Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып Бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3 сынып Бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қысқаша сабақ жоспары ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2020
391
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әр суреттің бірінші әріптерін алып, жоғалған сөзді тап

1 слайд
Әр суреттің бірінші әріптерін алып, жоғалған сөзді тап

1 слайд

Әр суреттің бірінші әріптерін алып, жоғалған сөзді тап

Ақпанның 14 -і Сынып жұмысы

2 слайд
Ақпанның 14 -і Сынып жұмысы

2 слайд

Ақпанның 14 -і Сынып жұмысы

Сабақ кезеңі Қолданылған модульдер және тапсырмалар топтамасы Білу ОМОЖТ,СТО “Ширату” топпен жұмыс ОмОЖТ, СТОҮ «Адасқан әріп

3 слайд
Сабақ кезеңі Қолданылған модульдер және тапсырмалар топтамасы Білу ОМОЖТ,СТО “Ширату” топпен жұмыс ОмОЖТ, СТОҮ «Адасқан әріптер» тақырыпты ашу, сабаққа мақсат қою, топ ережесін еске түсіру. АКТ ( БІЛІМЛЕНД) ЖЕСО (сабақтың мақсатын анықтау). ОҮБ, ҚБ Түсіну Адасқан ереже. 15:3 =5 . Бөлінгіш. Бөлгіш. Бөліндінің мәні. Бөлу таңбасы. Бөлу амал компоненттері. ЖЕСО Оқулықпен жұмыс. «Түртіп алу» әдісі дәптермен жұмыс СТОҮ. (жұппен, топпен талдау) ОБжК. Кестемен жұмыс ОүБ. Жұмылдырықтан саусаққа дейін Қолдану ЖЕСО. ОмОЖТ, СТОү. Топтастыр, бөліктерге бөл. Ду қол шапалақ Талдау СТОү (жұппен, топпен талдау), ОмОЖТ (сергіту сәті) АКТ. СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ есептер шығару ОБжК ОүБ Жинақтау ТжДБО. СТОҮ. ЖЕСО,ОмОЖТ БҰРЫС-ДҰРЫС тест, «Сәйкестендір». Бағдаршам көзі ҚБ Бағалау ОүБОБ, ОБжК «МОНИТОРИНГ» . Жетістік баспалдағы.

3 слайд

Сабақ кезеңі Қолданылған модульдер және тапсырмалар топтамасы Білу ОМОЖТ,СТО “Ширату” топпен жұмыс ОмОЖТ, СТОҮ «Адасқан әріптер» тақырыпты ашу, сабаққа мақсат қою, топ ережесін еске түсіру. АКТ ( БІЛІМЛЕНД) ЖЕСО (сабақтың мақсатын анықтау). ОҮБ, ҚБ Түсіну Адасқан ереже. 15:3 =5 . Бөлінгіш. Бөлгіш. Бөліндінің мәні. Бөлу таңбасы. Бөлу амал компоненттері. ЖЕСО Оқулықпен жұмыс. «Түртіп алу» әдісі дәптермен жұмыс СТОҮ. (жұппен, топпен талдау) ОБжК. Кестемен жұмыс ОүБ. Жұмылдырықтан саусаққа дейін Қолдану ЖЕСО. ОмОЖТ, СТОү. Топтастыр, бөліктерге бөл. Ду қол шапалақ Талдау СТОү (жұппен, топпен талдау), ОмОЖТ (сергіту сәті) АКТ. СУРЕТТЕР СӨЙЛЕЙДІ есептер шығару ОБжК ОүБ Жинақтау ТжДБО. СТОҮ. ЖЕСО,ОмОЖТ БҰРЫС-ДҰРЫС тест, «Сәйкестендір». Бағдаршам көзі ҚБ Бағалау ОүБОБ, ОБжК «МОНИТОРИНГ» . Жетістік баспалдағы.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А А Д А С Д В Д В балл Баға 0-1 0 жасыл 8-9 сары 5-7 қызыл 0-4 -Біліміңді тексер. Тест Оқушының аты

4 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А А Д А С Д В Д В балл Баға 0-1 0 жасыл 8-9 сары 5-7 қызыл 0-4 -Біліміңді тексер. Тест Оқушының аты-жөні: .......................................... Бөлу тақырыбы 1. Фильм не туралы екенін көрсет. А. Қосу В. Азайту С. Бөлу Д. Көбейту 2. Санды екіге бөлу үшін нені еске түсіру керек? А. Бірдей сандарды қосуды В. Бірдей сандардың айырмасын С. Бірдей сандардың көбейтіндісін Д. Бірдей сандардың бөліндісін 3. Санды сол санның өзіне бөлгенде шығатын санды көрсет А. 1 В. 0 С. 2 Д. сол санның өзі 4. Санды бірге бөлгенде шығатын санды көрсет А. 1 В. 0 С. 2 Д. сол санның өзі 5. Бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлгенде не шығатынын көрсетіңіз. А. бөлгіш В. бөлінгіш С. бөлінді Д. бөліндінің мәні 6. 12 қарындашты үш қорапқа тең бөліп салғанда, әр қорапта неше қарындаштан болады? А. 6 В. 12 С. 4 Д. 3 7. 15 шарды бес жерге тең бөліп байлау үшін , бір орынға қанша шар байлаймыз? А. 5 В. 10 С. 2 Д. 3 8. Қатені көрсет А. 8 : 4 = 2 В. 8 : 1 = 1 С. 8 : 2 = 4 Д. 8 : 8 = 1 9. Қатені көрсет А. 6 : 2 = 3 В. 6 : 3 = 2 С. 6 : 1 = 6 Д. 6 : 6 = 6 10 . Қатені көрсет А. 14 : 7 = 2 В. 14 : 2 = 2 С. 14: 14 = 1 Д. 14 : 1 = 14

4 слайд

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А А Д А С Д В Д В балл Баға 0-1 0 жасыл 8-9 сары 5-7 қызыл 0-4 -Біліміңді тексер. Тест Оқушының аты-жөні: .......................................... Бөлу тақырыбы 1. Фильм не туралы екенін көрсет. А. Қосу В. Азайту С. Бөлу Д. Көбейту 2. Санды екіге бөлу үшін нені еске түсіру керек? А. Бірдей сандарды қосуды В. Бірдей сандардың айырмасын С. Бірдей сандардың көбейтіндісін Д. Бірдей сандардың бөліндісін 3. Санды сол санның өзіне бөлгенде шығатын санды көрсет А. 1 В. 0 С. 2 Д. сол санның өзі 4. Санды бірге бөлгенде шығатын санды көрсет А. 1 В. 0 С. 2 Д. сол санның өзі 5. Бөлінгішті бөліндінің мәніне бөлгенде не шығатынын көрсетіңіз. А. бөлгіш В. бөлінгіш С. бөлінді Д. бөліндінің мәні 6. 12 қарындашты үш қорапқа тең бөліп салғанда, әр қорапта неше қарындаштан болады? А. 6 В. 12 С. 4 Д. 3 7. 15 шарды бес жерге тең бөліп байлау үшін , бір орынға қанша шар байлаймыз? А. 5 В. 10 С. 2 Д. 3 8. Қатені көрсет А. 8 : 4 = 2 В. 8 : 1 = 1 С. 8 : 2 = 4 Д. 8 : 8 = 1 9. Қатені көрсет А. 6 : 2 = 3 В. 6 : 3 = 2 С. 6 : 1 = 6 Д. 6 : 6 = 6 10 . Қатені көрсет А. 14 : 7 = 2 В. 14 : 2 = 2 С. 14: 14 = 1 Д. 14 : 1 = 14

О рындаған тапсырмалар саны10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 О.А.Ж Егинбай Ерали Жастлек Дінмұхаммед Жачина Айнэля Нургалиев Шыңғыс Тоқболат

5 слайд
О рындаған тапсырмалар саны10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 О.А.Ж Егинбай Ерали Жастлек Дінмұхаммед Жачина Айнэля Нургалиев Шыңғыс Тоқболат АнсарНәтиже мониторингісі

5 слайд

О рындаған тапсырмалар саны10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 О.А.Ж Егинбай Ерали Жастлек Дінмұхаммед Жачина Айнэля Нургалиев Шыңғыс Тоқболат АнсарНәтиже мониторингісі

6 слайд

6 слайд