Ашық сабақ. Ас-адамның арқауы. 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Ас-адамның арқауы. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныптарына қазақ тілінен беретін мұғалімдерге көмегі бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың мақсаттары: Бөлім:Ең үлкен байлық Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Мәтіннің мазмұнын

#1 слайд
Сабақтың мақсаттары: Бөлім:Ең үлкен байлық Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерді таба алады. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, ақпаратты анықтайды, мезгіл және мекен үстеуден сөз тіркесін құрайды. Кейбіреуі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтап өз сөзімен баяндайды, мезгіл үстеулерді сөйлемде орынды қолданады. Ас- адамны ң арқауы 5. О1.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.ТБ1.5Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарында орынды қолдану. Бағалау критерийі: М әтіннің м азм ұны н түсінеді, негізгі ақпаратты аны қтайды , м езгіл үстеуін дұры с қолданады . 5-сынып «Гагарин атындағы орта мектеп» КММ Кабдрахманова Алмагуль Токтагазыкызы

1 слайд

Сабақтың мақсаттары: Бөлім:Ең үлкен байлық Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерді таба алады. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, ақпаратты анықтайды, мезгіл және мекен үстеуден сөз тіркесін құрайды. Кейбіреуі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтап өз сөзімен баяндайды, мезгіл үстеулерді сөйлемде орынды қолданады. Ас- адамны ң арқауы 5. О1.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.ТБ1.5Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарында орынды қолдану. Бағалау критерийі: М әтіннің м азм ұны н түсінеді, негізгі ақпаратты аны қтайды , м езгіл үстеуін дұры с қолданады . 5-сынып «Гагарин атындағы орта мектеп» КММ Кабдрахманова Алмагуль Токтагазыкызы

Белсенді оқу әдістері «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі Арқылы оқушының өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Миға ш

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі Арқылы оқушының өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Сабаққа деген қызығушылықта рын ояту арқылы ойлау қабілетін дамыту. «Джигсо» әдісі. мақсаты:Мәтін мазмұнын жоғарғы табыспен меңгерту. «Конверттегі сұрақ» әдісі. мақсаты: оқушылардың ойлау дағдысын қалыптасытыру. «Қарлы кесек» әдісі. Жаңа сөздерді меңгерту мақсатында.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі Арқылы оқушының өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Сабаққа деген қызығушылықта рын ояту арқылы ойлау қабілетін дамыту. «Джигсо» әдісі. мақсаты:Мәтін мазмұнын жоғарғы табыспен меңгерту. «Конверттегі сұрақ» әдісі. мақсаты: оқушылардың ойлау дағдысын қалыптасытыру. «Қарлы кесек» әдісі. Жаңа сөздерді меңгерту мақсатында.

Саралап оқыту әдістері «Джигсо» әдісі * Оқу деңгейі төмен оқушылар мәтінді өзі оқумен қатар оған сыныптастары мәтін мазмұнын т

#3 слайд
Саралап оқыту әдістері «Джигсо» әдісі * Оқу деңгейі төмен оқушылар мәтінді өзі оқумен қатар оған сыныптастары мәтін мазмұнын түсіндіреді. «Конверттегі сұрақтар» әдісі *деңгейлік сұрақтар қою арқылы оқушының ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасадым

3 слайд

Саралап оқыту әдістері «Джигсо» әдісі * Оқу деңгейі төмен оқушылар мәтінді өзі оқумен қатар оған сыныптастары мәтін мазмұнын түсіндіреді. «Конверттегі сұрақтар» әдісі *деңгейлік сұрақтар қою арқылы оқушының ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасадым

Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі Оқушылар бір- бірін бағалайды. Мұғалім қошеметі «Екі жұлдыз, бір тілек» Рефлексия

#4 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі Оқушылар бір- бірін бағалайды. Мұғалім қошеметі «Екі жұлдыз, бір тілек» Рефлексия «Бағдаршам» Кері байланыс «3 қ» әдісі ДеңгейСаралау А Берілген сұрақтарға жауап береді. В Сұраққа толық жауап бреді. С Сұраққа өз ойымен жауап береді.

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі Оқушылар бір- бірін бағалайды. Мұғалім қошеметі «Екі жұлдыз, бір тілек» Рефлексия «Бағдаршам» Кері байланыс «3 қ» әдісі ДеңгейСаралау А Берілген сұрақтарға жауап береді. В Сұраққа толық жауап бреді. С Сұраққа өз ойымен жауап береді.

Ықшамсабақтың ықпалдылығы Бағ алау , жин ақт ау • Ықшамсабақты жоспарлау кезінде әріптестерім мен тренерден үйренген түрлі ә

#5 слайд
Ықшамсабақтың ықпалдылығы Бағ алау , жин ақт ау • Ықшамсабақты жоспарлау кезінде әріптестерім мен тренерден үйренген түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды, сабақ мақсатының SMART болатынын үйрендім. Тал дау, қолд ану •ҚМЖ-ды ұйымдастыруда оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ мақсатын іске асыру үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер мен берілетін тапсырмаларды соған сай іріктеуді керектігін ұқтым. Түсі ну, білу •Алдағы уақытта осы курстан алған білімімді жүйелі түрде қолдануды, оқушылардың жан-жақты танымдық қабілетін дамыту және сыни ойлау дағдысын арттыру үшін түрлі стратегияларды сабақ мақсатына байланысты тиімді қолдануды жоспарлаймын.

5 слайд

Ықшамсабақтың ықпалдылығы Бағ алау , жин ақт ау • Ықшамсабақты жоспарлау кезінде әріптестерім мен тренерден үйренген түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды, сабақ мақсатының SMART болатынын үйрендім. Тал дау, қолд ану •ҚМЖ-ды ұйымдастыруда оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ мақсатын іске асыру үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер мен берілетін тапсырмаларды соған сай іріктеуді керектігін ұқтым. Түсі ну, білу •Алдағы уақытта осы курстан алған білімімді жүйелі түрде қолдануды, оқушылардың жан-жақты танымдық қабілетін дамыту және сыни ойлау дағдысын арттыру үшін түрлі стратегияларды сабақ мақсатына байланысты тиімді қолдануды жоспарлаймын.

Файл форматы:
pptx
05.01.2019
842
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі