Ащық сабақ 3 сынып Қаратпа сөз слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қаратпа сөз
3 ә сынып
Г. Қыстаубекова
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қаратпа сөз 3 ә сынып Г. Қыстаубекова
2 слайд
Оқу мақсаты
3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс
белгілерін дұрыс қою
2 слайд
Оқу мақсаты 3.3.7.1 қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою
3 слайд
Жарқырап күн
ашылды,
Айналаға нұр
шашылды.
Қайырлы күн!
Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн!
Сәлемдесіп аламыз.
3 слайд
Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
4 слайд
Жаман
Жақсы Ұйымдастыру кезеңі:
«Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:
4 слайд
Жаман Жақсы Ұйымдастыру кезеңі: «Жақсы мен жаман»тақырыбына кластер жасау.Ү л г і:
5 слайд
“ 5-Т” ережесі
•
Талап.
•
Тəртіп.
•
Тыныштық.
•
Татулық.
•
Тазалық
5 слайд
“ 5-Т” ережесі • Талап. • Тəртіп. • Тыныштық. • Татулық. • Тазалық
6 слайд
Сөйлегенде біреудің назарын
аудару үшін қолданылатын
сөздер болады. Ондай сөздерді
қаратпа сөз дейді.
Қаратпа сөз үтір арқылы
ажыратылады. Жаңа сабақ: Қаратпа сөз.
6 слайд
Сөйлегенде біреудің назарын аудару үшін қолданылатын сөздер болады. Ондай сөздерді қаратпа сөз дейді. Қаратпа сөз үтір арқылы ажыратылады. Жаңа сабақ: Қаратпа сөз.
7 слайд
Мысалы:
Балам, дәптеріңді таза ұста!
Айдос, қолыңды жу.
Оқушылар, тыныш отырыңдар.
Қайда барамыз, көке ?
Марат, үлкен кісіге орын бер!
Әже, кесте тігуді үйретші.
7 слайд
Мысалы: Балам, дәптеріңді таза ұста! Айдос, қолыңды жу. Оқушылар, тыныш отырыңдар. Қайда барамыз, көке ? Марат, үлкен кісіге орын бер! Әже, кесте тігуді үйретші.
8 слайд
1-жаттығу .
Арайлым,сен кітапханаға Арайлым кітапханаға
бардың ба? барды.
Әже, ертегі айтып Әжем ертегі айтты.
беріңізші.
Дүкеннен керек-жарағың- Қызым дүкеннен керек-
ды алуды ұмытпа,қызым. жарағын алуды ұмытпады.
Дескриптор:
* Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, салыстырады
* Қаратпа сөздерін басқа балама сөздермен алмастырады
* Т ыныс белгілеріне назар аударады Оқулықпен жұмыс.
8 слайд
1-жаттығу . Арайлым,сен кітапханаға Арайлым кітапханаға бардың ба? барды. Әже, ертегі айтып Әжем ертегі айтты. беріңізші. Дүкеннен керек-жарағың- Қызым дүкеннен керек- ды алуды ұмытпа,қызым. жарағын алуды ұмытпады. Дескриптор: * Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, салыстырады * Қаратпа сөздерін басқа балама сөздермен алмастырады * Т ыныс белгілеріне назар аударады Оқулықпен жұмыс.
9 слайд
2-жаттығу . Тыңдалым
Мәтінді мұқият тыңда.
Нұржан кішкентай ағаштың артық бұтақтарын қия бастады.
Байқамай, қабығымен қоса діңін кертіп тастады.
-Балам-ау, мұның не? Ағашты жарақаттадың ғой, енді ол жылайтын
болды.
Нұржан қалт тұрып қалды.
- Қалайша, ағаш та жылай ма?!- деді таңданып.
-Әрине , оның да жаны бар, ол да тіршілік иесі. Оны сезіне білуің керек,-
деді бағбан.
Дескриптор:
* Мәтінге ат қояды
* Мəтін мазмұны бойынша жоспар құрайды
9 слайд
2-жаттығу . Тыңдалым Мәтінді мұқият тыңда. Нұржан кішкентай ағаштың артық бұтақтарын қия бастады. Байқамай, қабығымен қоса діңін кертіп тастады. -Балам-ау, мұның не? Ағашты жарақаттадың ғой, енді ол жылайтын болды. Нұржан қалт тұрып қалды. - Қалайша, ағаш та жылай ма?!- деді таңданып. -Әрине , оның да жаны бар, ол да тіршілік иесі. Оны сезіне білуің керек,- деді бағбан. Дескриптор: * Мәтінге ат қояды * Мəтін мазмұны бойынша жоспар құрайды
10 слайд
«Толықтыр» ойыны
«Жақсылық жасау деген не?»
сұрағына жауап беріп, көп нүктенің
орнына керекті сөздерді тауып,
сөйлемді толықтырып айту.
Жақсылық жасау көмектесу
10 слайд
«Толықтыр» ойыны «Жақсылық жасау деген не?» сұрағына жауап беріп, көп нүктенің орнына керекті сөздерді тауып, сөйлемді толықтырып айту. Жақсылық жасау көмектесу
11 слайд
3-жаттығу.
Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы.
-Шырағым, Кәмаш, мына Қарасақаудың
баласы саған бүлдірген әкеліпті. Өзі бұрын
есік ашпаған бала екен, жақсылап көйлек
тігіп кигіз.
-Иә, балам, оқып жүрсің бе?
-Оқып жүрмін, Абай ата.
Дескриптор:
* Мəтінді көшіріп жазып
* Қ аратпа сөздердің астын сызады
11 слайд
3-жаттығу. Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен оқы. -Шырағым, Кәмаш, мына Қарасақаудың баласы саған бүлдірген әкеліпті. Өзі бұрын есік ашпаған бала екен, жақсылап көйлек тігіп кигіз. -Иә, балам, оқып жүрсің бе? -Оқып жүрмін, Абай ата. Дескриптор: * Мəтінді көшіріп жазып * Қ аратпа сөздердің астын сызады
12 слайд
Сергіту сәті.
«Қызыл гүлім-ай»
12 слайд
Сергіту сәті. «Қызыл гүлім-ай»
13 слайд
1.барды , сабаққа, балалар
2. ойнады, Айнаш, қыздармен
3.сыныпқа , кірді, Самат
4.балалар, қайтты, үйлеріне, көңілді
( Адасқан сөздерді өз орнына қой)
13 слайд
1.барды , сабаққа, балалар 2. ойнады, Айнаш, қыздармен 3.сыныпқа , кірді, Самат 4.балалар, қайтты, үйлеріне, көңілді ( Адасқан сөздерді өз орнына қой)
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Бөлімше 3.5 Қатені табу және түзету
Өлеңдегі тыныс белгілеріне қатысты жіберілген қателерді тауып, түзетіп
жаз .
Атаммен әңгіме
Өмірде ата, кім мықты?!
Айтқан адам шындықты!
Өмірде, ата кім әлсіз.
Надан,
Жалқау,
Шыдамсыз!
Өмірде не ең жаман.
Сақтай алмау елді аман!
Дескриптор:
- тиісті тыныс белгілерін қойып, жазады
- мәтінді қатесіз көшіреді.
14 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы Бөлімше 3.5 Қатені табу және түзету Өлеңдегі тыныс белгілеріне қатысты жіберілген қателерді тауып, түзетіп жаз . Атаммен әңгіме Өмірде ата, кім мықты?! Айтқан адам шындықты! Өмірде, ата кім әлсіз. Надан, Жалқау, Шыдамсыз! Өмірде не ең жаман. Сақтай алмау елді аман! Дескриптор: - тиісті тыныс белгілерін қойып, жазады - мәтінді қатесіз көшіреді.
15 слайд
«Білім қоржыны» кері байланыс
15 слайд
«Білім қоржыны» кері байланыс
16 слайд
Сабақты бекіту.
«Өз жұмысыңды бағала» өзін-өзі
бағалау тапсырмасын орындау
Үйге тапсырма: 4- жаттығу.
Ашықхат бөліктерін қалпына келтіріп
жазу.
16 слайд
Сабақты бекіту. «Өз жұмысыңды бағала» өзін-өзі бағалау тапсырмасын орындау Үйге тапсырма: 4- жаттығу. Ашықхат бөліктерін қалпына келтіріп жазу.