Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.3.3.2 қазақ гидронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
02 Сәуір 2025
217
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Егізқұм” ЖББМ География пәні Абдикаликова Гулжан Жақсылыққызы Сабақтың тақырыбы: Қазақ гидронимдері Сыныбы 9ә

1 слайд
“Егізқұм” ЖББМ География пәні Абдикаликова Гулжан Жақсылыққызы Сабақтың тақырыбы: Қазақ гидронимдері Сыныбы 9ә

1 слайд

“Егізқұм” ЖББМ География пәні Абдикаликова Гулжан Жақсылыққызы Сабақтың тақырыбы: Қазақ гидронимдері Сыныбы 9ә

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.3.3.2 қазақ гидронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш ті

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.3.3.2 қазақ гидронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады Барлық оқушылар: қазақ гидронимдерін жіктейді; Көпшілік оқушылар: мағынасын түсіндіреді; Кейбір оқушылар: транслитерациясын үш тілде ұсынады

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.3.3.2 қазақ гидронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транслитерациясын үш тілде ұсынады Барлық оқушылар: қазақ гидронимдерін жіктейді; Көпшілік оқушылар: мағынасын түсіндіреді; Кейбір оқушылар: транслитерациясын үш тілде ұсынады

“Алып қадамдар ”әдісі Мақсаты: Оқушыларға жақсы көңіл сыйлау,жағымды ахуал қалыптастыру

3 слайд
“Алып қадамдар ”әдісі Мақсаты: Оқушыларға жақсы көңіл сыйлау,жағымды ахуал қалыптастыру

3 слайд

“Алып қадамдар ”әдісі Мақсаты: Оқушыларға жақсы көңіл сыйлау,жағымды ахуал қалыптастыру

«Сыйқырлы глобус» әдісі Мақсаты: сұрақтарға жауап береді. Тиімділігі:сабаққа кіріспе. Айтылым қалыптастыру. Оқушы ойын еркін

4 слайд
«Сыйқырлы глобус» әдісі Мақсаты: сұрақтарға жауап береді. Тиімділігі:сабаққа кіріспе. Айтылым қалыптастыру. Оқушы ойын еркін жеткізу Дескриптор Берілген сұраққа нақты жауап беру Картадан атап көрсетсе 1 балл

4 слайд

«Сыйқырлы глобус» әдісі Мақсаты: сұрақтарға жауап береді. Тиімділігі:сабаққа кіріспе. Айтылым қалыптастыру. Оқушы ойын еркін жеткізу Дескриптор Берілген сұраққа нақты жауап беру Картадан атап көрсетсе 1 балл

«Білгенің маржан » Tобыл өзені Tобыл – Солтүстік Мұзды Мұхит алабындағы өзен. Қазақстанның Қостанай облысы және Ресе

5 слайд
«Білгенің маржан » Tобыл өзені Tобыл – Солтүстік Мұзды Мұхит алабындағы өзен. Қазақстанның Қостанай облысы және Ресейдің Қорған, Түмен облыстары жерімен ағады. Жалпы ұзындығы 1591 км, Қазақстан жеріндегі ұзындығы 800 км. Негізінен қар және жаңбыр суларымен толысады. Tобыл – тобылғы сөзінің қысқартылған және бұрмаланған түрі. Кең жазық болып келген өзен жайылмасында шоқ қарағайлы орман өседі. Алабы тың және тыңайған жерлерді игерудің нәтижесінде басты астықты өңірге айналды. Өзен алабында темір, көмір, асбесттің мол қорлары анықталды. Өзен аңғарында еліміздегі салалық ірі кәсіпорындар саналатын Соколов – Сарыбай кен байыту, Жітіқара асбест, Лисаков кен байыту комбинаттары орналасқан. Тобыл суын тиімді пайдалану үшін Жоғары Тобыл, Қаратомар, Амангелді, Желқуар, Қызылжар бөгендері салынған. Өзен бойында облыс орталығы Қостанай қаласы орналасқан.

5 слайд

«Білгенің маржан » Tобыл өзені Tобыл – Солтүстік Мұзды Мұхит алабындағы өзен. Қазақстанның Қостанай облысы және Ресейдің Қорған, Түмен облыстары жерімен ағады. Жалпы ұзындығы 1591 км, Қазақстан жеріндегі ұзындығы 800 км. Негізінен қар және жаңбыр суларымен толысады. Tобыл – тобылғы сөзінің қысқартылған және бұрмаланған түрі. Кең жазық болып келген өзен жайылмасында шоқ қарағайлы орман өседі. Алабы тың және тыңайған жерлерді игерудің нәтижесінде басты астықты өңірге айналды. Өзен алабында темір, көмір, асбесттің мол қорлары анықталды. Өзен аңғарында еліміздегі салалық ірі кәсіпорындар саналатын Соколов – Сарыбай кен байыту, Жітіқара асбест, Лисаков кен байыту комбинаттары орналасқан. Тобыл суын тиімді пайдалану үшін Жоғары Тобыл, Қаратомар, Амангелді, Желқуар, Қызылжар бөгендері салынған. Өзен бойында облыс орталығы Қостанай қаласы орналасқан.

1. Өзеннің бойында орналасқан қала A) Хромтау B) Ақсу C) Арқалық D) Рудный E) Аккөл 2. Tобыл өзені өтетін табиғат зонасы A) ту

6 слайд
1. Өзеннің бойында орналасқан қала A) Хромтау B) Ақсу C) Арқалық D) Рудный E) Аккөл 2. Tобыл өзені өтетін табиғат зонасы A) тундра B) шөлейт C) дала D) шөл E) саванна 3. Tрансшекаралық өзен A) Ойыл B) Нұра C) Тобыл D) Ырғыз E) Торғай 4. Tобыл өзенінің оң жақ саласы A) Торғай B) Обаған C) Бұқтырма D) Сарысу E) Шар Дескриптор Кантексті түсініп оқу Жалпы 4 балл , әрбір дұрыс жауап 1балл

6 слайд

1. Өзеннің бойында орналасқан қала A) Хромтау B) Ақсу C) Арқалық D) Рудный E) Аккөл 2. Tобыл өзені өтетін табиғат зонасы A) тундра B) шөлейт C) дала D) шөл E) саванна 3. Tрансшекаралық өзен A) Ойыл B) Нұра C) Тобыл D) Ырғыз E) Торғай 4. Tобыл өзенінің оң жақ саласы A) Торғай B) Обаған C) Бұқтырма D) Сарысу E) Шар Дескриптор Кантексті түсініп оқу Жалпы 4 балл , әрбір дұрыс жауап 1балл

1. Өзеннің бойында орналасқан қала A) Хромтау B) Ақсу C) Арқалық D) Рудный E) Аккөл 2. Tобыл өзені өтетін табиғат зонасы A) ту

7 слайд
1. Өзеннің бойында орналасқан қала A) Хромтау B) Ақсу C) Арқалық D) Рудный E) Аккөл 2. Tобыл өзені өтетін табиғат зонасы A) тундра B) шөлейт C) дала D) шөл E) саванна 3. Tрансшекаралық өзен A) Ойыл B) Нұра C) Тобыл D) Ырғыз E) Торғай 4. Tобыл өзенінің оң жақ саласы A) Торғай B) Обаған C) Бұқтырма D) Сарысу E) Шар

7 слайд

1. Өзеннің бойында орналасқан қала A) Хромтау B) Ақсу C) Арқалық D) Рудный E) Аккөл 2. Tобыл өзені өтетін табиғат зонасы A) тундра B) шөлейт C) дала D) шөл E) саванна 3. Tрансшекаралық өзен A) Ойыл B) Нұра C) Тобыл D) Ырғыз E) Торғай 4. Tобыл өзенінің оң жақ саласы A) Торғай B) Обаған C) Бұқтырма D) Сарысу E) Шар

«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі Мақсаты: Мәтінді оқиды. Берілген терминдерді кестеге жіктеп жазады. Негізгі ұғымдар: Топонимика, Г

8 слайд
«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі Мақсаты: Мәтінді оқиды. Берілген терминдерді кестеге жіктеп жазады. Негізгі ұғымдар: Топонимика, Гидроним, Халықтық географиялық термин, Пелагоним, Лимоним, Потамоним, Геолоним

8 слайд

«Ойлан, Бірік, Бөліс» әдісі Мақсаты: Мәтінді оқиды. Берілген терминдерді кестеге жіктеп жазады. Негізгі ұғымдар: Топонимика, Гидроним, Халықтық географиялық термин, Пелагоним, Лимоним, Потамоним, Геолоним

«Палиглот» әдісі. Сөздердің үш тілдегі транслитерациясын ұсын: Ертіс, Есіл, Шағалалытеңіз, Шу, Торғай, Ойыл, Ақсу, Каспий, Айд

9 слайд
«Палиглот» әдісі. Сөздердің үш тілдегі транслитерациясын ұсын: Ертіс, Есіл, Шағалалытеңіз, Шу, Торғай, Ойыл, Ақсу, Каспий, Айдын, Арасан Мақсаты:Терминдердің үш тілдегі транслитерациясын ұсынады Дескриптор Үш тілде дұрыс жазылуы 2 балл

9 слайд

«Палиглот» әдісі. Сөздердің үш тілдегі транслитерациясын ұсын: Ертіс, Есіл, Шағалалытеңіз, Шу, Торғай, Ойыл, Ақсу, Каспий, Айдын, Арасан Мақсаты:Терминдердің үш тілдегі транслитерациясын ұсынады Дескриптор Үш тілде дұрыс жазылуы 2 балл

«Тарсия» әдісі Мақсаты: Берілген үш бұрыш бөліктердегі сұрақтарды жауаптарына орналастырады.

10 слайд
«Тарсия» әдісі Мақсаты: Берілген үш бұрыш бөліктердегі сұрақтарды жауаптарына орналастырады.

10 слайд

«Тарсия» әдісі Мақсаты: Берілген үш бұрыш бөліктердегі сұрақтарды жауаптарына орналастырады.

Кері байланыс Есте сақтадым Ұсынысым бар Ұнады

11 слайд
Кері байланыс Есте сақтадым Ұсынысым бар Ұнады

11 слайд

Кері байланыс Есте сақтадым Ұсынысым бар Ұнады

Үйге тапсырма 1.Ойыңды тұжырымда тапсырмасы 1,2 сұрақтарын дәптерге орындау 2.Қазақстанның және ДЖ физикалық картасынан өзен

12 слайд
Үйге тапсырма 1.Ойыңды тұжырымда тапсырмасы 1,2 сұрақтарын дәптерге орындау 2.Қазақстанның және ДЖ физикалық картасынан өзен көлдерді анықтаймыз.

12 слайд

Үйге тапсырма 1.Ойыңды тұжырымда тапсырмасы 1,2 сұрақтарын дәптерге орындау 2.Қазақстанның және ДЖ физикалық картасынан өзен көлдерді анықтаймыз.

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

М е н ің к ө ң іл к ү й ім -

19 слайд
М е н ің к ө ң іл к ү й ім -

19 слайд

М е н ің к ө ң іл к ү й ім -

1 0 0 %

20 слайд
1 0 0 %

20 слайд

1 0 0 %

М е н м ы н а -

21 слайд
М е н м ы н а -

21 слайд

М е н м ы н а -

ғ а ш ы қ п ы н

22 слайд
ғ а ш ы қ п ы н

22 слайд

ғ а ш ы қ п ы н

М е н ә р қ а ш а н -

23 слайд
М е н ә р қ а ш а н -

23 слайд

М е н ә р қ а ш а н -

ұ м т ы л а м ы н

24 слайд
ұ м т ы л а м ы н

24 слайд

ұ м т ы л а м ы н

М е н ө т е -

25 слайд
М е н ө т е -

25 слайд

М е н ө т е -

а д а м м ы н

26 слайд
а д а м м ы н

26 слайд

а д а м м ы н

М е н ө з і м н і ң -

27 слайд
М е н ө з і м н і ң -

27 слайд

М е н ө з і м н і ң -

с е н е м і н

28 слайд
с е н е м і н

28 слайд

с е н е м і н

М е н ө з ө м ір ім н ің -

29 слайд
М е н ө з ө м ір ім н ің -

29 слайд

М е н ө з ө м ір ім н ің -

?

30 слайд
?

30 слайд

?

М е н м ы н а -

31 слайд
М е н м ы н а -

31 слайд

М е н м ы н а -

ғ а ш ы қ п ы н

32 слайд
ғ а ш ы қ п ы н

32 слайд

ғ а ш ы қ п ы н

М е н ө з ө м ір ім н ің -

33 слайд
М е н ө з ө м ір ім н ің -

33 слайд

М е н ө з ө м ір ім н ің -

?

34 слайд
?

34 слайд

?

М е н ө з і м н і ң -

35 слайд
М е н ө з і м н і ң -

35 слайд

М е н ө з і м н і ң -

с е н е м і н

36 слайд
с е н е м і н

36 слайд

с е н е м і н

М е н ә р қ а ш а н -

37 слайд
М е н ә р қ а ш а н -

37 слайд

М е н ә р қ а ш а н -

ұ м т ы л а м ы н

38 слайд
ұ м т ы л а м ы н

38 слайд

ұ м т ы л а м ы н

М е н ің к ө ң іл к ү й ім -

39 слайд
М е н ің к ө ң іл к ү й ім -

39 слайд

М е н ің к ө ң іл к ү й ім -

1 0 0 %

40 слайд
1 0 0 %

40 слайд

1 0 0 %

М е н ө т е -

41 слайд
М е н ө т е -

41 слайд

М е н ө т е -

а д а м м ы н

42 слайд
а д а м м ы н

42 слайд

а д а м м ы н

Министірлікпен келісілген курстар тізімі