Материалдар / Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5-СЫНЫПБөлім тақырыбы: Адамгершілік-асыл қасиет

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5-СЫНЫПБөлім тақырыбы: Адамгершілік-асыл қасиет

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5-СЫНЫПБөлім тақырыбы: Адамгершілік-асыл қасиет

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 5Т/Ж2 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Әдеби шыға

2 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 5Т/Ж2 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Әдеби шығарманы түсініп оқу арқылы тақырыбы мен идеясын ашу

2 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсаты Сабақ мақсаты 5Т/Ж2 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Әдеби шығарманы түсініп оқу арқылы тақырыбы мен идеясын ашу

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Бағалау критерийлері: -Ахмет Байтұрсынұлының өмірімен танысады; -Әдеби шығарманы түсін

3 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Бағалау критерийлері: -Ахмет Байтұрсынұлының өмірімен танысады; -Әдеби шығарманы түсініп оқиды; - Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

3 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Бағалау критерийлері: -Ахмет Байтұрсынұлының өмірімен танысады; -Әдеби шығарманы түсініп оқиды; - Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

3С7 Частных детских сада 43 Мини-центра Миға шабуыл. Суретке қарап тақырыпты болжаңыз

4 слайд
3С7 Частных детских сада 43 Мини-центра Миға шабуыл. Суретке қарап тақырыпты болжаңыз

4 слайд

3С7 Частных детских сада 43 Мини-центра Миға шабуыл. Суретке қарап тақырыпты болжаңыз

Адамдық диқаншысы Ф37 Частных детских сада 43 Мини-центра Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым.

5 слайд
Адамдық диқаншысы Ф37 Частных детских сада 43 Мини-центра Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым. Тұқымын адамдықтың шаштым,ектім, Көңілін көгертуге құл халықтың Қор болған босқа кетіп,еңбек,бейнет, Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет. Оттай бер, жануарым екі аяқты, Адамдық хайуанға қанша қажет?!   Жаратқан малды Құдай не керекке- Мінуге,сою,соғу,жүндемекке. Жорта бер ,қамыт киіп,қамшыңды жеп, Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.   Таяққа еті үйренген қойшы жайлап, Көк есек қозғала ма түрткенге айдап? Есептен алданғандай болғандар көп Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.  

5 слайд

Адамдық диқаншысы Ф37 Частных детских сада 43 Мини-центра Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым. Тұқымын адамдықтың шаштым,ектім, Көңілін көгертуге құл халықтың Қор болған босқа кетіп,еңбек,бейнет, Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет. Оттай бер, жануарым екі аяқты, Адамдық хайуанға қанша қажет?!   Жаратқан малды Құдай не керекке- Мінуге,сою,соғу,жүндемекке. Жорта бер ,қамыт киіп,қамшыңды жеп, Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.   Таяққа еті үйренген қойшы жайлап, Көк есек қозғала ма түрткенге айдап? Есептен алданғандай болғандар көп Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.  

37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1-тапсырма Дескриптор «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша сұрақтар беру 1.Өлеңдегі адам

6 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1-тапсырма Дескриптор «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша сұрақтар беру 1.Өлеңдегі адамдық диқаншысы,адалдық нұрын себуші кім? 2.Ақын кімге қызмет етуді қалайды? 3. Адамның қандай қасиеттерін көрсетпек болған? 4. Мысал түйіні қай жолдарда берілген? - Өлең шумағын түсініп оқиды; - Өлең тақырыбын ашатын сұрақтарға жауап береді;  

6 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра 1-тапсырма Дескриптор «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша сұрақтар беру 1.Өлеңдегі адамдық диқаншысы,адалдық нұрын себуші кім? 2.Ақын кімге қызмет етуді қалайды? 3. Адамның қандай қасиеттерін көрсетпек болған? 4. Мысал түйіні қай жолдарда берілген? - Өлең шумағын түсініп оқиды; - Өлең тақырыбын ашатын сұрақтарға жауап береді;  

2-тапсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра «Броундық қозғалыс» әдісімен әр шумақтағы тір

7 слайд
2-тапсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра «Броундық қозғалыс» әдісімен әр шумақтағы тірек сөздерді табу арқылы шығарманың идеясын ашып көрсетіңіз  Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым. Дескриптор Тұқымын адамдықтың шаштым,ектім, • Өлең идеясын ашатын тірек сөздерді табады; Көңілін көгертуге құл халықтың Өлеңдегі тірек сөздердің астын сызады; Қор болған босқа кетіп,еңбек,бейнет, Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет. Оттай бер, жануарым екі аяқты, Адамдық хайуанға қанша қажет?!   Жаратқан малды Құдай не керекке- Мінуге,сою,соғу,жүндемекке. Жорта бер ,қамыт киіп,қамшыңды жеп, Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.   Таяққа еті үйренген қойшы жайлап, Көк есек қозғала ма түрткенге айдап? Есептен алданғандай болғандар көп Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.  

7 слайд

2-тапсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центра «Броундық қозғалыс» әдісімен әр шумақтағы тірек сөздерді табу арқылы шығарманың идеясын ашып көрсетіңіз  Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым. Дескриптор Тұқымын адамдықтың шаштым,ектім, • Өлең идеясын ашатын тірек сөздерді табады; Көңілін көгертуге құл халықтың Өлеңдегі тірек сөздердің астын сызады; Қор болған босқа кетіп,еңбек,бейнет, Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет. Оттай бер, жануарым екі аяқты, Адамдық хайуанға қанша қажет?!   Жаратқан малды Құдай не керекке- Мінуге,сою,соғу,жүндемекке. Жорта бер ,қамыт киіп,қамшыңды жеп, Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.   Таяққа еті үйренген қойшы жайлап, Көк есек қозғала ма түрткенге айдап? Есептен алданғандай болғандар көп Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.  

3-тапсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центраАдам бойындағы асыл қасиеттер Адам бойындағы асыл қасиеттерЕңбекқо

8 слайд
3-тапсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центраАдам бойындағы асыл қасиеттер Адам бойындағы асыл қасиеттерЕңбекқорлық, адалдық, адамдық, жігерлілік, қайырымдылық, намысшылдық, кішіпейілділік Еңбекқорлық, адалдық, адамдық, жігерлілік, қайырымдылық, намысшылдық, кішіпейілділікАдам бойындағы жасықтық Адам бойындағы жасықтықЖігерсіздік, ынжықтық, былжыр, қорқақтық, намыссыздық, енжарлық, ездік Жігерсіздік, ынжықтық, былжыр, қорқақтық, намыссыздық, енжарлық, ездік «Сәйкестендіру кестесі» Адам бойындағы асыл қасиеттер мен жасықтыққа тән қасиеттерді сәйкестендіру. Дескриптор: 1. Адам бойындағы асыл мен жасықтыққа тән қасиеттерді табады 2. Әр қасиетке тән сөздерді сәйкестендіреді.

8 слайд

3-тапсырма 37 Частных детских сада 43 Мини-центраАдам бойындағы асыл қасиеттер Адам бойындағы асыл қасиеттерЕңбекқорлық, адалдық, адамдық, жігерлілік, қайырымдылық, намысшылдық, кішіпейілділік Еңбекқорлық, адалдық, адамдық, жігерлілік, қайырымдылық, намысшылдық, кішіпейілділікАдам бойындағы жасықтық Адам бойындағы жасықтықЖігерсіздік, ынжықтық, былжыр, қорқақтық, намыссыздық, енжарлық, ездік Жігерсіздік, ынжықтық, былжыр, қорқақтық, намыссыздық, енжарлық, ездік «Сәйкестендіру кестесі» Адам бойындағы асыл қасиеттер мен жасықтыққа тән қасиеттерді сәйкестендіру. Дескриптор: 1. Адам бойындағы асыл мен жасықтыққа тән қасиеттерді табады 2. Әр қасиетке тән сөздерді сәйкестендіреді.

БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ: ӨЛЕҢ ИДЕЯСЫ ТУРАЛЫ ОЙЛАРЫҢДЫ «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» АРҚЫЛЫ БІЛДІРІҢДЕР. БІРІНШІ СӨЙЛЕМ: «МЕНІҢ ОЙЫМША,...» ЕКІНШ

9 слайд
БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ: ӨЛЕҢ ИДЕЯСЫ ТУРАЛЫ ОЙЛАРЫҢДЫ «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» АРҚЫЛЫ БІЛДІРІҢДЕР. БІРІНШІ СӨЙЛЕМ: «МЕНІҢ ОЙЫМША,...» ЕКІНШІ СӨЙЛЕМ: «СЕБЕБІ,МЕН ОНЫ БЫЛАЙ ТҮСІНДІРЕМІН...» ҮШІНШІ СӨЙЛЕМ: «ОНЫ МЕН МЫНА ФАКТІЛЕРМЕН ,МЫСАЛДАРМЕН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАМЫН...» СОҢҒЫ СӨЙЛЕМ: «ОСЫҒАН БАЙЛАНЫСТЫ МЕН МЫНАДАЙ ҚОРЫТЫНДЫҒА КЕЛДІМ...» ДЕСКРИПТОР 1.ӨЗ ОЙЫН БІЛДІРЕДІ 2.ӨЗ ОЙЫН ФАКТІЛЕРМЕН, МЫСАЛДАРМЕН ДӘЛЕЛДЕЙДІ 3.ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАЙД Ы

9 слайд

БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ: ӨЛЕҢ ИДЕЯСЫ ТУРАЛЫ ОЙЛАРЫҢДЫ «ПОПС ФОРМУЛАСЫ» АРҚЫЛЫ БІЛДІРІҢДЕР. БІРІНШІ СӨЙЛЕМ: «МЕНІҢ ОЙЫМША,...» ЕКІНШІ СӨЙЛЕМ: «СЕБЕБІ,МЕН ОНЫ БЫЛАЙ ТҮСІНДІРЕМІН...» ҮШІНШІ СӨЙЛЕМ: «ОНЫ МЕН МЫНА ФАКТІЛЕРМЕН ,МЫСАЛДАРМЕН ДӘЛЕЛДЕЙ АЛАМЫН...» СОҢҒЫ СӨЙЛЕМ: «ОСЫҒАН БАЙЛАНЫСТЫ МЕН МЫНАДАЙ ҚОРЫТЫНДЫҒА КЕЛДІМ...» ДЕСКРИПТОР 1.ӨЗ ОЙЫН БІЛДІРЕДІ 2.ӨЗ ОЙЫН ФАКТІЛЕРМЕН, МЫСАЛДАРМЕН ДӘЛЕЛДЕЙДІ 3.ҚОРЫТЫНДЫ ЖАСАЙД Ы

Министірлікпен келісілген курстар тізімі