Ашық сабақ "Ғылым таппай мақтанба" А.Құнанбаев

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ғылым таппай мақтанба" А.Құнанбаев

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 - әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.1.3.1 -әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; Сабақ мақсаты: Оқушылардың барлығы Абай өлеңдерін барынша терең меңгерту, жатқа айту, өлеңді талдау машығын жетілдіру, теориялық ұғымдарды меңгерту Оқушылардың көпшілігі шығармашылықпен жұмыс істеуіне ықпал ету, ойлау қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін жетілдіру. Оқушылардың кейбірі Эстетикалық , экологиялық тәрбие беру, ғылым мен білімге, өнерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру арқылы Абай ұлылығын терең сезінеді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Психологиялық ахуал туғызу •«СӘЛЕМДЕСУ» ТРЕНИНГІ •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз»

#1 слайд
Психологиялық ахуал туғызу •«СӘЛЕМДЕСУ» ТРЕНИНГІ •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әрқайсысымен әртүрлі амандасасыңдар. •Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… өкшемен… арқамен.

1 слайд

Психологиялық ахуал туғызу •«СӘЛЕМДЕСУ» ТРЕНИНГІ •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әрқайсысымен әртүрлі амандасасыңдар. •Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… өкшемен… арқамен.

№ 1 . Оқуш ының аты «Дұр ыс- бұрыс » әдісі арқыл ы Жаңа сабақ Өзіндік жұмыс Жиын - тық баға

#2 слайд
№   1 .             Оқуш ының      аты «Дұр ыс- бұрыс » әдісі арқыл ы Жаңа сабақ Өзіндік жұмыс Жиын - тық баға Сұрақ тарға жауап беру Топты қ жұмы с Белсе нділіг і Түсін діруі

2 слайд

№   1 .             Оқуш ының      аты «Дұр ыс- бұрыс » әдісі арқыл ы Жаңа сабақ Өзіндік жұмыс Жиын - тық баға Сұрақ тарға жауап беру Топты қ жұмы с Белсе нділіг і Түсін діруі

Үй тапсырмасын пысықтау «Дұрыс-бұрыс» әдісі 1.Абай сазгер. 2. Абай Құнанбаев Оңтүстіктің тумасы. 3. А. Құнанбаев «Өзен» өлеңі

#3 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау «Дұрыс-бұрыс» әдісі 1.Абай сазгер. 2. Абай Құнанбаев Оңтүстіктің тумасы. 3. А. Құнанбаев «Өзен» өлеңі 4. Абайдың әкесі Құнанбай. 5.«Дем алысы – үскірік, аяз бен қар» «Қыс» өлеңінен алынған үзінді. 6.  Абай аударма жасаған жоқ.  7. Абайдың әжесі - Зере. 8. Абайдың 55 қарасөзі бар. 9. Абайдың анасының аты Ұлжан. 10.Абай 1904 жылы туылды.

3 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау «Дұрыс-бұрыс» әдісі 1.Абай сазгер. 2. Абай Құнанбаев Оңтүстіктің тумасы. 3. А. Құнанбаев «Өзен» өлеңі 4. Абайдың әкесі Құнанбай. 5.«Дем алысы – үскірік, аяз бен қар» «Қыс» өлеңінен алынған үзінді. 6.  Абай аударма жасаған жоқ.  7. Абайдың әжесі - Зере. 8. Абайдың 55 қарасөзі бар. 9. Абайдың анасының аты Ұлжан. 10.Абай 1904 жылы туылды.

11. Алғаш ауыл молдасынан хат таныған. 12. Абай Семейдегі Ахмет Риза медресесінде оқыған. 13. Абайдың арғы атасы Балқожа. 14.

#4 слайд
11. Алғаш ауыл молдасынан хат таныған. 12. Абай Семейдегі Ахмет Риза медресесінде оқыған. 13. Абайдың арғы атасы Балқожа. 14. Абай, Пушкин, Лермонтов, Крылов, Толстой, Салтыков - Щедрин, Добролюбов, Чернышевскийден оқыған. 15.Абайдың 5 поэмасы бар. 16. Абайдың әкесі Абайды ел билеуге үйретеді. 17.Абайдың ақын шәкірттері Ақылбай Абайұлы,,Көпбай Жантайұлы.Ш.Құдайбердіұлы,Кәкітай, Мағауия.

4 слайд

11. Алғаш ауыл молдасынан хат таныған. 12. Абай Семейдегі Ахмет Риза медресесінде оқыған. 13. Абайдың арғы атасы Балқожа. 14. Абай, Пушкин, Лермонтов, Крылов, Толстой, Салтыков - Щедрин, Добролюбов, Чернышевскийден оқыған. 15.Абайдың 5 поэмасы бар. 16. Абайдың әкесі Абайды ел билеуге үйретеді. 17.Абайдың ақын шәкірттері Ақылбай Абайұлы,,Көпбай Жантайұлы.Ш.Құдайбердіұлы,Кәкітай, Мағауия.

18. Абайдың шын есімі Ибраһим. 19. М.Әуезов Абай туралы ғылыми еңбек жазды. 20.Абай өз бетімен араб,иран шағатай тілдерін білд

#5 слайд
18. Абайдың шын есімі Ибраһим. 19. М.Әуезов Абай туралы ғылыми еңбек жазды. 20.Абай өз бетімен араб,иран шағатай тілдерін білді.

5 слайд

18. Абайдың шын есімі Ибраһим. 19. М.Әуезов Абай туралы ғылыми еңбек жазды. 20.Абай өз бетімен араб,иран шағатай тілдерін білді.

Топқа бөлу I-топ: «Еңбек» II-топ: «Талап» III-топ: «Терең ой» IV-топ «Рақым» V-топ: «Қанағат»

#6 слайд
Топқа бөлу I-топ: «Еңбек» II-топ: «Талап» III-топ: «Терең ой» IV-топ «Рақым» V-топ: «Қанағат»

6 слайд

Топқа бөлу I-топ: «Еңбек» II-топ: «Талап» III-топ: «Терең ой» IV-топ «Рақым» V-топ: «Қанағат»

Мақсаты: Өлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу. Өлең мазмұнындағы адам бойындағы қасиеттердің ара - жігін ажырату, Өл

#7 слайд
Мақсаты: Өлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу. Өлең мазмұнындағы адам бойындағы қасиеттердің ара - жігін ажырату, Өлеңді мәнерлеп оқу машығын дамыту.

7 слайд

Мақсаты: Өлең мазмұнын түсіне отырып, негізгі ойды ашу. Өлең мазмұнындағы адам бойындағы қасиеттердің ара - жігін ажырату, Өлеңді мәнерлеп оқу машығын дамыту.

Қарашаның жиырма сегізі Абай Құнанбаев “Ғылым таппай мақтанба”

#8 слайд
Қарашаның жиырма сегізі Абай Құнанбаев “Ғылым таппай мақтанба”

8 слайд

Қарашаның жиырма сегізі Абай Құнанбаев “Ғылым таппай мақтанба”

Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықпен жұмыс

#9 слайд
Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықпен жұмыс

9 слайд

Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықпен жұмыс

Ғылым таппай мақтанба Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба, Ойнап босқа

#10 слайд
Ғылым таппай мақтанба Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба, Ойнап босқа күлуге. Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол. Адам болам десеңіз. Тілеуің, өмірің алдыңда Оған қайғы жесеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек бекер мал шашпақ- Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой- Бес асыл іс, көнсеңіз. Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз. Жақсылық көрсең ғибрәтлі, Оны ойға жисаңыз. Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаң да, ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, Айтпа ғылым сүйсеңіз. Сізге ғылым кім берер, Жанбай жатып сөнсеңіз? Дүние де-өзі, мал да -өзі Ғылымға көңіл берсеңіз. Білгендердің сөзіне, Махаббатпен ерсеңіз...

10 слайд

Ғылым таппай мақтанба Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба, Ойнап босқа күлуге. Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол. Адам болам десеңіз. Тілеуің, өмірің алдыңда Оған қайғы жесеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек бекер мал шашпақ- Бес дұшпаның, білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой- Бес асыл іс, көнсеңіз. Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз. Жақсылық көрсең ғибрәтлі, Оны ойға жисаңыз. Ғалым болмай немене, Балалықты қисаңыз? Болмасаң да, ұқсап бақ, Бір ғалымды көрсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, Айтпа ғылым сүйсеңіз. Сізге ғылым кім берер, Жанбай жатып сөнсеңіз? Дүние де-өзі, мал да -өзі Ғылымға көңіл берсеңіз. Білгендердің сөзіне, Махаббатпен ерсеңіз...

1.Ақын жастарды неге шақырады? 2.Абай қандай нәрседен қашық бол дейді? 3.Абайдың бес асыл іс деп отырғаны не? 4. Өнерлі, білімд

#11 слайд
1.Ақын жастарды неге шақырады? 2.Абай қандай нәрседен қашық бол дейді? 3.Абайдың бес асыл іс деп отырғаны не? 4. Өнерлі, білімді болу үшін қандай адамдардан үлгі алу керек?  Дескрипторлар: • Бүгінгі сабақта өткен мағлұматтарды біледі. • Өлеңді мәнерлеп оқиды, тақырыбын түсінеді.  • Адамның жақсы, жағымсыз қасиеттерін анықтайды. Өз ойын еркін жеткізеді.  • Көзқарасын білдіреді.  • Өлеңнің мазмұнын айтады, өмірмен байланыстырады.  Өлеңді талдау

11 слайд

1.Ақын жастарды неге шақырады? 2.Абай қандай нәрседен қашық бол дейді? 3.Абайдың бес асыл іс деп отырғаны не? 4. Өнерлі, білімді болу үшін қандай адамдардан үлгі алу керек?  Дескрипторлар: • Бүгінгі сабақта өткен мағлұматтарды біледі. • Өлеңді мәнерлеп оқиды, тақырыбын түсінеді.  • Адамның жақсы, жағымсыз қасиеттерін анықтайды. Өз ойын еркін жеткізеді.  • Көзқарасын білдіреді.  • Өлеңнің мазмұнын айтады, өмірмен байланыстырады.  Өлеңді талдау

Дәптермен жұмыс Сөздікпен жұмыс: «нәфрәтлі» - «ғибрәтлі» -

#12 слайд
Дәптермен жұмыс Сөздікпен жұмыс:  «нәфрәтлі» -  «ғибрәтлі» -

12 слайд

Дәптермен жұмыс Сөздікпен жұмыс:  «нәфрәтлі» -  «ғибрәтлі» -

1-топ: 1-топ: Композициялық құрылысына талдау жасату. Авторы: Тақырыбы: Идеясы: Жанры: Шумақ: Тармақ: Бунақ: Буын: Ұйқас

#13 слайд
1-топ: 1-топ: Композициялық құрылысына талдау жасату. Авторы: Тақырыбы: Идеясы: Жанры: Шумақ: Тармақ: Бунақ: Буын: Ұйқас: Дескриптор: *Авторын ажырату,негізгі ойды анықтайды,идеясын ашады. *Жанрын,шумақ,бунақ,буын,ұйқас түрін табады.

13 слайд

1-топ: 1-топ: Композициялық құрылысына талдау жасату. Авторы: Тақырыбы: Идеясы: Жанры: Шумақ: Тармақ: Бунақ: Буын: Ұйқас: Дескриптор: *Авторын ажырату,негізгі ойды анықтайды,идеясын ашады. *Жанрын,шумақ,бунақ,буын,ұйқас түрін табады.

Мағына өсекөтірікмақ таншақ ерінше к мал шашу та лап еңбектерең ойқанаға т Ра қым Қызығушылығы жоғары, ізденгіш

#14 слайд
  Мағына өсекөтірікмақ таншақ ерінше к мал шашу та лап еңбектерең ойқанаға т Ра қым Қызығушылығы жоғары, ізденгіш                       Адамгершілік қасиетке бай                       Сөз өрбіту, бірді-бірге шағыстыру                     Шамадан тыс кеуде, көкірек                      Пара беру, сатылу, санасыздық                       Арыдан болжау, сана-сезімі мол                       Барға шүкіршілік                   Ағылған бос сөз                   Жалқау, арамтамақ, жеңіл жол                    Тыным таппайды, уақытын бағалайды                     2-топ:Семантикалык карта Дескриптор: *Адамның жаман,жақсы қасиеттерін белгілейді.

14 слайд

  Мағына өсекөтірікмақ таншақ ерінше к мал шашу та лап еңбектерең ойқанаға т Ра қым Қызығушылығы жоғары, ізденгіш                       Адамгершілік қасиетке бай                       Сөз өрбіту, бірді-бірге шағыстыру                     Шамадан тыс кеуде, көкірек                      Пара беру, сатылу, санасыздық                       Арыдан болжау, сана-сезімі мол                       Барға шүкіршілік                   Ағылған бос сөз                   Жалқау, арамтамақ, жеңіл жол                    Тыным таппайды, уақытын бағалайды                     2-топ:Семантикалык карта Дескриптор: *Адамның жаман,жақсы қасиеттерін белгілейді.

3-топ: Білім-ғылымға шақыратын басқа ақынның өлеңімен салыстыру . Дескриптор: *Венн диаграммасы арқылы екі ақынның өлеңін салы

#15 слайд
3-топ: Білім-ғылымға шақыратын басқа ақынның өлеңімен салыстыру . Дескриптор: *Венн диаграммасы арқылы екі ақынның өлеңін салыстыра алады. 4-топ:Өлеңдегі антонимдік,синонимдік қатар құрай алатын сөздерді табу. Дескриптор: *Өлеңге талдау жасау(синоним,антоним)табады. 5-топ:Өлеңді қарасөзбен жазу. Дескриптор: *Өлеңді қарасөзбен жазады.

15 слайд

3-топ: Білім-ғылымға шақыратын басқа ақынның өлеңімен салыстыру . Дескриптор: *Венн диаграммасы арқылы екі ақынның өлеңін салыстыра алады. 4-топ:Өлеңдегі антонимдік,синонимдік қатар құрай алатын сөздерді табу. Дескриптор: *Өлеңге талдау жасау(синоним,антоним)табады. 5-топ:Өлеңді қарасөзбен жазу. Дескриптор: *Өлеңді қарасөзбен жазады.

Киелі сандар •3,4,7,9,13,40 сан есімдерге байланысты әдет-ғұрыптармен мақал-мәтелдер айту.

#16 слайд
Киелі сандар •3,4,7,9,13,40 сан есімдерге байланысты әдет-ғұрыптармен мақал-мәтелдер айту.

16 слайд

Киелі сандар •3,4,7,9,13,40 сан есімдерге байланысты әдет-ғұрыптармен мақал-мәтелдер айту.

Сабақты бекіту 1.Қалай ойлайсыңдар адамдар неге жағымды- жағымсыз қасиеттер арқылы ерекшеленеді? 2.Егер адамда бес асыл қасиет б

#17 слайд
Сабақты бекіту 1.Қалай ойлайсыңдар адамдар неге жағымды- жағымсыз қасиеттер арқылы ерекшеленеді? 2.Егер адамда бес асыл қасиет болса, адам қандай болуы мүмкін деп ойлайсыңдар

17 слайд

Сабақты бекіту 1.Қалай ойлайсыңдар адамдар неге жағымды- жағымсыз қасиеттер арқылы ерекшеленеді? 2.Егер адамда бес асыл қасиет болса, адам қандай болуы мүмкін деп ойлайсыңдар

Кері байланыс •Сабақта маған не пайдалы болды? Сабақта маған не қызықты болды? Сабақта маған не қиын болды?

#18 слайд
Кері байланыс •Сабақта маған не пайдалы болды? Сабақта маған не қызықты болды? Сабақта маған не қиын болды?  

18 слайд

Кері байланыс •Сабақта маған не пайдалы болды? Сабақта маған не қызықты болды? Сабақта маған не қиын болды?  

Өлеңді жаттап келу Ой толғау «Білімді мыңды жығар»ой толғау жазу. Бойымдағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды жазу Үйге тапсырма

#19 слайд
Өлеңді жаттап келу Ой толғау «Білімді мыңды жығар»ой толғау жазу. Бойымдағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды жазу Үйге тапсырма

19 слайд

Өлеңді жаттап келу Ой толғау «Білімді мыңды жығар»ой толғау жазу. Бойымдағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды жазу Үйге тапсырма

Файл форматы:
pptx
26.01.2019
1797
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі