Материалдар / Ағаштар неге ашуланды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағаштар неге ашуланды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне, жас мамандарға көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2019
618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ағаштар неге ашуланды ? Ашық сабақА.Иманов атындағы жалпы орта мектеп Пән мұғалімі: Бекбаева Р

1 слайд
Ағаштар неге ашуланды ? Ашық сабақА.Иманов атындағы жалпы орта мектеп Пән мұғалімі: Бекбаева Р

1 слайд

Ағаштар неге ашуланды ? Ашық сабақА.Иманов атындағы жалпы орта мектеп Пән мұғалімі: Бекбаева Р

Пәннің аты Уақыты: 15.12.15 Кабинет: Мұғалім Сабақтың атауы Ағаштар неге ашуланды? Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабдығы Тү

2 слайд
Пәннің аты Уақыты: 15.12.15 Кабинет: Мұғалім Сабақтың атауы Ағаштар неге ашуланды? Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабдығы Түрі 1 .Оқушыларға тақырыптың мазмұнын ашып түсіндіру. Ағаштардың қоршаған ортаға берер пайдасы туралы білімдерін тереңдету. 2 .Сын тұрғыдан ойлау бойынша міндетті оқиғаны талдап, салыстыру, болжау жасау арқылы өз ойларын жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық ізденістерін дамыту. 3 .Қоршаған ортадағы ағаштардың көбеюіне үлес қосу,қорғай білуге тәрбиелеу. Әдіс – тәсіл: сын тұрғыдан о йлау, салыстыру,дәлелдеу,анықтау,флипчарт,слайд,сұрақ-жауап. Пән аралық байланыс: дүниетану Көрнекілік: ақын портреті, интерактивті тақта, мақал-мәтелдер

2 слайд

Пәннің аты Уақыты: 15.12.15 Кабинет: Мұғалім Сабақтың атауы Ағаштар неге ашуланды? Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабдығы Түрі 1 .Оқушыларға тақырыптың мазмұнын ашып түсіндіру. Ағаштардың қоршаған ортаға берер пайдасы туралы білімдерін тереңдету. 2 .Сын тұрғыдан ойлау бойынша міндетті оқиғаны талдап, салыстыру, болжау жасау арқылы өз ойларын жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру, шығармашылық ізденістерін дамыту. 3 .Қоршаған ортадағы ағаштардың көбеюіне үлес қосу,қорғай білуге тәрбиелеу. Әдіс – тәсіл: сын тұрғыдан о йлау, салыстыру,дәлелдеу,анықтау,флипчарт,слайд,сұрақ-жауап. Пән аралық байланыс: дүниетану Көрнекілік: ақын портреті, интерактивті тақта, мақал-мәтелдер

Үй тапсырмасын тексеру, қорыту Қызығушылықты ояту Мағынаны тану -Өткен сабақта қандай шығарма оқып едік?

3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру, қорыту Қызығушылықты ояту Мағынаны тану -Өткен сабақта қандай шығарма оқып едік? -Компас деген не? - Қанатқа әкесі не сыйлаған еді? - Компасқа қатты қызыққан кім? - Балалар қайда барды? - Бодан компасты не істеді? «Ой ашар» 1. Ағаштар туралы не білеміз? 2.Ағаштардың қандай пайдасы бар? 3. «Ағаш» сөзіне ассоцияция құрату. Ағаш дәрі- дәрмек оттегі тірі табиғат Оқу құралы жиһазСая КөрікПсихологиялық ахуал Мақсатымыз –білі алу Міндетіміз –еңбек ету Білімді боп топты жару Білікті боп өмірге ену. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру, қорыту Қызығушылықты ояту Мағынаны тану -Өткен сабақта қандай шығарма оқып едік? -Компас деген не? - Қанатқа әкесі не сыйлаған еді? - Компасқа қатты қызыққан кім? - Балалар қайда барды? - Бодан компасты не істеді? «Ой ашар» 1. Ағаштар туралы не білеміз? 2.Ағаштардың қандай пайдасы бар? 3. «Ағаш» сөзіне ассоцияция құрату. Ағаш дәрі- дәрмек оттегі тірі табиғат Оқу құралы жиһазСая КөрікПсихологиялық ахуал Мақсатымыз –білі алу Міндетіміз –еңбек ету Білімді боп топты жару Білікті боп өмірге ену. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Сергіту сәті Табиғаттың аясында тұрамыз. Таза ауасын жұтамыз, Ағаштар боп тербелейік. Мөлдір бұлақ боп ағайық, Құс болып қалықт

4 слайд
Сергіту сәті Табиғаттың аясында тұрамыз. Таза ауасын жұтамыз, Ағаштар боп тербелейік. Мөлдір бұлақ боп ағайық, Құс болып қалықтап ұшайық. Орынымызға ақырын ғана қонайық. Ағаш-өмір Ағаш-байлық Ағаш-тіршілік Ағаштардың неге ашуланғанын білу үшін не істейміз? Мәтінмен танысамыз. Б.Соқпақбаев «Ағаштар неге ашуланды?»

4 слайд

Сергіту сәті Табиғаттың аясында тұрамыз. Таза ауасын жұтамыз, Ағаштар боп тербелейік. Мөлдір бұлақ боп ағайық, Құс болып қалықтап ұшайық. Орынымызға ақырын ғана қонайық. Ағаш-өмір Ағаш-байлық Ағаш-тіршілік Ағаштардың неге ашуланғанын білу үшін не істейміз? Мәтінмен танысамыз. Б.Соқпақбаев «Ағаштар неге ашуланды?»

Оқулықпен жұмыс Мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту 1-бөлім: Жас шыбықтардың мүшкіл халі 2-бөлім: Ашулы орман 3-бөлім: Қа

5 слайд
Оқулықпен жұмыс Мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту 1-бөлім: Жас шыбықтардың мүшкіл халі 2-бөлім: Ашулы орман 3-бөлім: Қайта жаңарған жас талдар Топпен жұмыс І-топ Ағаштардың қоршаған ортаға пайдасы қандай? ІІ – топ 5 жолды өлең жазу ІІІ-топ Ағаш отырғызудың пайдасы Ағаш суреттерін көрсету (қайың, емен, бәйтерек) Қайың Терек Бәйтерек Емен Астана қаласының симфолы «Бәйтерек» суретін көрсету -Біздің қалада осы ағаштардың қайсысы өседі? Дәптермен жұмыс 5 жолды өлең жазу. VІ. Шығармашылық тапсырма Мақалдардың жалғасын тауып,мағынасын түсіндіру ............... еңбегімен озады, .............езілумен тозады. ............ ертеңі бітпейді .

5 слайд

Оқулықпен жұмыс Мәтінді бөлімдерге бөліп оқыту 1-бөлім: Жас шыбықтардың мүшкіл халі 2-бөлім: Ашулы орман 3-бөлім: Қайта жаңарған жас талдар Топпен жұмыс І-топ Ағаштардың қоршаған ортаға пайдасы қандай? ІІ – топ 5 жолды өлең жазу ІІІ-топ Ағаш отырғызудың пайдасы Ағаш суреттерін көрсету (қайың, емен, бәйтерек) Қайың Терек Бәйтерек Емен Астана қаласының симфолы «Бәйтерек» суретін көрсету -Біздің қалада осы ағаштардың қайсысы өседі? Дәптермен жұмыс 5 жолды өлең жазу. VІ. Шығармашылық тапсырма Мақалдардың жалғасын тауып,мағынасын түсіндіру ............... еңбегімен озады, .............езілумен тозады. ............ ертеңі бітпейді .

Ой толғаныс Қорыту «Бұл ,өте қызық! Дүниедегі ең биік ағаш? Ең биік ағаш “Секвоя”,Солтүстік- Америкада орналасқан ,биікті

6 слайд
Ой толғаныс Қорыту «Бұл ,өте қызық! Дүниедегі ең биік ағаш? Ең биік ағаш “Секвоя”,Солтүстік- Америкада орналасқан ,биіктігі 110мерт жасы 3500 жыл. -Әңгімені оқу барысында қандай көңіл күйде болдыңдар? (Ренжідік! Таңқалдық! Өте қуандық!) Осы әңгіменің сен үшін пайдасы болдыма? – Мәтіннен не ой түйдің? Қандай тыйым сөздер білесіңдер? Топ –топқа сұрақтар қояды. Үйге тапсырма Мазмұндау,сурет салу Күнделіктеріне жазып беремін Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады. Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырадыАғаштар аттары қайың емен бәйтерек терек - жарықты жақсы көретін, тез өсетін, г ү л шоғы ақ көрікті ағаш,оның діңін құрылысқа,үй жиһаздарын жасауға пайдаланады - 1000 жылдан астам өмір сүре алады.Ағашы өте мықты. Сондықтан оларды үйлер мен кемелер салу үшін пайдаланған - әдейілеп адам қолымен отырғызғандай түп-түзу болып биікке бойлап өседі - суды тамыры арқылы сініріп, бір өзі,бір жазда 2000 литрге жуық суды жапырағы арқылы буландырады

6 слайд

Ой толғаныс Қорыту «Бұл ,өте қызық! Дүниедегі ең биік ағаш? Ең биік ағаш “Секвоя”,Солтүстік- Америкада орналасқан ,биіктігі 110мерт жасы 3500 жыл. -Әңгімені оқу барысында қандай көңіл күйде болдыңдар? (Ренжідік! Таңқалдық! Өте қуандық!) Осы әңгіменің сен үшін пайдасы болдыма? – Мәтіннен не ой түйдің? Қандай тыйым сөздер білесіңдер? Топ –топқа сұрақтар қояды. Үйге тапсырма Мазмұндау,сурет салу Күнделіктеріне жазып беремін Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады. Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырадыАғаштар аттары қайың емен бәйтерек терек - жарықты жақсы көретін, тез өсетін, г ү л шоғы ақ көрікті ағаш,оның діңін құрылысқа,үй жиһаздарын жасауға пайдаланады - 1000 жылдан астам өмір сүре алады.Ағашы өте мықты. Сондықтан оларды үйлер мен кемелер салу үшін пайдаланған - әдейілеп адам қолымен отырғызғандай түп-түзу болып биікке бойлап өседі - суды тамыры арқылы сініріп, бір өзі,бір жазда 2000 литрге жуық суды жапырағы арқылы буландырады