Ашық сабақ




1 слайд
1 слайд

2 слайд
Логопедиялық түзету жұмыстары негізгі төрт
кезеңнен тұрады:
1.Дайындық кезең
2.Дыбысты қою кезеңі
3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру
кезеңі
4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату
кезеңі
2 слайд
Логопедиялық түзету жұмыстары негізгі төрт кезеңнен тұрады: 1.Дайындық кезең 2.Дыбысты қою кезеңі 3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі 4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі

3 слайд
1. Дайындық кезеңі
Бұл кезеңнің негізгі мақсаттары баланы
түзету жұмысына ынталандыру,саналы
түрде тапсырманы орындауға
үйрету,зейінін,тыңдау,ойлау қабілетін
дамыту,арнайы логопедиялық міндеттерге
артикуляцияны дұрыс
қалыптастыру,дыбысты қабылдау және
ажырату жатады.
Артикуляцияны дұрыс қалыптастыру
үшін арнайы жаттығулар
қолданылады.Жаттығулар қойылатын
дыбысқа байланысты жүйеленеді және
ерін,тіл қимылдарының қалпын
дағдыландыруға бағытталады.Балаларды
қызықтыру үшін жаттығулар әр түрлі
атпен аталынады.
3 слайд
1. Дайындық кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаттары баланы түзету жұмысына ынталандыру,саналы түрде тапсырманы орындауға үйрету,зейінін,тыңдау,ойлау қабілетін дамыту,арнайы логопедиялық міндеттерге артикуляцияны дұрыс қалыптастыру,дыбысты қабылдау және ажырату жатады. Артикуляцияны дұрыс қалыптастыру үшін арнайы жаттығулар қолданылады.Жаттығулар қойылатын дыбысқа байланысты жүйеленеді және ерін,тіл қимылдарының қалпын дағдыландыруға бағытталады.Балаларды қызықтыру үшін жаттығулар әр түрлі атпен аталынады.

4 слайд
ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ
Күрекше
Ине
Төбешік
Түтікше
Ожау
Сағат
Саңырауқұлақ
Алтыбақан
Тәтті шырын
Сылақшы
Тоқылдақ
Ат шауып келеді
футбол
4 слайд
ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ Күрекше Ине Төбешік Түтікше Ожау Сағат Саңырауқұлақ Алтыбақан Тәтті шырын Сылақшы Тоқылдақ Ат шауып келеді футбол

5 слайд
Күрекше-жалпақ
тілді шығарып,
Астыңғы ерінге ұстап
тұру керек.
5 слайд
Күрекше-жалпақ тілді шығарып, Астыңғы ерінге ұстап тұру керек.

6 слайд
ИНЕ-ауызды кең ашып тілді алға
қарай жіңішкертіп шығарып 10-15
секунд ұстап тұру керек.
6 слайд
ИНЕ-ауызды кең ашып тілді алға қарай жіңішкертіп шығарып 10-15 секунд ұстап тұру керек.

7 слайд
Тоқылдақ-ауызды кең
ашып тілдің ұшымен
жоғарғы таңдайға жиі
соғылғандай қимыл
жасау керек
7 слайд
Тоқылдақ-ауызды кең ашып тілдің ұшымен жоғарғы таңдайға жиі соғылғандай қимыл жасау керек

8 слайд
Ат шауып келеді -ауызды кең
ашып тілді таңдайға
жапсыру,айыру немесе
таңдай қағу.
8 слайд
Ат шауып келеді -ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру,айыру немесе таңдай қағу.

9 слайд
Төбешік-ауызды жартылай
ашып,тілдің екі жақ шетін
жоғарғы азу тістерге
жабсырып,тілдің ұшын астыңғы
тіске тіреп ұстау
9 слайд
Төбешік-ауызды жартылай ашып,тілдің екі жақ шетін жоғарғы азу тістерге жабсырып,тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау

10 слайд
Ожау-ауызды кең ашып,жалпақ тілді
көтеріп жоғарғы тістерге созып,бірақ
тигізбей ұстап тұру керек.
Сағат-тілді жіңішкертіп ұстап солға
жайлап қозғау керек.Осылай санап
отырып бірнеше мәрте қайталау керек.
10 слайд
Ожау-ауызды кең ашып,жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып,бірақ тигізбей ұстап тұру керек. Сағат-тілді жіңішкертіп ұстап солға жайлап қозғау керек.Осылай санап отырып бірнеше мәрте қайталау керек.

11 слайд
2.Дыбысты қою кезеңі
Бала жасауы керек:Ауызды ашып,4-5рет ақырын
Т дыбысын айту,тіл ұшын жоғарғы тіс артындағы
төмпешікке ұру,бірте бірте шығатын ауа ағымын
ұзарту,тілді төмпешікке тигізбей жоғары көтеру.
11 слайд
2.Дыбысты қою кезеңі Бала жасауы керек:Ауызды ашып,4-5рет ақырын Т дыбысын айту,тіл ұшын жоғарғы тіс артындағы төмпешікке ұру,бірте бірте шығатын ауа ағымын ұзарту,тілді төмпешікке тигізбей жоғары көтеру.

12 слайд
3.Дыбысты дұрыс айтуға
машықтандыру кезеңі
С дыбысымен буындарды айту-са,со,су,си;
Сөздер:сағат,сана
Жеке дыбысты айту,буын,сөз,сөйлемде
12 слайд
3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі С дыбысымен буындарды айту-са,со,су,си; Сөздер:сағат,сана Жеке дыбысты айту,буын,сөз,сөйлемде

13 слайд
4.Дыбысты ұқсас
дыбыстардан
ажырату кезеңі
С-Щ
Т-Д
З-С
13 слайд
4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі С-Щ Т-Д З-С

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!
14 слайд
Назарларыңызға рахмет!