Материалдар / Ашық сабақ Дыбыстар мен әріптер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Дыбыстар мен әріптер

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне арналған,Сауат ашу пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 2 ҚОСШЫ ОРТА МЕКТЕБІ 1 СЫНЫП Д ЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ТАҚЫРЫБЫ: ЭСТАФЕТА ЖӘНЕ ҚОЗҒАЛМЛЫ ОЙЫНД

1 слайд
№ 2 ҚОСШЫ ОРТА МЕКТЕБІ 1 СЫНЫП Д ЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ТАҚЫРЫБЫ: ЭСТАФЕТА ЖӘНЕ ҚОЗҒАЛМЛЫ ОЙЫНДАР

1 слайд

№ 2 ҚОСШЫ ОРТА МЕКТЕБІ 1 СЫНЫП Д ЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ТАҚЫРЫБЫ: ЭСТАФЕТА ЖӘНЕ ҚОЗҒАЛМЛЫ ОЙЫНДАР

 Мақсаты: 1.2.5.5 . Өзінің шығармашы-лық тапсырмалары-ның күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздейді және

2 слайд
 Мақсаты: 1.2.5.5 . Өзінің шығармашы-лық тапсырмалары-ның күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздейді және бақылайды

2 слайд

 Мақсаты: 1.2.5.5 . Өзінің шығармашы-лық тапсырмалары-ның күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздейді және бақылайды

Сабақтың барысы Сыныпта қимыл-әрекет техникасын меңгеру реті, жаттығулар арқылы денсаулықты нығайту, денені шынықтыру мен ой е

3 слайд
Сабақтың барысы Сыныпта қимыл-әрекет техникасын меңгеру реті, жаттығулар арқылы денсаулықты нығайту, денені шынықтыру мен ой еңбегінің байланысы, қимыл-қозғалыс дағдылары мен біліктерін жетілдіру маңызы туралы кіріспе әңгіме өткізіледі. Жүру мен жүгіру кезіндегі тыныс алу тәртібі үйретіледі  Спорт  киімдерін кию , сан түзеп, тізбекпен алаңға шығу. Сабақ барысында «Орныңды тап» ойыны ойнатылады. Сап түзеп, тізбекпен сыныпқа оралу. Сабақты қорытындылау

3 слайд

Сабақтың барысы Сыныпта қимыл-әрекет техникасын меңгеру реті, жаттығулар арқылы денсаулықты нығайту, денені шынықтыру мен ой еңбегінің байланысы, қимыл-қозғалыс дағдылары мен біліктерін жетілдіру маңызы туралы кіріспе әңгіме өткізіледі. Жүру мен жүгіру кезіндегі тыныс алу тәртібі үйретіледі  Спорт  киімдерін кию , сан түзеп, тізбекпен алаңға шығу. Сабақ барысында «Орныңды тап» ойыны ойнатылады. Сап түзеп, тізбекпен сыныпқа оралу. Сабақты қорытындылау

«Түзел!», «Тік түр!», оңға, солға бұрылу бұйрықтары бойынша сапқа арналған жаттығуларды орындау. 300 метрлік қашықтыққа дейін б

4 слайд
«Түзел!», «Тік түр!», оңға, солға бұрылу бұйрықтары бойынша сапқа арналған жаттығуларды орындау. 300 метрлік қашықтыққа дейін баяу қарқынмен жүгіру. Белгі бойынша тоқтау. Шеңбер бойымен жүріп, қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындау. Бір орында тұрып, жаттығулар орындау. Бұл сабақта жүгірудің арнайы түрі: тізеден бүгілген аяқты жоғары көтеріп жүгіру үйретіледі. Жоғарғы сөреден 30 метрлік қашықтықты жүгіріп өту. Бір орында тұрып секіру.

4 слайд

«Түзел!», «Тік түр!», оңға, солға бұрылу бұйрықтары бойынша сапқа арналған жаттығуларды орындау. 300 метрлік қашықтыққа дейін баяу қарқынмен жүгіру. Белгі бойынша тоқтау. Шеңбер бойымен жүріп, қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындау. Бір орында тұрып, жаттығулар орындау. Бұл сабақта жүгірудің арнайы түрі: тізеден бүгілген аяқты жоғары көтеріп жүгіру үйретіледі. Жоғарғы сөреден 30 метрлік қашықтықты жүгіріп өту. Бір орында тұрып секіру.

ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ: 1 . ЖЕҢІЛ ЖҮГІРІСПЕН ЖҮГІРТУ. ДЕМ АЛУ РИТМІН ҚАДАҒАЛАУ. 2. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАП, ТАПСЫРМАНЫ ЖАҚСЫ ОРЫНДАҒАН

5 слайд
  ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ: 1 . ЖЕҢІЛ ЖҮГІРІСПЕН ЖҮГІРТУ. ДЕМ АЛУ РИТМІН ҚАДАҒАЛАУ. 2. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАП, ТАПСЫРМАНЫ ЖАҚСЫ ОРЫНДАҒАН ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒАЛАУ. 3. ҮЙГЕ АРНАЙЫ ТАПСЫРМА БЕРУ. 4. САЛТАНАТТЫ ТҮРДЕ ҚОШТАСУ.

5 слайд

  ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ: 1 . ЖЕҢІЛ ЖҮГІРІСПЕН ЖҮГІРТУ. ДЕМ АЛУ РИТМІН ҚАДАҒАЛАУ. 2. САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАП, ТАПСЫРМАНЫ ЖАҚСЫ ОРЫНДАҒАН ОҚУШЫЛАРДЫ БАҒАЛАУ. 3. ҮЙГЕ АРНАЙЫ ТАПСЫРМА БЕРУ. 4. САЛТАНАТТЫ ТҮРДЕ ҚОШТАСУ.