Материалдар / А.Кемелбаева "Шашты" әңгімесі. презентация

А.Кемелбаева "Шашты" әңгімесі. презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ мақсатына сай тапсырмалар құрастырылған
Авторы:
23 Желтоқсан 2024
274
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаттары: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаттары: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаттары: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру.

Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен даралайды.

2 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен даралайды. Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға.

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен даралайды. Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға.

Бағалау критерийі - Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселе

3 слайд
  Бағалау критерийі - Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; - Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді.

3 слайд

  Бағалау критерийі - Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; - Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді.

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезіШығармадан дәлел келтіру. Кенжебек Тасқұл Атажан ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегияс

4 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезіШығармадан дәлел келтіру. Кенжебек Тасқұл Атажан ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы

4 слайд

Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезіШығармадан дәлел келтіру. Кенжебек Тасқұл Атажан ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы

ІІ топ. «FILA толтыру» әдісі. (Тасқұл ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер

5 слайд
ІІ топ. «FILA толтыру» әдісі. (Тасқұл ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі . Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

5 слайд

ІІ топ. «FILA толтыру» әдісі. (Тасқұл ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі . Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік

6 слайд
Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

6 слайд

Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды. - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді. ІІ топ- Кейіпкер бейнесін ашады

7 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды. - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді. ІІ топ- Кейіпкер бейнесін ашады; - Кейіпкер туралы пікірін білдіреді; -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар дайындайды. -Автордың кейіпкерді суреттеудегі тәсілін анықтайды. ІІІ топ-Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды; -Өмірлік мақсатын анықтайды; -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды. Дескрипторлары:

7 слайд

І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды. - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді. ІІ топ- Кейіпкер бейнесін ашады; - Кейіпкер туралы пікірін білдіреді; -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар дайындайды. -Автордың кейіпкерді суреттеудегі тәсілін анықтайды. ІІІ топ-Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды; -Өмірлік мақсатын анықтайды; -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды. Дескрипторлары:

2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Дескрипторлар: •Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады, •Өзіндік көзқарасы арқылы

8 слайд
2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Дескрипторлар: •Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады, •Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады.

8 слайд

2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Дескрипторлар: •Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады, •Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады.

Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-

9 слайд
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

9 слайд

Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі