Материалдар / Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ. 2 сынып

Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Беріліп отырылған материал 2- ші сынып оқушыларына арналған. Оқушылар осы материал арқылы жақсы мен жаманды, өз ойын анық айтуға дағдыланады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
12 Сәуір 2019
3425
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2 “Ә” сыныбы Әдебиеттік оқу пәні Сынып жетекшісі: Сейдахмет Жазира Нұрмағанбетқызы №№ 1 Егіндікөл орта мектебі1 Егіндікөл орта

1 слайд
2 “Ә” сыныбы Әдебиеттік оқу пәні Сынып жетекшісі: Сейдахмет Жазира Нұрмағанбетқызы №№ 1 Егіндікөл орта мектебі1 Егіндікөл орта мектебі

1 слайд

2 “Ә” сыныбы Әдебиеттік оқу пәні Сынып жетекшісі: Сейдахмет Жазира Нұрмағанбетқызы №№ 1 Егіндікөл орта мектебі1 Егіндікөл орта мектебі

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

1 - топ: Өлең кім туралы? ( мұғалім, дәрігер, құрылысшы) 2 – топ: Өлеңнің авторы кім? ( Әнуарбек Дүйсенбиев, Қадыр Мырза Ә

7 слайд
1 - топ: Өлең кім туралы? ( мұғалім, дәрігер, құрылысшы) 2 – топ: Өлеңнің авторы кім? ( Әнуарбек Дүйсенбиев, Қадыр Мырза Әли, Абай Құнанбаев. Фариза Оңғарсынова.) 3 – топ : Сөзжұмбақты шешу

7 слайд

1 - топ: Өлең кім туралы? ( мұғалім, дәрігер, құрылысшы) 2 – топ: Өлеңнің авторы кім? ( Әнуарбек Дүйсенбиев, Қадыр Мырза Әли, Абай Құнанбаев. Фариза Оңғарсынова.) 3 – топ : Сөзжұмбақты шешу

БейнебаянБейнебаян “Әли мен Айя” мультфильмі

8 слайд
БейнебаянБейнебаян “Әли мен Айя” мультфильмі

8 слайд

БейнебаянБейнебаян “Әли мен Айя” мультфильмі

Жаңа сабақ

9 слайд
Жаңа сабақ

9 слайд

Жаңа сабақ

 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;  өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

10 слайд
 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;  өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

10 слайд

 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;  өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

Асқар Тоқмағамбетов (1905 – 1983 ) Асқар Тоқмағамбетов (19 қыркүйек 1905 жыл, Қызылорда облысы, Тереңөзек ауданы (қазіргі Сы

11 слайд
Асқар Тоқмағамбетов (1905 – 1983 ) Асқар Тоқмағамбетов (19 қыркүйек 1905 жыл, Қызылорда облысы, Тереңөзек ауданы (қазіргі Сырдария ауданы), бұрынғы 18-партия съезді атындағы кеңшар – 21 тамыз 1983, Қызылорда қ.) — қазақтың ақыны, жазушысы. «Батыр Әли» атты жыр жинағы бар.

11 слайд

Асқар Тоқмағамбетов (1905 – 1983 ) Асқар Тоқмағамбетов (19 қыркүйек 1905 жыл, Қызылорда облысы, Тереңөзек ауданы (қазіргі Сырдария ауданы), бұрынғы 18-партия съезді атындағы кеңшар – 21 тамыз 1983, Қызылорда қ.) — қазақтың ақыны, жазушысы. «Батыр Әли» атты жыр жинағы бар.

Жеке жұмысты бағалау критерийлері: Оқушылар өлеңді нақышына келтіріп, дауыс ырғағымен мәнерлеп оқи алады. Дескрипто

12 слайд
Жеке жұмысты бағалау критерийлері: Оқушылар өлеңді нақышына келтіріп, дауыс ырғағымен мәнерлеп оқи алады. Дескриптор:  өз жұмыстарының қорытындысын көрсетеді.  нәтижелерін салыстырады, талқылайды.

12 слайд

Жеке жұмысты бағалау критерийлері: Оқушылар өлеңді нақышына келтіріп, дауыс ырғағымен мәнерлеп оқи алады. Дескриптор:  өз жұмыстарының қорытындысын көрсетеді.  нәтижелерін салыстырады, талқылайды.

Сыбырлақ Бір бала бар сыбырлақ, Аузы – мұрны жыбырлап, Әсте тыным таппайды, Құлағыңа сыбырлап. Өзі де түк ұқпайды Отырғанда дыбы

13 слайд
Сыбырлақ Бір бала бар сыбырлақ, Аузы – мұрны жыбырлап, Әсте тыным таппайды, Құлағыңа сыбырлап. Өзі де түк ұқпайды Отырғанда дыбырлап. Тыңдатпайды басқаға, Шыға қалса тақтаға. Аузын ашып қымыңдап, Түк айта алмай ыңылдап, Қалды дей бер «Сыбырлақ», Бостан – босқа жыбырлап.

13 слайд

Сыбырлақ Бір бала бар сыбырлақ, Аузы – мұрны жыбырлап, Әсте тыным таппайды, Құлағыңа сыбырлап. Өзі де түк ұқпайды Отырғанда дыбырлап. Тыңдатпайды басқаға, Шыға қалса тақтаға. Аузын ашып қымыңдап, Түк айта алмай ыңылдап, Қалды дей бер «Сыбырлақ», Бостан – босқа жыбырлап.

14 слайд

14 слайд

Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Сыбырлақ баланы сипаттай алады. Сыбырлақ баланы көрініс арқылы көрсете алады. Дескр

15 слайд
Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Сыбырлақ баланы сипаттай алады. Сыбырлақ баланы көрініс арқылы көрсете алады. Дескриптор: Топтар бір- бірінің жұмыстарын салыстырады Жұмыстарын қорытындылайды

15 слайд

Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Сыбырлақ баланы сипаттай алады. Сыбырлақ баланы көрініс арқылы көрсете алады. Дескриптор: Топтар бір- бірінің жұмыстарын салыстырады Жұмыстарын қорытындылайды

Топтық жұмыс. 1- топ: Сыбырлақ бала қандай? жаз 2-топ: Сыбырлақ баланы жақсы жағынан сипаттап жаз. 3- топ: Көрініс арқылы

16 слайд
Топтық жұмыс. 1- топ: Сыбырлақ бала қандай? жаз 2-топ: Сыбырлақ баланы жақсы жағынан сипаттап жаз. 3- топ: Көрініс арқылы көрсету

16 слайд

Топтық жұмыс. 1- топ: Сыбырлақ бала қандай? жаз 2-топ: Сыбырлақ баланы жақсы жағынан сипаттап жаз. 3- топ: Көрініс арқылы көрсету

Менің достарым Мои друзья М y friends

17 слайд
Менің достарым Мои друзья М y friends

17 слайд

Менің достарым Мои друзья М y friends

Сыбырлақ балаға мұндай жаман әдеттен аулақ болу үшін қандай кеңес берер едің?

18 слайд
Сыбырлақ балаға мұндай жаман әдеттен аулақ болу үшін қандай кеңес берер едің?

18 слайд

Сыбырлақ балаға мұндай жаман әдеттен аулақ болу үшін қандай кеңес берер едің?

Жұптық жұмыс: « Түймедақ» гүлі Жұптық жұмысты бағалау критерийлері: Сыныптас достарын сұрақтар арқылы сипаттап жаза алады

19 слайд
Жұптық жұмыс: « Түймедақ» гүлі Жұптық жұмысты бағалау критерийлері: Сыныптас достарын сұрақтар арқылы сипаттап жаза алады, тереңірек таниды. Дескриптор : - әр оқушы жұп достарына мінездеме бере алады, сипаттайды. - Достыққа байланысты мақал – мәтелдер айта алады, мағынасын түсіндіре алады.

19 слайд

Жұптық жұмыс: « Түймедақ» гүлі Жұптық жұмысты бағалау критерийлері: Сыныптас достарын сұрақтар арқылы сипаттап жаза алады, тереңірек таниды. Дескриптор : - әр оқушы жұп достарына мінездеме бере алады, сипаттайды. - Достыққа байланысты мақал – мәтелдер айта алады, мағынасын түсіндіре алады.

Асқар Тоқмағамбетовтың « Сыбырлақ» өлеңін мәнерлеп оқу.

20 слайд
Асқар Тоқмағамбетовтың « Сыбырлақ» өлеңін мәнерлеп оқу.

20 слайд

Асқар Тоқмағамбетовтың « Сыбырлақ» өлеңін мәнерлеп оқу.

 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;  өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

21 слайд
 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;  өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

21 слайд

 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;  өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі