Материалдар / "«Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"«Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосымша материал ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
850
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛДІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ “ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ “ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ”

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛДІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ “ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ “ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ” ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ КУРСЫ Теміртау қаласы 2017 жыл 5-сынып қазақ әдебиеті ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы №17 “ЖББОМ”КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Касымбекова З.Т Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:І бөлім Таза , мінсіз асыл сөз Сабақ тақырыбы: «Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ АЯСЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛДІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ “ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ “ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ” ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ПЕДАГОГ КАДРЛАРДЫҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ КУРСЫ Теміртау қаласы 2017 жыл 5-сынып қазақ әдебиеті ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Теміртау қаласы №17 “ЖББОМ”КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Касымбекова З.Т Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:І бөлім Таза , мінсіз асыл сөз Сабақ тақырыбы: «Асан қайғының жерге айтқан сыны» Дала данышпаны

Сабақта қол жеткізетін мақсаттар А/И 2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Б/С2 Кейіпкерлерді шын

2 слайд
Сабақта қол жеткізетін мақсаттар А/И 2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Барлық оқушылар орындай алады: Эпикалық шығарма туралы түсініктерін анықтайды,кейіпкер бейнесін айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстырады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Шығарманы шынайы өмірмен саралап пікір айтады Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Шығарма кейіпкері жайлы өз көзқарасын айтады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Эпикалық жанр, Желмая, жиһан, Жерұйық, шұрайлы Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: қой үстінде бозторғай жұмыртқалайтын, ну орманды, көгорай шалғынды, жапан түз,жері шүйгін,қары мол Бағалау критерийі Шығармадағы автор бейнесін анықтайды Шығарма кейіпкерін шынайы өмірмен салыстыра бағалайды Дескриптор -Асан қайғы баға берген жерлері туралы пікір айтады; -Кейіпкер жүрген жерді картаға түсіреді -ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне енеді

2 слайд

Сабақта қол жеткізетін мақсаттар А/И 2 Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Б/С2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Барлық оқушылар орындай алады: Эпикалық шығарма туралы түсініктерін анықтайды,кейіпкер бейнесін айтады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстырады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Шығарманы шынайы өмірмен саралап пікір айтады Оқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Шығарма кейіпкері жайлы өз көзқарасын айтады Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Эпикалық жанр, Желмая, жиһан, Жерұйық, шұрайлы Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: қой үстінде бозторғай жұмыртқалайтын, ну орманды, көгорай шалғынды, жапан түз,жері шүйгін,қары мол Бағалау критерийі Шығармадағы автор бейнесін анықтайды Шығарма кейіпкерін шынайы өмірмен салыстыра бағалайды Дескриптор -Асан қайғы баға берген жерлері туралы пікір айтады; -Кейіпкер жүрген жерді картаға түсіреді -ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне енеді

Сабақтың басы АассасьАлдыңғы білім “Автор орындығы ”әдісі 1.Неліктен Асан қайғы атандыңыз? 2.Сіз іздеген Жерұйық қандай? 3.Қа

3 слайд
Сабақтың басы АассасьАлдыңғы білім “Автор орындығы ”әдісі 1.Неліктен Асан қайғы атандыңыз? 2.Сіз іздеген Жерұйық қандай? 3.Қандай жерлерді араладыңыз? 4.Қандай күйлеріңіз бар ? 5.Сіз айтқан Жерұйық,жиһан, шүйгін,шұрайлы сөздерінің мағынасы қандай ? Топқа бөлу Асан қайғы Желмая Жерұйық Деңгейлік тапсырма І деңгей Асан қайғы барған, баға берген жерлері туралы пікір білдіреді. ІІ деңгей Асан қайғы жүрген жерлерге саяхат жасап, контур картаға түсіреді. ІІІ деңгей ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді.

3 слайд

Сабақтың басы АассасьАлдыңғы білім “Автор орындығы ”әдісі 1.Неліктен Асан қайғы атандыңыз? 2.Сіз іздеген Жерұйық қандай? 3.Қандай жерлерді араладыңыз? 4.Қандай күйлеріңіз бар ? 5.Сіз айтқан Жерұйық,жиһан, шүйгін,шұрайлы сөздерінің мағынасы қандай ? Топқа бөлу Асан қайғы Желмая Жерұйық Деңгейлік тапсырма І деңгей Асан қайғы барған, баға берген жерлері туралы пікір білдіреді. ІІ деңгей Асан қайғы жүрген жерлерге саяхат жасап, контур картаға түсіреді. ІІІ деңгей ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді.

Сабақтың ортасы «Т кестесі» әдісі Ж.Ж Осы әдіс бойынша біз автор бейнесін қазіргі өмірдегі біздің болашағымыз жайлы

4 слайд
Сабақтың ортасы «Т кестесі» әдісі Ж.Ж Осы әдіс бойынша біз автор бейнесін қазіргі өмірдегі біздің болашағымыз жайлы Асан қайғыша толғанып жүрген тұлғалармен салыстырып, кестеге жазады.   Асан қайғы бейнесі Өмірмен байланыс

4 слайд

Сабақтың ортасы «Т кестесі» әдісі Ж.Ж Осы әдіс бойынша біз автор бейнесін қазіргі өмірдегі біздің болашағымыз жайлы Асан қайғыша толғанып жүрген тұлғалармен салыстырып, кестеге жазады.   Асан қайғы бейнесі Өмірмен байланыс

Сабақтың соңы “Бес жолды өлең ” әдісі Зат есім Сын есім сын есім Етістік етістік етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем Тақырып

5 слайд
Сабақтың соңы “Бес жолды өлең ” әдісі Зат есім Сын есім сын есім Етістік етістік етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем Тақырыпты ашатын синоним сөз Рефлексия «Табыс ағашы»әдісі

5 слайд

Сабақтың соңы “Бес жолды өлең ” әдісі Зат есім Сын есім сын есім Етістік етістік етістік Төрт сөзден тұратын сөйлем Тақырыпты ашатын синоним сөз Рефлексия «Табыс ағашы»әдісі

Белсенді оқу әдістері Алдыңғы білімде «Автор орындығы» Сабақ басында Саралау тапсырмалары Сабақ ортасында «Т кестесі» арқылы

6 слайд
Белсенді оқу әдістері Алдыңғы білімде «Автор орындығы» Сабақ басында Саралау тапсырмалары Сабақ ортасында «Т кестесі» арқылы тақырыпты ашу Сабақ соңында «5 жолды өлең» әдісі Қорытынды «Табыс ағашы» әдісі

6 слайд

Белсенді оқу әдістері Алдыңғы білімде «Автор орындығы» Сабақ басында Саралау тапсырмалары Сабақ ортасында «Т кестесі» арқылы тақырыпты ашу Сабақ соңында «5 жолды өлең» әдісі Қорытынды «Табыс ағашы» әдісі

Ықшамсабақты қорытындылау Оқу үдерісінде түрлі жағдаяттар,рөлдік ойындар және оқушылардың сөйлеу мен сын тұрғысынан ойлау

7 слайд
Ықшамсабақты қорытындылау Оқу үдерісінде түрлі жағдаяттар,рөлдік ойындар және оқушылардың сөйлеу мен сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған белсенді оқу әдіс-тәсілдерін сабақ мақсатына қарай қолдандым. Тақырып пен мақсатына қарай орындалған тапсырмалар оқушылардың өз мүмкіндігін көрсетуде пайдаланылды.Сабақта “Автор орындығы” әдісі арқылы өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыра аштым. “Т кестесі”, арқылы жаңа тақырыпты ашуда сәтті орындалды. “Бес жолды өлең” және саралау тапсырмаларын орындау арқылы оқушылар ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді ,автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстыра білді. Осы әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға сыни көзқараста талқылауда ұтымды қолдандым.Сабағым өз мақсатына жетті және уақытты тиімді пайдаландым.

7 слайд

Ықшамсабақты қорытындылау Оқу үдерісінде түрлі жағдаяттар,рөлдік ойындар және оқушылардың сөйлеу мен сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған белсенді оқу әдіс-тәсілдерін сабақ мақсатына қарай қолдандым. Тақырып пен мақсатына қарай орындалған тапсырмалар оқушылардың өз мүмкіндігін көрсетуде пайдаланылды.Сабақта “Автор орындығы” әдісі арқылы өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыра аштым. “Т кестесі”, арқылы жаңа тақырыпты ашуда сәтті орындалды. “Бес жолды өлең” және саралау тапсырмаларын орындау арқылы оқушылар ХХІ ғасырдағы Асан қайғы рөліне еніп, туған жеріне Асан қайғыша баға береді ,автор бейнесін ашып ,өмірмен салыстыра білді. Осы әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларға сыни көзқараста талқылауда ұтымды қолдандым.Сабағым өз мақсатына жетті және уақытты тиімді пайдаландым.