Материалдар / Ашық сабақ Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» 5-сынып презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» 5-сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне сабаққа пайдалануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2020
3017
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Он төртінші ақпан Сынып жұмысы Бердібек Соқпақбаев «Менің атым – Қожа» “ Түбінде адам болатын бала”

1 слайд
Он төртінші ақпан Сынып жұмысы Бердібек Соқпақбаев «Менің атым – Қожа» “ Түбінде адам болатын бала”

1 слайд

Он төртінші ақпан Сынып жұмысы Бердібек Соқпақбаев «Менің атым – Қожа» “ Түбінде адам болатын бала”

5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құ

2 слайд
5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу Оқу мақсаты

2 слайд

5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. 5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу Оқу мақсаты

Эмпериялық (Сыртқы талдау) Эвристикалық ( Ішкі талдау) 1.Б.Соқпақбаев кім? 2.Оның қандай шығармаларын білесің? 3.Оның

3 слайд
Эмпериялық (Сыртқы талдау) Эвристикалық ( Ішкі талдау) 1.Б.Соқпақбаев кім? 2.Оның қандай шығармаларын білесің? 3.Оның шығармасы неге “Менің атым-Қожа” деп аталған? 4.Шығарма кімдерге арналған? 1.Шығарманың тақырыбы не? 2.Жазушының идеясы ? 3.Қожа кімге ұқсайды? 4.Хикаят желісімен қай жылы фильм түсірілді?

3 слайд

Эмпериялық (Сыртқы талдау) Эвристикалық ( Ішкі талдау) 1.Б.Соқпақбаев кім? 2.Оның қандай шығармаларын білесің? 3.Оның шығармасы неге “Менің атым-Қожа” деп аталған? 4.Шығарма кімдерге арналған? 1.Шығарманың тақырыбы не? 2.Жазушының идеясы ? 3.Қожа кімге ұқсайды? 4.Хикаят желісімен қай жылы фильм түсірілді?

Оқылатын шығарма тақырыбы Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты Оқу мақсаты 5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерд

4 слайд
Оқылатын шығарма тақырыбы Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты Оқу мақсаты 5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу Бағалау критерийі Білім алушы • Кейіпкердің тұлғалық ерекшеліктерін түсіндіріп, эссе жазад ы.   Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары Тапсырма «Қожа түбінде адам болатын бала» деген пікірмен келісесіз бе? Өз пікіріңізге шығармадан дәлелдер келтіре отырып, Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің болу-болмауын талдап, эссе жұмысын жазыңыз.   Дескриптор Білім алушы - берілген пікірге қатысты өз пікірін анықтайды; - өз ойын дәлелдеу мақсатында шығармадан дәлелдер келтіреді; -дәлелдер арқылы Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің ,бар-жоғын талдайды.

4 слайд

Оқылатын шығарма тақырыбы Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты Оқу мақсаты 5.Б/С3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу Бағалау критерийі Білім алушы • Кейіпкердің тұлғалық ерекшеліктерін түсіндіріп, эссе жазад ы.   Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары Тапсырма «Қожа түбінде адам болатын бала» деген пікірмен келісесіз бе? Өз пікіріңізге шығармадан дәлелдер келтіре отырып, Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің болу-болмауын талдап, эссе жұмысын жазыңыз.   Дескриптор Білім алушы - берілген пікірге қатысты өз пікірін анықтайды; - өз ойын дәлелдеу мақсатында шығармадан дәлелдер келтіреді; -дәлелдер арқылы Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің ,бар-жоғын талдайды.

Критериальды бағалау Бағалау парақшасы Дескриптор ✓ - берілген пікірге қатысты өз пікірін анықтайды; - өз ойын дәлелдеу ма

5 слайд
Критериальды бағалау Бағалау парақшасы Дескриптор ✓ - берілген пікірге қатысты өз пікірін анықтайды;   - өз ойын дәлелдеу мақсатында шығармадан дәлелдер келтіреді;   -дәлелдер арқылы Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің бар-жоғын талдайды.   Бағалаушы оқушы _______________________Бағаланатын оқушы ________________________

5 слайд

Критериальды бағалау Бағалау парақшасы Дескриптор ✓ - берілген пікірге қатысты өз пікірін анықтайды;   - өз ойын дәлелдеу мақсатында шығармадан дәлелдер келтіреді;   -дәлелдер арқылы Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің бар-жоғын талдайды.   Бағалаушы оқушы _______________________Бағаланатын оқушы ________________________

І топ жақтаушы топ: Қожаның ісі дұрыс деп ойын дәлелдейді “ Жақсы бала жеткізеді мұратқа...” ІІ топ даттаушы топ : Қож

6 слайд
І топ жақтаушы топ: Қожаның ісі дұрыс деп ойын дәлелдейді “ Жақсы бала жеткізеді мұратқа...” ІІ топ даттаушы топ : Қожаның ісі дұрыс емес деп өз ойларын дәлелдейді “ Тентек бүлдіреді, ата-анасын күйдіреді”П і к і р т а л а с

6 слайд

І топ жақтаушы топ: Қожаның ісі дұрыс деп ойын дәлелдейді “ Жақсы бала жеткізеді мұратқа...” ІІ топ даттаушы топ : Қожаның ісі дұрыс емес деп өз ойларын дәлелдейді “ Тентек бүлдіреді, ата-анасын күйдіреді”П і к і р т а л а с

“ Менің қиялымдағы Қожа...” қандай болу керек? Эссе жазу. Критерийі: *Сөз саны 90-120 сөз; *Оқиғамен байланыстың болуы

7 слайд
“ Менің қиялымдағы Қожа...” қандай болу керек? Эссе жазу. Критерийі: *Сөз саны 90-120 сөз; *Оқиғамен байланыстың болуы

7 слайд

“ Менің қиялымдағы Қожа...” қандай болу керек? Эссе жазу. Критерийі: *Сөз саны 90-120 сөз; *Оқиғамен байланыстың болуы