Асқар Тоқмағамбетов. Сыбырлақ. 2 сынып




1 слайд
2 “Ә” сыныбы
Әдебиеттік оқу пәні
Сынып жетекшісі:
Сейдахмет Жазира
Нұрмағанбетқызы №№
1 Егіндікөл орта мектебі1 Егіндікөл орта мектебі
1 слайд
2 “Ә” сыныбы Әдебиеттік оқу пәні Сынып жетекшісі: Сейдахмет Жазира Нұрмағанбетқызы №№ 1 Егіндікөл орта мектебі1 Егіндікөл орта мектебі

2 слайд
2 слайд

3 слайд
3 слайд

4 слайд
4 слайд

5 слайд
5 слайд

6 слайд
6 слайд

7 слайд
1 - топ: Өлең кім туралы?
( мұғалім, дәрігер,
құрылысшы)
2 – топ: Өлеңнің авторы кім?
( Әнуарбек Дүйсенбиев, Қадыр
Мырза Әли, Абай Құнанбаев.
Фариза Оңғарсынова.)
3 – топ : Сөзжұмбақты шешу
7 слайд
1 - топ: Өлең кім туралы? ( мұғалім, дәрігер, құрылысшы) 2 – топ: Өлеңнің авторы кім? ( Әнуарбек Дүйсенбиев, Қадыр Мырза Әли, Абай Құнанбаев. Фариза Оңғарсынова.) 3 – топ : Сөзжұмбақты шешу

8 слайд
БейнебаянБейнебаян
“Әли мен Айя” мультфильмі
8 слайд
БейнебаянБейнебаян “Әли мен Айя” мультфильмі

9 слайд
Жаңа сабақ
9 слайд
Жаңа сабақ

10 слайд
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы
мен негізгі ойын анықтау;
өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу
мақсаты:
10 слайд
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау; өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

11 слайд
Асқар Тоқмағамбетов
(1905 – 1983 ) Асқар Тоқмағамбетов
(19 қыркүйек 1905 жыл,
Қызылорда облысы, Тереңөзек
ауданы (қазіргі Сырдария
ауданы), бұрынғы 18-партия
съезді атындағы кеңшар – 21
тамыз 1983, Қызылорда қ.) —
қазақтың ақыны, жазушысы.
«Батыр Әли» атты жыр жинағы
бар.
11 слайд
Асқар Тоқмағамбетов (1905 – 1983 ) Асқар Тоқмағамбетов (19 қыркүйек 1905 жыл, Қызылорда облысы, Тереңөзек ауданы (қазіргі Сырдария ауданы), бұрынғы 18-партия съезді атындағы кеңшар – 21 тамыз 1983, Қызылорда қ.) — қазақтың ақыны, жазушысы. «Батыр Әли» атты жыр жинағы бар.

12 слайд
Жеке жұмысты бағалау
критерийлері:
Оқушылар өлеңді нақышына
келтіріп, дауыс ырғағымен
мәнерлеп оқи алады.
Дескриптор:
өз жұмыстарының
қорытындысын көрсетеді.
нәтижелерін салыстырады,
талқылайды.
12 слайд
Жеке жұмысты бағалау критерийлері: Оқушылар өлеңді нақышына келтіріп, дауыс ырғағымен мәнерлеп оқи алады. Дескриптор: өз жұмыстарының қорытындысын көрсетеді. нәтижелерін салыстырады, талқылайды.

13 слайд
Сыбырлақ
Бір бала бар сыбырлақ,
Аузы – мұрны жыбырлап,
Әсте тыным таппайды,
Құлағыңа сыбырлап.
Өзі де түк ұқпайды
Отырғанда дыбырлап.
Тыңдатпайды басқаға,
Шыға қалса тақтаға.
Аузын ашып қымыңдап,
Түк айта алмай ыңылдап,
Қалды дей бер «Сыбырлақ»,
Бостан – босқа жыбырлап.
13 слайд
Сыбырлақ Бір бала бар сыбырлақ, Аузы – мұрны жыбырлап, Әсте тыным таппайды, Құлағыңа сыбырлап. Өзі де түк ұқпайды Отырғанда дыбырлап. Тыңдатпайды басқаға, Шыға қалса тақтаға. Аузын ашып қымыңдап, Түк айта алмай ыңылдап, Қалды дей бер «Сыбырлақ», Бостан – босқа жыбырлап.

14 слайд
14 слайд

15 слайд
Топтық жұмысты бағалау
критерийлері:
Сыбырлақ баланы
сипаттай алады.
Сыбырлақ баланы көрініс
арқылы көрсете алады.
Дескриптор:
Топтар бір- бірінің
жұмыстарын салыстырады
Жұмыстарын
қорытындылайды
15 слайд
Топтық жұмысты бағалау критерийлері: Сыбырлақ баланы сипаттай алады. Сыбырлақ баланы көрініс арқылы көрсете алады. Дескриптор: Топтар бір- бірінің жұмыстарын салыстырады Жұмыстарын қорытындылайды

16 слайд
Топтық жұмыс.
1- топ: Сыбырлақ бала қандай?
жаз
2-топ: Сыбырлақ баланы
жақсы жағынан сипаттап жаз.
3- топ: Көрініс арқылы көрсету
16 слайд
Топтық жұмыс. 1- топ: Сыбырлақ бала қандай? жаз 2-топ: Сыбырлақ баланы жақсы жағынан сипаттап жаз. 3- топ: Көрініс арқылы көрсету

17 слайд
Менің достарым
Мои друзья
М y friends
17 слайд
Менің достарым Мои друзья М y friends

18 слайд
Сыбырлақ балаға мұндай
жаман әдеттен аулақ болу
үшін қандай кеңес берер
едің?
18 слайд
Сыбырлақ балаға мұндай жаман әдеттен аулақ болу үшін қандай кеңес берер едің?

19 слайд
Жұптық жұмыс: « Түймедақ» гүлі
Жұптық жұмысты бағалау
критерийлері:
Сыныптас достарын сұрақтар арқылы
сипаттап жаза алады, тереңірек таниды.
Дескриптор :
- әр оқушы жұп достарына мінездеме
бере алады, сипаттайды.
- Достыққа байланысты мақал – мәтелдер
айта алады, мағынасын түсіндіре алады.
19 слайд
Жұптық жұмыс: « Түймедақ» гүлі Жұптық жұмысты бағалау критерийлері: Сыныптас достарын сұрақтар арқылы сипаттап жаза алады, тереңірек таниды. Дескриптор : - әр оқушы жұп достарына мінездеме бере алады, сипаттайды. - Достыққа байланысты мақал – мәтелдер айта алады, мағынасын түсіндіре алады.

20 слайд
Асқар Тоқмағамбетовтың « Сыбырлақ»
өлеңін мәнерлеп оқу.
20 слайд
Асқар Тоқмағамбетовтың « Сыбырлақ» өлеңін мәнерлеп оқу.

21 слайд
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы
мен негізгі ойын анықтау;
өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу
мақсаты:
21 слайд
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау; өлеңді нақышына келтіріп, мәнерлеп оқу. Оқу мақсаты:

22 слайд
22 слайд

23 слайд
23 слайд