Ашық сабақ : Біздің айналамыздағы ақпарат 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақпарат және оны өңдеу.
Сабақтың тақырыбы:
Біздің айналамыздағы ақпарат .
5.2.1.1.
Әр түрлі формада ақпаратты атап шығу
және көрсету.
1 слайд
Ақпарат және оны өңдеу. Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат . 5.2.1.1. Әр түрлі формада ақпаратты атап шығу және көрсету.
2 слайд
Барлық оқушылар
үшін:
Ақпарат ұғымы y
толық
меңгеру Көпшілік оқушылар
үшін:
Ақпарат
түрлерін,қасиеттерін
ажырату Кейбір оқушылар үшін:
Әр түрлі формадағы
ақпаратты талдау
2 слайд
Барлық оқушылар үшін: Ақпарат ұғымы y толық меңгеру Көпшілік оқушылар үшін: Ақпарат түрлерін,қасиеттерін ажырату Кейбір оқушылар үшін: Әр түрлі формадағы ақпаратты талдау
3 слайд
① Ақпарат түрлерін ажыратады.
② Тәжірибеде қолдана алады.
③ Әр түрлі формадағы ақпаратты
талдайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
3 слайд
① Ақпарат түрлерін ажыратады. ② Тәжірибеде қолдана алады. ③ Әр түрлі формадағы ақпаратты талдайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
4 слайд
АҚПАРАТ
ИНФОРМАЦИЯ
INFORMATION
ТІЛДІК МАҚСАТТАРЫ
4 слайд
АҚПАРАТ ИНФОРМАЦИЯ INFORMATION ТІЛДІК МАҚСАТТАРЫ
5 слайд
-
Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
-
Жан-жақты болуға шақыру
-
Әр уақытта оқуға дайын болуҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА
БАУЛУ
5 слайд
- Өзара сыйластыққа тәрбиелеу. - Жан-жақты болуға шақыру - Әр уақытта оқуға дайын болуҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ
6 слайд
Жаратылыстану
Орыс тілі
Ағылшын тіліПӘНАРАЛЫҚ
БАЙЛАНЫС
6 слайд
Жаратылыстану Орыс тілі Ағылшын тіліПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС
7 слайд
Қоршаған ортадағы қолданылатын
ақпараттар туралы толық
мағлұматты біледі. АЛДЫҢҒЫ БІЛІМ
7 слайд
Қоршаған ортадағы қолданылатын ақпараттар туралы толық мағлұматты біледі. АЛДЫҢҒЫ БІЛІМ
8 слайд
“ Шаттық шеңбері”
ТОПҚА БӨЛУСабақтың басы
5 мин
8 слайд
“ Шаттық шеңбері” ТОПҚА БӨЛУСабақтың басы 5 мин
9 слайд
«Миға шабул» әдісі.
Білім алушы презентациялық ақпараттар арқылы
сабақтың тақырыбын айқындайды.
Т 1.
Оқулықпен жұмыс. (ТЖ)
Топтар «Біздің айналасыздағы ақпараттар»
тақырыбының мәтінін әр білім алушы жеке-жеке оқып
түсінеді. Топпен пікірлеседі,талқылайды. «Біздің
айналасыздағы ақпараттар» тақырыбы бойынша 3 топ
постер қорғайды.
топ бір-бірін шапалақ ұру әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор:
1. Біздің айналамыздағы
ақпараттарды түсінеді.
2.Айналамыздағы ақпараттардың
қасиетін,түрлерін ажыратады.
3. Айналамыздағы әр түрлі
ақпараттардың формасын аша біледі,
талдайды.
Сабақтың ортасы
18 мин
9 слайд
«Миға шабул» әдісі. Білім алушы презентациялық ақпараттар арқылы сабақтың тақырыбын айқындайды. Т 1. Оқулықпен жұмыс. (ТЖ) Топтар «Біздің айналасыздағы ақпараттар» тақырыбының мәтінін әр білім алушы жеке-жеке оқып түсінеді. Топпен пікірлеседі,талқылайды. «Біздің айналасыздағы ақпараттар» тақырыбы бойынша 3 топ постер қорғайды. топ бір-бірін шапалақ ұру әдісі арқылы бағалайды. Дескриптор: 1. Біздің айналамыздағы ақпараттарды түсінеді. 2.Айналамыздағы ақпараттардың қасиетін,түрлерін ажыратады. 3. Айналамыздағы әр түрлі ақпараттардың формасын аша біледі, талдайды. Сабақтың ортасы 18 мин
10 слайд
Т 2.
(Ж)
«Бірге ойлаймыз» ойыны арқылы білім алушылар жеке-жеке
төмендегі кесте түрінде берілген ақпараттарды толтырады.
10 слайд
Т 2. (Ж) «Бірге ойлаймыз» ойыны арқылы білім алушылар жеке-жеке төмендегі кесте түрінде берілген ақпараттарды толтырады.
11 слайд
Тапсырманы әр білім алушы жеке-жеке орындағаннан
кейін интербелсенді тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі.
Өзін-өзі бағалау. (басбармақ әдісі арқылы бағалайды)
Дескриптор:
1.Кесте арқылы ақпараттардың қабылдау ортасын
түсінеді.
2. Кестедегі ақпарттар түрлерін , қасиеттерін жаза
алады.
3. Басқа ақпарат түрлеріне,қасиеттеріне мысал
келтіре алады.
11 слайд
Тапсырманы әр білім алушы жеке-жеке орындағаннан кейін интербелсенді тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі. Өзін-өзі бағалау. (басбармақ әдісі арқылы бағалайды) Дескриптор: 1.Кесте арқылы ақпараттардың қабылдау ортасын түсінеді. 2. Кестедегі ақпарттар түрлерін , қасиеттерін жаза алады. 3. Басқа ақпарат түрлеріне,қасиеттеріне мысал келтіре алады.
12 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісіСабақтын соңы 5мин
12 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісіСабақтын соңы 5мин
13 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі
Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқып,оқулықтағы
суреттегі ақпарат түрлерін анықтау
13 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқып,оқулықтағы суреттегі ақпарат түрлерін анықтау
14 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі
Саралау – Сіз қандай
тəсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Кестені толтырып,
ақпаратты
сәйкестендіру.
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
1.Смайликтер арқылы бағалау.
мадақтау
Денсаулық
жəне
қауіпсіздік
техникасын
Сақтау
ТҚЕ-сақтау.
14 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Кестені толтырып, ақпаратты сәйкестендіру. Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? 1.Смайликтер арқылы бағалау. мадақтау Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын Сақтау ТҚЕ-сақтау.
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!