Материалдар / Ашық сабақ : Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ : Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал дене шынықтыру мұғалімдеріне онлайн сабақта пайдаланаға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2020
276
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Т а қ ы р ы б ы : Қ ы с қ а қ а ш ы қ т ы қ қ а ж ү г і р у т е х н и к а с ы н ү й р е т у . О р ы н д а ғ

1 слайд
Т а қ ы р ы б ы : Қ ы с қ а қ а ш ы қ т ы қ қ а ж ү г і р у т е х н и к а с ы н ү й р е т у . О р ы н д а ғ а н : Ш а х а й д а р о в а М 2 0 2 0 - 2 0 2 1 о қ у ж ы л ы «Ұлықбек» жалпы орта мектебі

Сабақтың мақсаты:  Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаты:  5.3.4.4. денсаулықты нығайту жаттығулар барысында қауіпсізд

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаты:  5.3.4.4. денсаулықты нығайту жаттығулар барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу. Сабақ мақсаттары күтілетін нәтиже :  Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар жүгіре алады  Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Көпшілігі қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып жүгіре алады  Кейбір оқушылар орындай алады: Кейбір оқушылар көрсеткішті орындай алады.

Тілдік мақсат: оқылым жазылым айтылым тыңдалым  Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығу

3 слайд
Тілдік мақсат: оқылым жазылым айтылым тыңдалым  Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады.  Пәнге қатысты сөздік қоры мен терминдер: мәре, сөре, бағыттаушы сөздер. Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға, кері айналу. Мәре, сөре бағыттаушы сөздер.  Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу  Талқылауға арналған сұрақтар: - Сөреге жұптасып жүгірген қолайлы ма? - Сөреден шығуды дұрыс орындады ма? - Бізге қысқа қашықтыққа жүгіру ережесі не үшін қажет екенін білесіз бе? Ишара: Стартта жүгіру кезінде қатардағы іс-әрекеттер үйлестірушінің құпия түрде екі қол арқылы белгі беруі.

Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері Басы:Сәлемдесу.Кезекші мәліметі.  Саптағы бой жазу және жалпы дене жаттығу

4 слайд
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері Басы:Сәлемдесу.Кезекші мәліметі.  Саптағы бой жазу және жалпы дене жаттығуларын орындау.

Ресурстар ысқырық Жүгіру алаңы Уақыт өлшеуіш жалаушалар

5 слайд
Ресурстар ысқырық Жүгіру алаңы Уақыт өлшеуіш жалаушалар

Ортасы Оқушыларға жүгіру кезіндегі техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қауіпсіздік ережелері: Қысқа қашықтықтарға

6 слайд
Ортасы Оқушыларға жүгіру кезіндегі техникалық қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Қауіпсіздік ережелері: Қысқа қашықтықтарға жүгіргенде әркім өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып, кілт тоқтауға болмайды. Оқушыларга видео ролик көрсетіп «ой қозғау» арқылы көргендерін айтып береді.видео ролик арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Қысқа қашықтыққа жүгіру 3 бөлімнен тұрады: 1-бөлім - сөре; 2-бөлім - белгіленген қашықтық; 3-бөлім – мәре сызығын кесіп өту. беру әдісі. Қысқа қашықтыққа жүгіру қозғалыстың шапшаңдығын арттырады. Қысқа қашықтыққа жүгіргенде аяқты сілкей әр кең адымдай жүгіру кезінде денені дұрыс және еркін ұстаған дұрыс. «сөреге!» бұйрығын бергенде сөре сызығына тұру. «Дайындал!» бұйрығын бергенді басты көтеріп еңкейіп тұру. «Жүгір !» бұйрығын бергенде епкін алып жылдам жүгіру.

Дұрыс емес Дұрыс Дұрыс емес Дұрыс Дұрыс емесДұрыс емес

7 слайд
Дұрыс емес Дұрыс Дұрыс емес Дұрыс Дұрыс емесДұрыс емес

Төменгі сөреге дайындық

8 слайд
Төменгі сөреге дайындық

С ө реге тү ру

9 слайд
С ө реге тү ру

Дайындалу сәті

10 слайд
Дайындалу сәті

Жүгіру командасы

11 слайд
Жүгіру командасы

Соңы Кеглині құлату арқылы сұрақтарға жауап беру Дене қызуын бастапқы қалыпқа келтіру тыныс алу реттеу жаттығулары. «

12 слайд
Соңы Кеглині құлату арқылы сұрақтарға жауап беру Дене қызуын бастапқы қалыпқа келтіру тыныс алу реттеу жаттығулары. «Минутка» ойынын ойнату 1 минут ішінде болжау арқылы шеңбер ішіне кіріп тұрады . Сабақты қорытындылау. Оқушыларды бағалау. Үлгеріміне қарай жалпы не жеке үй тапсырмаларын беру. Оқушылармен қоштасу.

 Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймын? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспар

13 слайд
 Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймын? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырмын?  Сабақ барысында оқушылардың ынтасын, ойынға деген қызықшыларын арттыру мақсатында жарайсын, керемет, өте жақсы деген мадақтамаларды жиі айта отырып сабаққа ынталарын арттыру.  Қабілеті жоғары оқушыларға шиыршық әдісі арқылы тапсырмалар беруді жоспарлаймын.    Пәнаралық байланыс    Физика, математика, биология.

 Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарым?

14 слайд
 Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарым?

Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты) 1. Екі топқа бөлу арқылы болады 2. Басбармақ арқылы бағалау Қандай екі

15 слайд
Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)   1. Екі топқа бөлу арқылы болады   2. Басбармақ арқылы бағалау   Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Оқушылардың ұйымшылдығы 2. АКТ пайдаландым Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болу мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Оқушылардың жылдамдығын ептілігін, шапшаңдығын білдім 2.Эстафеталық ойындарды ұйымдастырдым

Рефлекция  Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  Сабақта

16 слайд
Рефлекция  Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.  Сабақта шапшаң, тез жүгіруді үйренді  Жоспарлау саралау жұмыстары сабақ барысында орындалды  Уақытты тиімді пайдаланды. Жоспарға енгізілген өзгеріс Жоспарыма ендігі кездері ақпараттық коммуникативтік технологияларды (АКТ) енгізіп оқушыларға ролик арқылы көрсету.

17 слайд