Материалдар / Ашық сабақ Дүниетану 2сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Дүниетану 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2сыныпта өтілген ашық сабақтың презентациясы Мақсаты: Мектеп ережелерін еске түсіру Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен салыстыруды үйрену Сабақ құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
110
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жетісу облысы Талдықорған қаласы Қ.Қасымов атындағы №28 IT мектеп –лицейі Джакыпбекова Калила Адильходжаевна

1 слайд
Жетісу облысы Талдықорған қаласы Қ.Қасымов атындағы №28 IT мектеп –лицейі Джакыпбекова Калила Адильходжаевна

1 слайд

Жетісу облысы Талдықорған қаласы Қ.Қасымов атындағы №28 IT мектеп –лицейі Джакыпбекова Калила Адильходжаевна

2сынып ДҮНИЕТАНУ Бөлім:Менің мектебім

2 слайд
2сынып ДҮНИЕТАНУ Бөлім:Менің мектебім

2 слайд

2сынып ДҮНИЕТАНУ Бөлім:Менің мектебім

Жағымды психологиялық ахуал орнату 1. Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау) 2. Сабаққа дайындықтарың қандай? (шапалақтау

3 слайд
Жағымды психологиялық ахуал орнату 1. Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау) 2. Сабаққа дайындықтарың қандай? (шапалақтау) 3. Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ көрсету)

3 слайд

Жағымды психологиялық ахуал орнату 1. Көңіл – күйіміз қандай? (қол бұлғау) 2. Сабаққа дайындықтарың қандай? (шапалақтау) 3. Сабаққа ынталарың қандай? (басбармақ көрсету)

- Мектебіміз қалай аталады? - Қай жылы ашылды? - Мектептегі негізгі тұлға кім? - Мектепте қандай мамандық иелері жұмыс іс

4 слайд
- Мектебіміз қалай аталады? - Қай жылы ашылды? - Мектептегі негізгі тұлға кім? - Мектепте қандай мамандық иелері жұмыс істейді? - Өзімізге сабақ беретін пән мұғалімдерін кім атайды? Дескриптор: Әр сұраққа жауап беріп, мектептің 1ші іргетасын қалайды

4 слайд

- Мектебіміз қалай аталады? - Қай жылы ашылды? - Мектептегі негізгі тұлға кім? - Мектепте қандай мамандық иелері жұмыс істейді? - Өзімізге сабақ беретін пән мұғалімдерін кім атайды? Дескриптор: Әр сұраққа жауап беріп, мектептің 1ші іргетасын қалайды

Сабақтың тақырыбы: Мектеп ережелері Мақсаты: - Мектеп ережелерін еске түсіру; - Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен салыстыр

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мектеп ережелері Мақсаты: - Мектеп ережелерін еске түсіру; - Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен салыстыруды үйрену.

5 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мектеп ережелері Мақсаты: - Мектеп ережелерін еске түсіру; - Сыныптастарыңның тәртібін өзіңмен салыстыруды үйрену.

«Миға шабуыл» әдісі Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай негізгі ережелерді сақтауы керек? - Партада қалай отыру керек

6 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай негізгі ережелерді сақтауы керек? - Партада қалай отыру керек? - Оқушы партада дұрыс отырмаса, қандай жағдайға душар болады?

6 слайд

«Миға шабуыл» әдісі Суреттерге қараңдар. Оқушылар қандай негізгі ережелерді сақтауы керек? - Партада қалай отыру керек? - Оқушы партада дұрыс отырмаса, қандай жағдайға душар болады?

Дескриптор: 1. Партада дұрыс отыру ережелерін біледі және дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян келетінін анықтап айт

7 слайд
Дескриптор: 1. Партада дұрыс отыру ережелерін біледі және дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян келетінін анықтап айтады;

7 слайд

Дескриптор: 1. Партада дұрыс отыру ережелерін біледі және дұрыс отырмаған оқушының денсаулығына зиян келетінін анықтап айтады;

- Оқушылар партада арқаны, екі иықты, басты тік көтеріңкі ұстап отыру керек. - Егер оқушы партада дұрыс отырмаса ,

8 слайд
- Оқушылар партада арқаны, екі иықты, басты тік көтеріңкі ұстап отыру керек. - Егер оқушы партада дұрыс отырмаса , омыртқасы қисаяды. Арқаны түзу ұстамаған кезде барлық күш ішкі мүшелерге түседі.

8 слайд

- Оқушылар партада арқаны, екі иықты, басты тік көтеріңкі ұстап отыру керек. - Егер оқушы партада дұрыс отырмаса , омыртқасы қисаяды. Арқаны түзу ұстамаған кезде барлық күш ішкі мүшелерге түседі.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

- Асқарға жолдастарын сыйлауды үйрену керек. Шыдамды болу керек. Жұдырықпен ештеңе шешілмейді. Не болса да, б

11 слайд
- Асқарға жолдастарын сыйлауды үйрену керек. Шыдамды болу керек. Жұдырықпен ештеңе шешілмейді. Не болса да, барлығын ақылға салып, жасауды үйрену керек - Олжас асханада отыру ережесін білмейді. Кез келген жерде басқа адамдарға кедергі жасауға болмайды. Басқа адамдарды сыйлау керек. - Әли дұрыс жасаған жоқ. Ас ішерде міндетті түрде қолды жуу керек. Қолды жумай ас ішсең, түрлі жұқпалы аурулармен ауырып қалуың мүмкін. Себебі қолда микроб тез, әрі көп жиналады.

11 слайд

- Асқарға жолдастарын сыйлауды үйрену керек. Шыдамды болу керек. Жұдырықпен ештеңе шешілмейді. Не болса да, барлығын ақылға салып, жасауды үйрену керек - Олжас асханада отыру ережесін білмейді. Кез келген жерде басқа адамдарға кедергі жасауға болмайды. Басқа адамдарды сыйлау керек. - Әли дұрыс жасаған жоқ. Ас ішерде міндетті түрде қолды жуу керек. Қолды жумай ас ішсең, түрлі жұқпалы аурулармен ауырып қалуың мүмкін. Себебі қолда микроб тез, әрі көп жиналады.

Сергіту сәті «Мен де» ойыны -Мен мектепке жинақы келемін. -Мен мектепке уақытылы, кешікпей келемін. -Мен мектепке келгенде

12 слайд
Сергіту сәті «Мен де» ойыны -Мен мектепке жинақы келемін. -Мен мектепке уақытылы, кешікпей келемін. -Мен мектепке келгенде барлығын итеріп, басып озуға тырысамын. -Мен әрқашан ересек адамдармен ешқашан амандаспаймын. -Мен әрқашан досыма көмектесемін. -Мен әрқашан дәлізде жүгіремін.

12 слайд

Сергіту сәті «Мен де» ойыны -Мен мектепке жинақы келемін. -Мен мектепке уақытылы, кешікпей келемін. -Мен мектепке келгенде барлығын итеріп, басып озуға тырысамын. -Мен әрқашан ересек адамдармен ешқашан амандаспаймын. -Мен әрқашан досыма көмектесемін. -Мен әрқашан дәлізде жүгіремін.

Топпен жұмыс Ойна да,ойла! 1 топ: Сыныпта 2 топ: Үзілісте 3 топ: Асханада 4 топ: Кітапханада 5 топ: Спортзалда

13 слайд
Топпен жұмыс Ойна да,ойла! 1 топ: Сыныпта 2 топ: Үзілісте 3 топ: Асханада 4 топ: Кітапханада 5 топ: Спортзалда

13 слайд

Топпен жұмыс Ойна да,ойла! 1 топ: Сыныпта 2 топ: Үзілісте 3 топ: Асханада 4 топ: Кітапханада 5 топ: Спортзалда

1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, а

14 слайд
1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады; 3. бірден асханаға барады. 2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды? 1. қауіпті заттар; 2. ұялы телефон; 3. оқулықтар. 3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді? 1. қоңырау; 2. қоңыраулы сағат; 3. сағат. 4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек? 1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді; 2. басқа оқушылармен әңгімелеседі; 3. өз білімін тексереді. 5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек? 1. орнынан тұрады; 2.достарына сұрақтар қояды; 3. сыныптан шығады. 5балл Сәйкестендір 5балл     Сабақты тыңдағанда, сөздікөтер Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме Мұғалімді мұқият жүгірме Қоңырауда орныңнан тұр Сыныпқа қонақ келгенде тыңда

14 слайд

1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады; 3. бірден асханаға барады. 2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды? 1. қауіпті заттар; 2. ұялы телефон; 3. оқулықтар. 3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді? 1. қоңырау; 2. қоңыраулы сағат; 3. сағат. 4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек? 1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді; 2. басқа оқушылармен әңгімелеседі; 3. өз білімін тексереді. 5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек? 1. орнынан тұрады; 2.достарына сұрақтар қояды; 3. сыныптан шығады. 5балл Сәйкестендір 5балл     Сабақты тыңдағанда, сөздікөтер Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме Мұғалімді мұқият жүгірме Қоңырауда орныңнан тұр Сыныпқа қонақ келгенде тыңда

1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп,

15 слайд
1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады; 3. бірден асханаға барады. 2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды? 1. қауіпті заттар; 2. ұялы телефон; 3. оқулықтар. 3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді? 1. қоңырау; 2. қоңыраулы сағат; 3. сағат. 4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек? 1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді; 2. басқа оқушылармен әңгімелеседі; 3. өз білімін тексереді. 5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек? 1. орнынан тұрады; 2.достарына сұрақтар қояды; 3. сыныптан шығады. 5балл Сәйкестендір 5балл     Сабақты тыңдағанда, сөзді көтер Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме Мұғалімді мұқият жүгірме Қоңырауда орныңнан тұр Сыныпқа қонақ келгенде тыңда

15 слайд

1.Оқушы мектепке келген кезде ең бірінші не істеуі керек? 1. бірден сыныпқа кіреді; 2. сырткиімін шешіп, аяқкиімін ауыстырады; 3. бірден асханаға барады. 2.Қандай затты мектепке алып келуге болмайды? 1. қауіпті заттар; 2. ұялы телефон; 3. оқулықтар. 3.Қандай белгі сабақтың басталғанын білдіреді? 1. қоңырау; 2. қоңыраулы сағат; 3. сағат. 4.Сабаққа кіруге қоңырау соғылғанда оқушы не істеуі керек? 1. сыныпқа кіріп, мұғалімнің келуін күтеді; 2. басқа оқушылармен әңгімелеседі; 3. өз білімін тексереді. 5.Мұғалім сыныпқа кірген кезде оқушы не істеуі керек? 1. орнынан тұрады; 2.достарына сұрақтар қояды; 3. сыныптан шығады. 5балл Сәйкестендір 5балл     Сабақты тыңдағанда, сөзді көтер Жауап бергің келсе, қолыңды бөлме Мұғалімді мұқият жүгірме Қоңырауда орныңнан тұр Сыныпқа қонақ келгенде тыңда

Үйге тапсырма: 36-38бет. Түсініп оқу Қоғамдық орындарда өзіңді қалай ұстау керек? Ереже құрастыру Дәптермен жұмыс

16 слайд
Үйге тапсырма: 36-38бет. Түсініп оқу Қоғамдық орындарда өзіңді қалай ұстау керек? Ереже құрастыру Дәптермен жұмыс

16 слайд

Үйге тапсырма: 36-38бет. Түсініп оқу Қоғамдық орындарда өзіңді қалай ұстау керек? Ереже құрастыру Дәптермен жұмыс