Материалдар / ашық сабақ Абай Құнанбаев
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ Абай Құнанбаев

Материал туралы қысқаша түсінік
дамытушылық: студенттердің сөздік қорын, сөз байлығын дамыта отырып, сабаққа, ақынға деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2020
372
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы.“ Орта –азиялық медициналық колледжі” Авторы : Алимова Хурсан

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы.“ Орта –азиялық медициналық колледжі” Авторы : Алимова Хурсаной Хикматваевна Қазақ тілі мен әдебиеті оқытушысы.

 Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев туралы мәлімет беру, ақынның өмірбаянына тоқ

2 слайд
 Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев туралы мәлімет беру, ақынның өмірбаянына тоқталу, ақынды әр қырынан аша білу, бұрынғы Абай туралы білімдерін тереңдету ә) дамытушылық: оқушылардың сөздік қорын, сөз байлығын дамыта отырып, сабаққа, ақынға деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру б) тәрбиелік: қазақ халқының мәдениетін қастерлеуге, туған жерді сүюге, отбасын қадірлеуге тәрбиелеу, әнге сүйіспеншілікті ояту

 Сабақтың түрі: жаңа сабақ  Пәнаралық байланыс: орыс әдебиеті, философия, шетел әдебиеті  Көрнекілік: интерактивті тақта

3 слайд
 Сабақтың түрі: жаңа сабақ  Пәнаралық байланыс: орыс әдебиеті, философия, шетел әдебиеті  Көрнекілік: интерактивті тақта, слайдтар, үлестірмелі карточкалар, Абайдың «Қара сөздері», М. Әуезовтың «Абай жолы» кітаптары

 Сабақтың әдіс- тәсілі:  Сұрақ- жауап, постермен жұмыс, баяндау, түсіндіру, өлең оқу, кестемен жұмыс, венн диаграмасы.

4 слайд
 Сабақтың әдіс- тәсілі:  Сұрақ- жауап, постермен жұмыс, баяндау, түсіндіру, өлең оқу, кестемен жұмыс, венн диаграмасы.

 Сабақтың барысы:  І. Ұйымдастыру кезеңі: (2 минут). Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.  «Миға шабуыл» әдісі Алаш

5 слайд
 Сабақтың барысы:  І. Ұйымдастыру кезеңі: (2 минут). Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.  «Миға шабуыл» әдісі Алаштың айтулы ақыны Мағжан Жұмабаев Абайға «Шын хакім сөзің асыл баға жетпес, бір сөзің мың жыл жүрсе дәмі кетпес» деп баға берген.

 Күтілетін нәтижесі: Топпен жұмыс жасауда пікір алысуға, бір-бірінен үйренуге жетелейді және өзіндік дәлел-уәждерін нанымды ж

6 слайд
 Күтілетін нәтижесі: Топпен жұмыс жасауда пікір алысуға, бір-бірінен үйренуге жетелейді және өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізуге дағдыланып, сындарлы ойлай алады. Өзін және өзгені бағалайды.

 ІІ. Жаңа сабақ: (25 минут).  Кестемен жұмыс Абайдың өмір сүрген жылдары Абайдың туылған жері Абайдың отбасы Абайдың

7 слайд
 ІІ. Жаңа сабақ: (25 минут).  Кестемен жұмыс Абайдың өмір сүрген жылдары Абайдың туылған жері Абайдың отбасы Абайдың шығармалары Қара сөздері

 Бағалау критерийлері: 1. Білім алушылар берілген кестені өз бетінше еркін орныдай алады. 2. Кестеде берілген сұрақтарға нақты

8 слайд
 Бағалау критерийлері: 1. Білім алушылар берілген кестені өз бетінше еркін орныдай алады. 2. Кестеде берілген сұрақтарға нақты жауап жазады.

 Топпен жұмыс. Постермен жұмыс:  1 топ.”Ескендір” поэмасы  2 топ. “Әзімнің әңгімесі” поэмасы  3 топ “Масғұт” поэмасы

9 слайд
 Топпен жұмыс. Постермен жұмыс:  1 топ.”Ескендір” поэмасы  2 топ. “Әзімнің әңгімесі” поэмасы  3 топ “Масғұт” поэмасы

 Бағалау критерийлері: 1. Білім алушылар топта жұмыс жасайды. 2. Өз ойларын ортада талқылайды. 3. Өз ойларын постерге нақты жә

10 слайд
 Бағалау критерийлері: 1. Білім алушылар топта жұмыс жасайды. 2. Өз ойларын ортада талқылайды. 3. Өз ойларын постерге нақты және түсінікті етіп түсіреді. 4. Өз ойларын ортада еркін жариялайды.

 Жеке жұмыс. Венн диаграммасы: Ыбырай Абай

11 слайд
 Жеке жұмыс. Венн диаграммасы: Ыбырай Абай

 Бағалау критерийлері: 1. Білім алушылар Ыбырай Алтынсарин мен Абай Құнанбаевтың шығармашылығына салыстырмалы талдау жасайды

12 слайд
 Бағалау критерийлері: 1. Білім алушылар Ыбырай Алтынсарин мен Абай Құнанбаевтың шығармашылығына салыстырмалы талдау жасайды. 2. Екі тұлғаның ұқсас қасиеттерін көрсетеді. 3. Өз ойын қағазға дұрыс және түсінікті етіп түсіреді. 4. Өз ойларын ортада еркін жариялайды.

 IV. Жаңа сабақты бекіту: (10 минут).  Абай Құнанбаевтың бізге қалдырған асыл мұралары, өлеңдерінің негізгі тақырыбы. Қаз

13 слайд
 IV. Жаңа сабақты бекіту: (10 минут).  Абай Құнанбаевтың бізге қалдырған асыл мұралары, өлеңдерінің негізгі тақырыбы. Қазақтың өз баласын тәрбиелей алмайтынын өткір сынға алады. Баланың ескі көзқарастағы ата-анасы оны теріс жолға бағыттап, жөнсіз мінезге баулитынын айтады. Баланы тәрбиелеуде ерінбеуге, жалықпай ұстаздық етуге шақырады.  Ақырын жүріп, анық бас,  Еңбегің кетпес далаға.  Ұстаздық еткен жалықпас,  Үйретуден балаға- деп, ең тамаша да, жауапты, абыройлы іс- ұстаздық еті п тәрбиелі де білімді шәкірт қалыптастыру әр ұстаздың бақыты деп тапсырады.

 V. Сабақты қорытындылау: (5 мин) Жаңа сабақты талдау, сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар. Абай шығармашылығына байланысты. 

14 слайд
 V. Сабақты қорытындылау: (5 мин) Жаңа сабақты талдау, сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар. Абай шығармашылығына байланысты.  1. Абайдың шын аты кім? (Ибраһим).  2.Абайдың қанша күйі бар? Аттарын ата. (Үшкүйі бар: «Тоқжанға», «Май түні», Абайдың желдірмесі»).  3. Абайдың аяқталмаған поэмасы. («Әзім әңгімесі».)  4. Абай Леермонтовтан қанша шығарма аударған? (Жиырма жеті шығарма аударған).  5. Абайдың әжесінің және шешесінің аттарын ата. (Зере, Ұлжан.)  6. Абайдың сүйікті ұлы Әбдірахман қай жылы қайтыс болды? (1895).  7. «Қазақтың бас ақыны -Абай Құнанбаев» деп атаған кім? (Ахмет Байтұрсынов).  8. Әйгерім кім? Әйгерімнің шын атын ата. (Абайдың екінші әйелі, шын аты Шүкман.)  9. Абай өлеңдер жинағы қай жылы басылып шықты және қай қалада? (1909 жылы Петербургта).  10. « Абай жолы» романын кім жазды? ( Мұхтар Әуезов).

 VI. Бағалау: (5 минут).  Бағдаршам әдісі  Екі жұлдыз бір тілек  Смайликтер арқылы бағалау

15 слайд
 VI. Бағалау: (5 минут).  Бағдаршам әдісі  Екі жұлдыз бір тілек  Смайликтер арқылы бағалау

 VII. Үйге тапсырма беру. (3 минут).  А.Құнабаевтың «Ескендір»поэмасындағы басты кейіпкерлерінің жағымды және жағымсыз о

16 слайд
 VII. Үйге тапсырма беру. (3 минут).  А.Құнабаевтың «Ескендір»поэмасындағы басты кейіпкерлерінің жағымды және жағымсыз образдарды кесте түрінде жазып келу.