Материалдар / Ащық сабақ 3 сынып Қаратпа сөз слайд

Ащық сабақ 3 сынып Қаратпа сөз слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
2172
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қаратпа сөз 3 ә сынып Г. Қыстаубекова

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қаратпа сөз 3 ә сынып Г. Қыстаубекова

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қаратпа сөз 3 ә сынып Г. Қыстаубекова

Оқу мақсаты 3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою

2 слайд
Оқу мақсаты 3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою

2 слайд

Оқу мақсаты 3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою

Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

3 слайд
Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

3 слайд

Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

Жаман Жақсы Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:

4 слайд
Жаман Жақсы Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:

4 слайд

Жаман Жақсы Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:

“ 5-Т” ережесі • Талап. • Тəртіп. • Тыныштық. • Татулық. • Тазалық

5 слайд
“ 5-Т” ережесі • Талап. • Тəртіп. • Тыныштық. • Татулық. • Тазалық

5 слайд

“ 5-Т” ережесі • Талап. • Тəртіп. • Тыныштық. • Татулық. • Тазалық

Сөйлегенде біреудің назарын аудару үшін қолданылатын сөздер болады. Ондай сөздерді қаратпа сөз дейді. Қар

6 слайд
Сөйлегенде біреудің назарын аудару үшін қолданылатын сөздер болады. Ондай сөздерді қаратпа сөз дейді. Қаратпа сөз үтір арқылы ажыратылады. Жаңа сабақ: Қаратпа сөз.

6 слайд

Сөйлегенде біреудің назарын аудару үшін қолданылатын сөздер болады. Ондай сөздерді қаратпа сөз дейді. Қаратпа сөз үтір арқылы ажыратылады. Жаңа сабақ: Қаратпа сөз.

Мысалы: Балам, дәптеріңді таза ұста! Айдос, қолыңды жу. Оқушылар, тыныш отырыңдар. Қайда барамыз, көке ?

7 слайд
Мысалы: Балам, дәптеріңді таза ұста! Айдос, қолыңды жу. Оқушылар, тыныш отырыңдар. Қайда барамыз, көке ? Марат, үлкен кісіге орын бер! Әже, кесте тігуді үйретші.

7 слайд

Мысалы: Балам, дәптеріңді таза ұста! Айдос, қолыңды жу. Оқушылар, тыныш отырыңдар. Қайда барамыз, көке ? Марат, үлкен кісіге орын бер! Әже, кесте тігуді үйретші.

  1-жаттығу .  Арайлым,сен кітапханаға Арайлым кітапханаға  бардың ба?

8 слайд
  1-жаттығу .  Арайлым,сен кітапханаға Арайлым кітапханаға  бардың ба? барды.  Әже, ертегі айтып Әжем ертегі айтты.  беріңізші.  Дүкеннен керек-жарағың- Қызым дүкеннен керек-  ды алуды ұмытпа,қызым. жарағын алуды ұмытпады.  Дескриптор:  * Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, салыстырады  * Қаратпа сөздерін басқа балама сөздермен алмастырады  * Т ыныс белгілеріне назар аударады Оқулықпен жұмыс.

8 слайд

  1-жаттығу .  Арайлым,сен кітапханаға Арайлым кітапханаға  бардың ба? барды.  Әже, ертегі айтып Әжем ертегі айтты.  беріңізші.  Дүкеннен керек-жарағың- Қызым дүкеннен керек-  ды алуды ұмытпа,қызым. жарағын алуды ұмытпады.  Дескриптор:  * Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, салыстырады  * Қаратпа сөздерін басқа балама сөздермен алмастырады  * Т ыныс белгілеріне назар аударады Оқулықпен жұмыс.

 2-жаттығу . Тыңдалым  Мәтінді мұқият тыңда. Нұржан кішкентай ағаштың артық бұтақтарын қия

9 слайд
 2-жаттығу . Тыңдалым  Мәтінді мұқият тыңда. Нұржан кішкентай ағаштың артық бұтақтарын қия бастады. Байқамай, қабығымен қоса діңін кертіп тастады. -Балам-ау, мұның не? Ағашты жарақаттадың ғой, енді ол жылайтын болды. Нұржан қалт тұрып қалды. - Қалайша, ағаш та жылай ма?!- деді таңданып. -Әрине , оның да жаны бар, ол да тіршілік иесі. Оны сезіне білуің керек,- деді бағбан. Дескриптор: * Мәтінге ат қояды * Мəтін мазмұны бойынша жоспар құрайды

9 слайд

 2-жаттығу . Тыңдалым  Мәтінді мұқият тыңда. Нұржан кішкентай ағаштың артық бұтақтарын қия бастады. Байқамай, қабығымен қоса діңін кертіп тастады. -Балам-ау, мұның не? Ағашты жарақаттадың ғой, енді ол жылайтын болды. Нұржан қалт тұрып қалды. - Қалайша, ағаш та жылай ма?!- деді таңданып. -Әрине , оның да жаны бар, ол да тіршілік иесі. Оны сезіне білуің керек,- деді бағбан. Дескриптор: * Мәтінге ат қояды * Мəтін мазмұны бойынша жоспар құрайды

«Толықтыр» ойыны «Жақсылық жасау деген не?» сұрағына жауап беріп, көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйл

10 слайд
«Толықтыр» ойыны «Жақсылық жасау деген не?» сұрағына жауап беріп, көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді толықтырып айту. Жақсылық жасау көмектесу

10 слайд

«Толықтыр» ойыны «Жақсылық жасау деген не?» сұрағына жауап беріп, көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді толықтырып айту. Жақсылық жасау көмектесу

3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы. -Шырағым, Кәмаш, мына Қарасақаудың баласы саған бүлдірген әке

11 слайд
3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы. -Шырағым, Кәмаш, мына Қарасақаудың баласы саған бүлдірген әкеліпті. Өзі бұрын есік ашпаған бала екен, жақсылап көйлек тігіп кигіз. -Иә, балам, оқып жүрсің бе? -Оқып жүрмін, Абай ата. Дескриптор: * Мəтінді көшіріп жазып * Қ аратпа сөздердің астын сызады

11 слайд

3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы. -Шырағым, Кәмаш, мына Қарасақаудың баласы саған бүлдірген әкеліпті. Өзі бұрын есік ашпаған бала екен, жақсылап көйлек тігіп кигіз. -Иә, балам, оқып жүрсің бе? -Оқып жүрмін, Абай ата. Дескриптор: * Мəтінді көшіріп жазып * Қ аратпа сөздердің астын сызады

Сергіту сәті. «Қызыл гүлім-ай»

12 слайд
Сергіту сәті. «Қызыл гүлім-ай»

12 слайд

Сергіту сәті. «Қызыл гүлім-ай»

1.барды , сабаққа, балалар 2. ойнады, Айнаш, қыздармен

13 слайд
1.барды , сабаққа, балалар 2. ойнады, Айнаш, қыздармен 3.сыныпқа , кірді, Самат 4.балалар, қайтты, үйлеріне, көңілді ( Адасқан сөздерді өз орнына қой)

13 слайд

1.барды , сабаққа, балалар 2. ойнады, Айнаш, қыздармен 3.сыныпқа , кірді, Самат 4.балалар, қайтты, үйлеріне, көңілді ( Адасқан сөздерді өз орнына қой)

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Бөлімше 3.5 Қатені табу және түзету Өлеңдегі тыныс белгілеріне қатысты жі

14 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Бөлімше 3.5 Қатені табу және түзету Өлеңдегі тыныс белгілеріне қатысты жіберілген қателерді тауып, түзетіп жаз . Атаммен әңгіме Өмірде ата, кім мықты?! Айтқан адам шындықты! Өмірде, ата кім әлсіз. Надан, Жалқау, Шыдамсыз! Өмірде не ең жаман. Сақтай алмау елді аман!   Дескриптор: - тиісті тыныс белгілерін қойып, жазады - мәтінді қатесіз көшіреді.

14 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Бөлімше 3.5 Қатені табу және түзету Өлеңдегі тыныс белгілеріне қатысты жіберілген қателерді тауып, түзетіп жаз . Атаммен әңгіме Өмірде ата, кім мықты?! Айтқан адам шындықты! Өмірде, ата кім әлсіз. Надан, Жалқау, Шыдамсыз! Өмірде не ең жаман. Сақтай алмау елді аман!   Дескриптор: - тиісті тыныс белгілерін қойып, жазады - мәтінді қатесіз көшіреді.

«Білім қоржыны» кері байланыс

15 слайд
«Білім қоржыны» кері байланыс

15 слайд

«Білім қоржыны» кері байланыс

Сабақты бекіту. «Өз жұмысыңды бағала» өзін-өзі бағалау тапсырмасын орындау Үйге тапсырма: 4- жаттығу. Ашықхат бөлі

16 слайд
Сабақты бекіту. «Өз жұмысыңды бағала» өзін-өзі бағалау тапсырмасын орындау Үйге тапсырма: 4- жаттығу. Ашықхат бөліктерін қалпына келтіріп жазу.

16 слайд

Сабақты бекіту. «Өз жұмысыңды бағала» өзін-өзі бағалау тапсырмасын орындау Үйге тапсырма: 4- жаттығу. Ашықхат бөліктерін қалпына келтіріп жазу.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ