Материалдар / Ашық сабақ : Біздің айналамыздағы ақпарат 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ : Біздің айналамыздағы ақпарат 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5-сыныптарға керек . Ақпараттар туралы түсінік беру үшін және олар өмірде қандай ақпараттармен байланыс жасап жургенін білу үшін. Ақпараттардың түрлерін ажырата білуі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
307
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақпарат және оны өңдеу. Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат . 5.2.1.1. Әр түрлі формада ақпаратты ат

1 слайд
Ақпарат және оны өңдеу. Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат . 5.2.1.1. Әр түрлі формада ақпаратты атап шығу және көрсету.

1 слайд

Ақпарат және оны өңдеу. Сабақтың тақырыбы: Біздің айналамыздағы ақпарат . 5.2.1.1. Әр түрлі формада ақпаратты атап шығу және көрсету.

Барлық оқушылар үшін: Ақпарат ұғымы y толық меңгеру Көпшілік оқушылар үшін: Ақпарат түрлерін,қасиеттерін

2 слайд
Барлық оқушылар үшін: Ақпарат ұғымы y толық меңгеру Көпшілік оқушылар үшін: Ақпарат түрлерін,қасиеттерін ажырату Кейбір оқушылар үшін: Әр түрлі формадағы ақпаратты талдау

2 слайд

Барлық оқушылар үшін: Ақпарат ұғымы y толық меңгеру Көпшілік оқушылар үшін: Ақпарат түрлерін,қасиеттерін ажырату Кейбір оқушылар үшін: Әр түрлі формадағы ақпаратты талдау

① Ақпарат түрлерін ажыратады. ② Тәжірибеде қолдана алады. ③ Әр түрлі формадағы ақпаратты талдайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

3 слайд
① Ақпарат түрлерін ажыратады. ② Тәжірибеде қолдана алады. ③ Әр түрлі формадағы ақпаратты талдайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

3 слайд

① Ақпарат түрлерін ажыратады. ② Тәжірибеде қолдана алады. ③ Әр түрлі формадағы ақпаратты талдайды.БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

АҚПАРАТ ИНФОРМАЦИЯ INFORMATION

4 слайд
АҚПАРАТ ИНФОРМАЦИЯ INFORMATION ТІЛДІК МАҚСАТТАРЫ

4 слайд

АҚПАРАТ ИНФОРМАЦИЯ INFORMATION ТІЛДІК МАҚСАТТАРЫ

- Өзара сыйластыққа тәрбиелеу. - Жан-жақты болуға шақыру - Әр уақытта оқуға дайын болуҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ

5 слайд
- Өзара сыйластыққа тәрбиелеу. - Жан-жақты болуға шақыру - Әр уақытта оқуға дайын болуҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ

5 слайд

- Өзара сыйластыққа тәрбиелеу. - Жан-жақты болуға шақыру - Әр уақытта оқуға дайын болуҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ

Жаратылыстану Орыс тілі Ағылшын тіліПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС

6 слайд
Жаратылыстану Орыс тілі Ағылшын тіліПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС

6 слайд

Жаратылыстану Орыс тілі Ағылшын тіліПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС

Қоршаған ортадағы қолданылатын ақпараттар туралы толық мағлұматты біледі. АЛДЫҢҒЫ БІЛІМ

7 слайд
Қоршаған ортадағы қолданылатын ақпараттар туралы толық мағлұматты біледі. АЛДЫҢҒЫ БІЛІМ

7 слайд

Қоршаған ортадағы қолданылатын ақпараттар туралы толық мағлұматты біледі. АЛДЫҢҒЫ БІЛІМ

“ Шаттық шеңбері” ТОПҚА БӨЛУСабақтың басы 5 мин

8 слайд
“ Шаттық шеңбері” ТОПҚА БӨЛУСабақтың басы 5 мин

8 слайд

“ Шаттық шеңбері” ТОПҚА БӨЛУСабақтың басы 5 мин

«Миға шабул» әдісі. Білім алушы презентациялық ақпараттар арқылы сабақтың тақырыбын айқындайды. Т 1. Оқулықпен жұмыс. (ТЖ)

9 слайд
«Миға шабул» әдісі. Білім алушы презентациялық ақпараттар арқылы сабақтың тақырыбын айқындайды. Т 1. Оқулықпен жұмыс. (ТЖ) Топтар «Біздің айналасыздағы ақпараттар» тақырыбының мәтінін әр білім алушы жеке-жеке оқып түсінеді. Топпен пікірлеседі,талқылайды. «Біздің айналасыздағы ақпараттар» тақырыбы бойынша 3 топ постер қорғайды.   топ бір-бірін шапалақ ұру әдісі арқылы бағалайды. Дескриптор: 1. Біздің айналамыздағы ақпараттарды түсінеді. 2.Айналамыздағы ақпараттардың қасиетін,түрлерін ажыратады. 3. Айналамыздағы әр түрлі ақпараттардың формасын аша біледі, талдайды. Сабақтың ортасы 18 мин

9 слайд

«Миға шабул» әдісі. Білім алушы презентациялық ақпараттар арқылы сабақтың тақырыбын айқындайды. Т 1. Оқулықпен жұмыс. (ТЖ) Топтар «Біздің айналасыздағы ақпараттар» тақырыбының мәтінін әр білім алушы жеке-жеке оқып түсінеді. Топпен пікірлеседі,талқылайды. «Біздің айналасыздағы ақпараттар» тақырыбы бойынша 3 топ постер қорғайды.   топ бір-бірін шапалақ ұру әдісі арқылы бағалайды. Дескриптор: 1. Біздің айналамыздағы ақпараттарды түсінеді. 2.Айналамыздағы ақпараттардың қасиетін,түрлерін ажыратады. 3. Айналамыздағы әр түрлі ақпараттардың формасын аша біледі, талдайды. Сабақтың ортасы 18 мин

Т 2. (Ж) «Бірге ойлаймыз» ойыны арқылы білім алушылар жеке-жеке төмендегі кесте түрінде берілген ақпараттарды толтырады.

10 слайд
Т 2. (Ж) «Бірге ойлаймыз» ойыны арқылы білім алушылар жеке-жеке төмендегі кесте түрінде берілген ақпараттарды толтырады.

10 слайд

Т 2. (Ж) «Бірге ойлаймыз» ойыны арқылы білім алушылар жеке-жеке төмендегі кесте түрінде берілген ақпараттарды толтырады.

Тапсырманы әр білім алушы жеке-жеке орындағаннан кейін интербелсенді тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі. Өзін-өзі бағалау. (басба

11 слайд
Тапсырманы әр білім алушы жеке-жеке орындағаннан кейін интербелсенді тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі. Өзін-өзі бағалау. (басбармақ әдісі арқылы бағалайды) Дескриптор: 1.Кесте арқылы ақпараттардың қабылдау ортасын түсінеді. 2. Кестедегі ақпарттар түрлерін , қасиеттерін жаза алады. 3. Басқа ақпарат түрлеріне,қасиеттеріне мысал келтіре алады.

11 слайд

Тапсырманы әр білім алушы жеке-жеке орындағаннан кейін интербелсенді тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі. Өзін-өзі бағалау. (басбармақ әдісі арқылы бағалайды) Дескриптор: 1.Кесте арқылы ақпараттардың қабылдау ортасын түсінеді. 2. Кестедегі ақпарттар түрлерін , қасиеттерін жаза алады. 3. Басқа ақпарат түрлеріне,қасиеттеріне мысал келтіре алады.

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісіСабақтын соңы 5мин

12 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісіСабақтын соңы 5мин

12 слайд

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісіСабақтын соңы 5мин

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқып,оқулықтағы суреттегі ақпарат түрлерін анықтау

13 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқып,оқулықтағы суреттегі ақпарат түрлерін анықтау

13 слайд

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқып,оқулықтағы суреттегі ақпарат түрлерін анықтау

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетт

14 слайд
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Кестені толтырып, ақпаратты сәйкестендіру.     Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?   1.Смайликтер арқылы бағалау. мадақтау                 Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын Сақтау       ТҚЕ-сақтау.

14 слайд

Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Кестені толтырып, ақпаратты сәйкестендіру.     Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?   1.Смайликтер арқылы бағалау. мадақтау                 Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын Сақтау       ТҚЕ-сақтау.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!