Материалдар / Әлемнің жеті кереметі

Әлемнің жеті кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Екеуі дос болып жүреді. Бір күні Мақта қыз үйін жинап жүрсе, бір мейіз тауып алады. Мысықты шақырады. Шақырады – келмейді, шақырады – келмейді, сосын «келмесең, келме», – деп, мейізді өзі жеп қояды. Жеп болған соң мысық келіп: – Неге шақырдың? – деп сұрайды. Мақта қыз айтпайды. Сосын мысық айтады: «Ендеше қатығыңды төгем», – дейді. Мақта қыз: «Мен құйрығыңды кесіп аламын», – дейді. Мысық қатықты төгеді. Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. «Апа, апа, құйрығымды берші», – дейді. Сосын Мақта қыз: «Менің қатығымды төлеп бер», – дейді. Мысық сиырға барады. «Сиыр-сиыр, маған қатық берші», – дейді, сиыр айтады: «Менің қарным ашып тұр, маған жапырақ әкеліп бер», – дейді. Мысық ағашқа барып: «Ағаш, ағаш, жапырағыңды берші!» – дейді. Ағаш айтады: «Мен шөлдеп тұрмын, су әкелсең, жапырақ беремін», – дейді. Суға бара жатса, су әкеле жатқан қыздарды көріп: «Қыздар, қыздар, маған су берші», – дей
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Есмаганбетова Замзагул Муратовна

1 слайд
Есмаганбетова Замзагул Муратовна

1 слайд

Есмаганбетова Замзагул Муратовна

Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу

2 слайд
Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу

2 слайд

Шеберліктің белгісі - түрлі әдісті болу

Белгілеу тізбесі Бұл әдіс барлық оқушының жаңа сабақты қалай меңгергенін анықтауға мүмкіндік береді. Барлық пәнде қолдана бере

3 слайд
Белгілеу тізбесі Бұл әдіс барлық оқушының жаңа сабақты қалай меңгергенін анықтауға мүмкіндік береді. Барлық пәнде қолдана береді. 2-сынып “Состав слова” Определить приставка суффикс. Для закрепление урока приставка суффикс -------------------------------------------------------------------- ---- 3.4.5.8.9.10 1.2.6.7.11 1.градусник 2.гордость 3.надолго 4.догнать 5. прабабушка 6. руководитель 7.крестьянство 8. придумать 9.переход 10.антициклон 11.листок

3 слайд

Белгілеу тізбесі Бұл әдіс барлық оқушының жаңа сабақты қалай меңгергенін анықтауға мүмкіндік береді. Барлық пәнде қолдана береді. 2-сынып “Состав слова” Определить приставка суффикс. Для закрепление урока приставка суффикс -------------------------------------------------------------------- ---- 3.4.5.8.9.10 1.2.6.7.11 1.градусник 2.гордость 3.надолго 4.догнать 5. прабабушка 6. руководитель 7.крестьянство 8. придумать 9.переход 10.антициклон 11.листок

Имя существительное Глагол Имя прилагательное -------------------------------------------------------------------------------

4 слайд
Имя существительное Глагол Имя прилагательное ------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------- 5.7.12 1.3.4.11 2.8.9.10 1.идти 2.большой 3.узнать 4.послушать 5.программа 7.улица 8.хитрый 9.грустный 10.круглый 11.называл 12.отдых Часть речи 7 класс

4 слайд

Имя существительное Глагол Имя прилагательное ------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------- 5.7.12 1.3.4.11 2.8.9.10 1.идти 2.большой 3.узнать 4.послушать 5.программа 7.улица 8.хитрый 9.грустный 10.круглый 11.называл 12.отдых Часть речи 7 класс

Союз предлог частица -------------------------------------------------------------- ----------------- 1.2.7.10. 3

5 слайд
Союз предлог частица -------------------------------------------------------------- ----------------- 1.2.7.10. 3.6.12.13. 4.5.8.9.11. 1.когда 2.зато 3.от 4.бы 5.не 6.для 7.потому что 8.даже 9.хотя 10.либо 11.ведь 12.над 13.через Служебные части речи 7 класс

5 слайд

Союз предлог частица -------------------------------------------------------------- ----------------- 1.2.7.10. 3.6.12.13. 4.5.8.9.11. 1.когда 2.зато 3.от 4.бы 5.не 6.для 7.потому что 8.даже 9.хотя 10.либо 11.ведь 12.над 13.через Служебные части речи 7 класс

 “Лев, волк и лиса” (уйгурская народная сказка) Лев волк лиса ---------------------------------------------------

6 слайд
 “Лев, волк и лиса” (уйгурская народная сказка) Лев волк лиса --------------------------------------------------------------------- 1.2. 3. 4.5. 1. Ну друзья мои, как мы поделим добычу? – спросил... 2.... страшно рассердился. 3. Царь! Вы больше нас, вы съешьте оленя, - сказал.... 4. По завтракайте сейчас оленем, потом козлом... 5. У волка, о великий царь! Литературное чтение 5 класс

6 слайд

 “Лев, волк и лиса” (уйгурская народная сказка) Лев волк лиса --------------------------------------------------------------------- 1.2. 3. 4.5. 1. Ну друзья мои, как мы поделим добычу? – спросил... 2.... страшно рассердился. 3. Царь! Вы больше нас, вы съешьте оленя, - сказал.... 4. По завтракайте сейчас оленем, потом козлом... 5. У волка, о великий царь! Литературное чтение 5 класс

 Әр сабақты өз уақытында талдап, оқушыға берілетін көмекті дер кезінде ұйымдастырып отырса, әр жұмыс өзінің оң нәтижесін б

7 слайд
 Әр сабақты өз уақытында талдап, оқушыға берілетін көмекті дер кезінде ұйымдастырып отырса, әр жұмыс өзінің оң нәтижесін береді.  Мысалы сабақ соңында мынадай парақтар таратуға болады. Сабақтың нәтижелі болуы әр сабаққа жасалатын талдаумен тығыз байланысты

7 слайд

 Әр сабақты өз уақытында талдап, оқушыға берілетін көмекті дер кезінде ұйымдастырып отырса, әр жұмыс өзінің оң нәтижесін береді.  Мысалы сабақ соңында мынадай парақтар таратуға болады. Сабақтың нәтижелі болуы әр сабаққа жасалатын талдаумен тығыз байланысты

Оқушының аты- жөні Мұғалім көмегі Оқушы көмегі Ата –ана көмегі Қарасай Н + Әділбеков Н + Қуантай Ө + (Жарқынбай Ж) Ниетулла Ш

8 слайд
Оқушының аты- жөні Мұғалім көмегі Оқушы көмегі Ата –ана көмегі Қарасай Н + Әділбеков Н + Қуантай Ө + (Жарқынбай Ж) Ниетулла Ш + (ата –ана көмегі) Көмек кестесі

8 слайд

Оқушының аты- жөні Мұғалім көмегі Оқушы көмегі Ата –ана көмегі Қарасай Н + Әділбеков Н + Қуантай Ө + (Жарқынбай Ж) Ниетулла Ш + (ата –ана көмегі) Көмек кестесі

Әр сабаққа осындай талдау барысында оқушы білімін көтерумен қатар пәнге биім балалардың дарындылығыда шыңдала түседі. Сонд

9 слайд
Әр сабаққа осындай талдау барысында оқушы білімін көтерумен қатар пәнге биім балалардың дарындылығыда шыңдала түседі. Сондықтанда қазіргі тоқтаусыз дамып жатқан қоғамда үздіксіз ізденіспен, шығармашылық шыңдалудан шаршамайық , құрметті әріптестер!

9 слайд

Әр сабаққа осындай талдау барысында оқушы білімін көтерумен қатар пәнге биім балалардың дарындылығыда шыңдала түседі. Сондықтанда қазіргі тоқтаусыз дамып жатқан қоғамда үздіксіз ізденіспен, шығармашылық шыңдалудан шаршамайық , құрметті әріптестер!

14 Мамыр 2018
438
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі