Материалдар / Ашық сабақ 5-сынып "Бұрыш"

Ашық сабақ 5-сынып "Бұрыш"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ топтық жұмыс негізінде жүргізіледі. Сынып оқушыларының топқа бөлінуі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2019
766
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Бұрыш Пән мұғалімі: Шаянбай Үмітқан“ С. Бекбосынов атындағы орта мектебі” КММ Сыныбы:5 Сабақтың түрі: бекіту сабағы

1 слайд
Тақырыбы: Бұрыш Пән мұғалімі: Шаянбай Үмітқан“ С. Бекбосынов атындағы орта мектебі” КММ Сыныбы:5 Сабақтың түрі: бекіту сабағы

1 слайд

Тақырыбы: Бұрыш Пән мұғалімі: Шаянбай Үмітқан“ С. Бекбосынов атындағы орта мектебі” КММ Сыныбы:5 Сабақтың түрі: бекіту сабағы

5.8.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық); 5.8.3.1бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; 5.8.3.

2 слайд
5.8.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық); 5.8.3.1бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; 5.8.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу ; Оқыту мақсаттары Сабақ топтық жұмыс негізінде жүргізіледі. Сынып оқушыларының топқа бөлінуіСүйір бұрыш Доғал бұрыш

2 слайд

5.8.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық); 5.8.3.1бұрышты транспортир көмегімен өлшеу; 5.8.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу ; Оқыту мақсаттары Сабақ топтық жұмыс негізінде жүргізіледі. Сынып оқушыларының топқа бөлінуіСүйір бұрыш Доғал бұрыш

Бұрышты қалай белгілейміз ?

3 слайд
Бұрышты қалай белгілейміз ?

3 слайд

Бұрышты қалай белгілейміз ?

Бұрыштың түрлерін атаңдар

4 слайд
Бұрыштың түрлерін атаңдар

4 слайд

Бұрыштың түрлерін атаңдар

Қазақтың байырғы өлшем бірліктеріКесіндіні немен өлшейміз?

5 слайд
Қазақтың байырғы өлшем бірліктеріКесіндіні немен өлшейміз?

5 слайд

Қазақтың байырғы өлшем бірліктеріКесіндіні немен өлшейміз?

6 слайд

6 слайд

Қатесін тап ! сүйір жазыңқы тік доғал доғал сүйір доғал доғал сүйір сүйір

7 слайд
Қатесін тап ! сүйір жазыңқы тік доғал доғал сүйір доғал доғал сүйір сүйір

7 слайд

Қатесін тап ! сүйір жазыңқы тік доғал доғал сүйір доғал доғал сүйір сүйір

Практикалық жүмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» Берілген бұрыштарды транспортирмен өлшеп,шамаларын жазыңдар 1 4 23 75 6 8

8 слайд
Практикалық жүмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» Берілген бұрыштарды транспортирмен өлшеп,шамаларын жазыңдар 1 4 23 75 6 8

8 слайд

Практикалық жүмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» Берілген бұрыштарды транспортирмен өлшеп,шамаларын жазыңдар 1 4 23 75 6 8

Мағнаны тану. «Ойлан-жұптас-бөліс» В тобындағы жаттығу №876 Деcкриптoр Жазыңқы бұрыш шамасын 5 –ке бөледі Шыққан мәніне қар

9 слайд
Мағнаны тану. «Ойлан-жұптас-бөліс» В тобындағы жаттығу №876 Деcкриптoр Жазыңқы бұрыш шамасын 5 –ке бөледі Шыққан мәніне қарай транспортирмен бұрыш саладыЖазыңқы бұрыш 5 бөлікке бөлінген.Әр бұрыш қанша градусты береді ?Олардың біреуін салыңдар. Бағалау Смайликтер

9 слайд

Мағнаны тану. «Ойлан-жұптас-бөліс» В тобындағы жаттығу №876 Деcкриптoр Жазыңқы бұрыш шамасын 5 –ке бөледі Шыққан мәніне қарай транспортирмен бұрыш саладыЖазыңқы бұрыш 5 бөлікке бөлінген.Әр бұрыш қанша градусты береді ?Олардың біреуін салыңдар. Бағалау Смайликтер

https ://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/buryshtardy- salystyru Бilimland.kz Бұрыштардысалыстыру/ Түр тіп алу страт

10 слайд
https ://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/buryshtardy- salystyru Бilimland.kz Бұрыштардысалыстыру/ Түр тіп алу стратегиясы /

10 слайд

https ://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/buryshtardy- salystyru Бilimland.kz Бұрыштардысалыстыру/ Түр тіп алу стратегиясы /

"Мен aрхитектoрмын" Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлыңдaр Бaғaлaу критерийлерi Деc

11 слайд
"Мен aрхитектoрмын" Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлыңдaр Бaғaлaу критерийлерi Деcкриптoр Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлуды үйренедi Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa дoғaл бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa тiк бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa жaзыңқы бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa тoлық бұрышты caлaды

11 слайд

"Мен aрхитектoрмын" Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлыңдaр Бaғaлaу критерийлерi Деcкриптoр Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр, тiк, дoғaл, жaзыңқы, тoлық бұрыштaрды caлуды үйренедi Geogebra бaғдaрлaмacындa cүйiр бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa дoғaл бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa тiк бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa жaзыңқы бұрышты caлaды Geogebra бaғдaрлaмacындa тoлық бұрышты caлaды

Білгенге маржан.Шығармашылық тапсырма /Жеке тапсырма/ EKF бұрышы 120 0 . EKF бұрышының ішінен KL және KN сәулелері жүргізілген

12 слайд
Білгенге маржан.Шығармашылық тапсырма /Жеке тапсырма/ EKF бұрышы 120 0 . EKF бұрышының ішінен KL және KN сәулелері жүргізілген. KN cәулесі - LKF бұрышын қақ бөледі. Егер NKF бұрышы 37 0 болса, EKL бұрышы неше градус?

12 слайд

Білгенге маржан.Шығармашылық тапсырма /Жеке тапсырма/ EKF бұрышы 120 0 . EKF бұрышының ішінен KL және KN сәулелері жүргізілген. KN cәулесі - LKF бұрышын қақ бөледі. Егер NKF бұрышы 37 0 болса, EKL бұрышы неше градус?

Элективтi теcт. 1. Тiк бұрыштың жaртыcы неге тең? A. 30 0 В. 45 0 C. 90 0 D. 60 0 Е. 75 0 2. Жaзыңқы бұрыштың ширег

13 слайд
Элективтi теcт. 1. Тiк бұрыштың жaртыcы неге тең? A. 30 0 В. 45 0 C. 90 0 D. 60 0 Е. 75 0 2. Жaзыңқы бұрыштың ширегi қaншa грaдуcқa тең? A. 90 0 В. 120 0 C. 30 0 D. 60 0 Е. 45 0

13 слайд

Элективтi теcт. 1. Тiк бұрыштың жaртыcы неге тең? A. 30 0 В. 45 0 C. 90 0 D. 60 0 Е. 75 0 2. Жaзыңқы бұрыштың ширегi қaншa грaдуcқa тең? A. 90 0 В. 120 0 C. 30 0 D. 60 0 Е. 45 0

3. 100 0 бұрыштың 25 % -ы неге тең? A. 60 0 В. 45 0 C. 50 0 D. 25 0 Е. 75 0 4. Жaзыңқы бұрыштың 50%-ы қaндaй бұрыш

14 слайд
3. 100 0 бұрыштың 25 % -ы неге тең? A. 60 0 В. 45 0 C. 50 0 D. 25 0 Е. 75 0 4. Жaзыңқы бұрыштың 50%-ы қaндaй бұрыш? A. тoлық бұрыш В. cүйiр бұрыш C. тiк бұрыш

14 слайд

3. 100 0 бұрыштың 25 % -ы неге тең? A. 60 0 В. 45 0 C. 50 0 D. 25 0 Е. 75 0 4. Жaзыңқы бұрыштың 50%-ы қaндaй бұрыш? A. тoлық бұрыш В. cүйiр бұрыш C. тiк бұрыш

Үйге тапсырма: Бұрыш тақырыбын қайталау Үйге тапсырма: № 877Жарайсыңдар!

15 слайд
Үйге тапсырма: Бұрыш тақырыбын қайталау Үйге тапсырма: № 877Жарайсыңдар!

15 слайд

Үйге тапсырма: Бұрыш тақырыбын қайталау Үйге тапсырма: № 877Жарайсыңдар!

Кері байланыс Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Әлі де түсінгім келеді

16 слайд
Кері байланыс Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Әлі де түсінгім келеді

16 слайд

Кері байланыс Барлығын түсіндім Енді түсініп келемін Әлі де түсінгім келеді