Материалдар / Ақпараттың өлшем бірліктері

Ақпараттың өлшем бірліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материялды жариялап отырғаным қзге ұстаздарға көмегін тигізеді деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың өлшем бірліктері

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың өлшем бірліктері

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың өлшем бірліктері

1. АҚПАРАТ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІМЕН, ЖЕТКІЗУ ЖЫЛДАМДЫҒЫМЕН ТАНЫСУ 2. БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӘДІЛ БА

2 слайд
1. АҚПАРАТ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІМЕН, ЖЕТКІЗУ ЖЫЛДАМДЫҒЫМЕН ТАНЫСУ 2. БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӘДІЛ БАҒАЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ.

2 слайд

1. АҚПАРАТ ӨЛШЕМ БІРЛІКТЕРІМЕН, ЖЕТКІЗУ ЖЫЛДАМДЫҒЫМЕН ТАНЫСУ 2. БІЛІМ ЖЕТІСТІКТЕРІН ӘДІЛ БАҒАЛАУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ.

I – бөлім “ Еске түсіру” 2- бөлім “ Мағынаны тану” Үй тапсырмасы “ Жұлдызым жанды” Сабақты меңгеру Сұрақтарға жауап беру3- б

3 слайд
I – бөлім “ Еске түсіру” 2- бөлім “ Мағынаны тану” Үй тапсырмасы “ Жұлдызым жанды” Сабақты меңгеру Сұрақтарға жауап беру3- бөлім “ Білу ” Жаңа сабақ түсіндіруСабақтың технологиялық картасы Талдау Жинақтау Баға беру Үй тапсырмасы РефлексияҚолдану

3 слайд

I – бөлім “ Еске түсіру” 2- бөлім “ Мағынаны тану” Үй тапсырмасы “ Жұлдызым жанды” Сабақты меңгеру Сұрақтарға жауап беру3- бөлім “ Білу ” Жаңа сабақ түсіндіруСабақтың технологиялық картасы Талдау Жинақтау Баға беру Үй тапсырмасы РефлексияҚолдану

Ұйымдастыру кезеңі: Сергіту - « Сәлем жаттығуы» Бас бармағын түйістіргенде – әрқашан Сұқ саусағын – барлық жа

4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Сергіту - « Сәлем жаттығуы» Бас бармағын түйістіргенде – әрқашан Сұқ саусағын – барлық жағдайда Ортаңғы саусағын – үлкен Аты жоқ саусағын- жетістіктер Шынашағын түйістіргенде – тілеймін. Алақанымен « Сәлем »

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Сергіту - « Сәлем жаттығуы» Бас бармағын түйістіргенде – әрқашан Сұқ саусағын – барлық жағдайда Ортаңғы саусағын – үлкен Аты жоқ саусағын- жетістіктер Шынашағын түйістіргенде – тілеймін. Алақанымен « Сәлем »

Еске түсіру Үй тапсырмасын сұрау: « Жұлдызым жанды » cтратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау

5 слайд
Еске түсіру Үй тапсырмасын сұрау: « Жұлдызым жанды » cтратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау

5 слайд

Еске түсіру Үй тапсырмасын сұрау: « Жұлдызым жанды » cтратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау

Ақпарат деген не? Ақпараттың қандай түрлері бар? Адам ақпараттың қандай түрлерін қабылдай алады? Ақпар

6 слайд
Ақпарат деген не? Ақпараттың қандай түрлері бар? Адам ақпараттың қандай түрлерін қабылдай алады? Ақпараттың қандай қасиеттері бар? Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? Қандай ақпарат тасығыштарды білесіңдер?1 2 3 4 5 6

6 слайд

Ақпарат деген не? Ақпараттың қандай түрлері бар? Адам ақпараттың қандай түрлерін қабылдай алады? Ақпараттың қандай қасиеттері бар? Ақпараттық үдерістер дегеніміз не? Қандай ақпарат тасығыштарды білесіңдер?1 2 3 4 5 6

1. Ақпарат түрлерін анықтаңдар. А/ , , ------------------------------------------------------------------------------

7 слайд
1. Ақпарат түрлерін анықтаңдар. А/ , , ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5*4 = 2+1-0= Е/ 54/9= 25-10+1 -------------------------------------------------------------------------------------В/ С/ Д/ --------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- - ----------------------------------------------------------------

7 слайд

1. Ақпарат түрлерін анықтаңдар. А/ , , ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5*4 = 2+1-0= Е/ 54/9= 25-10+1 -------------------------------------------------------------------------------------В/ С/ Д/ --------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------- - ----------------------------------------------------------------

Мағынаны ашу

8 слайд
Мағынаны ашу

8 слайд

Мағынаны ашу

Жаңа сабақ: Күнделікті өмірде біз күн сайын түрлі өлшем бірліктерге кездесеміз. Әр физикалық нысанның өз салмағы көлемі, мөлше

9 слайд
Жаңа сабақ: Күнделікті өмірде біз күн сайын түрлі өлшем бірліктерге кездесеміз. Әр физикалық нысанның өз салмағы көлемі, мөлшері болады.Сол сияқты компьютерлік әлемнің де өлшем бірлігі бар, тек айырмашылығы мұнда нысандар сандық болып табылады. Компьютерде барлық ақпарат дабыл / сигнал/ түрінде ұсынылады. Ақпараттың көлемін анықтау үшін ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі бит қолданылады. Бит - ағылшын тіліндегі binary digit /екілік таңба/ деген қысқарған сөз.

9 слайд

Жаңа сабақ: Күнделікті өмірде біз күн сайын түрлі өлшем бірліктерге кездесеміз. Әр физикалық нысанның өз салмағы көлемі, мөлшері болады.Сол сияқты компьютерлік әлемнің де өлшем бірлігі бар, тек айырмашылығы мұнда нысандар сандық болып табылады. Компьютерде барлық ақпарат дабыл / сигнал/ түрінде ұсынылады. Ақпараттың көлемін анықтау үшін ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі бит қолданылады. Бит - ағылшын тіліндегі binary digit /екілік таңба/ деген қысқарған сөз.

Бит ұғымын 1948 жылы америкалық математик Клод Шеннон енгізді. Бит екі мән қабылдайды 0 және 1. Әдетте компьютер жадындағы

10 слайд
Бит ұғымын 1948 жылы америкалық математик Клод Шеннон енгізді. Бит екі мән қабылдайды 0 және 1. Әдетте компьютер жадындағы деректер ақпараттар, командалар жекелеген биттермен емес топтасқан 8 бит өлшемімен жазылады.Тізбектелген 8 бит 1 байт өлшемін құрайды. 1 байт көмегімен 1 символ кодталады. 1 әріп= 1байт Барлығы 7 символ= 7 байт 7 байт×8 =56 бит Сонымен ақпарат көлемін өлшеу үшін « байт » деген үлкенірек өлшем қолданылады. 1 байт = 8 битке тең

10 слайд

Бит ұғымын 1948 жылы америкалық математик Клод Шеннон енгізді. Бит екі мән қабылдайды 0 және 1. Әдетте компьютер жадындағы деректер ақпараттар, командалар жекелеген биттермен емес топтасқан 8 бит өлшемімен жазылады.Тізбектелген 8 бит 1 байт өлшемін құрайды. 1 байт көмегімен 1 символ кодталады. 1 әріп= 1байт Барлығы 7 символ= 7 байт 7 байт×8 =56 бит Сонымен ақпарат көлемін өлшеу үшін « байт » деген үлкенірек өлшем қолданылады. 1 байт = 8 битке тең

Ал үлкен көлемді ақпараттарды өлшеу үшін туынды өлшем бірліктер қолданылады: 1 байт = 8 бит 1 Килоб

11 слайд
Ал үлкен көлемді ақпараттарды өлшеу үшін туынды өлшем бірліктер қолданылады: 1 байт = 8 бит 1 Килобайт /Кб/ = 1024 байт 1 Мегабайт /Мб/ =1024 Кб 1 Гигабайт /Гб/ =1024 Мб 1 Терабайт / Тб/=1024 Гб Егер біз битті байтқа айналдыратын болсақ , онда битті 8 – ге бөлеміз. Мысалы: 224 бит : 8= 28 байт Ал, керісінше байтты битке айналдыру үшін байтты 8-ге көбейтеміз. Мысалы: 368 байт×8 = 2944 бит

11 слайд

Ал үлкен көлемді ақпараттарды өлшеу үшін туынды өлшем бірліктер қолданылады: 1 байт = 8 бит 1 Килобайт /Кб/ = 1024 байт 1 Мегабайт /Мб/ =1024 Кб 1 Гигабайт /Гб/ =1024 Мб 1 Терабайт / Тб/=1024 Гб Егер біз битті байтқа айналдыратын болсақ , онда битті 8 – ге бөлеміз. Мысалы: 224 бит : 8= 28 байт Ал, керісінше байтты битке айналдыру үшін байтты 8-ге көбейтеміз. Мысалы: 368 байт×8 = 2944 бит

Мәтіндік хабардың ақпараттық көлемі- хабардың ұзындығы, яғни символдар саны. Ақпаратты жеткізу жылдамдығы- бір уақыт бірл

12 слайд
Мәтіндік хабардың ақпараттық көлемі- хабардың ұзындығы, яғни символдар саны. Ақпаратты жеткізу жылдамдығы- бір уақыт бірлігіндегі жеткізілетін ақпараттар саны Олар: бит/сек, байт/сек, Кб/ сек, Мб/ сек, Гб/ сек. Ақпарат сақтайтын құрылғылардың сыйымдылығына қарай түрлі көлемдегі ақпараттарды жазуға болады • Мәтіндер • Дыбыстық ақпараттар • Бейнеақпараттар • Суреттер Мысалы: оқулықта 210 бет бар, бір бетте 43 жол, әр жолда 70 сивол бар, егер мұнда сурет жоқ деп есептесек, онда кітапта 210×43×70=632100 байт бар Осыны Кб айналдыру үшін 632100 / 1024=617 Кб ақпарат бар.

12 слайд

Мәтіндік хабардың ақпараттық көлемі- хабардың ұзындығы, яғни символдар саны. Ақпаратты жеткізу жылдамдығы- бір уақыт бірлігіндегі жеткізілетін ақпараттар саны Олар: бит/сек, байт/сек, Кб/ сек, Мб/ сек, Гб/ сек. Ақпарат сақтайтын құрылғылардың сыйымдылығына қарай түрлі көлемдегі ақпараттарды жазуға болады • Мәтіндер • Дыбыстық ақпараттар • Бейнеақпараттар • Суреттер Мысалы: оқулықта 210 бет бар, бір бетте 43 жол, әр жолда 70 сивол бар, егер мұнда сурет жоқ деп есептесек, онда кітапта 210×43×70=632100 байт бар Осыны Кб айналдыру үшін 632100 / 1024=617 Кб ақпарат бар.

Ақпараттың әлі қолданысқа енбеген өлшем бірліктері бар.Оларды болашақта ақпарат санының көбеюіне байланысты қолданамыз: 1Пб /

13 слайд
Ақпараттың әлі қолданысқа енбеген өлшем бірліктері бар.Оларды болашақта ақпарат санының көбеюіне байланысты қолданамыз: 1Пб / Петабайт/ = 1024Терабайт 1 Эксабайт = 1024 Петабайт 1Зеттабайт =1024 Эксабайт 1 Йоттабайт = 1024 Зеттабайт

13 слайд

Ақпараттың әлі қолданысқа енбеген өлшем бірліктері бар.Оларды болашақта ақпарат санының көбеюіне байланысты қолданамыз: 1Пб / Петабайт/ = 1024Терабайт 1 Эксабайт = 1024 Петабайт 1Зеттабайт =1024 Эксабайт 1 Йоттабайт = 1024 Зеттабайт

Білім жәрмеңкесі « Сиқырлы қорап » ішінен оқушылар математика информатикаға қатысты өлшем бірліктерді таңдап алу арқылы то

14 слайд
Білім жәрмеңкесі « Сиқырлы қорап » ішінен оқушылар математика информатикаға қатысты өлшем бірліктерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді См, мм,кг, тонна , Бит, байт, центнер, км,м, гектар, гр, дм, мг Кб, Гб,Мб, Тб, Эксабайт, Петабайт, Йоттабайт, Зеттабайт

14 слайд

Білім жәрмеңкесі « Сиқырлы қорап » ішінен оқушылар математика информатикаға қатысты өлшем бірліктерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді См, мм,кг, тонна , Бит, байт, центнер, км,м, гектар, гр, дм, мг Кб, Гб,Мб, Тб, Эксабайт, Петабайт, Йоттабайт, Зеттабайт

І - Топ Математика тобы ІІ- Топ Информатика тобы Мазмұнды сызбамен жұмыс :топтар постер қорғайды. І- топ Ақпараттың ө

15 слайд
І - Топ Математика тобы ІІ- Топ Информатика тобы Мазмұнды сызбамен жұмыс :топтар постер қорғайды. І- топ Ақпараттың өлшем бірліктерін үлкенінен кішісіне дейін жазады. ІІ-топ Ақпараттың өлшем бірліктерін кішісінен үлкеніне дейін жазады

15 слайд

І - Топ Математика тобы ІІ- Топ Информатика тобы Мазмұнды сызбамен жұмыс :топтар постер қорғайды. І- топ Ақпараттың өлшем бірліктерін үлкенінен кішісіне дейін жазады. ІІ-топ Ақпараттың өлшем бірліктерін кішісінен үлкеніне дейін жазады

• Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар? • Хабарламаның ақпаратық көлемі дегеніміз не? • Бит деген не? • Ақпаратты жеткізу жылд

16 слайд
• Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар? • Хабарламаның ақпаратық көлемі дегеніміз не? • Бит деген не? • Ақпаратты жеткізу жылдамдығы дегеніміз не? • Не үшін компьютерде ақпараттар 0 мен 1 саны арқылы беріледі? • Не себепті ақпараттың көлемдері әр түрлі болады? • Гигабайт неге үлкен көлемді өлшем бірлікке жатады? Б і л у

16 слайд

• Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар? • Хабарламаның ақпаратық көлемі дегеніміз не? • Бит деген не? • Ақпаратты жеткізу жылдамдығы дегеніміз не? • Не үшін компьютерде ақпараттар 0 мен 1 саны арқылы беріледі? • Не себепті ақпараттың көлемдері әр түрлі болады? • Гигабайт неге үлкен көлемді өлшем бірлікке жатады? Б і л у

Ұқсастығы Ақпарат тасымалдаушы құрылғылардың атын,өлшемдерін , мүмкіндіктерін, сипаттамасын ұқса

17 слайд
Ұқсастығы Ақпарат тасымалдаушы құрылғылардың атын,өлшемдерін , мүмкіндіктерін, сипаттамасын ұқсастықтарын жаз І – Топ ІІ- Топ Т а л д а у

17 слайд

Ұқсастығы Ақпарат тасымалдаушы құрылғылардың атын,өлшемдерін , мүмкіндіктерін, сипаттамасын ұқсастықтарын жаз І – Топ ІІ- Топ Т а л д а у

1 байт 1024 Кб 1Килобайт 1024 Мб 1 Мегабайт 1024 Гб 1Гигабайт 1024 байт 1 Терабайт 8 битКестедегі мәліметтерді сәйкестендіріңде

18 слайд
1 байт 1024 Кб 1Килобайт 1024 Мб 1 Мегабайт 1024 Гб 1Гигабайт 1024 байт 1 Терабайт 8 битКестедегі мәліметтерді сәйкестендіріңдер Ж и н а қ т а у

18 слайд

1 байт 1024 Кб 1Килобайт 1024 Мб 1 Мегабайт 1024 Гб 1Гигабайт 1024 байт 1 Терабайт 8 битКестедегі мәліметтерді сәйкестендіріңдер Ж и н а қ т а у

СЕРГІТУ СӘТІ: « КҮН, ТАС ,ҚОРШАУ » ОЙЫНЫ Күн Тас Қоршау

19 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ: « КҮН, ТАС ,ҚОРШАУ » ОЙЫНЫ Күн Тас Қоршау

19 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ: « КҮН, ТАС ,ҚОРШАУ » ОЙЫНЫ Күн Тас Қоршау

• 1. « 1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды » деген хабарламаның ақпараттық көлемін анықтаңдар. 2.

20 слайд
• 1. « 1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды » деген хабарламаның ақпараттық көлемін анықтаңдар. 2. Мәтіндік ақпаратты сақтау үшін 84000 бит керек. Егер әр бетте 30 жол, 70 символ болса, мәтіннің қанша бет болатынын анықтаңдар Қ о л д а н у

20 слайд

• 1. « 1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды » деген хабарламаның ақпараттық көлемін анықтаңдар. 2. Мәтіндік ақпаратты сақтау үшін 84000 бит керек. Егер әр бетте 30 жол, 70 символ болса, мәтіннің қанша бет болатынын анықтаңдар Қ о л д а н у

. Сурет бойынша компьютерге құрылғылардың атын жаз.

21 слайд
. Сурет бойынша компьютерге құрылғылардың атын жаз.

21 слайд

. Сурет бойынша компьютерге құрылғылардың атын жаз.

Кері байланыс. Топ оқушылары бағалау парақтарына балдарын қояды. Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағала

22 слайд
Кері байланыс. Топ оқушылары бағалау парақтарына балдарын қояды. Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса- жасыл түс ,түсінуге жақын болса,- сары түс , түсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс ) Б а ғ а б е р у

22 слайд

Кері байланыс. Топ оқушылары бағалау парақтарына балдарын қояды. Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса- жасыл түс ,түсінуге жақын болса,- сары түс , түсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс ) Б а ғ а б е р у

§10 – ды оқу. Түсіну, Талдау сұрақтарына жауап беру ҮЙГЕ ТАПСЫРМА :

23 слайд
§10 – ды оқу. Түсіну, Талдау сұрақтарына жауап беру ҮЙГЕ ТАПСЫРМА :

23 слайд

§10 – ды оқу. Түсіну, Талдау сұрақтарына жауап беру ҮЙГЕ ТАПСЫРМА :

Сөйлемді аяқтаңдар стратегиясы: • Мен білдім......... • Қызықты болды............... • Қиын болды............... • Мен түсіндім.

24 слайд
Сөйлемді аяқтаңдар стратегиясы: • Мен білдім......... • Қызықты болды............... • Қиын болды............... • Мен түсіндім............... • Мен үйрендім........... Р е ф л е к с и я

24 слайд

Сөйлемді аяқтаңдар стратегиясы: • Мен білдім......... • Қызықты болды............... • Қиын болды............... • Мен түсіндім............... • Мен үйрендім........... Р е ф л е к с и я

Рефлексия : Қағаздың бетіне өз қолдарыңды айналдыра сызыңдар.Әр саусақтың ішіне сабақтан алған әсерлеріңмен мен ұсыныстарыңд

25 слайд
Рефлексия : Қағаздың бетіне өз қолдарыңды айналдыра сызыңдар.Әр саусақтың ішіне сабақтан алған әсерлеріңмен мен ұсыныстарыңды жазыңдар. Бас бармақ - Мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек- Маған жеткілікті болмады Ортан терек- Маған қиын болды Шылдыр шүмек- Мен көп мағлұмат алдым Кішкентай бөбек- Менің ұсынысым

25 слайд

Рефлексия : Қағаздың бетіне өз қолдарыңды айналдыра сызыңдар.Әр саусақтың ішіне сабақтан алған әсерлеріңмен мен ұсыныстарыңды жазыңдар. Бас бармақ - Мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек- Маған жеткілікті болмады Ортан терек- Маған қиын болды Шылдыр шүмек- Мен көп мағлұмат алдым Кішкентай бөбек- Менің ұсынысым

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ