1 слайд
Сүйінбай Аронұлы
2 слайд
•
1-тапсырма
•
Айтыстан үзінді «Стоп кадр» әдісі арқылы
(бейнефильм)
•
өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне
сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
•
Өз ойымен бөліседі.
•
1-топ
•
1. Егер Сүйінбай қазіргі заман айтысына
қатысқан болса, қандай мәселелерді тіліне
тиек еткен болар еді?
•
2.Қазақтар туралы не айтар еді деп
ойлайсыңдар?
•
3.«Қазақтар-алауыз» деген пікірмен
келісесіңдер ме? Жалпы-3 балл: 2- топ
1 - топ 2- топ
1.Қазақ халқы туралы не дейді?
2.Сүйінбай неліктен айтыста
жеңіске жетті ?
3.Сүйінбай мен Қатаған айтысына
төреші болсаңдар, қандай шешім
қабылдар едіңдер?
3 слайд
С
а
б
а
қ
т
ы
ң
т
а
қ
ы
р
ы
б
ы
: Ж
ы
р
а
л
ы
б
ы
-
С
ү
й
і
н
б
а
й
О
қ
у
б
а
ғ
д
а
р
л
а
м
а
с
ы
н
а
с
ә
й
к
е
с
о
қ
у
м
а
қ
с
а
т
ы 7
.
2
.
2
.
1
Э
п
и
к
а
л
ы
қ
,
п
о
э
з
и
я
л
ы
қ
,
д
р
а
м
а
л
ы
қ
ш
ы
ғ
а
р
м
а
д
а
ғ
ы
а
в
т
о
р
б
е
й
н
е
с
і
н
а
н
ы
қ
т
а
у.Сабақтың
тақырыбы: Жыр алыбы -
Сүйінбай
Оқу
бағдарламасына
сәйкес оқу
мақсаты 7.2.2.1
Эпикалық,поэзия
лық , драмалық
шығармадағы
автор бейнесін
анықтау.
4 слайд
•
2-тапсырма.
•
“ Салыстыру әдісі” арқылы
•
Оқыған үзіндіні негізге ала отырып, екі
ақынға салыстырмалы мінездеме
берейік.
Дескриптор |:
Портретін жазады
Мінезін жазады
Іс әрекетін жазады Жалпы-3 балл:
5 слайд
сергіту сәті
6 слайд
•
№ 3-тапсырма.
•
1-жұп
•
Айтыста кездесетін көркемдеу құралдарын мысалдар арқылы дәлелдейік.
•
2-топ
•
Айтыста Қатағанның жеңілуіне себеп болған жағдайларды санамалап жазайық.
•
Мысалы:
•
1)орынсыз мақтану;
•
2)... ... ...;
•
3)... ... ... .
•
4)
•
Дескриптор
•
- Айтыста Қатағанның жеңілуіне себеп болған жағдайларды санамалап жазады.
7 слайд
•
Үйге тапсырма: “Жыр алыбы -Сүйінбай”
эссе жазу
8 слайд
•
“ Мега ми” ӘДІСІ
9 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз