"Әдістемелік қызмет"




1 слайд
Балабақшадағы әдістемелік
қызмет
Дайындаған:
МКҚК «Болашақ» бөбекжай бақшасының
әдіскері
Абдрашева Ажар Дәулетбекқызы
1 слайд
Балабақшадағы әдістемелік қызмет Дайындаған: МКҚК «Болашақ» бөбекжай бақшасының әдіскері Абдрашева Ажар Дәулетбекқызы

2 слайд
Өзектілігі: білім беру жүйесін модернизациялау
негізінде, балабақшаның әдістемелік қызметін
жүйелі ұйымдастыруда, әдіскер бүгінгі заман
талабына сай әдістемелік жұмысты жетілдіру
мақсатында инновацияларды енгізіп,
педагогикалық ұжым қызметінің де сапасын
арттыру, оңтайлы жол іздеу керек.
Мақсатым: балабақшадағы педагогикалық еңбек
өтілін жаңадан бастаушы педагогтар мен
тәрбиешілердің кәсіби қызметтерін жетілдіруді
қолдау.
2 слайд
Өзектілігі: білім беру жүйесін модернизациялау негізінде, балабақшаның әдістемелік қызметін жүйелі ұйымдастыруда, әдіскер бүгінгі заман талабына сай әдістемелік жұмысты жетілдіру мақсатында инновацияларды енгізіп, педагогикалық ұжым қызметінің де сапасын арттыру, оңтайлы жол іздеу керек. Мақсатым: балабақшадағы педагогикалық еңбек өтілін жаңадан бастаушы педагогтар мен тәрбиешілердің кәсіби қызметтерін жетілдіруді қолдау.

3 слайд
Күтілетін нәтиже
Балалар
психологиялық,
педагогикалық,
әлеуметтік тұлға Тәрбиешілер мен педагогтар
бүгінгі заман
талабына сай оқу-
тәрбиелеу үрдісін
сауатты
ұйымдастырушы Ата-аналар қауымы
құзіретті іскер
серіктес
3 слайд
Күтілетін нәтиже Балалар психологиялық, педагогикалық, әлеуметтік тұлға Тәрбиешілер мен педагогтар бүгінгі заман талабына сай оқу- тәрбиелеу үрдісін сауатты ұйымдастырушы Ата-аналар қауымы құзіретті іскер серіктес

4 слайд
Т әрбиешілермен әдістемелік
жұмыс
4 слайд
Т әрбиешілермен әдістемелік жұмыс

5 слайд
Балабақшада әдістемелік қызметті жүйелі ұйымдастыруда қандай
іс –шаралар ұйымдастыру қажет?
Әдістемелі
к кабинет
жұмысын
ұйымдаст
ыру Үлестірмелі
және
дидактикалы
қ
материалдар
дайындау Тәрбиешілерге
өзіндік білімін
көтеруге ықпал
жасау
(басылымдарға
жазылуын,
ғылыми
жобалармен
айналысуын, іс-
шараларға
қатысуын
қадағалау)Педагогтармен
семинарлар,
ақыл-кеңестер,
жобалар,
дөңгелек
үстелдер,
сауалнамалар
өткізу
Шығармашы
лық топ
жұмысын
жетілдіру Жаңа
әдістемелік
оқулық
тармен,
психологиялы
қ ғылыми
әдебиеттермен
толы тырып
отыру. Іс-
қағаздард
ы жүйелі
түрде
жүргізуАта-
анамен
жұмысты
ұйымдаст
ыруКүнделікті
өткізілетін іс-
шараларды
қадағалау,
жылдық
жоспарға
сәйкес жұмыс
жасау
5 слайд
Балабақшада әдістемелік қызметті жүйелі ұйымдастыруда қандай іс –шаралар ұйымдастыру қажет? Әдістемелі к кабинет жұмысын ұйымдаст ыру Үлестірмелі және дидактикалы қ материалдар дайындау Тәрбиешілерге өзіндік білімін көтеруге ықпал жасау (басылымдарға жазылуын, ғылыми жобалармен айналысуын, іс- шараларға қатысуын қадағалау)Педагогтармен семинарлар, ақыл-кеңестер, жобалар, дөңгелек үстелдер, сауалнамалар өткізу Шығармашы лық топ жұмысын жетілдіру Жаңа әдістемелік оқулық тармен, психологиялы қ ғылыми әдебиеттермен толы тырып отыру. Іс- қағаздард ы жүйелі түрде жүргізуАта- анамен жұмысты ұйымдаст ыруКүнделікті өткізілетін іс- шараларды қадағалау, жылдық жоспарға сәйкес жұмыс жасау

6 слайд
Іс-шаралар
6 слайд
Іс-шаралар

7 слайд
Қазіргі заманауи әдіскер қандай болу керек?
Әдіскер маман иелерінің
есінде болатын жайт: ең
алдымен әдіскер жоғары
мәдениетті, өз ісіне жауапты,
тыңдаушыларға немқұрайлы
қарамайтын, олардың
көңілінен шыға білетін маман
болуы тиіс. Білім беру
жүйесінің қазіргі заман
талабы қатардағы әдіскерден
жаңашыл болуды, кәсіби
шебер, өмірге бейімділікті,
қызметте жақсы нәтиже
көрсете білуді талап етеді.
Білім жетілдіру жүйесінің
басты міндеті – маманға
көмек көрсету. Білім беру жүйесіндегі бұл
категория — өз қызмет
талабына байланысты әдістеме
ілімімен кәсіби
шұғылданатын педогогикалық
қызметкер.
Әдіскер белгілі бір
педагогикалық жүйені әдістеме
жағынан қамтамасыз етеді,
педогогикалық
кадрлардың кәсіби білімін
жетілдіруге қатысады.
Әдіскердің өмірден алған
тәжірибесі, қабілеті,
адамгершілігі,
қарапайымдылығы, мінез-құлқы
әлдеқайда жоғары деңгейде
болуы тиіс. Ол қандай
қиын жағдай болсын,
кедергілерге қарамастан
педагогтармен тікелей
тынымсыз жұмыс жасайды.
7 слайд
Қазіргі заманауи әдіскер қандай болу керек? Әдіскер маман иелерінің есінде болатын жайт: ең алдымен әдіскер жоғары мәдениетті, өз ісіне жауапты, тыңдаушыларға немқұрайлы қарамайтын, олардың көңілінен шыға білетін маман болуы тиіс. Білім беру жүйесінің қазіргі заман талабы қатардағы әдіскерден жаңашыл болуды, кәсіби шебер, өмірге бейімділікті, қызметте жақсы нәтиже көрсете білуді талап етеді. Білім жетілдіру жүйесінің басты міндеті – маманға көмек көрсету. Білім беру жүйесіндегі бұл категория — өз қызмет талабына байланысты әдістеме ілімімен кәсіби шұғылданатын педогогикалық қызметкер. Әдіскер белгілі бір педагогикалық жүйені әдістеме жағынан қамтамасыз етеді, педогогикалық кадрлардың кәсіби білімін жетілдіруге қатысады. Әдіскердің өмірден алған тәжірибесі, қабілеті, адамгершілігі, қарапайымдылығы, мінез-құлқы әлдеқайда жоғары деңгейде болуы тиіс. Ол қандай қиын жағдай болсын, кедергілерге қарамастан педагогтармен тікелей тынымсыз жұмыс жасайды.

8 слайд
Ә діскер әдістемелік жұмысқа
белгілі бір мақсат қоя білуі керек.
Осы мақсатқа
байланысты әдістемелік
қызметті
жоспары жасақталады.
Оның мазмұны
мамандардың көкейкесті
мәселелерін
қамтып, педагогиканы озық
тәсіліне,
жаңа технологияларға негізделе
жасалуы тиіс.
8 слайд
Ә діскер әдістемелік жұмысқа белгілі бір мақсат қоя білуі керек. Осы мақсатқа байланысты әдістемелік қызметті жоспары жасақталады. Оның мазмұны мамандардың көкейкесті мәселелерін қамтып, педагогиканы озық тәсіліне, жаңа технологияларға негізделе жасалуы тиіс.

9 слайд
Әдіскердің қызметін жүйелі ұйымдастыруда жоспары
мынадай принциптерге
негізделіп құрылады:
Педагогикалы ұ жым
алдындағы
міндеттердің
айқын болуы, нақты
мәселелерге арналып
құрылуы; Жоспарланған жұмыстың
алдынғы және соңғы
және
жоспарланатын
шаралармен өзара
байланысы;
жоспарланған жұмыс
мазм ұныны жүйелілігі,
оның орындалу
міндеттілігі; Берілетін
тапсырмаларды
жоспарлауда
педагогтардың білім
дәрежесін, кәсіптік
дайындығын,
мүмкіншілігін
ескеру
9 слайд
Әдіскердің қызметін жүйелі ұйымдастыруда жоспары мынадай принциптерге негізделіп құрылады: Педагогикалы ұ жым алдындағы міндеттердің айқын болуы, нақты мәселелерге арналып құрылуы; Жоспарланған жұмыстың алдынғы және соңғы және жоспарланатын шаралармен өзара байланысы; жоспарланған жұмыс мазм ұныны жүйелілігі, оның орындалу міндеттілігі; Берілетін тапсырмаларды жоспарлауда педагогтардың білім дәрежесін, кәсіптік дайындығын, мүмкіншілігін ескеру

10 слайд
10 слайд

11 слайд
Әдіскер
қызметіні ң
моделіБалабақшаның
жылдық
міндеттерін
орындау; Мемлекеттік
жалпы білім беру
стандартына
сай оқу
жоспарын енгізу;
Оқу
бағдарламалары
бойынша үлгі
жоспарлар мен оқу
материалдарын
жасақтау;Тәрбиешілердің
іс-
қағаздарының
сауатты
жүргізілуі;
Балалардың дербес
көркемөнер
қабілетін дамытуда
үйірмелер
ұйымдастыру.
11 слайд
Әдіскер қызметіні ң моделіБалабақшаның жылдық міндеттерін орындау; Мемлекеттік жалпы білім беру стандартына сай оқу жоспарын енгізу; Оқу бағдарламалары бойынша үлгі жоспарлар мен оқу материалдарын жасақтау;Тәрбиешілердің іс- қағаздарының сауатты жүргізілуі; Балалардың дербес көркемөнер қабілетін дамытуда үйірмелер ұйымдастыру.

12 слайд
12 слайд

13 слайд
Жас мамандармен жұмыс түрлері
Қазіргі қойылып отырған талаптарды оқу-тәрбие жұмысында әрбір
тәрбиешінің өз тәжірибесіне негізге алып қолдану;
Жаңа әдістемелік оқулықтармен,
психологиялық әдебиеттермен
таныстырып отыру;
Ашық сабақтар, семинар-практикум, тәрбие
жұмыстарын өткізу.Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың мемлекеттік жалпы міндетті
стандарттарына сай, оқу-тәрбие жұмысын тиімді
ұйымдастыру: Білім жетілдіру
курсынан өткен
тәрбиешілер есебі;
Шығармашылықпен жұмыс
жасайтын тәрбиешілер іс-
тәжірибесін жасақтау;
Педагог шығармашылығын
дамыту жоғары шеберлікке
жету.
13 слайд
Жас мамандармен жұмыс түрлері Қазіргі қойылып отырған талаптарды оқу-тәрбие жұмысында әрбір тәрбиешінің өз тәжірибесіне негізге алып қолдану; Жаңа әдістемелік оқулықтармен, психологиялық әдебиеттермен таныстырып отыру; Ашық сабақтар, семинар-практикум, тәрбие жұмыстарын өткізу.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпы міндетті стандарттарына сай, оқу-тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыру: Білім жетілдіру курсынан өткен тәрбиешілер есебі; Шығармашылықпен жұмыс жасайтын тәрбиешілер іс- тәжірибесін жасақтау; Педагог шығармашылығын дамыту жоғары шеберлікке жету.

14 слайд
14 слайд

15 слайд
Бақылау,
тексеру,
талдау,
зерттеу Оқу-тәрбие
жұмысының күн
тәртібіне сай
ұйымдастырылуын
бақылау;Бағдарламад
ағы қиын
тақырыптарды
талдау, талқылау;Оқу-тәрбие
процесінде
балалардың білім-
дағдыларын, жеке
психологиялық
қасиеттерін
бақылау, зерттеу;
Топтарда
(тақырыптық,
салыстырмалы,
ескертпелі, жан-
жақты)
тексерулер
жүргізу; Күнделікті
сабақтарға
қатысу, өтілу
сапасын
тексеру;
15 слайд
Бақылау, тексеру, талдау, зерттеу Оқу-тәрбие жұмысының күн тәртібіне сай ұйымдастырылуын бақылау;Бағдарламад ағы қиын тақырыптарды талдау, талқылау;Оқу-тәрбие процесінде балалардың білім- дағдыларын, жеке психологиялық қасиеттерін бақылау, зерттеу; Топтарда (тақырыптық, салыстырмалы, ескертпелі, жан- жақты) тексерулер жүргізу; Күнделікті сабақтарға қатысу, өтілу сапасын тексеру;

16 слайд
16 слайд

17 слайд
Казіргі заманауи әдіскер бүгінгі заман
талабына сай өзінің педагогтік мамандығының
кілтін шебер ұстаған, жан-жақты терең
білімді,сегіз қырлы, бір сырлы, ашық жарқын
жайдары жүретін, қажырлы қайратты,
инициативашыл, қатал талап қойып, оның
нәтижесін тексере білетін, бірақ қазымыр
емес, тапқыр еңбекқор болуы керек. Қарым-
қатынас кезінде әр тәрбиешінің жан-дүниесін
сезініп кемшіліктерін түзетіп, жетістіктерін
дамытатындай болғаны дұрыс, сонда ғана
әдіскердің қызметі жүйелі түрде іске асады.
17 слайд
Казіргі заманауи әдіскер бүгінгі заман талабына сай өзінің педагогтік мамандығының кілтін шебер ұстаған, жан-жақты терең білімді,сегіз қырлы, бір сырлы, ашық жарқын жайдары жүретін, қажырлы қайратты, инициативашыл, қатал талап қойып, оның нәтижесін тексере білетін, бірақ қазымыр емес, тапқыр еңбекқор болуы керек. Қарым- қатынас кезінде әр тәрбиешінің жан-дүниесін сезініп кемшіліктерін түзетіп, жетістіктерін дамытатындай болғаны дұрыс, сонда ғана әдіскердің қызметі жүйелі түрде іске асады.

18 слайд
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде білім беру сапасын жақсартуда
балабақшаның әдістемелік жұмысына инновациялық технологиялар
енгізу
Олар; М.Монтессорий, Г.Доман, Н.А.Зайцев, З.Деньеш, АКТ, ТТШТ
(ТРИЗ) т.б
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жоба ә дісі ар қ ылы балаба қ ша
педагогтарыны ң к ә сіби квалификациялы қ де ң гейлерін белсендендіру.
(тақырыптық күндер мен апталар, ашық көріністер, жобалар )
18 слайд
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде білім беру сапасын жақсартуда балабақшаның әдістемелік жұмысына инновациялық технологиялар енгізу Олар; М.Монтессорий, Г.Доман, Н.А.Зайцев, З.Деньеш, АКТ, ТТШТ (ТРИЗ) т.б Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жоба ә дісі ар қ ылы балаба қ ша педагогтарыны ң к ә сіби квалификациялы қ де ң гейлерін белсендендіру. (тақырыптық күндер мен апталар, ашық көріністер, жобалар )

19 слайд
Балабақшадағы әдістемелік қызметті жүйелі ұйымдастыру
қалай жүзеге асады?
«Бақылау және
басқару»,
«Кадрлармен
жұмыс»
«Ертеңгіліктер
мен ойын-
сауықтар»
«Балалар өмірін
және денсаулығын
қорғау бойынша
іс-шаралар»
«Әдістемелік
жұмыс» “ Шаруашылық-
әкімшілік
жұмыс» «Ата-
аналармен
жұмыс»
Жоспар
19 слайд
Балабақшадағы әдістемелік қызметті жүйелі ұйымдастыру қалай жүзеге асады? «Бақылау және басқару», «Кадрлармен жұмыс» «Ертеңгіліктер мен ойын- сауықтар» «Балалар өмірін және денсаулығын қорғау бойынша іс-шаралар» «Әдістемелік жұмыс» “ Шаруашылық- әкімшілік жұмыс» «Ата- аналармен жұмыс» Жоспар

20 слайд
Ата-аналармен жұмыс – ата-аналармен ай сайынғы
жұмыс бойынша іс-шаралардың жылдық
жоспарынан тұратын құжаттама, оған барлық
ата-аналар жиналыстары, ата-аналармен бірге
өткізілетін ойын-сауық іс-шаралары,
консультациялар, ұсынымдар, ата-аналармен
әңгімелесулер, байқаулар, викториналар,
сауалнамалар мен тесттер, еңбек десанттары,
экскурсиялар және жорықтар. Барлық құжаттама
бір папкаға жинақталады. Ата-аналармен жұмыс
20 слайд
Ата-аналармен жұмыс – ата-аналармен ай сайынғы жұмыс бойынша іс-шаралардың жылдық жоспарынан тұратын құжаттама, оған барлық ата-аналар жиналыстары, ата-аналармен бірге өткізілетін ойын-сауық іс-шаралары, консультациялар, ұсынымдар, ата-аналармен әңгімелесулер, байқаулар, викториналар, сауалнамалар мен тесттер, еңбек десанттары, экскурсиялар және жорықтар. Барлық құжаттама бір папкаға жинақталады. Ата-аналармен жұмыс

21 слайд
Әдістемелік жұмыс озық сипатқа ие болуы тиіс және педагогика және психология
ғылымының жаңа жетістіктеріне сәйкес бүкіл тәрбие-білім беру үдерісінің дамуын
қамтамасыз етуі тиіс. Осы мақсатта «Тәлімгерлік мектебі» немесе «Жас тәрбиеші
мектебі» ұйымдастырылады.
Құжаттамаға тәлімгерлік туралы ереже; жас педагогтармен жұмыс жоспары
(консультациялар, әңгімелесулер, ашық іс-шаралар көрсетілімі, ойын-сауықтар, қолөнер
байқауы, көрмелер және т. б.); өзара сабаққа қатысу карталары (тәлімгер жас
маманның жұмысын, ал жас маман тәлімгердің жұмысын қадағалайды); жаңадан
келген педагогтардан сауалнама алу, тестілеу; педагогтардың кәсіби машықтарының
салыстырмалы межесі кіреді.
Шығармашылық топ байқаулардың, сайыстардың ережелерін әзірлейтін, әртүрлі іс-
шараларды ұйымдастыратын, озық ой үлгісі болып табылатын тәжірибелі педагогтардан
құралады. Құжаттамада шығармашылық топ туралы ереже, әзірлемелердің құжаттары,
тексерулер, байқаулар мен сайыстар бойынша талдау парақтары Әдістемелік жұмыс
Құжаттама жұмыстары
Шығармашылық топпен
жұмыс
21 слайд
Әдістемелік жұмыс озық сипатқа ие болуы тиіс және педагогика және психология ғылымының жаңа жетістіктеріне сәйкес бүкіл тәрбие-білім беру үдерісінің дамуын қамтамасыз етуі тиіс. Осы мақсатта «Тәлімгерлік мектебі» немесе «Жас тәрбиеші мектебі» ұйымдастырылады. Құжаттамаға тәлімгерлік туралы ереже; жас педагогтармен жұмыс жоспары (консультациялар, әңгімелесулер, ашық іс-шаралар көрсетілімі, ойын-сауықтар, қолөнер байқауы, көрмелер және т. б.); өзара сабаққа қатысу карталары (тәлімгер жас маманның жұмысын, ал жас маман тәлімгердің жұмысын қадағалайды); жаңадан келген педагогтардан сауалнама алу, тестілеу; педагогтардың кәсіби машықтарының салыстырмалы межесі кіреді. Шығармашылық топ байқаулардың, сайыстардың ережелерін әзірлейтін, әртүрлі іс- шараларды ұйымдастыратын, озық ой үлгісі болып табылатын тәжірибелі педагогтардан құралады. Құжаттамада шығармашылық топ туралы ереже, әзірлемелердің құжаттары, тексерулер, байқаулар мен сайыстар бойынша талдау парақтары Әдістемелік жұмыс Құжаттама жұмыстары Шығармашылық топпен жұмыс

22 слайд
Мектепке дейінгі мекемедегі әдістемелік қызмет
педагогикалық ұжымның жұмысын білім беру
бағдарламалары міндеттерін шешуге бағыттайтын
болғандықтан басқару ісіне жатады. Олар;
•
Педагогтың жеке басының беделін құрметтеу,
адамның құқы мен мүмкіндіктерін мойындау;
•
Өзара құрмет егізінде сенімділік
ахуалдықалыптастыру;
•
Тәрбиешіге өзін-өзі таныту, өз мүмкіндіктерін
ашып көрсету үшін жағдай жасау;
•
Бастамашылдықты, шығармашылық биімділікті,
ұжымда өз орнын таба білуді барынша дамыту. Педагогикалық
ұжыммен жұмыс
22 слайд
Мектепке дейінгі мекемедегі әдістемелік қызмет педагогикалық ұжымның жұмысын білім беру бағдарламалары міндеттерін шешуге бағыттайтын болғандықтан басқару ісіне жатады. Олар; • Педагогтың жеке басының беделін құрметтеу, адамның құқы мен мүмкіндіктерін мойындау; • Өзара құрмет егізінде сенімділік ахуалдықалыптастыру; • Тәрбиешіге өзін-өзі таныту, өз мүмкіндіктерін ашып көрсету үшін жағдай жасау; • Бастамашылдықты, шығармашылық биімділікті, ұжымда өз орнын таба білуді барынша дамыту. Педагогикалық ұжыммен жұмыс

23 слайд
•
Тәрбиешімен педагогикалық жүйенің пассивті элементі
емес, белсенді факторы ретінде санасу;
•
Педагогтардың жеке қасиетін білу және ескеру;
•
Білім мекемесінде жоғары өнімділікті жұмыстық ахуалды
қалыптастыру;
•
Педагогтың бойындағы балаларға деген ізгіліктік
қатынастарды, құзіреттілікті, басшылықты,
жауапкершілікті бағалау;
•
Мамандар тарапынан болатын кез-келген педагогикалық
мақсатқа лайықты бастамаларға қолдау көресту,
мұқияттылық, көзқарас таныту. Педагогикалық ұжыммен жұмыс
23 слайд
• Тәрбиешімен педагогикалық жүйенің пассивті элементі емес, белсенді факторы ретінде санасу; • Педагогтардың жеке қасиетін білу және ескеру; • Білім мекемесінде жоғары өнімділікті жұмыстық ахуалды қалыптастыру; • Педагогтың бойындағы балаларға деген ізгіліктік қатынастарды, құзіреттілікті, басшылықты, жауапкершілікті бағалау; • Мамандар тарапынан болатын кез-келген педагогикалық мақсатқа лайықты бастамаларға қолдау көресту, мұқияттылық, көзқарас таныту. Педагогикалық ұжыммен жұмыс

24 слайд
Әдістемелік жұмыс
Дарынды балалармен
жұмысҚайта даярлау курсы,
семинар, педагогикалық
шеберлікОзық педагогикалық
тәжірбие мектебіШығармашыл топтар Ғылыми практикалық
конференция
Тәжірбие алмасу
Байқау-сайыстар, өз
білімін жетілдіру
Авторлық әдістемелік
баспа, жобалар жұмысы Аттестация
Баспасөз, бұқаралық
ақпарат құралдары
Шебер-класстар
Жас мамандар мектебі
Әдістемелік семинарлар
Жас ата-ана мектебі
24 слайд
Әдістемелік жұмыс Дарынды балалармен жұмысҚайта даярлау курсы, семинар, педагогикалық шеберлікОзық педагогикалық тәжірбие мектебіШығармашыл топтар Ғылыми практикалық конференция Тәжірбие алмасу Байқау-сайыстар, өз білімін жетілдіру Авторлық әдістемелік баспа, жобалар жұмысы Аттестация Баспасөз, бұқаралық ақпарат құралдары Шебер-класстар Жас мамандар мектебі Әдістемелік семинарлар Жас ата-ана мектебі

25 слайд
•
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде
білім беру сапасын жақсартуда
балабақшаның әдістемелік жұмысына
инновациялық технологиялар енгізу
•
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде
жоба ә дісі ар қ ылы балаба қ ша
педагогтарыны ң к ә сіби
квалификациялы қ де ң гейлерін
белсендендіру. (тақырыптық күндер мен
апталар, ашық көріністер, жобалар)
25 слайд
• Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде білім беру сапасын жақсартуда балабақшаның әдістемелік жұмысына инновациялық технологиялар енгізу • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жоба ә дісі ар қ ылы балаба қ ша педагогтарыны ң к ә сіби квалификациялы қ де ң гейлерін белсендендіру. (тақырыптық күндер мен апталар, ашық көріністер, жобалар)

26 слайд
БАЛАБАҚШАМЫЗДАҒЫ ЖА ҢА
ТЕХНОЛОГИЯЛАР
ТРИЗ-ТТШТ Н.ЗАЙЦЕВ
ТЕХНОЛОГИЯСЫ
М.МОНТЕССОРИ
ТЕХНОЛОГИЯСЫ
ДАМЫТА
ОҚЫТУ АКТ (АҚПАРТТЫ
КОМУНИКАТИВТІ
ТЕХНОЛГИЯЛАР)
26 слайд
БАЛАБАҚШАМЫЗДАҒЫ ЖА ҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАР ТРИЗ-ТТШТ Н.ЗАЙЦЕВ ТЕХНОЛОГИЯСЫ М.МОНТЕССОРИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ДАМЫТА ОҚЫТУ АКТ (АҚПАРТТЫ КОМУНИКАТИВТІ ТЕХНОЛГИЯЛАР)

27 слайд
А қпаратты қ
к оммуник ативтік
технология
Проблемалық
оқыту
технологиясы
Жобалау
технологиясы
Дамыта оқыту
технологиясы
Ойын
технологиясы
27 слайд
А қпаратты қ к оммуник ативтік технология Проблемалық оқыту технологиясы Жобалау технологиясы Дамыта оқыту технологиясы Ойын технологиясы

28 слайд
Қорыта айтқанда мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік
жұмысты жүйелі ұйымдастыруда, әдіскердің бойында
ғылыми-педагогикалық ойлауда жаңаша стиль қалыптасқан,
шығармашылық шешімдер қабылдай алатын,
•
Адамдардың психологиясын зерттей алатын.
•
Өз жұмысына нақты талдау жасайтын
•
Қатал талап ете алатын және демократиялық тұрғыда
басқара алатын болуы міндетті.
Әдістемелік жұмыстың мектепке дейінгі ұйымды басқару
жүйесінде алатын орны ерекше, педагог тұлғасын
белсендіруге, оның шығармашылық қызметін дамытуға
септігін тигізеді. Оның барлық нысандары тәрбиешілердің
біліктілігін және шеберлігін арттыруға бағытталған. Осы
талаптарды әдіскер уақытылы орындаса, балабақшаның
әдістемелік қызметі жүйелі түрде іске асырылады.
28 слайд
Қорыта айтқанда мектепке дейінгі мекемелерде әдістемелік жұмысты жүйелі ұйымдастыруда, әдіскердің бойында ғылыми-педагогикалық ойлауда жаңаша стиль қалыптасқан, шығармашылық шешімдер қабылдай алатын, • Адамдардың психологиясын зерттей алатын. • Өз жұмысына нақты талдау жасайтын • Қатал талап ете алатын және демократиялық тұрғыда басқара алатын болуы міндетті. Әдістемелік жұмыстың мектепке дейінгі ұйымды басқару жүйесінде алатын орны ерекше, педагог тұлғасын белсендіруге, оның шығармашылық қызметін дамытуға септігін тигізеді. Оның барлық нысандары тәрбиешілердің біліктілігін және шеберлігін арттыруға бағытталған. Осы талаптарды әдіскер уақытылы орындаса, балабақшаның әдістемелік қызметі жүйелі түрде іске асырылады.

29 слайд
Сапалы және еркін еңбек қана адамды
бақытқа кенелтеді.
Еңбектенген әр минут- бір несібе.
•
Ғафур Ғұлам
29 слайд
Сапалы және еркін еңбек қана адамды бақытқа кенелтеді. Еңбектенген әр минут- бір несібе. • Ғафур Ғұлам