Ашық сабақ 5 сынып кесте түрлері




1 слайд
М . Х . Д УЛ АТ И
АТ Ы Н Д А Ғ Ы Ж А Л П Ы
О Р ТА М Е К Т Е Б І
Бейнелеу пәнінің
мұғалімі
Аманқұлова Айгерім
1 слайд
М . Х . Д УЛ АТ И АТ Ы Н Д А Ғ Ы Ж А Л П Ы О Р ТА М Е К Т Е Б І Бейнелеу пәнінің мұғалімі Аманқұлова Айгерім

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал туғызу.
«Әрқашан күн сөнбесін» әдісі
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу. «Әрқашан күн сөнбесін» әдісі

3 слайд
Т О П Қ А Б Ө Л У : « Т А Л Д А Ғ Ы Ж Е М І С Т Е Р »
Ә Д І С І
І Т О П Ә М И Я Н
І І Т О П Т А Қ И Я
3 слайд
Т О П Қ А Б Ө Л У : « Т А Л Д А Ғ Ы Ж Е М І С Т Е Р » Ә Д І С І І Т О П Ә М И Я Н І І Т О П Т А Қ И Я

4 слайд
Ү Й Ж Ұ М Ы С Ы
Өткен тақырыпқа шолу жасай отыра сұрақтар қоямын.
Келесі сұрақтар.
1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?
2. «Декор» сөзі қандай мағына береді?
3. Ою өрнек дегеніміз не?
4. Қазақ ою-өрнегінің негізгі мотивтерін ата?
5. Кестедегі тігістер неше топқа бөлінеді, оларды ата?
6. Кесте дегініміз не?
7. Кестелеуге арналған құрал жабдықтарды ата?
4 слайд
Ү Й Ж Ұ М Ы С Ы Өткен тақырыпқа шолу жасай отыра сұрақтар қоямын. Келесі сұрақтар. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не? 2. «Декор» сөзі қандай мағына береді? 3. Ою өрнек дегеніміз не? 4. Қазақ ою-өрнегінің негізгі мотивтерін ата? 5. Кестедегі тігістер неше топқа бөлінеді, оларды ата? 6. Кесте дегініміз не? 7. Кестелеуге арналған құрал жабдықтарды ата?

5 слайд
Ж А Ң А СА Б А Қ .
« А Д АС Қ А Н Ә Р І П Т Е Р »
Ә Д І С І А Р Қ Ы Л Ы Е К І
Т О П Ж А Ң А СА Б А Қ
ТА Қ Ы Р Ы Б Ы Н А Ш А Д Ы .
5 слайд
Ж А Ң А СА Б А Қ . « А Д АС Қ А Н Ә Р І П Т Е Р » Ә Д І С І А Р Қ Ы Л Ы Е К І Т О П Ж А Ң А СА Б А Қ ТА Қ Ы Р Ы Б Ы Н А Ш А Д Ы .

6 слайд
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтеме) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру
үшін қоршаған ортаның визуалды
элементтері мен өнердің көркем
тәсілдерін қолдану
5.2.3.3 - шығармашылық жұмыстар мен
бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың
ұлттық мәдениет элементтерін және
әшекейлерді пайдалану5 « Ә » С Ы Н Ы П
Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е М Е Н
Б Ұ Й Ы М Д Ы Б Е З Е Н Д І Р У.
6 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану 5.2.3.3 - шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін және әшекейлерді пайдалану5 « Ә » С Ы Н Ы П Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е М Е Н Б Ұ Й Ы М Д Ы Б Е З Е Н Д І Р У.

7 слайд
7 слайд

8 слайд
1 - Т А П С Ы Р М А М О З А Й К А
М Ұ Ғ А Л І М О Қ У Ш Ы Л А Р Ғ А Ұ Л Т Т Ы Қ Б Ұ Й Ы М Д А Р Д Ы , О Л А Р Д Ы Ң
А Т А У Ы М Е Н Қ О Л Д А Н Ы Л У Ы Н Қ А Р А С Т Ы Р У Ғ А Ұ С Ы Н А Д Ы .
8 слайд
1 - Т А П С Ы Р М А М О З А Й К А М Ұ Ғ А Л І М О Қ У Ш Ы Л А Р Ғ А Ұ Л Т Т Ы Қ Б Ұ Й Ы М Д А Р Д Ы , О Л А Р Д Ы Ң А Т А У Ы М Е Н Қ О Л Д А Н Ы Л У Ы Н Қ А Р А С Т Ы Р У Ғ А Ұ С Ы Н А Д Ы .

9 слайд
Қ А У І П С І З Д І К
Е Р Е Ж Е Л Е Р І
1 . И Н Е Л Е Р М Е Н Т Ү Й Р Е У І Ш Т Е Р Д І А Р Н А Й Ы
О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У.
2 . Т О Т Б А С Қ А Н И Н Е Л Е Р Д І Қ О Л Д А Н Б А У.
3 . И Н Е М Е Н Т І К К Е Н Д Е О Й М А Қ Т Ы Қ О Л Д А Н У.
4 . Қ А Й Ш Ы Л А Р Д Ы А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А
С А Қ Т А У.
5 . Қ А Й Ш Ы Н Ы Ң Ө Т К І Р Ұ Ш Т А Р Ы Н Ө З І Ң Н Е Н А Р Ы
Қ А РА Т А Ж А Б УЛ Ы К Ү Й І Н Д Е Қ О Ю , Б І Р - Б І Р І Н Е
С А Б Ы Н А Л Ғ А Қ А РА Т А Ұ С Ы Н У.
6 . И Н Е Ш Е К Т Е Г І И Н Е Л Е Р Д І Ң С А Н Ы Н Е С Е П Т Е У.
9 слайд
Қ А У І П С І З Д І К Е Р Е Ж Е Л Е Р І 1 . И Н Е Л Е Р М Е Н Т Ү Й Р Е У І Ш Т Е Р Д І А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У. 2 . Т О Т Б А С Қ А Н И Н Е Л Е Р Д І Қ О Л Д А Н Б А У. 3 . И Н Е М Е Н Т І К К Е Н Д Е О Й М А Қ Т Ы Қ О Л Д А Н У. 4 . Қ А Й Ш Ы Л А Р Д Ы А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У. 5 . Қ А Й Ш Ы Н Ы Ң Ө Т К І Р Ұ Ш Т А Р Ы Н Ө З І Ң Н Е Н А Р Ы Қ А РА Т А Ж А Б УЛ Ы К Ү Й І Н Д Е Қ О Ю , Б І Р - Б І Р І Н Е С А Б Ы Н А Л Ғ А Қ А РА Т А Ұ С Ы Н У. 6 . И Н Е Ш Е К Т Е Г І И Н Е Л Е Р Д І Ң С А Н Ы Н Е С Е П Т Е У.

10 слайд
2 - Т А П С Ы Р М А Қ . Б
І топ 2-тапсырма
Бұйымды (әмиянды) ұлтық өрнекпен және әртүрлі
тәсілмен безендіру.
Дискриптор.
Нобай бойынша бұйымды ұқыпты кестелейді.
Түстерді бір-біріне үйлестіреді.
Ұлттық ою түрлерін және әшекейлерді үйлесімді
қолданады ІІ топ 2-тапсырма
Бұйымды (тақияны) ұлтық өрнекпен және әртүрлі
тәсілмен безендіру.
Дискриптор.
-
көркем кестелеудің бірнеше түрлерін
үйлесімді қолданады;
-
шығармашылық жұмысты ұқыпты
орындайды;
-
ұлттық ою-өрнектердің танымалдылығын
сақтайды;
10 слайд
2 - Т А П С Ы Р М А Қ . Б І топ 2-тапсырма Бұйымды (әмиянды) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. Нобай бойынша бұйымды ұқыпты кестелейді. Түстерді бір-біріне үйлестіреді. Ұлттық ою түрлерін және әшекейлерді үйлесімді қолданады ІІ топ 2-тапсырма Бұйымды (тақияны) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. - көркем кестелеудің бірнеше түрлерін үйлесімді қолданады; - шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; - ұлттық ою-өрнектердің танымалдылығын сақтайды;

11 слайд
Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Ж А С А У Ү Ш І Н О Қ У Ш Ы Л А Р Д Ы Ң
Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н Ә Р Қ А Й С Ы С Ы Н А Т Ө М Е Н Д Е Г І
С Ұ РА Қ Т А Р А Р Қ Ы Л Ы Б А Ғ А Л А У.
1 . С Ә Н Д І К - Қ О Л Д А Н Б А Л Ы Ө Н Е Р Д І Ң Қ А Н Д А Й
Т Ү Р Л Е Р І Н Б І Л Е С І З Д Е Р ?
2 . К Е С Т Е Л Е У Г Е А Р Н А Л Ғ А Н М А Т Е Р И Я Л Д А Р Д Ы
А Т А ?
3 . К Е С Т Е К Е Р Г І Ш Т І Қ А Й Қ О Л Д А Ұ С Т А Ғ А Н
Ж Ө Н ?
4 . К Е С Т Е Т І Г І С Т Е Р І Н А Т А ?
5 . К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е Т Ү Р Л Е Р І Қ А Й Ж Е Р Д Е
Қ О Л Д А Н Ы Л А Д Ы ?
11 слайд
Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Ж А С А У Ү Ш І Н О Қ У Ш Ы Л А Р Д Ы Ң Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н Ә Р Қ А Й С Ы С Ы Н А Т Ө М Е Н Д Е Г І С Ұ РА Қ Т А Р А Р Қ Ы Л Ы Б А Ғ А Л А У. 1 . С Ә Н Д І К - Қ О Л Д А Н Б А Л Ы Ө Н Е Р Д І Ң Қ А Н Д А Й Т Ү Р Л Е Р І Н Б І Л Е С І З Д Е Р ? 2 . К Е С Т Е Л Е У Г Е А Р Н А Л Ғ А Н М А Т Е Р И Я Л Д А Р Д Ы А Т А ? 3 . К Е С Т Е К Е Р Г І Ш Т І Қ А Й Қ О Л Д А Ұ С Т А Ғ А Н Ж Ө Н ? 4 . К Е С Т Е Т І Г І С Т Е Р І Н А Т А ? 5 . К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е Т Ү Р Л Е Р І Қ А Й Ж Е Р Д Е Қ О Л Д А Н Ы Л А Д Ы ?

12 слайд
К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С
« С М С » Ә Д І С І
Кері байланыс алу үшін
оқушыларға ұялы телефонның
суреті бар парақша таратылады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан
алған әсерін және ойын өз
апайына смс яғни хат жазу
арқылы жеткізеді. Сабаққа 1-9
аралығында ұпай беру үшін
астындағы тор көзге тиісті санды
жазып бүгінгі сабақты
бағалайды.
12 слайд
К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « С М С » Ә Д І С І Кері байланыс алу үшін оқушыларға ұялы телефонның суреті бар парақша таратылады. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін және ойын өз апайына смс яғни хат жазу арқылы жеткізеді. Сабаққа 1-9 аралығында ұпай беру үшін астындағы тор көзге тиісті санды жазып бүгінгі сабақты бағалайды.