Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақтарда қолдану
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Логопедиялық түзету жұмыстары негізгі төрт кезеңнен тұрады: 1.Дайындық кезең 2.Дыбысты қою кезеңі 3.Дыбысты дұрыс айтуға

2 слайд
Логопедиялық түзету жұмыстары негізгі төрт кезеңнен тұрады: 1.Дайындық кезең 2.Дыбысты қою кезеңі 3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі 4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі

2 слайд

Логопедиялық түзету жұмыстары негізгі төрт кезеңнен тұрады: 1.Дайындық кезең 2.Дыбысты қою кезеңі 3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі 4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі

1. Дайындық кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаттары баланы түзету жұмысына ынталандыру

3 слайд
1. Дайындық кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаттары баланы түзету жұмысына ынталандыру,саналы түрде тапсырманы орындауға үйрету,зейінін,тыңдау,ойлау қабілетін дамыту,арнайы логопедиялық міндеттерге артикуляцияны дұрыс қалыптастыру,дыбысты қабылдау және ажырату жатады. Артикуляцияны дұрыс қалыптастыру үшін арнайы жаттығулар қолданылады.Жаттығулар қойылатын дыбысқа байланысты жүйеленеді және ерін,тіл қимылдарының қалпын дағдыландыруға бағытталады.Балаларды қызықтыру үшін жаттығулар әр түрлі атпен аталынады.

3 слайд

1. Дайындық кезеңі Бұл кезеңнің негізгі мақсаттары баланы түзету жұмысына ынталандыру,саналы түрде тапсырманы орындауға үйрету,зейінін,тыңдау,ойлау қабілетін дамыту,арнайы логопедиялық міндеттерге артикуляцияны дұрыс қалыптастыру,дыбысты қабылдау және ажырату жатады. Артикуляцияны дұрыс қалыптастыру үшін арнайы жаттығулар қолданылады.Жаттығулар қойылатын дыбысқа байланысты жүйеленеді және ерін,тіл қимылдарының қалпын дағдыландыруға бағытталады.Балаларды қызықтыру үшін жаттығулар әр түрлі атпен аталынады.

ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ Күрекше Ине Төбешік Түтікше

4 слайд
ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ Күрекше Ине Төбешік Түтікше Ожау Сағат Саңырауқұлақ Алтыбақан Тәтті шырын Сылақшы Тоқылдақ Ат шауып келеді футбол

4 слайд

ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ Күрекше Ине Төбешік Түтікше Ожау Сағат Саңырауқұлақ Алтыбақан Тәтті шырын Сылақшы Тоқылдақ Ат шауып келеді футбол

Күрекше-жалпақ тілді шығарып, Астыңғы ерінге ұстап тұру керек.

5 слайд
Күрекше-жалпақ тілді шығарып, Астыңғы ерінге ұстап тұру керек.

5 слайд

Күрекше-жалпақ тілді шығарып, Астыңғы ерінге ұстап тұру керек.

ИНЕ-ауызды кең ашып тілді алға қарай жіңішкертіп шығарып 10-15 секунд ұстап тұру керек.

6 слайд
ИНЕ-ауызды кең ашып тілді алға қарай жіңішкертіп шығарып 10-15 секунд ұстап тұру керек.

6 слайд

ИНЕ-ауызды кең ашып тілді алға қарай жіңішкертіп шығарып 10-15 секунд ұстап тұру керек.

Тоқылдақ-ауызды кең ашып тілдің ұшымен жоғарғы таңдайға жиі соғылғандай қимыл жасау керек

7 слайд
Тоқылдақ-ауызды кең ашып тілдің ұшымен жоғарғы таңдайға жиі соғылғандай қимыл жасау керек

7 слайд

Тоқылдақ-ауызды кең ашып тілдің ұшымен жоғарғы таңдайға жиі соғылғандай қимыл жасау керек

Ат шауып келеді -ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру,айыру немесе таңдай қағу.

8 слайд
Ат шауып келеді -ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру,айыру немесе таңдай қағу.

8 слайд

Ат шауып келеді -ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру,айыру немесе таңдай қағу.

Төбешік-ауызды жартылай ашып,тілдің екі жақ шетін жоғарғы азу тістерге жабсырып,тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау

9 слайд
Төбешік-ауызды жартылай ашып,тілдің екі жақ шетін жоғарғы азу тістерге жабсырып,тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау

9 слайд

Төбешік-ауызды жартылай ашып,тілдің екі жақ шетін жоғарғы азу тістерге жабсырып,тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау

Ожау-ауызды кең ашып,жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып,бірақ тигізбей ұстап тұру керек. Сағат-тілді жіңішкер

10 слайд
Ожау-ауызды кең ашып,жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып,бірақ тигізбей ұстап тұру керек. Сағат-тілді жіңішкертіп ұстап солға жайлап қозғау керек.Осылай санап отырып бірнеше мәрте қайталау керек.

10 слайд

Ожау-ауызды кең ашып,жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып,бірақ тигізбей ұстап тұру керек. Сағат-тілді жіңішкертіп ұстап солға жайлап қозғау керек.Осылай санап отырып бірнеше мәрте қайталау керек.

2.Дыбысты қою кезеңі Бала жасауы керек:Ауызды ашып,4-5рет ақырын Т дыбысын айту,тіл ұшын жоғарғы тіс артын

11 слайд
2.Дыбысты қою кезеңі Бала жасауы керек:Ауызды ашып,4-5рет ақырын Т дыбысын айту,тіл ұшын жоғарғы тіс артындағы төмпешікке ұру,бірте бірте шығатын ауа ағымын ұзарту,тілді төмпешікке тигізбей жоғары көтеру.

11 слайд

2.Дыбысты қою кезеңі Бала жасауы керек:Ауызды ашып,4-5рет ақырын Т дыбысын айту,тіл ұшын жоғарғы тіс артындағы төмпешікке ұру,бірте бірте шығатын ауа ағымын ұзарту,тілді төмпешікке тигізбей жоғары көтеру.

3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі С дыбысымен буындарды айту-са,со,су,си; Сөздер:сағат,сана Жеке дыбысты айту,буын,с

12 слайд
3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі С дыбысымен буындарды айту-са,со,су,си; Сөздер:сағат,сана Жеке дыбысты айту,буын,сөз,сөйлемде

12 слайд

3.Дыбысты дұрыс айтуға машықтандыру кезеңі С дыбысымен буындарды айту-са,со,су,си; Сөздер:сағат,сана Жеке дыбысты айту,буын,сөз,сөйлемде

4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі С-Щ Т-Д З-С

13 слайд
4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі С-Щ Т-Д З-С

13 слайд

4.Дыбысты ұқсас дыбыстардан ажырату кезеңі С-Щ Т-Д З-С

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі