Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»
Ашық сабақ «Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Жақшаларды ашу.
Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар.
Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Жақшаларды ашу. Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
#2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
№639
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру №639
#3 слайд
Өткенді қайталау
Таңбалар
ережесі
Сандарды
көбейтуде
таңбалар ережесіСандарды бөлуде
таңбалар ережесі
Сандарды бөлуде
таңбалар ережесі
Постер қорғау
3 слайд
Өткенді қайталау Таңбалар ережесі Сандарды көбейтуде таңбалар ережесіСандарды бөлуде таңбалар ережесі Сандарды бөлуде таңбалар ережесі Постер қорғау
#4 слайд
а+(-b+c-d)=a-b+c-d
Мысалы: 7+(-9a+4b-c)=7-9a+4b-c
I. Жақшаларды ашу
1-жағдай . Жақша
алдында “+”
таңбасы болса,
жақшаны ашқанда
жақша ішіндегі
қосылғыштар өз
таңбаларымен
жазылады.
4 слайд
а+(-b+c-d)=a-b+c-d Мысалы: 7+(-9a+4b-c)=7-9a+4b-c I. Жақшаларды ашу 1-жағдай . Жақша алдында “+” таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштар өз таңбаларымен жазылады.
#5 слайд
а-(-b+c-d)=a+b-c+d
Мысалы: 5-(2a-3b+7c)=5-2a+3b-7c
I. Жақшаларды ашу
2-жағдай .
Жақша алдында “–”
таңбасы болса,
жақшаны ашқанда
жақша ішіндегі
қосылғыштардың
таңбалары қарама-
қарсы таңбамен
алмастырылады .
5 слайд
а-(-b+c-d)=a+b-c+d Мысалы: 5-(2a-3b+7c)=5-2a+3b-7c I. Жақшаларды ашу 2-жағдай . Жақша алдында “–” таңбасы болса, жақшаны ашқанда жақша ішіндегі қосылғыштардың таңбалары қарама- қарсы таңбамен алмастырылады .
#6 слайд
а•b=b•a
(а•b)•с= а•(b•с)
Мысалы:2•(-4а)•3b=(2•(-4)•3)•аb= -24ab
Қысқаша жазылуы: 2•(-4а)•3b= -24ab
3-жағдай . Көбейтудің
ауыстырымдылық және
терімділік қасиетін
пайдаланып, өрнекті
жақшасыз жазамыз.
I. Жақшаларды ашу
6 слайд
а•b=b•a (а•b)•с= а•(b•с) Мысалы:2•(-4а)•3b=(2•(-4)•3)•аb= -24ab Қысқаша жазылуы: 2•(-4а)•3b= -24ab 3-жағдай . Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін пайдаланып, өрнекті жақшасыз жазамыз. I. Жақшаларды ашу
#7 слайд
(а+b)с= ас+bс
(а–b)с= ас–bс
3(5х–2у–7z)=3•5х+3•(-2y)+3•(-7z)=
15x–6y–21z
немесе 3(5х–2у–7z)=15x–6y–21z
4-жағдай . Көбейтудің
үлестірімділік қасиетін
пайдаланып,
жақшаларды ашу.
I. Жақшаларды ашу
7 слайд
(а+b)с= ас+bс (а–b)с= ас–bс 3(5х–2у–7z)=3•5х+3•(-2y)+3•(-7z)= 15x–6y–21z немесе 3(5х–2у–7z)=15x–6y–21z 4-жағдай . Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаларды ашу. I. Жақшаларды ашу
#8 слайд
ас+bс=(а+b)с
ас–bс=(а–b)с
22х+33у–55z=11(2х+3y–5z)
Мұндағы: 11 саны – ортақ көбейткіш
5-жағдай . Ортақ
көбейткішті жақша
сыртына шығару.
I. Жақшаларды ашу
8 слайд
ас+bс=(а+b)с ас–bс=(а–b)с 22х+33у–55z=11(2х+3y–5z) Мұндағы: 11 саны – ортақ көбейткіш 5-жағдай . Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару. I. Жақшаларды ашу
#9 слайд
Мысалы: -9a•(-3b)•c=(-9)•(-3)•abc=27аbc
II. Коэффициент
Жазылуында сан және әріп көбейткіштер
ғана бар өрнектегі сан көбейткішті сол
өрнектің коффициенті деп атайды
9 слайд
Мысалы: -9a•(-3b)•c=(-9)•(-3)•abc=27аbc II. Коэффициент Жазылуында сан және әріп көбейткіштер ғана бар өрнектегі сан көбейткішті сол өрнектің коффициенті деп атайды
#10 слайд
№658
№662
Тест
тасмырмасы
№660
10 слайд
№658 №662 Тест тасмырмасы №660
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
«Киіз үй»
13 слайд
«Киіз үй»
#14 слайд
Бүгінгі сабақта:
• коэффициенттерді табады, жақшаларды
ашу ережелерін ажырата алады.
•жақшаны ашу ережелерін қолданып
есептер шығарады;
•өрнектердегі жақшаны ашуда көбейтудің
үлестірімділік қасиетін, рационал сандарға
амалдар қолдану ережелерін пайдаланып
күрделі есептер шығарады.
14 слайд
Бүгінгі сабақта: • коэффициенттерді табады, жақшаларды ашу ережелерін ажырата алады. •жақшаны ашу ережелерін қолданып есептер шығарады; •өрнектердегі жақшаны ашуда көбейтудің үлестірімділік қасиетін, рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін пайдаланып күрделі есептер шығарады.
#15 слайд
Сабақ Мен сабақта Қорытынды
қызық жұмыс істедімматериалды
түсіндім
қызықсыз демалдым білетінімнен
де көп білдім
тапсырма ны
орындағым
келмеді
басқаларға
көмектестім
онша
түсінбедім
Рефлексия: «Мен үшін бүгін сабақта»:
15 слайд
Сабақ Мен сабақта Қорытынды қызық жұмыс істедімматериалды түсіндім қызықсыз демалдым білетінімнен де көп білдім тапсырма ны орындағым келмеді басқаларға көмектестім онша түсінбедім Рефлексия: «Мен үшін бүгін сабақта»:
#16 слайд
Үйге тапсырма
А деңгейі №662 (182 бет)
B деңгейі:№671 (184 бет)
C деңгейі: №681 (185 бет)
Неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц
пен Леонард Эйлердің өмірі мен
еңбектері туралы мәлімет жазу
Шығармашылық тапсырма
16 слайд
Үйге тапсырма А деңгейі №662 (182 бет) B деңгейі:№671 (184 бет) C деңгейі: №681 (185 бет) Неміс ғалымдары Готфрид Лейбниц пен Леонард Эйлердің өмірі мен еңбектері туралы мәлімет жазу Шығармашылық тапсырма
#17 слайд
17 слайд
шағым қалдыра аласыз













