Материалдар / Асыл қасиет

Асыл қасиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындай алады: Диалогқа түсе алады, сын есімнің шырай түрлерін біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қаратпа , қыстырма, одағай сөздерді қолдана біледі, өз пікірін қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады Коммуникативтік жағдаятқа сай сөздерді еркін қолданады, өз пікірін білдіре алады, сын есімді зат есім орнына қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2024
135
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Диалогқа тү

1 слайд
Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Диалогқа түсе алады, сын есімнің шырай түрлерін біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қаратпа , қыстырма, одағай сөздерді қолдана біледі, өз пікірін қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады Коммуникативтік жағдаятқа сай сөздерді еркін қолданады, өз пікірін білдіре алады, сын есімді зат есім орнына қолдана алады Бағалау критерийлері эмоционалды сөздерді еркін қолданып,сын есімді қатыстыра отырып , диалогқа түсе алады. Қыстырма, қаратпа , одағай сөздерді дауыс ырғағын келтіре отырып, сөйлем құрап айта алады. Сын есімнің шырай түрлерін ажырата алады. Пәнаралық байланыс Өзін - өзі тану,әдебиет Сыныбы: 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлімі: Адамның сырт келбеті мен мінезі Тақырып:Асыл қасиет Оқу мақсаты: 5 . 1 . 6 . 1 Коммуникативт ік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді , дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа , одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру 5 . 4 . 4 . 3 Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

1 слайд

Шилимбетова Мадина Набиқызы Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Диалогқа түсе алады, сын есімнің шырай түрлерін біледі Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қаратпа , қыстырма, одағай сөздерді қолдана біледі, өз пікірін қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады Коммуникативтік жағдаятқа сай сөздерді еркін қолданады, өз пікірін білдіре алады, сын есімді зат есім орнына қолдана алады Бағалау критерийлері эмоционалды сөздерді еркін қолданып,сын есімді қатыстыра отырып , диалогқа түсе алады. Қыстырма, қаратпа , одағай сөздерді дауыс ырғағын келтіре отырып, сөйлем құрап айта алады. Сын есімнің шырай түрлерін ажырата алады. Пәнаралық байланыс Өзін - өзі тану,әдебиет Сыныбы: 5 Пәні: Қазақ тілі Бөлімі: Адамның сырт келбеті мен мінезі Тақырып:Асыл қасиет Оқу мақсаты: 5 . 1 . 6 . 1 Коммуникативт ік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді , дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа , одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру 5 . 4 . 4 . 3 Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

басы •Ұйымдастыру •а) Оқушыларды түгелдеу •ә) Сыныпта психоло гиялық ахуал қалыпта стастыру •б)То пқа бірі ктіру •в)Ү

2 слайд
басы •Ұйымдастыру •а) Оқушыларды түгелдеу •ә) Сыныпта психоло гиялық ахуал қалыпта стастыру •б)То пқа бірі ктіру •в)Үй тап сы рма сы н сұрау ортасы •“Әңгіме құрастыр” • Бұл кім?: • «Т кестесі» соңы •Үйге тапсырма: «Менің досымның асыл қасиеті» тақырыбына шағын эссе жазә)Берілген сұрақтар интертақтада көрсетіліп тұрады. Тиімділігі: жауабын білген оқушы орнынан тұрып жауап береді б) Сабақтың тақырыбынан ауытқымай Сыныпты адам бойындағы жақсы қасиеттер арқылы топқа біріктіремін. в) “иә” ,“жоқ” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. тиімділігі қысқа әрі нақты жауаптар тиімділігі : 1 тапсырма :оқушылар рольге бөліп үйренеді, қыстырма, одағай, қаратпа сөздерді қатыстыра отырып, сөйлемдер құрай алады, дауыс ырғағына келтіре айтып үйренеді 2- тапсырмада оқушы өзінің кеіпкерінің суретін өзі салады, сын есімнің шырайларын қатыстыра отырып сөйлем құрастырады 3-тапсырмада бер ілген мақал мәтелдегі сын есімдердің заттанып тұрғанын біледі, мақал мәтелдерді өздері іздеп табады Адам бойындағы түрлі жақсы қасиеттерді іздеп табады, сөйлем құрастырады

2 слайд

басы •Ұйымдастыру •а) Оқушыларды түгелдеу •ә) Сыныпта психоло гиялық ахуал қалыпта стастыру •б)То пқа бірі ктіру •в)Үй тап сы рма сы н сұрау ортасы •“Әңгіме құрастыр” • Бұл кім?: • «Т кестесі» соңы •Үйге тапсырма: «Менің досымның асыл қасиеті» тақырыбына шағын эссе жазә)Берілген сұрақтар интертақтада көрсетіліп тұрады. Тиімділігі: жауабын білген оқушы орнынан тұрып жауап береді б) Сабақтың тақырыбынан ауытқымай Сыныпты адам бойындағы жақсы қасиеттер арқылы топқа біріктіремін. в) “иә” ,“жоқ” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. тиімділігі қысқа әрі нақты жауаптар тиімділігі : 1 тапсырма :оқушылар рольге бөліп үйренеді, қыстырма, одағай, қаратпа сөздерді қатыстыра отырып, сөйлемдер құрай алады, дауыс ырғағына келтіре айтып үйренеді 2- тапсырмада оқушы өзінің кеіпкерінің суретін өзі салады, сын есімнің шырайларын қатыстыра отырып сөйлем құрастырады 3-тапсырмада бер ілген мақал мәтелдегі сын есімдердің заттанып тұрғанын біледі, мақал мәтелдерді өздері іздеп табады Адам бойындағы түрлі жақсы қасиеттерді іздеп табады, сөйлем құрастырады

Саралау әдістері Оқушыларға мейлінше қолдау көрсету. Оқушыларды өз ойын айтуға әрдайым ынталандырып отыру, тапсырмаларды орынд

3 слайд
Саралау әдістері Оқушыларға мейлінше қолдау көрсету. Оқушыларды өз ойын айтуға әрдайым ынталандырып отыру, тапсырмаларды орындауда қателесуден, қате жауаптар алудан қорықпауға дағдыландыру. (МАН 25- бет) Оңай тапсырмалар :Диалог ,қыстырма, одағай, қаратпа сөздерді қолдана біледі. Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар беру Қабілеті жоғары оқушыларға жекелей тапсырмалар беремін . Мысалы: Заттанған сын есімге мысал келтір , адамның сырт келбетіне байланысты сын есім сөздерге синоним табу Мысалы: ажарлы, сүйкімді, келбетті т.б. заттанған сын есімдерге мақал - мәтелдер табу.

3 слайд

Саралау әдістері Оқушыларға мейлінше қолдау көрсету. Оқушыларды өз ойын айтуға әрдайым ынталандырып отыру, тапсырмаларды орындауда қателесуден, қате жауаптар алудан қорықпауға дағдыландыру. (МАН 25- бет) Оңай тапсырмалар :Диалог ,қыстырма, одағай, қаратпа сөздерді қолдана біледі. Қабілетті оқушыларға түрлендірілген тапсырмалар беру Қабілеті жоғары оқушыларға жекелей тапсырмалар беремін . Мысалы: Заттанған сын есімге мысал келтір , адамның сырт келбетіне байланысты сын есім сөздерге синоним табу Мысалы: ажарлы, сүйкімді, келбетті т.б. заттанған сын есімдерге мақал - мәтелдер табу.

Не қиын болды? Оқу бағдарламасындағы оқу мақсатының бөлімшелерін игеру қиынға соқты. Не үйрендім? Бағалау критерийлеріне қарай

4 слайд
Не қиын болды? Оқу бағдарламасындағы оқу мақсатының бөлімшелерін игеру қиынға соқты. Не үйрендім? Бағалау критерийлеріне қарай оқушыларды бағалай білуді,саралау әдістерінің тиімділігін үйрендім. Алдағы жоспарым: Жаңартылған білім мазмұнынан үйренген әдіс - тәсілдерімді сабақтың әр кезеңіне сай жүйелі түрде пайдалануды жоспарлаймын. Ықшам сабақты қорытындылау

4 слайд

Не қиын болды? Оқу бағдарламасындағы оқу мақсатының бөлімшелерін игеру қиынға соқты. Не үйрендім? Бағалау критерийлеріне қарай оқушыларды бағалай білуді,саралау әдістерінің тиімділігін үйрендім. Алдағы жоспарым: Жаңартылған білім мазмұнынан үйренген әдіс - тәсілдерімді сабақтың әр кезеңіне сай жүйелі түрде пайдалануды жоспарлаймын. Ықшам сабақты қорытындылау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ