Ашық сабақ Дүниетану 2сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жетісу облысы
Талдықорған қаласы
Қ.Қасымов атындағы
№28 IT мектеп –лицейі
Джакыпбекова Калила
Адильходжаевна
1 слайд
Жетісу облысы Талдықорған қаласы Қ.Қасымов атындағы №28 IT мектеп –лицейі Джакыпбекова Калила Адильходжаевна
2 слайд
2сынып
ДҮНИЕТАНУ
Бөлім:Менің мектебім
2 слайд
2сынып ДҮНИЕТАНУ Бөлім:Менің мектебім
3 слайд
Жағымды психологиялық ахуал орнату
1. Көңіл – күйіміз қандай? (қол
бұлғау)
2. Сабаққа дайындықтарың
қандай? (шапалақтау)
3. Сабаққа ынталарың қандай?
(басбармақ көрсету)
3 слайд
Жағымды психологиялық ахуал орнату 1. Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау) 2. Сабаққа дайындықтарың қандай? (шапалақтау) 3. Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ көрсету)
4 слайд
- Мектебіміз қалай аталады?
- Қай жылы ашылды?
- Мектептегі негізгі тұлға кім?
- Мектепте қандай мамандық иелері
жұмыс істейді?
- Өзімізге сабақ беретін пән
мұғалімдерін кім атайды?
Дескриптор: Әр сұраққа жауап беріп,
мектептің 1ші іргетасын қалайды
4 слайд
- Мектебіміз қалай аталады? - Қай жылы ашылды? - Мектептегі негізгі тұлға кім? - Мектепте қандай мамандық иелері жұмыс істейді? - Өзімізге сабақ беретін пән мұғалімдерін кім атайды? Дескриптор: Әр сұраққа жауап беріп, мектептің 1ші іргетасын қалайды
5 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Мектеп ережелері
Мақсаты:
- Мектеп ережелерін еске түсіру;
- Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен
салыстыруды үйрену.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мектеп ережелері Мақсаты: - Мектеп ережелерін еске түсіру; - Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен салыстыруды үйрену.
6 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай
негізгі ережелерді сақтауы керек?
- Партада қалай отыру керек?
- Оқушы партада дұрыс отырмаса, қандай
жағдайға душар болады?
6 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай негізгі ережелерді сақтауы керек? - Партада қалай отыру керек? - Оқушы партада дұрыс отырмаса, қандай жағдайға душар болады?
7 слайд
Дескриптор:
1. Партада дұрыс отыру ережелерін біледі және
дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян
келетінін анықтап айтады;
7 слайд
Дескриптор: 1. Партада дұрыс отыру ережелерін біледі және дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян келетінін анықтап айтады;
8 слайд
- Оқушылар партада арқаны, екі
иықты, басты тік көтеріңкі ұстап
отыру керек.
- Егер оқушы партада дұрыс
отырмаса , омыртқасы қисаяды.
Арқаны түзу ұстамаған кезде барлық
күш ішкі мүшелерге түседі.
8 слайд
- Оқушылар партада арқаны, екі иықты, басты тік көтеріңкі ұстап отыру керек. - Егер оқушы партада дұрыс отырмаса , омыртқасы қисаяды. Арқаны түзу ұстамаған кезде барлық күш ішкі мүшелерге түседі.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
- Асқарға жолдастарын сыйлауды үйрену керек.
Шыдамды болу керек. Жұдырықпен ештеңе
шешілмейді. Не болса да, барлығын ақылға салып,
жасауды үйрену керек
- Олжас асханада отыру ережесін білмейді. Кез
келген жерде басқа адамдарға кедергі жасауға
болмайды. Басқа адамдарды сыйлау керек.
- Әли дұрыс жасаған жоқ. Ас ішерде міндетті түрде
қолды жуу керек. Қолды жумай ас ішсең, түрлі
жұқпалы аурулармен ауырып қалуың мүмкін.
Себебі қолда микроб тез, әрі көп жиналады.
11 слайд
- Асқарға жолдастарын сыйлауды үйрену керек. Шыдамды болу керек. Жұдырықпен ештеңе шешілмейді. Не болса да, барлығын ақылға салып, жасауды үйрену керек - Олжас асханада отыру ережесін білмейді. Кез келген жерде басқа адамдарға кедергі жасауға болмайды. Басқа адамдарды сыйлау керек. - Әли дұрыс жасаған жоқ. Ас ішерде міндетті түрде қолды жуу керек. Қолды жумай ас ішсең, түрлі жұқпалы аурулармен ауырып қалуың мүмкін. Себебі қолда микроб тез, әрі көп жиналады.
12 слайд
Сергіту сәті
«Мен де» ойыны
-Мен мектепке жинақы келемін.
-Мен мектепке уақытылы, кешікпей келемін.
-Мен мектепке келгенде барлығын итеріп,
басып озуға тырысамын.
-Мен әрқашан ересек адамдармен ешқашан
амандаспаймын.
-Мен әрқашан досыма көмектесемін.
-Мен әрқашан дәлізде жүгіремін.
12 слайд
Сергіту сәті «Мен де» ойыны -Мен мектепке жинақы келемін. -Мен мектепке уақытылы, кешікпей келемін. -Мен мектепке келгенде барлығын итеріп, басып озуға тырысамын. -Мен әрқашан ересек адамдармен ешқашан амандаспаймын. -Мен әрқашан досыма көмектесемін. -Мен әрқашан дәлізде жүгіремін.
13 слайд
Топпен жұмыс
Ойна да,ойла!
1 топ: Сыныпта
2 топ: Үзілісте
3 топ: Асханада
4 топ: Кітапханада
5 топ: Спортзалда
13 слайд
Топпен жұмыс Ойна да,ойла! 1 топ: Сыныпта 2 топ: Үзілісте 3 топ: Асханада 4 топ: Кітапханада 5 топ: Спортзалда
14 слайд
1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек?
1. бірден сыныпқа кіреді;
2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады;
3. бірден асханаға барады.
2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды?
1. қауіпті заттар;
2. ұялы телефон;
3. оқулықтар.
3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді?
1. қоңырау;
2. қоңыраулы сағат;
3. сағат.
4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек?
1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді;
2. басқа оқушылармен әңгімелеседі;
3. өз білімін тексереді.
5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек?
1. орнынан тұрады;
2.достарына сұрақтар қояды;
3. сыныптан шығады. 5балл
Сәйкестендір 5балл
Сабақты тыңдағанда, сөздікөтер
Жауап бергің келсе,
қолыңды
бөлме
Мұғалімді мұқият жүгірме
Қоңырауда орныңнан тұр
Сыныпқа қонақ келгенде тыңда
14 слайд
1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады; 3. бірден асханаға барады. 2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды? 1. қауіпті заттар; 2. ұялы телефон; 3. оқулықтар. 3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді? 1. қоңырау; 2. қоңыраулы сағат; 3. сағат. 4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек? 1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді; 2. басқа оқушылармен әңгімелеседі; 3. өз білімін тексереді. 5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек? 1. орнынан тұрады; 2.достарына сұрақтар қояды; 3. сыныптан шығады. 5балл Сәйкестендір 5балл Сабақты тыңдағанда, сөздікөтер Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме Мұғалімді мұқият жүгірме Қоңырауда орныңнан тұр Сыныпқа қонақ келгенде тыңда
15 слайд
1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек?
1. бірден сыныпқа кіреді;
2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады;
3. бірден асханаға барады.
2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды?
1. қауіпті заттар;
2. ұялы телефон;
3. оқулықтар.
3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді?
1. қоңырау;
2. қоңыраулы сағат;
3. сағат.
4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек?
1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді;
2. басқа оқушылармен әңгімелеседі;
3. өз білімін тексереді.
5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек?
1. орнынан тұрады;
2.достарына сұрақтар қояды;
3. сыныптан шығады. 5балл
Сәйкестендір 5балл
Сабақты тыңдағанда, сөзді көтер
Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме
Мұғалімді мұқият жүгірме
Қоңырауда орныңнан тұр
Сыныпқа қонақ келгенде тыңда
15 слайд
1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады; 3. бірден асханаға барады. 2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды? 1. қауіпті заттар; 2. ұялы телефон; 3. оқулықтар. 3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді? 1. қоңырау; 2. қоңыраулы сағат; 3. сағат. 4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек? 1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді; 2. басқа оқушылармен әңгімелеседі; 3. өз білімін тексереді. 5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек? 1. орнынан тұрады; 2.достарына сұрақтар қояды; 3. сыныптан шығады. 5балл Сәйкестендір 5балл Сабақты тыңдағанда, сөзді көтер Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме Мұғалімді мұқият жүгірме Қоңырауда орныңнан тұр Сыныпқа қонақ келгенде тыңда
16 слайд
Үйге тапсырма:
36-38бет. Түсініп оқу
Қоғамдық орындарда өзіңді қалай ұстау
керек? Ереже құрастыру
Дәптермен жұмыс
16 слайд
Үйге тапсырма: 36-38бет. Түсініп оқу Қоғамдық орындарда өзіңді қалай ұстау керек? Ереже құрастыру Дәптермен жұмыс