Ашық сабақ "60 метрге жүгіру"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: “60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ”
ОРЫНДАҒАН: Карабаев Жанибек Архабаевич
2017-2018 оқу жылы “ Ынтымақ” жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: “60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ” ОРЫНДАҒАН: Карабаев Жанибек Архабаевич 2017-2018 оқу жылы “ Ынтымақ” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Оқу мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту
мақсатында денсаулығын сақтау және жетілдіру, шапшандылық,
төзімділік дағдыларын қалыптастыру.
Қауіпсіздік ережелері: Қысқа қашықтықтарға жүгіргенде әркім өз
жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып, кілт тоқтауға
болмайды.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Жылдамдықпен жүгіруді белгілі уақытқа жүгіре алады .
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 60м уақытқа жүгіруді
біледі Кейбір оқушылар орындай алады: 12 сек 60м-ге жүгіре
алады.
Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін
жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады.
Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминдер: мәре, сөре,
бағыттаушы сөздер. Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы
тілдік бірліктер: сұхбаттасу, пікір алмасу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқу мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын ояту мақсатында денсаулығын сақтау және жетілдіру, шапшандылық, төзімділік дағдыларын қалыптастыру. Қауіпсіздік ережелері: Қысқа қашықтықтарға жүгіргенде әркім өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып, кілт тоқтауға болмайды. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Жылдамдықпен жүгіруді белгілі уақытқа жүгіре алады . Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 60м уақытқа жүгіруді біледі Кейбір оқушылар орындай алады: 12 сек 60м-ге жүгіре алады. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады. Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминдер: мәре, сөре, бағыттаушы сөздер. Сыныптағы диалог, жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сұхбаттасу, пікір алмасу.
3 слайд
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері
Сапқа тұрғызу.
Кезекші рапорты.
Сәлемдесу, түгелдеу, спорттық киімдерін тексеру. Оңға, солға,
айналу бұрылулары. Оң және сол жақ бүйірмен жүгіру,кері
қарап жүгіру. Тізені көтеріп, өкшемен, аяқтың ұшымен жүгіру
жүру. Жалпы дене қыздыру жаттығулары.
Оқушыларға жүгіру кезіндегі техникалық қауіпсіздік
ережелерімен таныстыру. Сын тұрғысынан ойланатын
сұрақтар немесе тапсырма. 60м-ге жүгіру 3 бөлімнен тұрады 1
бөлім сөре 2 бөлім 60м қашықтық 3 бөлім мәре беру әдісі
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар топ бойынша жұмыс жасайды 60 м жүгіру
ережелерімен танысады. Төменгі сөренің қарапайым түрі-сөре
сызығынан қолды қойып бір табан ілгері қолды сызықтың
бойымен тіреп ұстап сол аяқты жартылай артқа қойып оң
аяқты сызықтан 30-40 см алшақ қойып тізені жерге кигіземіз.
3 слайд
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері Сапқа тұрғызу. Кезекші рапорты. Сәлемдесу, түгелдеу, спорттық киімдерін тексеру. Оңға, солға, айналу бұрылулары. Оң және сол жақ бүйірмен жүгіру,кері қарап жүгіру. Тізені көтеріп, өкшемен, аяқтың ұшымен жүгіру жүру. Жалпы дене қыздыру жаттығулары. Оқушыларға жүгіру кезіндегі техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Сын тұрғысынан ойланатын сұрақтар немесе тапсырма. 60м-ге жүгіру 3 бөлімнен тұрады 1 бөлім сөре 2 бөлім 60м қашықтық 3 бөлім мәре беру әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Оқушылар топ бойынша жұмыс жасайды 60 м жүгіру ережелерімен танысады. Төменгі сөренің қарапайым түрі-сөре сызығынан қолды қойып бір табан ілгері қолды сызықтың бойымен тіреп ұстап сол аяқты жартылай артқа қойып оң аяқты сызықтан 30-40 см алшақ қойып тізені жерге кигіземіз.
4 слайд
•
Мұғалімнің төменгі сөреде тұрып: «дайындалып жүгір» белгісі
арқылы оқушылар сөреден жылдамдықпен жүгіру арқылы
орындайды. Оқушылар жеке немесе жұптасып орындауға болады.
Нәтижесін дәптерге түсіру.
•
Дене қызуын бастапқы қалпына келтіру, тыныс алуын реттеу
жаттығулары.
•
Жұптық тапсырмалар беру арқылы, топтар арасында жүгірудің
әдістері туралы сұрақтар қойылып сабақты қорытындылаймын.
•
Қорытындылауға бағалау ен кері байланысқа . Үйге тапсырма:
60метрге жылдамдықпен жүгірудің тәсілдерін үйреніп келу.
4 слайд
• Мұғалімнің төменгі сөреде тұрып: «дайындалып жүгір» белгісі арқылы оқушылар сөреден жылдамдықпен жүгіру арқылы орындайды. Оқушылар жеке немесе жұптасып орындауға болады. Нәтижесін дәптерге түсіру. • Дене қызуын бастапқы қалпына келтіру, тыныс алуын реттеу жаттығулары. • Жұптық тапсырмалар беру арқылы, топтар арасында жүгірудің әдістері туралы сұрақтар қойылып сабақты қорытындылаймын. • Қорытындылауға бағалау ен кері байланысқа . Үйге тапсырма: 60метрге жылдамдықпен жүгірудің тәсілдерін үйреніп келу.
5 слайд
60 м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ
5 слайд
60 м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ
6 слайд
60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ
6 слайд
60м ҚАШЫҚТЫҚҚА ЖҮГІРУ
7 слайд
Қосымша ақпарат
Саралау– оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Әр түрлі жылдамдыққа байланысты тапсырмалар
беремін.Уақытқа байланысты жаттығулар орындайды.
Оқушыларды қолдау мақсатында «жарайсың!», «өте жақсы!» деген
сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремін. Бармақ әдісімен
және смайликтер арқылы
Рефлекция
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттерді орындалды?
Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес
болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс
енгіздім?
.
7 слайд
Қосымша ақпарат Саралау– оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Әр түрлі жылдамдыққа байланысты тапсырмалар беремін.Уақытқа байланысты жаттығулар орындайды. Оқушыларды қолдау мақсатында «жарайсың!», «өте жақсы!» деген сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремін. Бармақ әдісімен және смайликтер арқылы Рефлекция Сабақ мақсаты мен оқу міндеттерді орындалды? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім? .
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті
Бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша өте ұқыптылықпен өз
міндеттерін орындады 60м жүгіру кезінде шапшандықпен
жауапкершілік керек екенін түсінді.
Оқушылар арасында өте көңілді атмосфера қалыптастырып,
жоғарғы деңгейде өтті.
Жоспарланған саралау шараларында берілген және стандартта
жазылған ережелер мен жүгіру уақытына сай атқарыла білді.
Жоспардағы белгіленген регламентті ұстандым
Жоспарыма ендігі кездері ақпараттық коммуникативтік
технологияны (АКТ) енгізіп оқушыларға ролик арқылы
көрсетемін
8 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Бүгінгі сабақ өз мақсатына жетті Бүгінгі сабақ тақырыбы бойынша өте ұқыптылықпен өз міндеттерін орындады 60м жүгіру кезінде шапшандықпен жауапкершілік керек екенін түсінді. Оқушылар арасында өте көңілді атмосфера қалыптастырып, жоғарғы деңгейде өтті. Жоспарланған саралау шараларында берілген және стандартта жазылған ережелер мен жүгіру уақытына сай атқарыла білді. Жоспардағы белгіленген регламентті ұстандым Жоспарыма ендігі кездері ақпараттық коммуникативтік технологияны (АКТ) енгізіп оқушыларға ролик арқылы көрсетемін
9 слайд
Назар салып
тыңдағандарыңызға рахмет!
9 слайд
Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!