Ашық сабақ ЕРТЕГІЛЕР ӘЛЕМІНЕ САЯХАТ 4 СЫНЫП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сәлеметсіңдер
ме!
1 слайд
Сәлеметсіңдер ме!
2 слайд
Ертегілер әлеміне
саяхат
2 слайд
Ертегілер әлеміне саяхат
3 слайд
Мақсаты:
Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол,
астында, үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды
салыстыруға үйрету.
Түзете-д амытушылық: Балалардың логикалық ойлау
қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана
қоймай, өзге достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық
сезімін ояту.
Көрнекілігі: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап.
Үлестірмелі құрал: Сәбіз .
Сөздік жұмыс: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі ,
сәбіз.
3 слайд
Мақсаты: Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол, астында, үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды салыстыруға үйрету. Түзете-д амытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту. Тәрбиелік: Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту. Көрнекілігі: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі. Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап. Үлестірмелі құрал: Сәбіз . Сөздік жұмыс: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі , сәбіз.
4 слайд
Ш
а т т ы
қ
ш
е ң
б е р
і : Біз қандаймыз, қандаймыз.
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз
Ренжуді білмейміз
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
4 слайд
Ш а т т ы қ ш е ң б е р і : Біз қандаймыз, қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Ренжуді білмейміз Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге.
5 слайд
«ҮЙШІК» ЕРТЕГІСІН ЕСІМІЗГЕ
ТҮСІРІП, ЕРТЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕРІН
ҚОНАҚҚА ШАҚЫРАЙЫҚ.
5 слайд
«ҮЙШІК» ЕРТЕГІСІН ЕСІМІЗГЕ ТҮСІРІП, ЕРТЕГІ КЕЙІПКЕРЛЕРІН ҚОНАҚҚА ШАҚЫРАЙЫҚ.
6 слайд
•
Менің тапсырмамды
орындағандарға ғана
үйшік өз есігін ашады.
неткен
керемет
үйшік, бұл
кімдікі?
6 слайд
• Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі?
7 слайд
Суреттегі заттардың
қайсысы үстелдің
үстінде,
қайсысы астында
орналасқан?
7 слайд
Суреттегі заттардың қайсысы үстелдің үстінде, қайсысы астында орналасқан?
8 слайд
Менің тапсырмамды
орындағандарға ғана
үйшік өз есігін ашады.
неткен
керемет
үйшік, бұл
үйде кім
тұрады?
8 слайд
Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл үйде кім тұрады?
9 слайд
Балалар қоян
не жейді?
Мына қиынды
қағаздарды
құрастырайық.
9 слайд
Балалар қоян не жейді? Мына қиынды қағаздарды құрастырайық.
10 слайд
С
е р
г і т
у с ә т
і Жоғары қарап күн көрдім,
Төмен қарап жер көрдім.
Оңға, солға бұрылдым
Егеменді ел көрдім.
10 слайд
С е р г і т у с ә т і Жоғары қарап күн көрдім, Төмен қарап жер көрдім. Оңға, солға бұрылдым Егеменді ел көрдім.
11 слайд
Менің тапсырмамды
орындағандарға ғана
үйшік өз есігін ашады. неткен
керемет
үйшік, бұл
кімдікі ?
11 слайд
Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. неткен керемет үйшік, бұл кімдікі ?
12 слайд
- Балалар
қасқырға
көмектесеміз
бе?
12 слайд
- Балалар қасқырға көмектесеміз бе?
13 слайд
Дидактикалық ойын
Мақсаты:
Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру.«Не артық?»
13 слайд
Дидактикалық ойын Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру.«Не артық?»
14 слайд
Менің тапсырмамды
орындағандарға ғана
үйшік өз есігін ашады.неткен үйшік,
кімдікі бұл үйшік?
14 слайд
Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады.неткен үйшік, кімдікі бұл үйшік?
15 слайд
- Үйшікте қандай аңдар бар?
- Олардың қайсысы бұрын келді?
- Қайсысы соңынан келді?
- Қасқырдан бұрын қай аң келді?
Үйшіктің есігі түлкіге де ашылады. Содан бері барлық аңдар тату-тәтті өмір
сүріпті.
15 слайд
- Үйшікте қандай аңдар бар? - Олардың қайсысы бұрын келді? - Қайсысы соңынан келді? - Қасқырдан бұрын қай аң келді? Үйшіктің есігі түлкіге де ашылады. Содан бері барлық аңдар тату-тәтті өмір сүріпті.
16 слайд
Сәбіздің
суретін салу
16 слайд
Сәбіздің суретін салу