Материалдар / Ашық сабақ 5 сынып кесте түрлері

Ашық сабақ 5 сынып кесте түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған ашық сабақ слайд
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
13 Қазан 2020
473
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М . Х . Д УЛ АТ И АТ Ы Н Д А Ғ Ы Ж А Л П Ы О Р ТА М Е К Т Е Б І Бейнелеу пәнінің мұғалімі Аманқұлова Айгерім

1 слайд
М . Х . Д УЛ АТ И АТ Ы Н Д А Ғ Ы Ж А Л П Ы О Р ТА М Е К Т Е Б І Бейнелеу пәнінің мұғалімі Аманқұлова Айгерім

1 слайд

М . Х . Д УЛ АТ И АТ Ы Н Д А Ғ Ы Ж А Л П Ы О Р ТА М Е К Т Е Б І Бейнелеу пәнінің мұғалімі Аманқұлова Айгерім

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу. «Әрқашан күн сөнбесін» әдісі

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу. «Әрқашан күн сөнбесін» әдісі

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу. «Әрқашан күн сөнбесін» әдісі

Т О П Қ А Б Ө Л У : « Т А Л Д А Ғ Ы Ж Е М І С Т Е Р » Ә Д І С І І Т О П Ә М И Я Н І І Т О П Т А Қ И Я

3 слайд
Т О П Қ А Б Ө Л У : « Т А Л Д А Ғ Ы Ж Е М І С Т Е Р » Ә Д І С І І Т О П Ә М И Я Н І І Т О П Т А Қ И Я

3 слайд

Т О П Қ А Б Ө Л У : « Т А Л Д А Ғ Ы Ж Е М І С Т Е Р » Ә Д І С І І Т О П Ә М И Я Н І І Т О П Т А Қ И Я

Ү Й Ж Ұ М Ы С Ы  Өткен тақырыпқа шолу жасай отыра сұрақтар қоямын.  Келесі сұрақтар. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не

4 слайд
Ү Й Ж Ұ М Ы С Ы  Өткен тақырыпқа шолу жасай отыра сұрақтар қоямын.  Келесі сұрақтар. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не? 2. «Декор» сөзі қандай мағына береді? 3. Ою өрнек дегеніміз не? 4. Қазақ ою-өрнегінің негізгі мотивтерін ата? 5. Кестедегі тігістер неше топқа бөлінеді, оларды ата? 6. Кесте дегініміз не? 7. Кестелеуге арналған құрал жабдықтарды ата?

4 слайд

Ү Й Ж Ұ М Ы С Ы  Өткен тақырыпқа шолу жасай отыра сұрақтар қоямын.  Келесі сұрақтар. 1. Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не? 2. «Декор» сөзі қандай мағына береді? 3. Ою өрнек дегеніміз не? 4. Қазақ ою-өрнегінің негізгі мотивтерін ата? 5. Кестедегі тігістер неше топқа бөлінеді, оларды ата? 6. Кесте дегініміз не? 7. Кестелеуге арналған құрал жабдықтарды ата?

Ж А Ң А СА Б А Қ . « А Д АС Қ А Н Ә Р І П Т Е Р » Ә Д І С І А Р Қ Ы Л Ы Е К І Т О П Ж А Ң А СА Б А Қ ТА Қ Ы

5 слайд
Ж А Ң А СА Б А Қ . « А Д АС Қ А Н Ә Р І П Т Е Р » Ә Д І С І А Р Қ Ы Л Ы Е К І Т О П Ж А Ң А СА Б А Қ ТА Қ Ы Р Ы Б Ы Н А Ш А Д Ы .

5 слайд

Ж А Ң А СА Б А Қ . « А Д АС Қ А Н Ә Р І П Т Е Р » Ә Д І С І А Р Қ Ы Л Ы Е К І Т О П Ж А Ң А СА Б А Қ ТА Қ Ы Р Ы Б Ы Н А Ш А Д Ы .

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қор

6 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану 5.2.3.3 - шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін және әшекейлерді пайдалану5 « Ә » С Ы Н Ы П Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е М Е Н Б Ұ Й Ы М Д Ы Б Е З Е Н Д І Р У.

6 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.1.1 - өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану 5.2.3.3 - шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін және әшекейлерді пайдалану5 « Ә » С Ы Н Ы П Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е М Е Н Б Ұ Й Ы М Д Ы Б Е З Е Н Д І Р У.

7 слайд

7 слайд

1 - Т А П С Ы Р М А М О З А Й К А М Ұ Ғ А Л І М О Қ У Ш Ы Л А Р Ғ А Ұ Л Т Т Ы Қ Б Ұ Й Ы М Д А Р Д Ы , О Л А Р Д Ы Ң

8 слайд
1 - Т А П С Ы Р М А М О З А Й К А М Ұ Ғ А Л І М О Қ У Ш Ы Л А Р Ғ А Ұ Л Т Т Ы Қ Б Ұ Й Ы М Д А Р Д Ы , О Л А Р Д Ы Ң А Т А У Ы М Е Н Қ О Л Д А Н Ы Л У Ы Н Қ А Р А С Т Ы Р У Ғ А Ұ С Ы Н А Д Ы .

8 слайд

1 - Т А П С Ы Р М А М О З А Й К А М Ұ Ғ А Л І М О Қ У Ш Ы Л А Р Ғ А Ұ Л Т Т Ы Қ Б Ұ Й Ы М Д А Р Д Ы , О Л А Р Д Ы Ң А Т А У Ы М Е Н Қ О Л Д А Н Ы Л У Ы Н Қ А Р А С Т Ы Р У Ғ А Ұ С Ы Н А Д Ы .

Қ А У І П С І З Д І К Е Р Е Ж Е Л Е Р І 1 . И Н Е Л Е Р М Е Н Т Ү Й Р Е У І Ш Т Е Р Д І А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А

9 слайд
Қ А У І П С І З Д І К Е Р Е Ж Е Л Е Р І 1 . И Н Е Л Е Р М Е Н Т Ү Й Р Е У І Ш Т Е Р Д І А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У. 2 . Т О Т Б А С Қ А Н И Н Е Л Е Р Д І Қ О Л Д А Н Б А У. 3 . И Н Е М Е Н Т І К К Е Н Д Е О Й М А Қ Т Ы Қ О Л Д А Н У. 4 . Қ А Й Ш Ы Л А Р Д Ы А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У. 5 . Қ А Й Ш Ы Н Ы Ң Ө Т К І Р Ұ Ш Т А Р Ы Н Ө З І Ң Н Е Н А Р Ы Қ А РА Т А Ж А Б УЛ Ы К Ү Й І Н Д Е Қ О Ю , Б І Р - Б І Р І Н Е С А Б Ы Н А Л Ғ А Қ А РА Т А Ұ С Ы Н У. 6 . И Н Е Ш Е К Т Е Г І И Н Е Л Е Р Д І Ң С А Н Ы Н Е С Е П Т Е У.

9 слайд

Қ А У І П С І З Д І К Е Р Е Ж Е Л Е Р І 1 . И Н Е Л Е Р М Е Н Т Ү Й Р Е У І Ш Т Е Р Д І А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У. 2 . Т О Т Б А С Қ А Н И Н Е Л Е Р Д І Қ О Л Д А Н Б А У. 3 . И Н Е М Е Н Т І К К Е Н Д Е О Й М А Қ Т Ы Қ О Л Д А Н У. 4 . Қ А Й Ш Ы Л А Р Д Ы А Р Н А Й Ы О Р Ы Н Д А Р Д А С А Қ Т А У. 5 . Қ А Й Ш Ы Н Ы Ң Ө Т К І Р Ұ Ш Т А Р Ы Н Ө З І Ң Н Е Н А Р Ы Қ А РА Т А Ж А Б УЛ Ы К Ү Й І Н Д Е Қ О Ю , Б І Р - Б І Р І Н Е С А Б Ы Н А Л Ғ А Қ А РА Т А Ұ С Ы Н У. 6 . И Н Е Ш Е К Т Е Г І И Н Е Л Е Р Д І Ң С А Н Ы Н Е С Е П Т Е У.

2 - Т А П С Ы Р М А Қ . Б І топ 2-тапсырма Бұйымды (әмиянды) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. Н

10 слайд
2 - Т А П С Ы Р М А Қ . Б І топ 2-тапсырма Бұйымды (әмиянды) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. Нобай бойынша бұйымды ұқыпты кестелейді. Түстерді бір-біріне үйлестіреді. Ұлттық ою түрлерін және әшекейлерді үйлесімді қолданады ІІ топ 2-тапсырма Бұйымды (тақияны) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. - көркем кестелеудің бірнеше түрлерін үйлесімді қолданады; - шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; - ұлттық ою-өрнектердің танымалдылығын сақтайды;

10 слайд

2 - Т А П С Ы Р М А Қ . Б І топ 2-тапсырма Бұйымды (әмиянды) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. Нобай бойынша бұйымды ұқыпты кестелейді. Түстерді бір-біріне үйлестіреді. Ұлттық ою түрлерін және әшекейлерді үйлесімді қолданады ІІ топ 2-тапсырма Бұйымды (тақияны) ұлтық өрнекпен және әртүрлі тәсілмен безендіру. Дискриптор. - көркем кестелеудің бірнеше түрлерін үйлесімді қолданады; - шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; - ұлттық ою-өрнектердің танымалдылығын сақтайды;

Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Ж А С А У Ү Ш І Н О Қ У Ш Ы Л А Р Д Ы Ң Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н Ә Р Қ А Й С Ы С Ы Н А Т Ө М Е Н Д Е Г

11 слайд
Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Ж А С А У Ү Ш І Н О Қ У Ш Ы Л А Р Д Ы Ң Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н Ә Р Қ А Й С Ы С Ы Н А Т Ө М Е Н Д Е Г І С Ұ РА Қ Т А Р А Р Қ Ы Л Ы Б А Ғ А Л А У. 1 . С Ә Н Д І К - Қ О Л Д А Н Б А Л Ы Ө Н Е Р Д І Ң Қ А Н Д А Й Т Ү Р Л Е Р І Н Б І Л Е С І З Д Е Р ? 2 . К Е С Т Е Л Е У Г Е А Р Н А Л Ғ А Н М А Т Е Р И Я Л Д А Р Д Ы А Т А ? 3 . К Е С Т Е К Е Р Г І Ш Т І Қ А Й Қ О Л Д А Ұ С Т А Ғ А Н Ж Ө Н ? 4 . К Е С Т Е Т І Г І С Т Е Р І Н А Т А ? 5 . К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е Т Ү Р Л Е Р І Қ А Й Ж Е Р Д Е Қ О Л Д А Н Ы Л А Д Ы ?

11 слайд

Қ О Р Ы Т Ы Н Д Ы Ж А С А У Ү Ш І Н О Қ У Ш Ы Л А Р Д Ы Ң Ж Ұ М Ы С Т А Р Ы Н Ә Р Қ А Й С Ы С Ы Н А Т Ө М Е Н Д Е Г І С Ұ РА Қ Т А Р А Р Қ Ы Л Ы Б А Ғ А Л А У. 1 . С Ә Н Д І К - Қ О Л Д А Н Б А Л Ы Ө Н Е Р Д І Ң Қ А Н Д А Й Т Ү Р Л Е Р І Н Б І Л Е С І З Д Е Р ? 2 . К Е С Т Е Л Е У Г Е А Р Н А Л Ғ А Н М А Т Е Р И Я Л Д А Р Д Ы А Т А ? 3 . К Е С Т Е К Е Р Г І Ш Т І Қ А Й Қ О Л Д А Ұ С Т А Ғ А Н Ж Ө Н ? 4 . К Е С Т Е Т І Г І С Т Е Р І Н А Т А ? 5 . К Ө Р К Е М Д І К К Е С Т Е Т Ү Р Л Е Р І Қ А Й Ж Е Р Д Е Қ О Л Д А Н Ы Л А Д Ы ?

К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « С М С » Ә Д І С І Кері байланыс алу үшін оқушыларға ұялы телефонның суреті бар парақша т

12 слайд
К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « С М С » Ә Д І С І Кері байланыс алу үшін оқушыларға ұялы телефонның суреті бар парақша таратылады. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін және ойын өз апайына смс яғни хат жазу арқылы жеткізеді. Сабаққа 1-9 аралығында ұпай беру үшін астындағы тор көзге тиісті санды жазып бүгінгі сабақты бағалайды.

12 слайд

К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « С М С » Ә Д І С І Кері байланыс алу үшін оқушыларға ұялы телефонның суреті бар парақша таратылады. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін және ойын өз апайына смс яғни хат жазу арқылы жеткізеді. Сабаққа 1-9 аралығында ұпай беру үшін астындағы тор көзге тиісті санды жазып бүгінгі сабақты бағалайды.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі