А.Кемелбаева "Шашты" әңгімесі. презентация




1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі
Оқу мақсаттары:
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау.
10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген
мәселелердің жаңашылдығына баға беру.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаттары: 10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау. 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру.

2 слайд
Сабақ мақсаттары:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем
шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен
даралайды. Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің
жаңашылдығына баға береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау
жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады;
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Негізгі
идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге
өзіндік көзқарасымен баға.
2 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады : көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды мен даралайды. Көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға.

3 слайд
Бағалау критерийі
- Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау
жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады;
- Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады;
мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді.
3 слайд
Бағалау критерийі - Кейіпкерлердің суреттелуі, сөз саптауы, іс-әрекетіне талдау жасайды; шығармадағы көтерілген мәселені таба алады; - Негізгі идеяны бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; мәселеге өзіндік көзқарасымен баға береді.

4 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезіШығармадан дәлел келтіру.
Кенжебек
Тасқұл
Атажан
ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы
4 слайд
Кейіпкер Іс- әрекеті мен мінезіШығармадан дәлел келтіру. Кенжебек Тасқұл Атажан ТЖ. І топ. «Концептуалдық кесте» стратегиясы

5 слайд
ІІ топ.
«FILA толтыру» әдісі. (Тасқұл )
F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер
жинау;
I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;
L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;
A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған
тәсілі .
Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)
5 слайд
ІІ топ. «FILA толтыру» әдісі. (Тасқұл ) F /Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір/ – кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L /Сұрақ/ – кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/ – автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі . Дерек (Ғ) Пікір (І) Сұрақ(L) Іс – әрекет(А)

6 слайд
Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан
Ерекшеліктері
Өмірлік мақсаттары
Шығармадағы
көтерілген мәселе
ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі
6 слайд
Кейіпкерлер Кенжебек Тасқұл Атажан Ерекшеліктері Өмірлік мақсаттары Шығармадағы көтерілген мәселе ІІІ топ. «Үшжақты күнделік» әдісі

7 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды.
- Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді.
ІІ топ- Кейіпкер бейнесін ашады;
- Кейіпкер туралы пікірін білдіреді;
-Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар дайындайды.
-Автордың кейіпкерді суреттеудегі тәсілін анықтайды.
ІІІ топ-Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды;
-Өмірлік мақсатын анықтайды;
-Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды.
Дескрипторлары:
7 слайд
І топ - Кейіпкердің іс-әрекеті мінезін сипаттайды. - Автордың кейіпкерге көзқарасын дәлелдейді. ІІ топ- Кейіпкер бейнесін ашады; - Кейіпкер туралы пікірін білдіреді; -Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар дайындайды. -Автордың кейіпкерді суреттеудегі тәсілін анықтайды. ІІІ топ-Кейіпкердің өзіне тән ерекшелігін сипаттайды; -Өмірлік мақсатын анықтайды; -Шығармадағы көтерілген мәселені талдайды. Дескрипторлары:

8 слайд
2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
Дескрипторлар:
•Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады,
•Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады.
8 слайд
2-тапсырма. ЖЖ. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Дескрипторлар: •Мәтін үзінділеріне талдау жасай алады, •Өзіндік көзқарасы арқылы баға бере алады.

9 слайд
Кері байланыс
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
9 слайд
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.