Материалдар / Ашық сабақ "60 метрге жүгіру"

Ашық сабақ "60 метрге жүгіру"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал дене шынықтыру пәнінен презентация. 60 метрге жүгіру тақырыбында. презентация жаңартылған білім аясында жасалынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2018
711
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТАҚЫРЫБЫ: “60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ” ОРЫНДАҒАН: Карабаев Жанибек Архабаевич

1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: “60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ” ОРЫНДАҒАН: Карабаев Жанибек Архабаевич 2017-2018 оқу жылы “ Ынтымақ” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

ТАҚЫРЫБЫ: “60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ” ОРЫНДАҒАН: Карабаев Жанибек Архабаевич 2017-2018 оқу жылы “ Ынтымақ” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Сабақтың мақсаты:  Оқу мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту мақсатында денсаулығын сақтау және же

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  Оқу мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту мақсатында денсаулығын сақтау және жетілдіру, шапшандылық, төзімділік дағдыларын қалыптастыру.  Қауіпсіздік ережелері: Қысқа қашықтықтарға жүгіргенде әркім өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып, кілт тоқтауға болмайды.  Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Жылдамдықпен жүгіруді белгілі уақытқа жүгіре алады . Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 60м уақытқа жүгіруді біледі Кейбір оқушылар орындай алады: 12 сек 60м-ге жүгіре алады.  Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады. Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминдер: мәре, сөре, бағыттаушы сөздер. Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сұхбаттасу, пікір алмасу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  Оқу мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту мақсатында денсаулығын сақтау және жетілдіру, шапшандылық, төзімділік дағдыларын қалыптастыру.  Қауіпсіздік ережелері: Қысқа қашықтықтарға жүгіргенде әркім өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып, кілт тоқтауға болмайды.  Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Жылдамдықпен жүгіруді белгілі уақытқа жүгіре алады . Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 60м уақытқа жүгіруді біледі Кейбір оқушылар орындай алады: 12 сек 60м-ге жүгіре алады.  Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады. Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминдер: мәре, сөре, бағыттаушы сөздер. Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сұхбаттасу, пікір алмасу.

Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері  Сапқа тұрғызу.  Кезекші рапорты.  Сәлемдесу, түгелдеу, спорттық киімдер

3 слайд
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері  Сапқа тұрғызу.  Кезекші рапорты.  Сәлемдесу, түгелдеу, спорттық киімдерін тексеру. Оңға, солға, айналу бұрылулары. Оң және сол жақ бүйірмен жүгіру,кері қарап жүгіру. Тізені көтеріп, өкшемен, аяқтың ұшымен жүгіру жүру. Жалпы дене қыздыру жаттығулары.  Оқушыларға жүгіру кезіндегі техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Сын тұрғысынан ойланатын сұрақтар немесе тапсырма. 60м-ге жүгіру 3 бөлімнен тұрады 1 бөлім сөре 2 бөлім 60м қашықтық 3 бөлім мәре беру әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.    Оқушылар топ бойынша жұмыс жасайды 60 м жүгіру ережелерімен танысады. Төменгі сөренің қарапайым түрі-сөре сызығынан қолды қойып бір табан ілгері қолды сызықтың бойымен тіреп ұстап сол аяқты жартылай артқа қойып оң аяқты сызықтан 30-40 см алшақ қойып тізені жерге кигіземіз.

3 слайд

Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері  Сапқа тұрғызу.  Кезекші рапорты.  Сәлемдесу, түгелдеу, спорттық киімдерін тексеру. Оңға, солға, айналу бұрылулары. Оң және сол жақ бүйірмен жүгіру,кері қарап жүгіру. Тізені көтеріп, өкшемен, аяқтың ұшымен жүгіру жүру. Жалпы дене қыздыру жаттығулары.  Оқушыларға жүгіру кезіндегі техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Сын тұрғысынан ойланатын сұрақтар немесе тапсырма. 60м-ге жүгіру 3 бөлімнен тұрады 1 бөлім сөре 2 бөлім 60м қашықтық 3 бөлім мәре беру әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.    Оқушылар топ бойынша жұмыс жасайды 60 м жүгіру ережелерімен танысады. Төменгі сөренің қарапайым түрі-сөре сызығынан қолды қойып бір табан ілгері қолды сызықтың бойымен тіреп ұстап сол аяқты жартылай артқа қойып оң аяқты сызықтан 30-40 см алшақ қойып тізені жерге кигіземіз.

• Мұғалімнің төменгі сөреде тұрып: «дайындалып жүгір» белгісі арқылы оқушылар сөреден жылдамдықпен жүгіру арқылы орындайды. Оқ

4 слайд
• Мұғалімнің төменгі сөреде тұрып: «дайындалып жүгір» белгісі арқылы оқушылар сөреден жылдамдықпен жүгіру арқылы орындайды. Оқушылар жеке немесе жұптасып орындауға болады. Нәтижесін дәптерге түсіру. • Дене қызуын бастапқы қалпына келтіру, тыныс алуын реттеу жаттығулары. • Жұптық тапсырмалар беру арқылы, топтар арасында жүгірудің әдістері туралы сұрақтар қойылып сабақты қорытындылаймын. • Қорытындылауға бағалау ен кері байланысқа . Үйге тапсырма: 60метрге жылдамдықпен жүгірудің тәсілдерін үйреніп келу.

4 слайд

• Мұғалімнің төменгі сөреде тұрып: «дайындалып жүгір» белгісі арқылы оқушылар сөреден жылдамдықпен жүгіру арқылы орындайды. Оқушылар жеке немесе жұптасып орындауға болады. Нәтижесін дәптерге түсіру. • Дене қызуын бастапқы қалпына келтіру, тыныс алуын реттеу жаттығулары. • Жұптық тапсырмалар беру арқылы, топтар арасында жүгірудің әдістері туралы сұрақтар қойылып сабақты қорытындылаймын. • Қорытындылауға бағалау ен кері байланысқа . Үйге тапсырма: 60метрге жылдамдықпен жүгірудің тәсілдерін үйреніп келу.

60 м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ

5 слайд
60 м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ

5 слайд

60 м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ

60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ

6 слайд
60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ

6 слайд

60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ

Қосымша ақпарат  Саралау– оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Әр түрлі жылдамдыққа байланысты тапсырмала

7 слайд
Қосымша ақпарат  Саралау– оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Әр түрлі жылдамдыққа байланысты тапсырмалар беремін.Уақытқа байланысты жаттығулар орындайды.  Оқушыларды қолдау мақсатында «жарайсың!», «өте жақсы!» деген сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремін. Бармақ әдісімен және смайликтер арқылы  Рефлекция  Сабақ мақсаты мен оқу міндеттерді орындалды?  Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті?  Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім? .

7 слайд

Қосымша ақпарат  Саралау– оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Әр түрлі жылдамдыққа байланысты тапсырмалар беремін.Уақытқа байланысты жаттығулар орындайды.  Оқушыларды қолдау мақсатында «жарайсың!», «өте жақсы!» деген сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремін. Бармақ әдісімен және смайликтер арқылы  Рефлекция  Сабақ мақсаты мен оқу міндеттерді орындалды?  Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті?  Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім? .

ҚОРЫТЫНДЫ  Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті  Бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша өте ұқыптылықпен өз міндеттерін орындады 60м жүгі

8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті  Бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша өте ұқыптылықпен өз міндеттерін орындады 60м жүгіру кезінде шапшандықпен жауапкершілік керек екенін түсінді.  Оқушылар арасында өте көңілді атмосфера қалыптастырып, жоғарғы деңгейде өтті.  Жоспарланған саралау шараларында берілген және стандартта жазылған ережелер мен жүгіру уақытына сай атқарыла білді.  Жоспардағы белгіленген регламентті ұстандым  Жоспарыма ендігі кездері ақпараттық коммуникативтік технологияны (АКТ) енгізіп оқушыларға ролик арқылы көрсетемін

8 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ  Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті  Бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша өте ұқыптылықпен өз міндеттерін орындады 60м жүгіру кезінде шапшандықпен жауапкершілік керек екенін түсінді.  Оқушылар арасында өте көңілді атмосфера қалыптастырып, жоғарғы деңгейде өтті.  Жоспарланған саралау шараларында берілген және стандартта жазылған ережелер мен жүгіру уақытына сай атқарыла білді.  Жоспардағы белгіленген регламентті ұстандым  Жоспарыма ендігі кездері ақпараттық коммуникативтік технологияны (АКТ) енгізіп оқушыларға ролик арқылы көрсетемін

Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!

9 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!

9 слайд

Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ