"«Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"«Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша материал ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛДІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ “ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ “ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ”

#1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛДІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ “ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ “ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ” ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ КУРСЫ Теміртау қаласы 2017 жыл 5-сынып қазақ әдебиеті ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы №17 “ЖББОМ”КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Касымбекова З.Т Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:І бөлім Таза , мінсіз асыл сөз Сабақ тақырыбы: «Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛДІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ “ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ “ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ” ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ КУРСЫ Теміртау қаласы 2017 жыл 5-сынып қазақ әдебиеті ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы №17 “ЖББОМ”КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Касымбекова З.Т Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:І бөлім Таза , мінсіз асыл сөз Сабақ тақырыбы: «Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

Сабақта қол жеткізетін мақсаттар А/И 2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Б/С2 Кейіпкерлерді шын

#2 слайд
Сабақта қол жеткізетін мақсаттар А/И 2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Барлық оқушылар орындай алады: Эпикалық шығарма туралы түсініктерін анықтайды,кейіпкер бейнесін айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстырады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Шығарманы шынайы өмірмен саралап пікір айтады Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Шығарма кейіпкері жайлы өз көзқарасын айтады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Эпикалық жанр, Желмая, жиһан, Жерұйық, шұрайлы Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: қой үстінде бозторғай жұмыртқалайтын, ну орманды, көгорай шалғынды, жапан түз,жері шүйгін,қары мол Бағалау критерийі Шығармадағы автор бейнесін анықтайды Шығарма кейіпкерін шынайы өмірмен салыстыра бағалайды Дескриптор -Асан қайғы баға берген жерлері туралы пікір айтады; -Кейіпкер жүрген жерді картаға түсіреді -ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне енеді

2 слайд

Сабақта қол жеткізетін мақсаттар А/И 2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Барлық оқушылар орындай алады: Эпикалық шығарма туралы түсініктерін анықтайды,кейіпкер бейнесін айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстырады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Шығарманы шынайы өмірмен саралап пікір айтады Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Шығарма кейіпкері жайлы өз көзқарасын айтады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Эпикалық жанр, Желмая, жиһан, Жерұйық, шұрайлы Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: қой үстінде бозторғай жұмыртқалайтын, ну орманды, көгорай шалғынды, жапан түз,жері шүйгін,қары мол Бағалау критерийі Шығармадағы автор бейнесін анықтайды Шығарма кейіпкерін шынайы өмірмен салыстыра бағалайды Дескриптор -Асан қайғы баға берген жерлері туралы пікір айтады; -Кейіпкер жүрген жерді картаға түсіреді -ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне енеді

Сабақтың басы АассасьАлдыңғы білім “Автор орындығы ”әдісі 1.Неліктен Асан қайғы атандыңыз? 2.Сіз іздеген Жерұйық қандай? 3.Қа

#3 слайд
Сабақтың басы АассасьАлдыңғы білім “Автор орындығы ”әдісі 1.Неліктен Асан қайғы атандыңыз? 2.Сіз іздеген Жерұйық қандай? 3.Қандай жерлерді араладыңыз? 4.Қандай күйлеріңіз бар ? 5.Сіз айтқан Жерұйық,жиһан, шүйгін,шұрайлы сөздерінің мағынасы қандай ? Топқа бөлу Асан қайғы Желмая Жерұйық Деңгейлік тапсырма І деңгей Асан қайғы барған, баға берген жерлері туралы пікір білдіреді. ІІ деңгей Асан қайғы жүрген жерлерге саяхат жасап, контур картаға түсіреді. ІІІ деңгей ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді.

3 слайд

Сабақтың басы АассасьАлдыңғы білім “Автор орындығы ”әдісі 1.Неліктен Асан қайғы атандыңыз? 2.Сіз іздеген Жерұйық қандай? 3.Қандай жерлерді араладыңыз? 4.Қандай күйлеріңіз бар ? 5.Сіз айтқан Жерұйық,жиһан, шүйгін,шұрайлы сөздерінің мағынасы қандай ? Топқа бөлу Асан қайғы Желмая Жерұйық Деңгейлік тапсырма І деңгей Асан қайғы барған, баға берген жерлері туралы пікір білдіреді. ІІ деңгей Асан қайғы жүрген жерлерге саяхат жасап, контур картаға түсіреді. ІІІ деңгей ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді.

Сабақтың ортасы «Т кестесі» әдісі Ж.Ж Осы әдіс бойынша біз автор бейнесін қазіргі өмірдегі біздің болашағымыз жайлы

#4 слайд
Сабақтың ортасы «Т кестесі» әдісі Ж.Ж Осы әдіс бойынша біз автор бейнесін қазіргі өмірдегі біздің болашағымыз жайлы Асан қайғыша толғанып жүрген тұлғалармен салыстырып, кестеге жазады.   Асан қайғы бейнесі Өмірмен байланыс

4 слайд

Сабақтың ортасы «Т кестесі» әдісі Ж.Ж Осы әдіс бойынша біз автор бейнесін қазіргі өмірдегі біздің болашағымыз жайлы Асан қайғыша толғанып жүрген тұлғалармен салыстырып, кестеге жазады.   Асан қайғы бейнесі Өмірмен байланыс

Сабақтың соңы “Бес жолды өлең ” әдісі Зат есім Сын есім сын есім Етістік етістік етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем Тақырып

#5 слайд
Сабақтың соңы “Бес жолды өлең ” әдісі Зат есім Сын есім сын есім Етістік етістік етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем Тақырыпты ашатын синоним сөз Рефлексия «Табыс ағашы»әдісі

5 слайд

Сабақтың соңы “Бес жолды өлең ” әдісі Зат есім Сын есім сын есім Етістік етістік етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем Тақырыпты ашатын синоним сөз Рефлексия «Табыс ағашы»әдісі

Белсенді оқу әдістері Алдыңғы білімде «Автор орындығы» Сабақ басында Саралау тапсырмалары Сабақ ортасында «Т кестесі» арқылы

#6 слайд
Белсенді оқу әдістері Алдыңғы білімде «Автор орындығы» Сабақ басында Саралау тапсырмалары Сабақ ортасында «Т кестесі» арқылы тақырыпты ашу Сабақ соңында «5 жолды өлең» әдісі Қорытынды «Табыс ағашы» әдісі

6 слайд

Белсенді оқу әдістері Алдыңғы білімде «Автор орындығы» Сабақ басында Саралау тапсырмалары Сабақ ортасында «Т кестесі» арқылы тақырыпты ашу Сабақ соңында «5 жолды өлең» әдісі Қорытынды «Табыс ағашы» әдісі

Ықшамсабақты қорытындылау Оқу үдерісінде түрлі жағдаяттар,рөлдік ойындар және оқушылардың сөйлеу мен сын тұрғысынан ойлау

#7 слайд
Ықшамсабақты қорытындылау Оқу үдерісінде түрлі жағдаяттар,рөлдік ойындар және оқушылардың сөйлеу мен сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған белсенді оқу әдіс-тәсілдерін сабақ мақсатына қарай қолдандым. Тақырып пен мақсатына қарай орындалған тапсырмалар оқушылардың өз мүмкіндігін көрсетуде пайдаланылды.Сабақта “Автор орындығы” әдісі арқылы өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыра аштым. “Т кестесі”, арқылы жаңа тақырыпты ашуда сәтті орындалды. “Бес жолды өлең” және саралау тапсырмаларын орындау арқылы оқушылар ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді ,автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстыра білді. Осы әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға сыни көзқараста талқылауда ұтымды қолдандым.Сабағым өз мақсатына жетті және уақытты тиімді пайдаландым.

7 слайд

Ықшамсабақты қорытындылау Оқу үдерісінде түрлі жағдаяттар,рөлдік ойындар және оқушылардың сөйлеу мен сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған белсенді оқу әдіс-тәсілдерін сабақ мақсатына қарай қолдандым. Тақырып пен мақсатына қарай орындалған тапсырмалар оқушылардың өз мүмкіндігін көрсетуде пайдаланылды.Сабақта “Автор орындығы” әдісі арқылы өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыра аштым. “Т кестесі”, арқылы жаңа тақырыпты ашуда сәтті орындалды. “Бес жолды өлең” және саралау тапсырмаларын орындау арқылы оқушылар ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді ,автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстыра білді. Осы әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға сыни көзқараста талқылауда ұтымды қолдандым.Сабағым өз мақсатына жетті және уақытты тиімді пайдаландым.

Файл форматы:
ppt
10.11.2018
954
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі