаған ортамен етене өмір сүріп, өздерін табиғаттың ажырамас бөлшегі санаған. Бұл баст

18 слайд
Аң стилі • Біздің ата-бабаларымыз қоршаған ортамен етене өмір сүріп, өздерін табиғаттың ажырамас бөлшегі санаған. Бұл басты тұрмыс қағидаты Ұлы даланы мекендеген халықтардың дүниетанымы мен құндылықтарын қалыптастырды. Өз жазуы мен мифологиясы бар. Жануарлар бейнесін тұрмыста пайдалану адам мен табиғаттың өзара байланысының символына баланып, көшпенділердің рухани бағдарын айқындап отырған. Олар жыртқыштардың, негізінен мысық тұқымдас аңдардың суретін көбірек қолданған. Егемен Қазақстанның символдарының бірі – жергілікті жануарлар әлемінде сирек кездесетін тұрпаты текті қар барысы екені кездейсоқ емес.

18 слайд

Аң стилі • Біздің ата-бабаларымыз қоршаған ортамен етене өмір сүріп, өздерін табиғаттың ажырамас бөлшегі санаған. Бұл басты тұрмыс қағидаты Ұлы даланы мекендеген халықтардың дүниетанымы мен құндылықтарын қалыптастырды. Өз жазуы мен мифологиясы бар. Жануарлар бейнесін тұрмыста пайдалану адам мен табиғаттың өзара байланысының символына баланып, көшпенділердің рухани бағдарын айқындап отырған. Олар жыртқыштардың, негізінен мысық тұқымдас аңдардың суретін көбірек қолданған. Егемен Қазақстанның символдарының бірі – жергілікті жануарлар әлемінде сирек кездесетін тұрпаты текті қар барысы екені кездейсоқ емес.

Ұлы Жібек жолы Керуен жолдарын мінсіз ұйымдастырып, қауіпсіздігін қамтамасыз еткен Ұлы дала халқы ежелгі және орта ғасырла

19 слайд
Ұлы Жібек жолы Керуен жолдарын мінсіз ұйымдастырып, қауіпсіздігін қамтамасыз еткен Ұлы дала халқы ежелгі және орта ғасырлардағы аса маңызды сауда қатынасының басты дә некері саналды. Дала белдеуі Қытай, Үнді, Парсы, Жерорта теңізі, Таяу Шығыс және славян өркениеттерін байланыстырды. Алғаш пайда болған сәттен бастап, Ұлы Жібек жолы картасы, негізінен, Түрік империяларының аумағын қамтыды. Орталық Еуразияда түркілер үстемдік құрған кезеңде Ұлы Жібек жолы гүлдену шегіне жетіп, халықаралық ауқымда экономиканы өркендетуге және мәдениетті дамытуға септігін тигізді.

19 слайд

Ұлы Жібек жолы Керуен жолдарын мінсіз ұйымдастырып, қауіпсіздігін қамтамасыз еткен Ұлы дала халқы ежелгі және орта ғасырлардағы аса маңызды сауда қатынасының басты дә некері саналды. Дала белдеуі Қытай, Үнді, Парсы, Жерорта теңізі, Таяу Шығыс және славян өркениеттерін байланыстырды. Алғаш пайда болған сәттен бастап, Ұлы Жібек жолы картасы, негізінен, Түрік империяларының аумағын қамтыды. Орталық Еуразияда түркілер үстемдік құрған кезеңде Ұлы Жібек жолы гүлдену шегіне жетіп, халықаралық ауқымда экономиканы өркендетуге және мәдениетті дамытуға септігін тигізді.

Ұлы даланың ұлы есімдері Ұлы дала әл-Фараби мен Яссауи, Күлтегін мен Бейбарыс, әз-Тәуке мен Абылай, Кенесары мен Абай және бас

20 слайд
Ұлы даланың ұлы есімдері Ұлы дала әл-Фараби мен Яссауи, Күлтегін мен Бейбарыс, әз-Тәуке мен Абылай, Кенесары мен Абай және басқа да көптеген ұлы тұлғалар шоғырын дүниеге әкелді. Сондықтан, біз біріншіден, атақты тарихи тұлғаларымыз бен олардың жетістіктерінің құрметіне ашық аспан астында ескерткіш-мүсіндер қойылатын «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқуағарту энциклопедиялық саябағын ашуымыз керек. Екіншіден, мақсатты мемлекеттік тапсырыс ұйымдастыру арқылы қазіргі әдебиеттегі, музыка мен театр саласындағы және бейнелеу өнеріндегі ұлы ойшылдар, ақын дар және ел билеген тұлғалар бейнесінің маңызды галереясын жасауды қолға алу қажет.

20 слайд

Ұлы даланың ұлы есімдері Ұлы дала әл-Фараби мен Яссауи, Күлтегін мен Бейбарыс, әз-Тәуке мен Абылай, Кенесары мен Абай және басқа да көптеген ұлы тұлғалар шоғырын дүниеге әкелді. Сондықтан, біз біріншіден, атақты тарихи тұлғаларымыз бен олардың жетістіктерінің құрметіне ашық аспан астында ескерткіш-мүсіндер қойылатын «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқуағарту энциклопедиялық саябағын ашуымыз керек. Екіншіден, мақсатты мемлекеттік тапсырыс ұйымдастыру арқылы қазіргі әдебиеттегі, музыка мен театр саласындағы және бейнелеу өнеріндегі ұлы ойшылдар, ақын дар және ел билеген тұлғалар бейнесінің маңызды галереясын жасауды қолға алу қажет.

Ұлы даланың ұлы есімдері «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқуағарту энциклопедиялық саябағын ашуымыз керек. Екіншіден, мақсатты

21 слайд
Ұлы даланың ұлы есімдері «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқуағарту энциклопедиялық саябағын ашуымыз керек. Екіншіден, мақсатты мемлекеттік тапсырыс ұйымдастыру арқылы қазіргі әдебиеттегі, музыка мен театр саласындағы және бейнелеу өнеріндегі ұлы ойшылдар, ақын дар және ел билеген тұлғалар бейнесінің маңызды галереясын жасауды қолға алу қажет. Сондай-ақ, бұл жерде классикалық қалыптан тыс, балама жастар өнерінің креативті әлеуетін де пайдаланудың мәні зор

21 слайд

Ұлы даланың ұлы есімдері «Ұлы даланың ұлы есімдері» атты оқуағарту энциклопедиялық саябағын ашуымыз керек. Екіншіден, мақсатты мемлекеттік тапсырыс ұйымдастыру арқылы қазіргі әдебиеттегі, музыка мен театр саласындағы және бейнелеу өнеріндегі ұлы ойшылдар, ақын дар және ел билеген тұлғалар бейнесінің маңызды галереясын жасауды қолға алу қажет. Сондай-ақ, бұл жерде классикалық қалыптан тыс, балама жастар өнерінің креативті әлеуетін де пайдаланудың мәні зор

Ұлы даланың ұлы есімдері Осыған орай, бұл іске тек отандық қана емес, сонымен бірге, шетелдік шеберлер мен шығармашылық ұжымд

22 слайд
Ұлы даланың ұлы есімдері Осыған орай, бұл іске тек отандық қана емес, сонымен бірге, шетелдік шеберлер мен шығармашылық ұжымдарды да тартқан жөн. Үшіншіден, еліміздің тарихи кезең де рін кеңінен қамти отырып, «Ұлы дала тұлғалары» атты ғылыми көпшілік серияларды шығарып, тарату жұмыстарын жүйелендіру және жандандыру қажет. Бұл бағытта қазақстандық ғалым дар мен қатар шетелдік мамандар да тартылатын халықаралық көпбейінді ұжым құруға болады. Нәтижесінде, біздің қаһармандарымыздың өмірі мен қызметі жөнінде тек еліміздегілер ғана емес, сондай-ақ, шет елдегілер де білетін болады.

22 слайд

Ұлы даланың ұлы есімдері Осыған орай, бұл іске тек отандық қана емес, сонымен бірге, шетелдік шеберлер мен шығармашылық ұжымдарды да тартқан жөн. Үшіншіден, еліміздің тарихи кезең де рін кеңінен қамти отырып, «Ұлы дала тұлғалары» атты ғылыми көпшілік серияларды шығарып, тарату жұмыстарын жүйелендіру және жандандыру қажет. Бұл бағытта қазақстандық ғалым дар мен қатар шетелдік мамандар да тартылатын халықаралық көпбейінді ұжым құруға болады. Нәтижесінде, біздің қаһармандарымыздың өмірі мен қызметі жөнінде тек еліміздегілер ғана емес, сондай-ақ, шет елдегілер де білетін болады.

Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі • Қазақстанның өркениет тарихының үздіксіз дамуын көрсететін деректі қойылымдық

23 слайд
Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі • Қазақстанның өркениет тарихының үздіксіз дамуын көрсететін деректі қойылымдық фильмдердің, телевизиялық сериалдар мен толықметражды көркем картиналардың арнайы циклін өндіріске енгізу керек. Аталған жобалар кең халықаралық ынтымақтастық аясында отандық және шет елдік үздік сценаристерді, режиссерлерді, актерлерді, продюсерлерді және заманауи кино өндірісінің басқа да мамандарын тарту арқылы жүзеге асырылуға тиіс. Қызықты әрі мелодрамалық сарындармен қатар, көрермендер үшін танымал фэнтези және шытырман оқиғалы блок бастерлердің элементтерін қоса отырып, жаңа тарихи телекино туындылардың жанрларын барынша кеңейту қажет. Осы мақсатпен Ұлы даланың бай мифологиялық және фольклорлық материалдарын пайдалануға болады.

23 слайд

Тарихтың кино өнері мен телевизиядағы көрінісі • Қазақстанның өркениет тарихының үздіксіз дамуын көрсететін деректі қойылымдық фильмдердің, телевизиялық сериалдар мен толықметражды көркем картиналардың арнайы циклін өндіріске енгізу керек. Аталған жобалар кең халықаралық ынтымақтастық аясында отандық және шет елдік үздік сценаристерді, режиссерлерді, актерлерді, продюсерлерді және заманауи кино өндірісінің басқа да мамандарын тарту арқылы жүзеге асырылуға тиіс. Қызықты әрі мелодрамалық сарындармен қатар, көрермендер үшін танымал фэнтези және шытырман оқиғалы блок бастерлердің элементтерін қоса отырып, жаңа тарихи телекино туындылардың жанрларын барынша кеңейту қажет. Осы мақсатпен Ұлы даланың бай мифологиялық және фольклорлық материалдарын пайдалануға болады.

Қорытынды • Осыдан бір жарым жыл бұрын менің «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақалам жарыққа шықты.

24 слайд
Қорытынды • Осыдан бір жарым жыл бұрын менің «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақалам жарыққа шықты. Жоғарыда аталған жобаларды «Рухани жаңғыру» бағдарламасының жалғасы ретінде қарастырамын. «Рухани жаңғыру» жалпыұлттық бағдарламасының жаңа компоненттері ата- бабаларымыздың көп ғасырлық мұрасының цифрлық өркениет жағдайында түсінікті әрі сұранысқа ие болуын қамтамасыз ете отырып, оны жаңғыртуға мүмкіндік береді. Төл тарихын білетін, бағалайтын және мақтан ететін халықтың болашағы зор бо лады деп сенемін. Өткенін мақтан тұтып, бүгінін нақты бағалай білу және болашаққа оң көзқарас таныту – еліміздің табысты болуының кепілі дегеніміз осы.

24 слайд

Қорытынды • Осыдан бір жарым жыл бұрын менің «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты бағдарламалық мақалам жарыққа шықты. Жоғарыда аталған жобаларды «Рухани жаңғыру» бағдарламасының жалғасы ретінде қарастырамын. «Рухани жаңғыру» жалпыұлттық бағдарламасының жаңа компоненттері ата- бабаларымыздың көп ғасырлық мұрасының цифрлық өркениет жағдайында түсінікті әрі сұранысқа ие болуын қамтамасыз ете отырып, оны жаңғыртуға мүмкіндік береді. Төл тарихын білетін, бағалайтын және мақтан ететін халықтың болашағы зор бо лады деп сенемін. Өткенін мақтан тұтып, бүгінін нақты бағалай білу және болашаққа оң көзқарас таныту – еліміздің табысты болуының кепілі дегеніміз осы.

н ә е п т е з д қ - ы б й о а« Адасқан әріптер» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын ашады.

25 слайд
  н ә е п т е з д қ - ы б й о а« Адасқан әріптер» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын ашады.

25 слайд

  н ә е п т е з д қ - ы б й о а« Адасқан әріптер» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын ашады.

"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім "

26 слайд
"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім " . М Ә уезов

26 слайд

"Халы қ пен халы қ , ты адам мен адамды те ң естіретін н ә - рсе білім " . М Ә уезов

22 .02.2019 жыл Сабақтың тақырыбы: Әдептен озбайық

27 слайд
22 .02.2019 жыл Сабақтың тақырыбы: Әдептен озбайық

27 слайд

22 .02.2019 жыл Сабақтың тақырыбы: Әдептен озбайық

«Біз бойымызда әдепті дамытуға тиіспіз. Өйтпесек адамдардың ілтипатынан оп-онай айырылып қалуымыз мүмкін» деген

28 слайд
«Біз бойымызда әдепті дамытуға тиіспіз. Өйтпесек адамдардың ілтипатынан оп-онай айырылып қалуымыз мүмкін» деген И. Гете

28 слайд

«Біз бойымызда әдепті дамытуға тиіспіз. Өйтпесек адамдардың ілтипатынан оп-онай айырылып қалуымыз мүмкін» деген И. Гете

ассоциация қорғау Әдеп

29 слайд
ассоциация қорғау Әдеп

29 слайд

ассоциация қорғау Әдеп

Тақтадағы сөздер жиынтығы. Көмектесу, ата-ананы тыңдау, тәртіптілік, үлкенді сыйлау, өтірік айтпау, кешірім сұрау –

30 слайд
Тақтадағы сөздер жиынтығы. Көмектесу, ата-ананы тыңдау, тәртіптілік, үлкенді сыйлау, өтірік айтпау, кешірім сұрау – сөздер арқылы сұрақ – жауап әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу.

30 слайд

Тақтадағы сөздер жиынтығы. Көмектесу, ата-ананы тыңдау, тәртіптілік, үлкенді сыйлау, өтірік айтпау, кешірім сұрау – сөздер арқылы сұрақ – жауап әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу.

31 слайд

31 слайд

Жаңа тақырып. «Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты меңгереді. Топ мүшелері «әдеп» тақырыбын бірлесе оқи отырып, өз шешімдері

32 слайд
Жаңа тақырып. «Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты меңгереді. Топ мүшелері «әдеп» тақырыбын бірлесе оқи отырып, өз шешімдерін жоба арқылы қорғайды Cөздікпен жұмыс, Vocabulary; Әдеп – этика – ethics

32 слайд

Жаңа тақырып. «Джигсо» әдісі бойынша тақырыпты меңгереді. Топ мүшелері «әдеп» тақырыбын бірлесе оқи отырып, өз шешімдерін жоба арқылы қорғайды Cөздікпен жұмыс, Vocabulary; Әдеп – этика – ethics

Қолдану деңгейі Мәтінмен жұмыс “ Студент қыздың әңгімесі” Ж.Бейсенбаев Бағалау критерийі Дескриптор Оқушылар сөз жалғасын

33 слайд
Қолдану деңгейі Мәтінмен жұмыс “ Студент қыздың әңгімесі” Ж.Бейсенбаев Бағалау критерийі   Дескриптор   Оқушылар сөз жалғасын тауып танымдық қабілеттерін көрсету Нақты жүйелі сөйлеу

33 слайд

Қолдану деңгейі Мәтінмен жұмыс “ Студент қыздың әңгімесі” Ж.Бейсенбаев Бағалау критерийі   Дескриптор   Оқушылар сөз жалғасын тауып танымдық қабілеттерін көрсету Нақты жүйелі сөйлеу

Талдау деңгейі Жағдаяттарды талдау. “ Инабат” тобы • Мұрат бір қарағанда көрікті де әдемі жігіт. Киімі де жарасымды. Бірақ көп

34 слайд
Талдау деңгейі Жағдаяттарды талдау. “ Инабат” тобы • Мұрат бір қарағанда көрікті де әдемі жігіт. Киімі де жарасымды. Бірақ көпшілік арасында, қонақта болған кездерінде қолын сермеп,даурығып сөйлейтіні, ешкімге сөз бермейтіні бар. Үлкендердің сөзін бөлу және олардың сөздерін қалайда күлкіге айналдыруға да әуес. Мұратқа әдепсіз қылықтарын қалдыру үшін қалай көмектесуге болады? “ Әдеп тобы” • Назым әп- әдемі келісті қыз. Алайда, даусы дөрекі, сөзі ірі. Қарқылдап күледі. Бір қарағанда нәп – нәзік, биязы бойжеткен көз алдыңызда біртіндеп, әуелде көңілде ұялаған әдемі сипатынан айырылып жүре береді? Назымға қандай кеңес берер едіңіз?

34 слайд

Талдау деңгейі Жағдаяттарды талдау. “ Инабат” тобы • Мұрат бір қарағанда көрікті де әдемі жігіт. Киімі де жарасымды. Бірақ көпшілік арасында, қонақта болған кездерінде қолын сермеп,даурығып сөйлейтіні, ешкімге сөз бермейтіні бар. Үлкендердің сөзін бөлу және олардың сөздерін қалайда күлкіге айналдыруға да әуес. Мұратқа әдепсіз қылықтарын қалдыру үшін қалай көмектесуге болады? “ Әдеп тобы” • Назым әп- әдемі келісті қыз. Алайда, даусы дөрекі, сөзі ірі. Қарқылдап күледі. Бір қарағанда нәп – нәзік, биязы бойжеткен көз алдыңызда біртіндеп, әуелде көңілде ұялаған әдемі сипатынан айырылып жүре береді? Назымға қандай кеңес берер едіңіз?

– Жігіттердің іс- әрекеті сізге қандай ой қалдырды? – Олардың істегендері дұрыс па? – Оларға қандай ақыл – кеңес берер едіңі

35 слайд
– Жігіттердің іс- әрекеті сізге қандай ой қалдырды? – Олардың істегендері дұрыс па? – Оларға қандай ақыл – кеңес берер едіңіз? – Қоғамдық орындарда әдеп сақтау туралы не білесіз?

35 слайд

– Жігіттердің іс- әрекеті сізге қандай ой қалдырды? – Олардың істегендері дұрыс па? – Оларға қандай ақыл – кеңес берер едіңіз? – Қоғамдық орындарда әдеп сақтау туралы не білесіз?

Сахналау

36 слайд
Сахналау

36 слайд

Сахналау

САХНАЛАУ “ Инабат” тобы Сыныптастардың телефонмен сөйлесу әдебі. “ Әдеп” тобы Қоғамдық көліктегі оқушы мен қарияның және бақыл

37 слайд
САХНАЛАУ “ Инабат” тобы Сыныптастардың телефонмен сөйлесу әдебі. “ Әдеп” тобы Қоғамдық көліктегі оқушы мен қарияның және бақылаушының әдептері

37 слайд

САХНАЛАУ “ Инабат” тобы Сыныптастардың телефонмен сөйлесу әдебі. “ Әдеп” тобы Қоғамдық көліктегі оқушы мен қарияның және бақылаушының әдептері

келесі2. Дәптермен жұмыс Оқушы дәптерінде оқушыға арналып, «Мен бүгін:» айдарымен берілген әр сабаққа арналган аффирмацияларды

38 слайд
келесі2. Дәптермен жұмыс Оқушы дәптерінде оқушыға арналып, «Мен бүгін:» айдарымен берілген әр сабаққа арналган аффирмациялардың өзіне ұнаған біреуін таңдап алуды ұсынады.Оны талдау немесе өз ойын білдіруді оқушының оз еркіне қалдыруга болады. Мұғалім адамның әдеп нормаларын сақтау мақсатында төмендегі тапсырманы оқушыларга сахналауга ұсынады: Төменде берілген сөздерден жағдаяттар құрастырып, сахналап беріңіз. Сыныптастардың телефонмен сөйлесу Әдебі. Қоғамдық көліктегі оқушы мен қарияны ң ж ә не бақылаушыны ң

38 слайд

келесі2. Дәптермен жұмыс Оқушы дәптерінде оқушыға арналып, «Мен бүгін:» айдарымен берілген әр сабаққа арналган аффирмациялардың өзіне ұнаған біреуін таңдап алуды ұсынады.Оны талдау немесе өз ойын білдіруді оқушының оз еркіне қалдыруга болады. Мұғалім адамның әдеп нормаларын сақтау мақсатында төмендегі тапсырманы оқушыларга сахналауга ұсынады: Төменде берілген сөздерден жағдаяттар құрастырып, сахналап беріңіз. Сыныптастардың телефонмен сөйлесу Әдебі. Қоғамдық көліктегі оқушы мен қарияны ң ж ә не бақылаушыны ң

Жинақтау деңгейі Жұптық та...

39 слайд
  Жинақтау деңгейі Жұптық та...

39 слайд

  Жинақтау деңгейі Жұптық та...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ