Ахмет Байтұрсынов-«ұлт ұстазы».
Ахмет Байтұрсынов-«ұлт ұстазы».

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ахмет Байтұрсынов - “Ұлт
ұстазы”
Б.Момышұлы атындағы
орта мектеп-гимназиясы
тарих пәні мұғалімі:
Джанузакова М.С
Зерттеу сұрағы:
А.Байтұрсыновтың ғылыми
мұрасы қандай?
8.2.2.2 А.Байтұрсыновты қазақ
тіл білімінің негізін
салушы,қоғам қайраткері ретінде
бағалау.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар :
А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан
үлесін айқындайды.
Оқушылардың басым бөлігі:
А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткерілігін
деректер арқылы дәлелдейді.
Кейбір оқушылар: А.Байтұрсыновтың
ғылыми мұрасын жинақтайды, ұлт ұстазы
ретінде бағалайды.
SMART
Ойлау
деңгейі:
Талдау,бағалау
Тарихи концепт:
Маңыздылық
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынов - “Ұлт ұстазы” Б.Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы тарих пәні мұғалімі: Джанузакова М.С Зерттеу сұрағы: А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай? 8.2.2.2 А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы,қоғам қайраткері ретінде бағалау. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар : А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесін айқындайды. Оқушылардың басым бөлігі: А.Байтұрсыновтың қоғам қайраткерілігін деректер арқылы дәлелдейді. Кейбір оқушылар: А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын жинақтайды, ұлт ұстазы ретінде бағалайды. SMART Ойлау деңгейі: Талдау,бағалау Тарихи концепт: Маңыздылық
#2 слайд
Белсенді оқу әдістері
1-тапсырма
“Сұрақ -жауап”
әдісі
1. «Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторы?
2. ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу
орындарында білім алды?
3. «Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылды?
4. Қазақ философиялық ой- пікірінің көрнекті өкілдерін атаңдар?
2-Тапсырма
“Сәйкестендіру
кестесі”
Көптеген оқиғалар және жылдар беріледі.Балалар
тақырыпты қарап отырып осы оқиғалар мен
жылдарды сәйкестендіреді.
Негіздеу
3-Тапсырма
“Сүзгіге салу”
әдісі
Оқушылар “Сүзгіге салу кестесі” бойынша
А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын талдай
отырып,шығармаларын топтастырады.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері 1-тапсырма “Сұрақ -жауап” әдісі 1. «Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторы? 2. ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу орындарында білім алды? 3. «Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылды? 4. Қазақ философиялық ой- пікірінің көрнекті өкілдерін атаңдар? 2-Тапсырма “Сәйкестендіру кестесі” Көптеген оқиғалар және жылдар беріледі.Балалар тақырыпты қарап отырып осы оқиғалар мен жылдарды сәйкестендіреді. Негіздеу 3-Тапсырма “Сүзгіге салу” әдісі Оқушылар “Сүзгіге салу кестесі” бойынша А.Байтұрсыновтың ғылыми мұрасын талдай отырып,шығармаларын топтастырады.
#3 слайд
Саралау тәсілдері
Тапсырма
Қорытынды Бағалау
Дереккөз
Қарқын
Диалог және
қолдау көрсету
Жіктеу
Саралау- әрбір оқушының жеке
қажеттіліктеріне сәйкес нұсқаулықтарды,
әдістерді іріктеп барлық оқушыны қамту
үдерісі
Саралау әдісінің «Қарқын »
тәсілін қолдана отырып ,
Мысалы « Сәйкестендіру
кесте» әдісі бойынша ерте
орындап қойған оқушыға
қосымша тапсырма сұрақтар
дайындап қоямын.( А.
Байтұрсынұлының
еңбектерін жылмен
сәйкестендіру ұсынылады ).
Саралаудың « Диолог және қолдау
көрсету » тәсілін аламын .Егер
деңгейі төмен оқушылар
тапсырмаға жауап бере алмай
жатқан жағдайда мен оқушымен
диалогқа түсіп қолдау
көрсетемін.Мысалы
“ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар
Қазақстандағы қандай оқу
орындарында білім алды”?
3 слайд
Саралау тәсілдері Тапсырма Қорытынды Бағалау Дереккөз Қарқын Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Саралау- әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқаулықтарды, әдістерді іріктеп барлық оқушыны қамту үдерісі Саралау әдісінің «Қарқын » тәсілін қолдана отырып , Мысалы « Сәйкестендіру кесте» әдісі бойынша ерте орындап қойған оқушыға қосымша тапсырма сұрақтар дайындап қоямын.( А. Байтұрсынұлының еңбектерін жылмен сәйкестендіру ұсынылады ). Саралаудың « Диолог және қолдау көрсету » тәсілін аламын .Егер деңгейі төмен оқушылар тапсырмаға жауап бере алмай жатқан жағдайда мен оқушымен диалогқа түсіп қолдау көрсетемін.Мысалы “ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы қандай оқу орындарында білім алды”?
#4 слайд
Критериалды
бағалау
БілемінБілгім
келеді
Білдім
Бағалау критерийі: А.Байтұрсыновты қазақ
тіл білімінің негізін салушы және қоғам
қайраткері ретінде бағалайды.
Кері байланыс:
“БББ”әдісі
Қалыптастыр
ушы бағалау
Жиынтық
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау дегеніміз-
мұғалім мен
оқушының
арасындағы кері
байланыс
Бөлім
Тоқсан
Жылдық
(жиынтық есеп)
“Сұрақ-жауап” әдісі
Дескриптор:
1.«Түрік, қырғыз, қазақ hәм
хандар шежіресі» еңбегінің
авторын атайды.
2.ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар
Қазақстандағы оқу
орындарындарвның атауын атайды.
3.«Жаңа әдістік» оқу орындарында
қандай пәндер оқытылғанын атап
береді.
“Сәйкестендіру кестесі”
Дескриптор:
-Оқушылар жылдар мен
оқиғаларды
сәйкестендіреді;
-А.Байтұрсыновтың тіл
біліміне қосқан үлесіне
мысал келтіреді.
Қалыптастыру
шы бағалау
оқушыларды
қолдайды
4 слайд
Критериалды бағалау БілемінБілгім келеді Білдім Бағалау критерийі: А.Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы және қоғам қайраткері ретінде бағалайды. Кері байланыс: “БББ”әдісі Қалыптастыр ушы бағалау Жиынтық бағалау Қалыптастырушы бағалау дегеніміз- мұғалім мен оқушының арасындағы кері байланыс Бөлім Тоқсан Жылдық (жиынтық есеп) “Сұрақ-жауап” әдісі Дескриптор: 1.«Түрік, қырғыз, қазақ hәм хандар шежіресі» еңбегінің авторын атайды. 2.ХХ ғасырдың бас кезінде қазақтар Қазақстандағы оқу орындарындарвның атауын атайды. 3.«Жаңа әдістік» оқу орындарында қандай пәндер оқытылғанын атап береді. “Сәйкестендіру кестесі” Дескриптор: -Оқушылар жылдар мен оқиғаларды сәйкестендіреді; -А.Байтұрсыновтың тіл біліміне қосқан үлесіне мысал келтіреді. Қалыптастыру шы бағалау оқушыларды қолдайды
шағым қалдыра аласыз













