Материалдар / Ашық сабақ ЕРТЕГІЛЕР ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ 4 СЫНЫП

Ашық сабақ ЕРТЕГІЛЕР ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ 4 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚУЫРШАҚ ТЕАТРЫ ҮЙІРМЕЛЕРІНІҢ МҰҒАЛІМДЕРІНЕ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2020
798
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәлеметсіңдер ме!

1 слайд
Сәлеметсіңдер ме!

1 слайд

Сәлеметсіңдер ме!

Ертегілер әлеміне саяхат

2 слайд
Ертегілер әлеміне саяхат

2 слайд

Ертегілер әлеміне саяхат

Мақсаты: Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол, астында, үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау,

3 слайд
Мақсаты: Білімділік:  Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол, астында,  үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды салыстыруға үйрету. Түзете-д амытушылық:   Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту. Тәрбиелік:   Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге   достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту.            Көрнекілігі:  Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі. Әдіс-тәсілдері:  Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап. Үлестірмелі құрал:   Сәбіз . Сөздік жұмыс: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі , сәбіз.

3 слайд

Мақсаты: Білімділік:  Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол, астында,  үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды салыстыруға үйрету. Түзете-д амытушылық:   Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту. Тәрбиелік:   Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге   достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту.            Көрнекілігі:  Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі. Әдіс-тәсілдері:  Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап. Үлестірмелі құрал:   Сәбіз . Сөздік жұмыс: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі , сәбіз.

Ш а т т ы қ ш е ң б е р і : Біз қандаймыз, қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз

4 слайд
Ш а т т ы қ ш е ң б е р і :         Біз қандаймыз, қандаймыз.          Шұғылалы таңдаймыз          Күлімдеген күндейміз           Ренжуді білмейміз           Қуанамын мен де,           Қуанасың сен де.           Қуанайық достарым,           Арайлап атқан күнге.

4 слайд

Ш а т т ы қ ш е ң б е р і :         Біз қандаймыз, қандаймыз.          Шұғылалы таңдаймыз          Күлімдеген күндейміз           Ренжуді білмейміз           Қуанамын мен де,           Қуанасың сен де.           Қуанайық достарым,           Арайлап атқан күнге.

«ҮЙШІК» ЕРТЕГІСІН ЕСІМІЗГЕ ТҮСІРІП, ЕРТЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕРІН ҚОНАҚҚА ШАҚЫРАЙЫҚ.

5 слайд
«ҮЙШІК» ЕРТЕГІСІН ЕСІМІЗГЕ ТҮСІРІП, ЕРТЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕРІН ҚОНАҚҚА ШАҚЫРАЙЫҚ.

5 слайд

«ҮЙШІК» ЕРТЕГІСІН ЕСІМІЗГЕ ТҮСІРІП, ЕРТЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕРІН ҚОНАҚҚА ШАҚЫРАЙЫҚ.

• Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі?

6 слайд
• Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі?

6 слайд

• Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі?

Суреттегі заттардың қайсысы үстелдің үстінде, қайсысы астында орналасқан?

7 слайд
Суреттегі заттардың қайсысы үстелдің үстінде, қайсысы астында орналасқан?

7 слайд

Суреттегі заттардың қайсысы үстелдің үстінде, қайсысы астында орналасқан?

Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл үйде кім тұрады?

8 слайд
Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл үйде кім тұрады?

8 слайд

Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл үйде кім тұрады?

Балалар қоян не жейді? Мына қиынды қағаздарды құрастырайық.

9 слайд
Балалар қоян не жейді? Мына қиынды қағаздарды құрастырайық.

9 слайд

Балалар қоян не жейді? Мына қиынды қағаздарды құрастырайық.

С е р г і т у с ә т і Жоғары қарап күн көрдім, Төмен қарап жер көрдім. Оңға, солға бұрылдым

10 слайд
С е р г і т у с ә т і Жоғары қарап күн көрдім,        Төмен қарап жер көрдім.        Оңға, солға бұрылдым        Егеменді ел көрдім.                                

10 слайд

С е р г і т у с ә т і Жоғары қарап күн көрдім,        Төмен қарап жер көрдім.        Оңға, солға бұрылдым        Егеменді ел көрдім.                                

Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі ?

11 слайд
Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі ?

11 слайд

Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі ?

- Балалар қасқырға көмектесеміз бе?

12 слайд
- Балалар қасқырға көмектесеміз бе?

12 слайд

- Балалар қасқырға көмектесеміз бе?

Дидактикалық ойын Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру.«Не артық?»

13 слайд
Дидактикалық ойын Мақсаты:   Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру.«Не артық?»

13 слайд

Дидактикалық ойын Мақсаты:   Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру.«Не артық?»

Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.неткен үйшік, кімдікі бұл үйшік?

14 слайд
Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.неткен үйшік, кімдікі бұл үйшік?

14 слайд

Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.неткен үйшік, кімдікі бұл үйшік?

- Үйшікте қандай аңдар бар? - Олардың қайсысы бұрын келді? - Қайсысы соңынан келді? - Қасқырдан бұрын қай аң келді? Үйшіктің есі

15 слайд
- Үйшікте қандай аңдар бар? - Олардың қайсысы бұрын келді? - Қайсысы соңынан келді? - Қасқырдан бұрын қай аң келді? Үйшіктің есігі түлкіге де ашылады. Содан бері барлық аңдар тату-тәтті өмір сүріпті.

15 слайд

- Үйшікте қандай аңдар бар? - Олардың қайсысы бұрын келді? - Қайсысы соңынан келді? - Қасқырдан бұрын қай аң келді? Үйшіктің есігі түлкіге де ашылады. Содан бері барлық аңдар тату-тәтті өмір сүріпті.

Сәбіздің суретін салу

16 слайд
Сәбіздің суретін салу

16 слайд

Сәбіздің суретін салу

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ