2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Аралас сандарды қосу және азайту

Аралас сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Аралас сандарды қосу және азайту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
03 Ақпан 2018
541
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Решение задач для прибавление и вычитание различных чисел Creating and compiling mixed names in the minimization report

1 слайд
Решение задач для прибавление и вычитание различных чисел Creating and compiling mixed names in the minimization report

1 слайд

Решение задач для прибавление и вычитание различных чисел Creating and compiling mixed names in the minimization report

Сабақ мақсаттары: Аралас сандарды ажырата алады; Аралас санды бұрыс бөлшекке және керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтір

2 слайд
Сабақ мақсаттары: Аралас сандарды ажырата алады; Аралас санды бұрыс бөлшекке және керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді; Аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі.

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Аралас сандарды ажырата алады; Аралас санды бұрыс бөлшекке және керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді; Аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі.

- Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады; - Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады; - Аралас сандарды қосудың және азайтудың

3 слайд
- Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады; - Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады; - Аралас сандарды қосудың және азайтудың ережелерін қолданады; - Натурал санға аралас санды қосуды біледі; - Натурал саннан аралас санды азайтуды біледі. Бағалау критерийлері

3 слайд

- Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады; - Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады; - Аралас сандарды қосудың және азайтудың ережелерін қолданады; - Натурал санға аралас санды қосуды біледі; - Натурал саннан аралас санды азайтуды біледі. Бағалау критерийлері

Өткен тақырып бойынша шолу сұрақтарын қою (5 минут)

4 слайд
Өткен тақырып бойынша шолу сұрақтарын қою (5 минут)

4 слайд

Өткен тақырып бойынша шолу сұрақтарын қою (5 минут)

Шолу сұрақтары: «Миға шабуыл» стратегиясы -1. қандай бөлшек ? -2. жай бөлшекке айн

5 слайд
Шолу сұрақтары: «Миға шабуыл» стратегиясы -1. қандай бөлшек ? -2. жай бөлшекке айналдыр? -3. Жай бөлшектерді қалай қосамыз? -4. Бұрыс бөлшек дегеніміз не? -5. Дұрыс бөлшек дегеніміз не? 7 4 5 8 5

5 слайд

Шолу сұрақтары: «Миға шабуыл» стратегиясы -1. қандай бөлшек ? -2. жай бөлшекке айналдыр? -3. Жай бөлшектерді қалай қосамыз? -4. Бұрыс бөлшек дегеніміз не? -5. Дұрыс бөлшек дегеніміз не? 7 4 5 8 5

1. Дұрыс бөлшек - правильная дробь – proper fraction 2. ; 33- алымы – числитель – numerator 3. Ортақ бөлім бе

6 слайд
1. Дұрыс бөлшек - правильная дробь – proper fraction 2. ; 33- алымы – числитель – numerator 3. Ортақ бөлім беру арқылы қосамыз 4. Алымы бөлімінен улкен болса, онда ол бұрыс бөлшек деп аталады. – неправильная дробь – improperfraction 5. Алымы бөлімінен кіші кіші болса, онда ол дұрыс бөлшек болады 5 33

6 слайд

1. Дұрыс бөлшек - правильная дробь – proper fraction 2. ; 33- алымы – числитель – numerator 3. Ортақ бөлім беру арқылы қосамыз 4. Алымы бөлімінен улкен болса, онда ол бұрыс бөлшек деп аталады. – неправильная дробь – improperfraction 5. Алымы бөлімінен кіші кіші болса, онда ол дұрыс бөлшек болады 5 33

“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Топпен жұмыс. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек

7 слайд
“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Топпен жұмыс. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 2 ; 6 5 8 ; 5 2 3

7 слайд

“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Топпен жұмыс. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 2 ; 6 5 8 ; 5 2 3

Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек 2 8 ; 6 5 7 ; 5 2 3 ; 3 5 ; 8 8

8 слайд
Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек 2 8 ; 6 5 7 ; 5 2 3 ; 3 5 ; 8 8

8 слайд

Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек 2 8 ; 6 5 7 ; 5 2 3 ; 3 5 ; 8 8

Жұптық жұмыс Оқулықпен жұмыс: № 534, 535, есептер

9 слайд
Жұптық жұмыс Оқулықпен жұмыс: № 534, 535, есептер

9 слайд

Жұптық жұмыс Оқулықпен жұмыс: № 534, 535, есептер

18 3 2 18 5 8 9 4 10 12 5 2 12 5 2 6 5 4 6 1 3 3 2 4 6 5 7 5 1 1 5 3 2 5 4 3     535-есеп 1. 2. 3. 4. 24 48 3 6 5 1 8 3

10 слайд
18 3 2 18 5 8 9 4 10 12 5 2 12 5 2 6 5 4 6 1 3 3 2 4 6 5 7 5 1 1 5 3 2 5 4 3     535-есеп 1. 2. 3. 4. 24 48 3 6 5 1 8 3 2 8 13 10 8 7 2 4 3 8 35 29 13 7 3 9 5 2 4 6 8 4 6 5 1 2 1 3     534-есеп 1. 2. 3. 4. 10 3 2 10 3 6 5 3 8 21 2 6 3 1 5 7 3 11 12 1 4 3 2 2 4 3 6 4 1 7 4 1 2 2 1 9    5. 6. 7. 8.

10 слайд

18 3 2 18 5 8 9 4 10 12 5 2 12 5 2 6 5 4 6 1 3 3 2 4 6 5 7 5 1 1 5 3 2 5 4 3     535-есеп 1. 2. 3. 4. 24 48 3 6 5 1 8 3 2 8 13 10 8 7 2 4 3 8 35 29 13 7 3 9 5 2 4 6 8 4 6 5 1 2 1 3     534-есеп 1. 2. 3. 4. 10 3 2 10 3 6 5 3 8 21 2 6 3 1 5 7 3 11 12 1 4 3 2 2 4 3 6 4 1 7 4 1 2 2 1 9    5. 6. 7. 8.

Сергіту сәті!

11 слайд
Сергіту сәті!

11 слайд

Сергіту сәті!

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: Жеке жұмыс. 1. А) Б) В)

12 слайд
Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: Жеке жұмыс. 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6  ; 13 14 ; 13 5 ;1. 13 2 1 4 3 6 5  ;1 ; 12 19 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5  ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 37 8 . 27 13 5 46 5 23 ; 46 5 23 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 36 45 36 25  ; 12 5 ; 32 11 2 ; 36 70 . 107 100

12 слайд

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: Жеке жұмыс. 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6  ; 13 14 ; 13 5 ;1. 13 2 1 4 3 6 5  ;1 ; 12 19 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5  ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 37 8 . 27 13 5 46 5 23 ; 46 5 23 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 36 45 36 25  ; 12 5 ; 32 11 2 ; 36 70 . 107 100

Жауаптары: 1.Г 2.Б 3.В 4.А 5.В

13 слайд
Жауаптары: 1.Г 2.Б 3.В 4.А 5.В

13 слайд

Жауаптары: 1.Г 2.Б 3.В 4.А 5.В

Үйге тапсырма : №534 (5,6) №536

14 слайд
Үйге тапсырма : №534 (5,6) №536

14 слайд

Үйге тапсырма : №534 (5,6) №536

Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлемдер (1 мин)

15 слайд
Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлемдер (1 мин)

15 слайд

Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлемдер (1 мин)

Назар аударғандарыңыз үшін рахмет

16 слайд
Назар аударғандарыңыз үшін рахмет

16 слайд

Назар аударғандарыңыз үшін рахмет

Министірлікпен келісілген курстар тізімі