Ахмет Байтұрсынов-«ұлт ұстазы».

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ахмет Байтұрсынов-«ұлт ұстазы».

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынов жайлы білетін ақпараттарын естеріне түсіреді. Өмірі жайлы, шығармалары жайлы мағлұмат
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов - “Ұлт ұстазы” Б.Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы тарих пәні мұғалімі: Джануза

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов - “Ұлт ұстазы” Б.Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы тарих пәні мұғалімі: Джанузакова М.С Зерттеу сұрағы: А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? 8.2.2.2 А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы,қоғам қайраткері ретінде бағалау. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар : А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін айқындайды. Оқушылардың басым бөлігі: А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткерілігін деректер арқылы дәлелдейді. Кейбір оқушылар: А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын жинақтайды, ұлт ұстазы ретінде бағалайды. SMART Ойлау деңгейі: Талдау,бағалау Тарихи концепт: Маңыздылық

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов - “Ұлт ұстазы” Б.Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы тарих пәні мұғалімі: Джанузакова М.С Зерттеу сұрағы: А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? 8.2.2.2 А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы,қоғам қайраткері ретінде бағалау. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар : А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін айқындайды. Оқушылардың басым бөлігі: А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткерілігін деректер арқылы дәлелдейді. Кейбір оқушылар: А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын жинақтайды, ұлт ұстазы ретінде бағалайды. SMART Ойлау деңгейі: Талдау,бағалау Тарихи концепт: Маңыздылық

Белсенді оқу әдістері 1-тапсырма “Сұрақ -жауап” әдісі 1. «Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторы? 2.

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері 1-тапсырма “Сұрақ -жауап” әдісі 1. «Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторы? 2. ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу орындарында білім алды? 3. «Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылды? 4. Қазақ философиялық ой- пікірінің көрнекті өкілдерін атаңдар? 2-Тапсырма “Сәйкестендіру кестесі” Көптеген оқиғалар және жылдар беріледі.Балалар тақырыпты қарап отырып осы оқиғалар мен жылдарды сәйкестендіреді. Негіздеу 3-Тапсырма “Сүзгіге салу” әдісі Оқушылар “Сүзгіге салу кестесі” бойынша А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын талдай отырып,шығармаларын топтастырады.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері 1-тапсырма “Сұрақ -жауап” әдісі 1. «Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторы? 2. ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу орындарында білім алды? 3. «Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылды? 4. Қазақ философиялық ой- пікірінің көрнекті өкілдерін атаңдар? 2-Тапсырма “Сәйкестендіру кестесі” Көптеген оқиғалар және жылдар беріледі.Балалар тақырыпты қарап отырып осы оқиғалар мен жылдарды сәйкестендіреді. Негіздеу 3-Тапсырма “Сүзгіге салу” әдісі Оқушылар “Сүзгіге салу кестесі” бойынша А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын талдай отырып,шығармаларын топтастырады.

Саралау тәсілдері Тапсырма Қорытынды Бағалау Дереккөз Қарқын Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Саралау- әрбір оқушының жек

#3 слайд
Саралау тәсілдері Тапсырма Қорытынды Бағалау Дереккөз Қарқын Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Саралау- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқаулықтарды, әдістерді іріктеп барлық оқушыны қамту үдерісі Саралау әдісінің «Қарқын » тәсілін қолдана отырып , Мысалы « Сәйкестендіру кесте» әдісі бойынша ерте орындап қойған оқушыға қосымша тапсырма сұрақтар дайындап қоямын.( А. Байтұрсынұлының еңбектерін жылмен сәйкестендіру ұсынылады ). Саралаудың « Диолог және қолдау көрсету » тәсілін аламын .Егер деңгейі төмен оқушылар тапсырмаға жауап бере алмай жатқан жағдайда мен оқушымен диалогқа түсіп қолдау көрсетемін.Мысалы “ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу орындарында білім алды”?

3 слайд

Саралау тәсілдері Тапсырма Қорытынды Бағалау Дереккөз Қарқын Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Саралау- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқаулықтарды, әдістерді іріктеп барлық оқушыны қамту үдерісі Саралау әдісінің «Қарқын » тәсілін қолдана отырып , Мысалы « Сәйкестендіру кесте» әдісі бойынша ерте орындап қойған оқушыға қосымша тапсырма сұрақтар дайындап қоямын.( А. Байтұрсынұлының еңбектерін жылмен сәйкестендіру ұсынылады ). Саралаудың « Диолог және қолдау көрсету » тәсілін аламын .Егер деңгейі төмен оқушылар тапсырмаға жауап бере алмай жатқан жағдайда мен оқушымен диалогқа түсіп қолдау көрсетемін.Мысалы “ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу орындарында білім алды”?

Критериалды бағалау БілемінБілгім келеді Білдім Бағалау критерийі: А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы жә

#4 слайд
Критериалды бағалау БілемінБілгім келеді Білдім Бағалау критерийі: А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы және қоғам қайраткері ретінде бағалайды. Кері байланыс: “БББ”әдісі Қалыптастыр ушы бағалау Жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау дегеніміз- мұғалім мен оқушының арасындағы кері байланыс Бөлім Тоқсан Жылдық (жиынтық есеп) “Сұрақ-жауап” әдісі Дескриптор: 1.«Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторын атайды. 2.ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы оқу орындарындарвның атауын атайды. 3.«Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылғанын атап береді. “Сәйкестендіру кестесі” Дескриптор: -Оқушылар жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді; -А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесіне мысал келтіреді. Қалыптастыру шы бағалау оқушыларды қолдайды

4 слайд

Критериалды бағалау БілемінБілгім келеді Білдім Бағалау критерийі: А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы және қоғам қайраткері ретінде бағалайды. Кері байланыс: “БББ”әдісі Қалыптастыр ушы бағалау Жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау дегеніміз- мұғалім мен оқушының арасындағы кері байланыс Бөлім Тоқсан Жылдық (жиынтық есеп) “Сұрақ-жауап” әдісі Дескриптор: 1.«Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторын атайды. 2.ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы оқу орындарындарвның атауын атайды. 3.«Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылғанын атап береді. “Сәйкестендіру кестесі” Дескриптор: -Оқушылар жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді; -А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесіне мысал келтіреді. Қалыптастыру шы бағалау оқушыларды қолдайды

Файл форматы:
pptx
28.11.2025
8
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі