Материалдар / Ашық сабақ. Ас-адамның арқауы. 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ас-адамның арқауы. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс сыныптарына қазақ тілінен беретін мұғалімдерге көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
725
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың мақсаттары: Бөлім:Ең үлкен байлық Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Мәтіннің мазмұнын

1 слайд
Сабақтың мақсаттары: Бөлім:Ең үлкен байлық Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерді таба алады. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, ақпаратты анықтайды, мезгіл және мекен үстеуден сөз тіркесін құрайды. Кейбіреуі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтап өз сөзімен баяндайды, мезгіл үстеулерді сөйлемде орынды қолданады. Ас- адамны ң арқауы 5. О1.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.ТБ1.5Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарында орынды қолдану. Бағалау критерийі: М әтіннің м азм ұны н түсінеді, негізгі ақпаратты аны қтайды , м езгіл үстеуін дұры с қолданады . 5-сынып «Гагарин атындағы орта мектеп» КММ Кабдрахманова Алмагуль Токтагазыкызы

1 слайд

Сабақтың мақсаттары: Бөлім:Ең үлкен байлық Сабақтың тақырыбы: Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: Барлық оқушы: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерді таба алады. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, ақпаратты анықтайды, мезгіл және мекен үстеуден сөз тіркесін құрайды. Кейбіреуі: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтап өз сөзімен баяндайды, мезгіл үстеулерді сөйлемде орынды қолданады. Ас- адамны ң арқауы 5. О1.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. 5.ТБ1.5Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарында орынды қолдану. Бағалау критерийі: М әтіннің м азм ұны н түсінеді, негізгі ақпаратты аны қтайды , м езгіл үстеуін дұры с қолданады . 5-сынып «Гагарин атындағы орта мектеп» КММ Кабдрахманова Алмагуль Токтагазыкызы

Белсенді оқу әдістері «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі Арқылы оқушының өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Миға ш

2 слайд
Белсенді оқу әдістері «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі Арқылы оқушының өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Сабаққа деген қызығушылықта рын ояту арқылы ойлау қабілетін дамыту. «Джигсо» әдісі. мақсаты:Мәтін мазмұнын жоғарғы табыспен меңгерту. «Конверттегі сұрақ» әдісі. мақсаты: оқушылардың ойлау дағдысын қалыптасытыру. «Қарлы кесек» әдісі. Жаңа сөздерді меңгерту мақсатында.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері «Ішкі-сыртқы шеңбер» әдісі Арқылы оқушының өткен тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Сабаққа деген қызығушылықта рын ояту арқылы ойлау қабілетін дамыту. «Джигсо» әдісі. мақсаты:Мәтін мазмұнын жоғарғы табыспен меңгерту. «Конверттегі сұрақ» әдісі. мақсаты: оқушылардың ойлау дағдысын қалыптасытыру. «Қарлы кесек» әдісі. Жаңа сөздерді меңгерту мақсатында.

Саралап оқыту әдістері «Джигсо» әдісі * Оқу деңгейі төмен оқушылар мәтінді өзі оқумен қатар оған сыныптастары мәтін мазмұнын т

3 слайд
Саралап оқыту әдістері «Джигсо» әдісі * Оқу деңгейі төмен оқушылар мәтінді өзі оқумен қатар оған сыныптастары мәтін мазмұнын түсіндіреді. «Конверттегі сұрақтар» әдісі *деңгейлік сұрақтар қою арқылы оқушының ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасадым

3 слайд

Саралап оқыту әдістері «Джигсо» әдісі * Оқу деңгейі төмен оқушылар мәтінді өзі оқумен қатар оған сыныптастары мәтін мазмұнын түсіндіреді. «Конверттегі сұрақтар» әдісі *деңгейлік сұрақтар қою арқылы оқушының ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасадым

Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі Оқушылар бір- бірін бағалайды. Мұғалім қошеметі «Екі жұлдыз, бір тілек» Рефлексия

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі Оқушылар бір- бірін бағалайды. Мұғалім қошеметі «Екі жұлдыз, бір тілек» Рефлексия «Бағдаршам» Кері байланыс «3 қ» әдісі ДеңгейСаралау А Берілген сұрақтарға жауап береді. В Сұраққа толық жауап бреді. С Сұраққа өз ойымен жауап береді.

4 слайд

Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі Оқушылар бір- бірін бағалайды. Мұғалім қошеметі «Екі жұлдыз, бір тілек» Рефлексия «Бағдаршам» Кері байланыс «3 қ» әдісі ДеңгейСаралау А Берілген сұрақтарға жауап береді. В Сұраққа толық жауап бреді. С Сұраққа өз ойымен жауап береді.

Ықшамсабақтың ықпалдылығы Бағ алау , жин ақт ау • Ықшамсабақты жоспарлау кезінде әріптестерім мен тренерден үйренген түрлі ә

5 слайд
Ықшамсабақтың ықпалдылығы Бағ алау , жин ақт ау • Ықшамсабақты жоспарлау кезінде әріптестерім мен тренерден үйренген түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды, сабақ мақсатының SMART болатынын үйрендім. Тал дау, қолд ану •ҚМЖ-ды ұйымдастыруда оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ мақсатын іске асыру үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер мен берілетін тапсырмаларды соған сай іріктеуді керектігін ұқтым. Түсі ну, білу •Алдағы уақытта осы курстан алған білімімді жүйелі түрде қолдануды, оқушылардың жан-жақты танымдық қабілетін дамыту және сыни ойлау дағдысын арттыру үшін түрлі стратегияларды сабақ мақсатына байланысты тиімді қолдануды жоспарлаймын.

5 слайд

Ықшамсабақтың ықпалдылығы Бағ алау , жин ақт ау • Ықшамсабақты жоспарлау кезінде әріптестерім мен тренерден үйренген түрлі әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды, сабақ мақсатының SMART болатынын үйрендім. Тал дау, қолд ану •ҚМЖ-ды ұйымдастыруда оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ мақсатын іске асыру үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер мен берілетін тапсырмаларды соған сай іріктеуді керектігін ұқтым. Түсі ну, білу •Алдағы уақытта осы курстан алған білімімді жүйелі түрде қолдануды, оқушылардың жан-жақты танымдық қабілетін дамыту және сыни ойлау дағдысын арттыру үшін түрлі стратегияларды сабақ мақсатына байланысты тиімді қолдануды жоспарлаймын.