Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру» презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы : Жақшаларды ашу. Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Жақшаларды ашу. Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Жақшаларды ашу. Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

Үй тапсырмасын тексеру №639

#2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру №639

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру №639

Өткенді қайталау Таңбалар ережесі Сандарды көбейтуде таңбалар ережесіСандарды бөлуде таңбалар ережесі Сандарды бөлуде таң

#3 слайд
Өткенді қайталау Таңбалар ережесі Сандарды көбейтуде таңбалар ережесіСандарды бөлуде таңбалар ережесі Сандарды бөлуде таңбалар ережесі Постер қорғау

3 слайд

Өткенді қайталау Таңбалар ережесі Сандарды көбейтуде таңбалар ережесіСандарды бөлуде таңбалар ережесі Сандарды бөлуде таңбалар ережесі Постер қорғау

а+(-b+c-d)=a-b+c-d Мысалы: 7+(-9a+4b-c)=7-9a+4b-c I. Жақшаларды ашу 1-жағдай . Жақша алдында “+” таңбасы

#4 слайд
а+(-b+c-d)=a-b+c-d Мысалы: 7+(-9a+4b-c)=7-9a+4b-c I. Жақшаларды ашу 1-жағдай . Жақша алдында “+” таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштар өз таңбаларымен жазылады.

4 слайд

а+(-b+c-d)=a-b+c-d Мысалы: 7+(-9a+4b-c)=7-9a+4b-c I. Жақшаларды ашу 1-жағдай . Жақша алдында “+” таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштар өз таңбаларымен жазылады.

а-(-b+c-d)=a+b-c+d Мысалы: 5-(2a-3b+7c)=5-2a+3b-7c I. Жақшаларды ашу 2-жағдай . Жақша алды

#5 слайд
а-(-b+c-d)=a+b-c+d Мысалы: 5-(2a-3b+7c)=5-2a+3b-7c I. Жақшаларды ашу 2-жағдай . Жақша алдында “–” таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштардың таңбалары қарама- қарсы таңбамен алмастырылады .

5 слайд

а-(-b+c-d)=a+b-c+d Мысалы: 5-(2a-3b+7c)=5-2a+3b-7c I. Жақшаларды ашу 2-жағдай . Жақша алдында “–” таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштардың таңбалары қарама- қарсы таңбамен алмастырылады .

а•b=b•a (а•b)•с= а•(b•с) Мысалы:2•(-4а)•3b=(2•(-4)•3)•аb= -24ab Қысқаша жазылуы: 2•(-4а)•3b= -24ab

#6 слайд
а•b=b•a (а•b)•с= а•(b•с) Мысалы:2•(-4а)•3b=(2•(-4)•3)•аb= -24ab Қысқаша жазылуы: 2•(-4а)•3b= -24ab 3-жағдай . Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін пайдаланып, өрнекті жақшасыз жазамыз. I. Жақшаларды ашу

6 слайд

а•b=b•a (а•b)•с= а•(b•с) Мысалы:2•(-4а)•3b=(2•(-4)•3)•аb= -24ab Қысқаша жазылуы: 2•(-4а)•3b= -24ab 3-жағдай . Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін пайдаланып, өрнекті жақшасыз жазамыз. I. Жақшаларды ашу

(а+b)с= ас+bс (а–b)с= ас–bс 3(5х–2у–7z)=3•5х+3•(-2y)+3•(-7z)= 15x–6y–21z немесе 3(5х–2у–7z)=15x–6y–21z

#7 слайд
(а+b)с= ас+bс (а–b)с= ас–bс 3(5х–2у–7z)=3•5х+3•(-2y)+3•(-7z)= 15x–6y–21z немесе 3(5х–2у–7z)=15x–6y–21z 4-жағдай . Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаларды ашу. I. Жақшаларды ашу

7 слайд

(а+b)с= ас+bс (а–b)с= ас–bс 3(5х–2у–7z)=3•5х+3•(-2y)+3•(-7z)= 15x–6y–21z немесе 3(5х–2у–7z)=15x–6y–21z 4-жағдай . Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаларды ашу. I. Жақшаларды ашу

ас+bс=(а+b)с ас–bс=(а–b)с 22х+33у–55z=11(2х+3y–5z) Мұндағы: 11 саны – ортақ көбейткіш 5-жағдай . Орт

#8 слайд
ас+bс=(а+b)с ас–bс=(а–b)с 22х+33у–55z=11(2х+3y–5z) Мұндағы: 11 саны – ортақ көбейткіш 5-жағдай . Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару. I. Жақшаларды ашу

8 слайд

ас+bс=(а+b)с ас–bс=(а–b)с 22х+33у–55z=11(2х+3y–5z) Мұндағы: 11 саны – ортақ көбейткіш 5-жағдай . Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару. I. Жақшаларды ашу

Мысалы: -9a•(-3b)•c=(-9)•(-3)•abc=27аbc II. Коэффициент Жазылуында сан және әріп көбейткіштер ғана бар ө

#9 слайд
Мысалы: -9a•(-3b)•c=(-9)•(-3)•abc=27аbc II. Коэффициент Жазылуында сан және әріп көбейткіштер ғана бар өрнектегі сан көбейткішті сол өрнектің коффициенті деп атайды

9 слайд

Мысалы: -9a•(-3b)•c=(-9)•(-3)•abc=27аbc II. Коэффициент Жазылуында сан және әріп көбейткіштер ғана бар өрнектегі сан көбейткішті сол өрнектің коффициенті деп атайды

№658 №662 Тест тасмырмасы №660

#10 слайд
№658 №662 Тест тасмырмасы №660

10 слайд

№658 №662 Тест тасмырмасы №660

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

«Киіз үй»

#13 слайд
«Киіз үй»

13 слайд

«Киіз үй»

Бүгінгі сабақта: • коэффициенттерді табады, жақшаларды ашу ережелерін ажырата алады. •жақшаны ашу ережелерін қолданып есепте

#14 слайд
Бүгінгі сабақта: • коэффициенттерді табады, жақшаларды ашу ережелерін ажырата алады. •жақшаны ашу ережелерін қолданып есептер шығарады; •өрнектердегі жақшаны ашуда көбейтудің үлестірімділік қасиетін, рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін пайдаланып күрделі есептер шығарады.

14 слайд

Бүгінгі сабақта: • коэффициенттерді табады, жақшаларды ашу ережелерін ажырата алады. •жақшаны ашу ережелерін қолданып есептер шығарады; •өрнектердегі жақшаны ашуда көбейтудің үлестірімділік қасиетін, рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін пайдаланып күрделі есептер шығарады.

Сабақ Мен сабақта Қорытынды қызық жұмыс істедімматериалды түсіндім қызықсыз демалдым білетінімнен де көп білдім тапсырма ны о

#15 слайд
Сабақ Мен сабақта Қорытынды қызық жұмыс істедімматериалды түсіндім қызықсыз демалдым білетінімнен де көп білдім тапсырма ны орындағым келмеді басқаларға көмектестім онша түсінбедім Рефлексия: «Мен үшін бүгін сабақта»:

15 слайд

Сабақ Мен сабақта Қорытынды қызық жұмыс істедімматериалды түсіндім қызықсыз демалдым білетінімнен де көп білдім тапсырма ны орындағым келмеді басқаларға көмектестім онша түсінбедім Рефлексия: «Мен үшін бүгін сабақта»:

Үйге тапсырма А деңгейі №662 (182 бет) B деңгейі:№671 (184 бет) C деңгейі: №681 (185 бет) Неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц пе

#16 слайд
Үйге тапсырма А деңгейі №662 (182 бет) B деңгейі:№671 (184 бет) C деңгейі: №681 (185 бет) Неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц пен Леонард Эйлердің өмірі мен еңбектері туралы мәлімет жазу Шығармашылық тапсырма

16 слайд

Үйге тапсырма А деңгейі №662 (182 бет) B деңгейі:№671 (184 бет) C деңгейі: №681 (185 бет) Неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц пен Леонард Эйлердің өмірі мен еңбектері туралы мәлімет жазу Шығармашылық тапсырма

#17 слайд

17 слайд

Файл форматы:
ppt
24.02.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі