Материалдар / Ашық сабақ. Ауа райы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Ауа райы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауа-райы.Метеорологиялық элементтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
86
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Ауа-райы. Метеорологиялық элементтер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Ауа-райы. Метеорологиялық элементтер

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Ауа-райы. Метеорологиялық элементтер

Сабақтың мақсаты 7.3.2.5 - метеорологиялық элементтерді өлшеу (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылы

2 слайд
Сабақтың мақсаты 7.3.2.5 - метеорологиялық элементтерді өлшеу (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық)

2 слайд

Сабақтың мақсаты 7.3.2.5 - метеорологиялық элементтерді өлшеу (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын- шашын, ылғалдылық)

Жетістік критерийлері - “Ауа райы” ұғымын түсінеді – метеорологиялық элементтер зерттеудің маңызыдылығын түсіндіреді (қысым,

3 слайд
Жетістік критерийлері - “Ауа райы” ұғымын түсінеді – метеорологиялық элементтер зерттеудің маңызыдылығын түсіндіреді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық) -Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді өлшей алады

3 слайд

Жетістік критерийлері - “Ауа райы” ұғымын түсінеді – метеорологиялық элементтер зерттеудің маңызыдылығын түсіндіреді (қысым, бұлттылық, температура, жел, жауын-шашын, ылғалдылық) -Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді өлшей алады

Өткен сабақты қайталау Стратосфера 16-18 км Термосфера 800км жоғары Тропосфера 80-800км Мезосфера 55-80км экзосфера 50-55км

4 слайд
Өткен сабақты қайталау Стратосфера 16-18 км Термосфера 800км жоғары Тропосфера 80-800км Мезосфера 55-80км экзосфера 50-55км

4 слайд

Өткен сабақты қайталау Стратосфера 16-18 км Термосфера 800км жоғары Тропосфера 80-800км Мезосфера 55-80км экзосфера 50-55км

Кім жылдам  Атмосфера дегеніміз не?  Тропосфера қабаты поюстердің үстінде неше км алып жатыр?  Атмосфералық құбылыстарға н

5 слайд
Кім жылдам  Атмосфера дегеніміз не?  Тропосфера қабаты поюстердің үстінде неше км алып жатыр?  Атмосфералық құбылыстарға нелер жатады?  Тропосфера қабатының ерекшілігі неде?  Тропосфера “ауа райының ас үйі” деп аталуының себебі неде?  Стротосфера қабатының ерекшілігі неде?  Дүние жүзінде метеорологиялық ұйымдарға қандай елдер кіреді?  Атмосфераның құрамын ата?  Азан қабатының мәнің түсіндір?  Жолаушы ұшақтары қай атмосфера қабатында ұшады?

5 слайд

Кім жылдам  Атмосфера дегеніміз не?  Тропосфера қабаты поюстердің үстінде неше км алып жатыр?  Атмосфералық құбылыстарға нелер жатады?  Тропосфера қабатының ерекшілігі неде?  Тропосфера “ауа райының ас үйі” деп аталуының себебі неде?  Стротосфера қабатының ерекшілігі неде?  Дүние жүзінде метеорологиялық ұйымдарға қандай елдер кіреді?  Атмосфераның құрамын ата?  Азан қабатының мәнің түсіндір?  Жолаушы ұшақтары қай атмосфера қабатында ұшады?

Ауа-райы. Метеорологиялық элементтер

6 слайд
Ауа-райы. Метеорологиялық элементтер

6 слайд

Ауа-райы. Метеорологиялық элементтер

Метеорологиялық құралдарды білесіздер ме? Құрал-жабдықтар (приборы) Термометр БарометрМетеобудка/ психрометри ялық будка

7 слайд
Метеорологиялық құралдарды білесіздер ме? Құрал-жабдықтар (приборы) Термометр БарометрМетеобудка/ психрометри ялық будка : 2 термометр-құрғақ және сулы+ гигрометр

7 слайд

Метеорологиялық құралдарды білесіздер ме? Құрал-жабдықтар (приборы) Термометр БарометрМетеобудка/ психрометри ялық будка : 2 термометр-құрғақ және сулы+ гигрометр

Құрал-жабдықтар (приборы) Анемометр Гигрометр

8 слайд
Құрал-жабдықтар (приборы) Анемометр Гигрометр

8 слайд

Құрал-жабдықтар (приборы) Анемометр Гигрометр

Жауын-шашын өлшеу Осадкомер Третьякова немесе дождемер деп аталады, ішінде цилиндр пішінді шелек болады, ол стакан сияқты б

9 слайд
Жауын-шашын өлшеу Осадкомер Третьякова немесе дождемер деп аталады, ішінде цилиндр пішінді шелек болады, ол стакан сияқты белгіленген Қар қалыңдығын өлшейтін сырық/рейка

9 слайд

Жауын-шашын өлшеу Осадкомер Третьякова немесе дождемер деп аталады, ішінде цилиндр пішінді шелек болады, ол стакан сияқты белгіленген Қар қалыңдығын өлшейтін сырық/рейка

Анемометр – желдің жылдамдығын өлшейді,грек тілінен Anemos - жел + Metreo - өлшеймін Анемометрдің түрлері: қолда ұстап өлше

10 слайд
Анемометр – желдің жылдамдығын өлшейді,грек тілінен Anemos - жел + Metreo - өлшеймін Анемометрдің түрлері: қолда ұстап өлшейтін және тұрақты орнатылған. Фл ю́гер  (нидерл. Vleugel)  Желдің бағытын ( кейде жылдамдығын) өлшейтін метеорологиялық құрал

10 слайд

Анемометр – желдің жылдамдығын өлшейді,грек тілінен Anemos - жел + Metreo - өлшеймін Анемометрдің түрлері: қолда ұстап өлшейтін және тұрақты орнатылған. Фл ю́гер  (нидерл. Vleugel)  Желдің бағытын ( кейде жылдамдығын) өлшейтін метеорологиялық құрал

Тапсырма 1 :  Амплитуда – температураларды көрсететін сандардың жай айырмасы емес, олардың бір-бірінен алшақтығы.  Мыса

11 слайд
Тапсырма 1 :  Амплитуда – температураларды көрсететін сандардың жай айырмасы емес, олардың бір-бірінен алшақтығы.  Мысалы, тәуліктің ең жоғары температурасы +25˚С, ең төменгі температура +15˚С. Тәуліктік амплитуда+10˚С-ге тең.

11 слайд

Тапсырма 1 :  Амплитуда – температураларды көрсететін сандардың жай айырмасы емес, олардың бір-бірінен алшақтығы.  Мысалы, тәуліктің ең жоғары температурасы +25˚С, ең төменгі температура +15˚С. Тәуліктік амплитуда+10˚С-ге тең.

Тапсырма №2 Климатограмма бойынша жауап беріңіз: Орташа айлық температурасын анықтаңыз - Орташа айлық жауын-шашын мөлшерін а

12 слайд
Тапсырма №2 Климатограмма бойынша жауап беріңіз: Орташа айлық температурасын анықтаңыз - Орташа айлық жауын-шашын мөлшерін атаңыз - Температурасының амплитудасын есептеңіз - Қорытынды жазыңыз (суық және ыстық айлары туралы, жауын-шашын көп түсетін мерзімі және т.с.с)

12 слайд

Тапсырма №2 Климатограмма бойынша жауап беріңіз: Орташа айлық температурасын анықтаңыз - Орташа айлық жауын-шашын мөлшерін атаңыз - Температурасының амплитудасын есептеңіз - Қорытынды жазыңыз (суық және ыстық айлары туралы, жауын-шашын көп түсетін мерзімі және т.с.с)

Суреттерді сәйкестендіру термоүйшік барометр термометр Флюгер- анемометр

13 слайд
Суреттерді сәйкестендіру термоүйшік барометр термометр Флюгер- анемометр

13 слайд

Суреттерді сәйкестендіру термоүйшік барометр термометр Флюгер- анемометр

Үй тапсырмасы 18-19 сабақты оқып келу. Жел тармақтарын құру тәсілі . 2016 жылғы маусым айындағы астана қаласының жел тарма

14 слайд
Үй тапсырмасы 18-19 сабақты оқып келу. Жел тармақтарын құру тәсілі . 2016 жылғы маусым айындағы астана қаласының жел тармақтары графигін жасау

14 слайд

Үй тапсырмасы 18-19 сабақты оқып келу. Жел тармақтарын құру тәсілі . 2016 жылғы маусым айындағы астана қаласының жел тармақтары графигін жасау

Назарларынызға рахмет!!!!!!

15 слайд
Назарларынызға рахмет!!!!!!

15 слайд

Назарларынызға рахмет!!!!!!

Кері байланыс Бүгін мен ...........білдім. Қызықты болды.................... Қиын болды.......................... Менің

16 слайд
Кері байланыс   Бүгін мен ...........білдім. Қызықты болды.................... Қиын болды.......................... Менің түсінуімше........................... Менің қолымнан................................келеді. Мен ..................жасай алдым Мен ......................... тырысамын Мені.............................таңғалдырады Менің ..........................жасағым келеді.  

16 слайд

Кері байланыс   Бүгін мен ...........білдім. Қызықты болды.................... Қиын болды.......................... Менің түсінуімше........................... Менің қолымнан................................келеді. Мен ..................жасай алдым Мен ......................... тырысамын Мені.............................таңғалдырады Менің ..........................жасағым келеді. 