Ашық сабақ 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
трапеция орта сызығы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Өз- өзіңді бағалау парағы  Р/сБілім алушының аты- жөні Тапсырмалар Жалпы ұпай Қайталауға арналған сұрақтар Практикалық ж

#2 слайд
Өз- өзіңді бағалау парағы    Р/сБілім алушының аты- жөні Тапсырмалар Жалпы ұпай Қайталауға арналған сұрақтар Практикалық жұмыс Топпен жұмыс А деңгей В деңгейС деңгей 6 балл 2балл 4 балл 1 балл 2 балл 3 балл 18 балл Бағалау парағы

2 слайд

Өз- өзіңді бағалау парағы    Р/сБілім алушының аты- жөні Тапсырмалар Жалпы ұпай Қайталауға арналған сұрақтар Практикалық жұмыс Топпен жұмыс А деңгей В деңгейС деңгей 6 балл 2балл 4 балл 1 балл 2 балл 3 балл 18 балл Бағалау парағы

Үй жұмысы 1. Қандай төртбұрыш трапеция деп аталады? 2. Трапецияның түрлері атаңдар 3. Теңбүйірлі трапецияның қандай қасиеттерін

#3 слайд
Үй жұмысы 1. Қандай төртбұрыш трапеция деп аталады? 2. Трапецияның түрлері атаңдар 3. Теңбүйірлі трапецияның қандай қасиеттерін білесіңдер? 4. Үшбұрыштың орта сызығы деген не? 5. Теңбүйірлі трапецияның белгілері 6. тікбұрышты трапеция деген не?

3 слайд

Үй жұмысы 1. Қандай төртбұрыш трапеция деп аталады? 2. Трапецияның түрлері атаңдар 3. Теңбүйірлі трапецияның қандай қасиеттерін білесіңдер? 4. Үшбұрыштың орта сызығы деген не? 5. Теңбүйірлі трапецияның белгілері 6. тікбұрышты трапеция деген не?

Практикалық жұмыс Оқушылар тапсырманы торлы қағазда орындайды. (тор өлшемі 1) 1) АВСD трапециясын сызыңыз. АВ, С D қабырға

#4 слайд
Практикалық жұмыс Оқушылар тапсырманы торлы қағазда орындайды. (тор өлшемі 1) 1) АВСD трапециясын сызыңыз. АВ, С D қабырғаларының ұзындығын табыңыз. 2) АВ және СD қабырғаларының ортасын тауып, оны М жәнеN нүктелерімен белгілеңіз. 3) МN кесіндісінің ұзындығын табыңыз. (орта сызығын)

4 слайд

Практикалық жұмыс Оқушылар тапсырманы торлы қағазда орындайды. (тор өлшемі 1) 1) АВСD трапециясын сызыңыз. АВ, С D қабырғаларының ұзындығын табыңыз. 2) АВ және СD қабырғаларының ортасын тауып, оны М жәнеN нүктелерімен белгілеңіз. 3) МN кесіндісінің ұзындығын табыңыз. (орта сызығын)

Практикалық жұмыс орындау барысы

#5 слайд
Практикалық жұмыс орындау барысы

5 слайд

Практикалық жұмыс орындау барысы

Сабақтың тақырыбы: Трапецияның орта сызығы

#6 слайд
Сабақтың тақырыбы: Трапецияның орта сызығы

6 слайд

Сабақтың тақырыбы: Трапецияның орта сызығы

8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиеттерін дәлелдеу және қолдану. Оқу мақсаттары :

#7 слайд
8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиеттерін дәлелдеу және қолдану. Оқу мақсаттары :

7 слайд

8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиеттерін дәлелдеу және қолдану. Оқу мақсаттары :

Сабақтың мақсаты Оқушылар: -трапецияның орта сызығының қасиеттерін және анықтамасын біледі; -Трапецияның орта сызығының қасиетт

#8 слайд
Сабақтың мақсаты Оқушылар: -трапецияның орта сызығының қасиеттерін және анықтамасын біледі; -Трапецияның орта сызығының қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады;

8 слайд

Сабақтың мақсаты Оқушылар: -трапецияның орта сызығының қасиеттерін және анықтамасын біледі; -Трапецияның орта сызығының қасиеттерін есептер шығаруда қолдана алады;

Трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын қосатын кесіндіні трапецияның орта сызығы дейміз. Теорема. Трапецияның орта сызығы т

#9 слайд
Трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын қосатын кесіндіні трапецияның орта сызығы дейміз. Теорема.  Трапецияның орта сызығы табандарына параллель және табандарының қосындысының жартысына тең.

9 слайд

Трапецияның бүйір қабырғаларының ортасын қосатын кесіндіні трапецияның орта сызығы дейміз. Теорема.  Трапецияның орта сызығы табандарына параллель және табандарының қосындысының жартысына тең.

Дәлелдеу: А) вертикальбұрыштардың қасиеті бойынша В) BCN= NDK C) CN=ND теоремаға сай Демекқабырғаларыжәнеекііргелесжатқанбұр

#10 слайд
Дәлелдеу: А) вертикальбұрыштардың қасиеті бойынша В) BCN= NDK C) CN=ND теоремаға сай Демекқабырғаларыжәнеекііргелесжатқанбұрыштарбойынша. 1.болғанндықтанBN=NK, MN – орта сызық. 2.MN//AD 3.АВСD –трапеция болғандықтан, ВС//АD, жәнеMNВСМNАD. 4.МN=АК,бірақАК=АD+DK, оғанқосаDК=ВС(,демек МN=АD+BC)

10 слайд

Дәлелдеу: А) вертикальбұрыштардың қасиеті бойынша В) BCN= NDK C) CN=ND теоремаға сай Демекқабырғаларыжәнеекііргелесжатқанбұрыштарбойынша. 1.болғанндықтанBN=NK, MN – орта сызық. 2.MN//AD 3.АВСD –трапеция болғандықтан, ВС//АD, жәнеMNВСМNАD. 4.МN=АК,бірақАК=АD+DK, оғанқосаDК=ВС(,демек МN=АD+BC)

Топта жұмыс 1) 2) Трапецияның орта сызығы 5 см, бір табаны 4см. Оның екінші табанын табыңдар. 1) 2) Трапецияның орта сызы

#11 слайд
Топта жұмыс 1) 2) Трапецияның орта сызығы 5 см, бір табаны 4см. Оның екінші табанын табыңдар. 1) 2) Трапецияның орта сызығын 7 см, ал бір табаны екіншісінен 4 см артық.Трапецияның табанын табыңыз.

11 слайд

Топта жұмыс 1) 2) Трапецияның орта сызығы 5 см, бір табаны 4см. Оның екінші табанын табыңдар. 1) 2) Трапецияның орта сызығын 7 см, ал бір табаны екіншісінен 4 см артық.Трапецияның табанын табыңыз.

Топпен жұмыс

#12 слайд
Топпен жұмыс

12 слайд

Топпен жұмыс

#13 слайд

13 слайд

Өздік жұмыс Тапсырма 1 Трапецияның табандары 6 және 8. Трапецияның диагональдарының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын т

#14 слайд
Өздік жұмыс Тапсырма 1 Трапецияның табандары 6 және 8. Трапецияның диагональдарының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын тап.   Тапсырма 2 Егер трапецияның орта сызығы 16см, ал табандарының қатынасы 3:5 болса, трапецияның табандарын табыңыз. Тапсырма 3 Трапецияның периметрі 45см, ал бүйір қабарғаларының қосындысы 23см-ге тең, трапецияняң орта сызығын тапыңдар

14 слайд

Өздік жұмыс Тапсырма 1 Трапецияның табандары 6 және 8. Трапецияның диагональдарының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын тап.   Тапсырма 2 Егер трапецияның орта сызығы 16см, ал табандарының қатынасы 3:5 болса, трапецияның табандарын табыңыз. Тапсырма 3 Трапецияның периметрі 45см, ал бүйір қабарғаларының қосындысы 23см-ге тең, трапецияняң орта сызығын тапыңдар

Тапсырма 1 Трапецияның табандары 6 және 8. Трапецияның диагональдарының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын тап. жауабы:

#15 слайд
Тапсырма 1 Трапецияның табандары 6 және 8. Трапецияның диагональдарының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын тап.  жауабы: 7 см Тапсырма 2 Егер трапецияның орта сызығы 16см, ал табандарының қатынасы 3:5 болса, трапецияның табандарын табыңыз. Жауабы: 12см, 20см Тапсырма 3 Трапецияның периметрі 45см, ал бүйір қабарғаларының қосындысы 23см-ге тең, трапецияняң орта сызығын тапыңдар. Жауабы: 11 см

15 слайд

Тапсырма 1 Трапецияның табандары 6 және 8. Трапецияның диагональдарының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын тап.  жауабы: 7 см Тапсырма 2 Егер трапецияның орта сызығы 16см, ал табандарының қатынасы 3:5 болса, трапецияның табандарын табыңыз. Жауабы: 12см, 20см Тапсырма 3 Трапецияның периметрі 45см, ал бүйір қабарғаларының қосындысы 23см-ге тең, трапецияняң орта сызығын тапыңдар. Жауабы: 11 см

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

Бағалау критерийлері: - трапецияның орта сызығының анықтамасын біледі; - трапецияның орта сызығын дұрыс табады; - сызбаларды дұ

#18 слайд
Бағалау критерийлері: - трапецияның орта сызығының анықтамасын біледі; - трапецияның орта сызығын дұрыс табады; - сызбаларды дұрыс салады; - төртбұрыштың түрін дұрыс анықтай алады; - төртбұрыштың периметрін дұрыс есептейді.

18 слайд

Бағалау критерийлері: - трапецияның орта сызығының анықтамасын біледі; - трапецияның орта сызығын дұрыс табады; - сызбаларды дұрыс салады; - төртбұрыштың түрін дұрыс анықтай алады; - төртбұрыштың периметрін дұрыс есептейді.

Рефлексия - не білдің, не үйрендің; - қандай сұрақтар түсініксіз болып қалды; -қандай бағытта жұмыс жасау керек?

#19 слайд
Рефлексия - не білдің, не үйрендің; - қандай сұрақтар түсініксіз болып қалды; -қандай бағытта жұмыс жасау керек?

19 слайд

Рефлексия - не білдің, не үйрендің; - қандай сұрақтар түсініксіз болып қалды; -қандай бағытта жұмыс жасау керек?

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

Үй жұмысы: №6 есеп 42 бет

#22 слайд
Үй жұмысы: №6 есеп 42 бет

22 слайд

Үй жұмысы: №6 есеп 42 бет

Файл форматы:
pptx
10.01.2019
419
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі