Материалдар / Ашық сабақ. "Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту" 5 сынып

Ашық сабақ. "Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға арналған тапсырмалар көп.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
07 Маусым 2024
299
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту» Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жай бөлшек ұғымын қайталау, Жай бө

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту» Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жай бөлшек ұғымын қайталау, Жай бөлшектерге амалдар қолдана білуге, жай бөлшек пен бүтін санды аралас сандарды көбейту есептерін шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету; Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа және іскерлікке баулу.Өз бетінше ізденіп, алған білімін өзін қоршаған ортада еркін қолдана алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу. Еңбекке, ынталылыққа және қиындықтарды жеңуде табандылыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту кезіндегі білімдерін жетілдіру, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту. Шығармашылық іс әрекеттерін қалыптастыру. Өз бетімен есептер шығара білу.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту» Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жай бөлшек ұғымын қайталау, Жай бөлшектерге амалдар қолдана білуге, жай бөлшек пен бүтін санды аралас сандарды көбейту есептерін шешу кезінде тиімді пайдалана білуге үйрету; Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа және іскерлікке баулу.Өз бетінше ізденіп, алған білімін өзін қоршаған ортада еркін қолдана алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу. Еңбекке, ынталылыққа және қиындықтарды жеңуде табандылыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту кезіндегі білімдерін жетілдіру, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту. Шығармашылық іс әрекеттерін қалыптастыру. Өз бетімен есептер шығара білу.

САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты топқа бөлу ІІ. «Қайталау – графикалық диктант

2 слайд
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты топқа бөлу ІІ. «Қайталау – графикалық диктант ▬ иә; ... жоқ IІІ. «Кім жылдам» ойыны Инсерт әдісі ІV. Сөзжұмбақ шешу Сергіту сәті V. Сәйкестендіру VI. «Баскетбол» әдісі VІI. Сабақты қорытындылау «Адасқан әріптерді орнына қой» VIІI. Үй тапсырмасы. IX. Бағалау

2 слайд

САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты топқа бөлу ІІ. «Қайталау – графикалық диктант ▬ иә; ... жоқ IІІ. «Кім жылдам» ойыны Инсерт әдісі ІV. Сөзжұмбақ шешу Сергіту сәті V. Сәйкестендіру VI. «Баскетбол» әдісі VІI. Сабақты қорытындылау «Адасқан әріптерді орнына қой» VIІI. Үй тапсырмасы. IX. Бағалау

Т О П Т А Р І топ Дұрыс ІІ топ Бұрыс І ІІ топ Аралас

3 слайд
Т О П Т А Р І топ Дұрыс ІІ топ Бұрыс І ІІ топ Аралас

3 слайд

Т О П Т А Р І топ Дұрыс ІІ топ Бұрыс І ІІ топ Аралас

Қайталау – графикалық диктантба иә жоқ 1.Өзара тең бөліктер үлес деп аталады. 2. Бөлшек сызығының астында бөлше

4 слайд
Қайталау – графикалық диктантба иә жоқ 1.Өзара тең бөліктер үлес деп аталады. 2. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады 3. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады 4. 15 минут сағаттың ¼ бөлігі 5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады 6. Бұрыс бөлшек 1- ге тең немесе бірден үлкен 7. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін, аралас сандардың бөлшек бөлігін ең кіші ортақ бөлімге келтіру, бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу керек 8. Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардын алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек. 9. Аралас сандарды көбейту үшін, оларды сол қалпында көбейту керек. 10. Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, натурал санды бөлшектің бөліміне көбейту керек.

4 слайд

Қайталау – графикалық диктантба иә жоқ 1.Өзара тең бөліктер үлес деп аталады. 2. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады 3. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады 4. 15 минут сағаттың ¼ бөлігі 5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады 6. Бұрыс бөлшек 1- ге тең немесе бірден үлкен 7. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қосу үшін, аралас сандардың бөлшек бөлігін ең кіші ортақ бөлімге келтіру, бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу керек 8. Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардын алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек. 9. Аралас сандарды көбейту үшін, оларды сол қалпында көбейту керек. 10. Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, натурал санды бөлшектің бөліміне көбейту керек.

Графикалық диктанттың жауабы: 0-1- қате 5 ұпай 2-3 қате 4 ұпай 4-5 қате 3 ұпай 5 қатеден көп- 0 ұпай

5 слайд
Графикалық диктанттың жауабы: 0-1- қате 5 ұпай 2-3 қате 4 ұпай 4-5 қате 3 ұпай 5 қатеден көп- 0 ұпай

5 слайд

Графикалық диктанттың жауабы: 0-1- қате 5 ұпай 2-3 қате 4 ұпай 4-5 қате 3 ұпай 5 қатеден көп- 0 ұпай

“КІМ ЖЫЛДАМ?” ОЙЫНЫ 35 6 5 * 7 3   5 1 7 5  5 4 3 44 27 4 3 * 9   3 1 5 3  3 2 4 42 25 7 5 6 *   4 1 7 4  7 2

6 слайд
“КІМ ЖЫЛДАМ?” ОЙЫНЫ 35 6 5 * 7 3   5 1 7 5  5 4 3 44 27 4 3 * 9   3 1 5 3  3 2 4 42 25 7 5 6 *   4 1 7 4  7 2 3

6 слайд

“КІМ ЖЫЛДАМ?” ОЙЫНЫ 35 6 5 * 7 3   5 1 7 5  5 4 3 44 27 4 3 * 9   3 1 5 3  3 2 4 42 25 7 5 6 *   4 1 7 4  7 2 3

БАСКЕТБОЛ ӘДІСІ Дұрыс бөлшек Аралас сандар Бұрыс бөлшек

7 слайд
БАСКЕТБОЛ ӘДІСІ Дұрыс бөлшек Аралас сандар Бұрыс бөлшек

7 слайд

БАСКЕТБОЛ ӘДІСІ Дұрыс бөлшек Аралас сандар Бұрыс бөлшек

СӨЗЖҰМБАҚ ШЕШЕЙІК І топ 1.Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек 2. 2*2 неге тең? 3.Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын

8 слайд
СӨЗЖҰМБАҚ ШЕШЕЙІК І топ 1.Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек 2. 2*2 неге тең? 3.Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан 4.Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек Б Ө Л у

8 слайд

СӨЗЖҰМБАҚ ШЕШЕЙІК І топ 1.Алымы бөліміне тең немесе одан үлкен бөлшек 2. 2*2 неге тең? 3.Бүтін және бөлшек бөліктен тұратын сан 4.Құрамында мәнін табу қажет болатын әріпті өрнек Б Ө Л у

ІІ топ Ребус шешу. 1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз; 2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын- орнына қойсақ, қандай сөз шы

9 слайд
ІІ топ Ребус шешу. 1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз; 2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын- орнына қойсақ, қандай сөз шығады? У Е Ң Д Т Е 4 3 4 1 3 1 3 2 6 1 2 1

9 слайд

ІІ топ Ребус шешу. 1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз; 2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын- орнына қойсақ, қандай сөз шығады? У Е Ң Д Т Е 4 3 4 1 3 1 3 2 6 1 2 1

ІІІ топ 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі

10 слайд
ІІІ топ 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5.Ең кіші жай сан. 6.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

10 слайд

ІІІ топ 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5.Ең кіші жай сан. 6.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

СӘЙКЕСТІК ТЕСТ 5 3 2 4 3 алымы 5, бөлімі 6 2 бүтін сегізден бір бестен алты 4 15 20 10 9 3 5 2 4 6 8 а б в г д е к н 8 1 2 8

11 слайд
СӘЙКЕСТІК ТЕСТ 5 3 2 4 3 алымы 5, бөлімі 6 2 бүтін сегізден бір бестен алты 4 15 20 10 9 3 5 2 4 6 8 а б в г д е к н 8 1 2 8 6 5 6 2 1 5 13 4 3 3 3 1 5 1 3 5 7 6 5

11 слайд

СӘЙКЕСТІК ТЕСТ 5 3 2 4 3 алымы 5, бөлімі 6 2 бүтін сегізден бір бестен алты 4 15 20 10 9 3 5 2 4 6 8 а б в г д е к н 8 1 2 8 6 5 6 2 1 5 13 4 3 3 3 1 5 1 3 5 7 6 5

«Адасқан әріптерді орнына қой» ЛӨКЕШБ, АНС, ӨБКЕТЙУ, РҰСЫБ, ҰРСЫД, РАЛАСА

12 слайд
«Адасқан әріптерді орнына қой» ЛӨКЕШБ, АНС, ӨБКЕТЙУ, РҰСЫБ, ҰРСЫД, РАЛАСА

12 слайд

«Адасқан әріптерді орнына қой» ЛӨКЕШБ, АНС, ӨБКЕТЙУ, РҰСЫБ, ҰРСЫД, РАЛАСА

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: №585 (1,2,3,4) №586 (1,2,3,4)

13 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: №585 (1,2,3,4) №586 (1,2,3,4)

13 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: №585 (1,2,3,4) №586 (1,2,3,4)

Рефлексия. Өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап ал. Сабаққа дайынмын. Маған бәрібір Мен өзіме сенімс

14 слайд
Рефлексия. Өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап ал. Сабаққа дайынмын. Маған бәрібір Мен өзіме сенімсізбін. Тапсырмалар: 1. “Қайталау – графикалық диктант” ____________ 2. “Кім жылдам?” ойыны ____________ 3. Мәселе есептерді шешу ____________ 4. Сөзжұмбақ шешу _________________ 5.Сәйкестік тест_____________ 6.Өзіңді бағала________________ 7. Жалпы баға _______________

14 слайд

Рефлексия. Өз көңіл-күйіңе сәйкес суретті таңдап ал. Сабаққа дайынмын. Маған бәрібір Мен өзіме сенімсізбін. Тапсырмалар: 1. “Қайталау – графикалық диктант” ____________ 2. “Кім жылдам?” ойыны ____________ 3. Мәселе есептерді шешу ____________ 4. Сөзжұмбақ шешу _________________ 5.Сәйкестік тест_____________ 6.Өзіңді бағала________________ 7. Жалпы баға _______________

Министірлікпен келісілген курстар тізімі