"Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Көбейтіндінің квадрат түбірі." 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Көбейтіндінің квадрат түбірі." 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көбейтіндінің квадрат түбірі және квадрат түбірлерді көбейтудің қасиеттерін біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады Тақырып ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Карабалаева С.А.

#1 слайд
Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Карабалаева С.А.

1 слайд

Циолковский атындағы №84 жалпы орта мектебі 8 «б» сынып Математика пәнінің мұғалімі: Карабалаева С.А.

9.10.17. Сынып жұмысы §3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Көбейтіндінің квадрат түбірі

#2 слайд
9.10.17. Сынып жұмысы §3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Көбейтіндінің квадрат түбірі

2 слайд

9.10.17. Сынып жұмысы §3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Көбейтіндінің квадрат түбірі

Сабақтың мақсаты:Арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерінің формуласын біледі, есептер шығаруда

#3 слайд
Сабақтың мақсаты:Арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерінің формуласын біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Күтілетін нәтиже:Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, ҚҚҚ кері байланыс кестесі, сабақты бағалау кестесі Әдіс тәсілдер: «Миға шабуыл», «Сәйкестендіру кестесі», кестесі,«Хат келді», Ойсергек

3 слайд

Сабақтың мақсаты:Арифметикалық квадрат түбірді көбейтудің қасиеттерінің формуласын біледі, есептер шығаруда қолдана алады. Күтілетін нәтиже:Тапсырмалар мен анықтамалар арқылы түбірді меңгереді, есептер шығаруда пайдаланады Деректер: тақта, интербелсенді тақта,оқулық, үлестірмелі кеспе қағаздар, постерге арналған флипчарт, маркерлер, ҚҚҚ кері байланыс кестесі, сабақты бағалау кестесі Әдіс тәсілдер: «Миға шабуыл», «Сәйкестендіру кестесі», кестесі,«Хат келді», Ойсергек

Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. I топ Бүтін сандар жиыны II топ Рационал сандар жиыны III топ Н

#4 слайд
Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. I топ Бүтін сандар жиыны II топ Рационал сандар жиыны III топ Нақты сандар жиыны Үй тапсырмасын тексеру (жұптасып)

4 слайд

Ұйымдастыру. Топқа біріктіру. I топ Бүтін сандар жиыны II топ Рационал сандар жиыны III топ Нақты сандар жиыны Үй тапсырмасын тексеру (жұптасып)

«Миға шабуыл» (Қызығушылықты ояту) Үй тапсырмасын сұрау. 1) Иррационал сан дегеніміз кандай сан? 2) Мысалы

#5 слайд
«Миға шабуыл» (Қызығушылықты ояту) Үй тапсырмасын сұрау. 1) Иррационал сан дегеніміз кандай сан? 2) Мысалы: қандай сан, қандай сан ? 3)Нақты сандар жиынына кандай сандар жатады? 4) өрнегінің мағынасы бар ма? 5) болса, теңдеудің неше түбірі бар? 6) теңдеуінің түбірін тап

5 слайд

«Миға шабуыл» (Қызығушылықты ояту) Үй тапсырмасын сұрау. 1) Иррационал сан дегеніміз кандай сан? 2) Мысалы: қандай сан, қандай сан ? 3)Нақты сандар жиынына кандай сандар жатады? 4) өрнегінің мағынасы бар ма? 5) болса, теңдеудің неше түбірі бар? 6) теңдеуінің түбірін тап

Жаңа сабақ ( Мағынаны ажырату) 1-ші теорема .Егер а ≥0, b≥0 болса, онда Көбейтіндіден арифметикалық к

#6 слайд
Жаңа сабақ ( Мағынаны ажырату) 1-ші теорема .Егер а ≥0, b≥0 болса, онда Көбейтіндіден арифметикалық квадрат түбір табу үшін әрбір көбейткіштен жеке түбір тауып, нәтижелерін көбейту керек.  

6 слайд

Жаңа сабақ ( Мағынаны ажырату) 1-ші теорема .Егер а ≥0, b≥0 болса, онда Көбейтіндіден арифметикалық квадрат түбір табу үшін әрбір көбейткіштен жеке түбір тауып, нәтижелерін көбейту керек.  

«АВС» әдісі. Есептер шыгару оқулықтан (Ой-толғаныс) Деңгейлік тапсырмалар А-деңгейлі №50 (1;2;3;4) В-деңг

#7 слайд
«АВС» әдісі. Есептер шыгару оқулықтан (Ой-толғаныс) Деңгейлік тапсырмалар А-деңгейлі №50 (1;2;3;4) В-деңгейлі №51(1;3) ,№55(1;3) С-деңгейлі №62 (1;3), №64 (1;3)

7 слайд

«АВС» әдісі. Есептер шыгару оқулықтан (Ой-толғаныс) Деңгейлік тапсырмалар А-деңгейлі №50 (1;2;3;4) В-деңгейлі №51(1;3) ,№55(1;3) С-деңгейлі №62 (1;3), №64 (1;3)

Сергіту сәті Бір шырпының орнын ауыстырып,теңдіктің екі жағын теңестіру керек

#8 слайд
Сергіту сәті Бір шырпының орнын ауыстырып,теңдіктің екі жағын теңестіру керек

8 слайд

Сергіту сәті Бір шырпының орнын ауыстырып,теңдіктің екі жағын теңестіру керек

«Сәйкестендіру кестесі» № Есептер Жауабы 1 80 2 5 3 10 4 9 5 48 6 12

#9 слайд
«Сәйкестендіру кестесі» № Есептер Жауабы 1 80 2 5 3 10 4 9 5 48 6 12

9 слайд

«Сәйкестендіру кестесі» № Есептер Жауабы 1 80 2 5 3 10 4 9 5 48 6 12

«Сәйкестендіру кестесі» № Есептер Жауабы 1 80 2 5 3 10 4 9 5 48 6 12

#10 слайд
«Сәйкестендіру кестесі» № Есептер Жауабы 1 80 2 5 3 10 4 9 5 48 6 12

10 слайд

«Сәйкестендіру кестесі» № Есептер Жауабы 1 80 2 5 3 10 4 9 5 48 6 12

ІV. Рефлексиялық-бағалау кезеңі №Оқушы аты жөні Үй тапсырмас ын тексеру «Миға шабуыл» Жана сабақ «Д

#11 слайд
ІV. Рефлексиялық-бағалау кезеңі     №Оқушы аты жөні Үй тапсырмас ын тексеру «Миға шабуыл» Жана сабақ «Джигсо» «АВС» Деңгейлі к тапсырм а Есептер шығару Сергіт у сәті «Сәйкест ендіру кестесі» Жиынтық баға 1            2            3            4            5            6            7               Бағалау парақшасы Топтын аты ______________________   100% «5» 80% «4» 60% «3»  

11 слайд

ІV. Рефлексиялық-бағалау кезеңі     №Оқушы аты жөні Үй тапсырмас ын тексеру «Миға шабуыл» Жана сабақ «Джигсо» «АВС» Деңгейлі к тапсырм а Есептер шығару Сергіт у сәті «Сәйкест ендіру кестесі» Жиынтық баға 1            2            3            4            5            6            7               Бағалау парақшасы Топтын аты ______________________   100% «5» 80% «4» 60% «3»  

Кері байланыс Қызық Құнды Қиын Ұсыныстар

#12 слайд
Кері байланыс Қызық Құнды Қиын                         Ұсыныстар      

12 слайд

Кері байланыс Қызық Құнды Қиын                         Ұсыныстар      

Үйге тапсырма §3. № 55 (2;4),№58(1;2) № 61 (2;4), № 64 (2;4)

#13 слайд
Үйге тапсырма §3. № 55 (2;4),№58(1;2) № 61 (2;4), № 64 (2;4)

13 слайд

Үйге тапсырма §3. № 55 (2;4),№58(1;2) № 61 (2;4), № 64 (2;4)

Сау болыңыздар!

#14 слайд
Сау болыңыздар!

14 слайд

Сау болыңыздар!

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
806
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі