Материалдар / ашық сабақ. көлдер мен мұздықтар

ашық сабақ. көлдер мен мұздықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
көлдер мен мұздықтар жаилы билетин болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
523
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 229 жалпы орта мектебі Көлдер мен мұздықтар Пәні: география Пән мұғалімі: Дауылбаева Г.

1 слайд
№ 229 жалпы орта мектебі Көлдер мен мұздықтар Пәні: география Пән мұғалімі: Дауылбаева Г.

1 слайд

№ 229 жалпы орта мектебі Көлдер мен мұздықтар Пәні: география Пән мұғалімі: Дауылбаева Г.

Үй тапсырмасын тексеру Допты лақтыру

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Допты лақтыру

2 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Допты лақтыру

Оқу мақсаты: 8.3.3.5- көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды

3 слайд
Оқу мақсаты: 8.3.3.5- көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды

3 слайд

Оқу мақсаты: 8.3.3.5- көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды

Бейне талдау Бейне талдау

4 слайд
Бейне талдау Бейне талдау

4 слайд

Бейне талдау Бейне талдау

Біздің тірегіміз – тәуелсіздік, тілегіміз – тұрақтылық, білегіміз – бірлік! «ПОПС» формуласы • Бірінші сөйлем «Менің ойымша,

5 слайд
Біздің тірегіміз – тәуелсіздік, тілегіміз – тұрақтылық, білегіміз – бірлік! «ПОПС» формуласы •  Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... » •  Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » •  Үшінші сөйлем  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •  Соңғы сөйлем  «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . СЖЕТ /сұрақ, жауап, елестету, талдау/І то п ІІ то п ІІІ то пСатылай кешенді талдау Біздің тірегіміз – тәуелсіздік, тілегіміз – тұрақтылық, білегіміз – бірлік!

5 слайд

Біздің тірегіміз – тәуелсіздік, тілегіміз – тұрақтылық, білегіміз – бірлік! «ПОПС» формуласы •  Бірінші сөйлем  «Менің ойымша, ... » •  Екінші сөйлем  «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » •  Үшінші сөйлем  «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •  Соңғы сөйлем  «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . СЖЕТ /сұрақ, жауап, елестету, талдау/І то п ІІ то п ІІІ то пСатылай кешенді талдау Біздің тірегіміз – тәуелсіздік, тілегіміз – тұрақтылық, білегіміз – бірлік!

«Айлар» суреті арқылы бағалау 1.Өте жақсы 2.жақсы 3.ҚанағаттанарлықТолық ай Жарты ай Туған ай

6 слайд
«Айлар» суреті арқылы бағалау 1.Өте жақсы 2.жақсы 3.ҚанағаттанарлықТолық ай Жарты ай Туған ай

6 слайд

«Айлар» суреті арқылы бағалау 1.Өте жақсы 2.жақсы 3.ҚанағаттанарлықТолық ай Жарты ай Туған ай

Көл қазаншұңқырларының түрлері

7 слайд
Көл қазаншұңқырларының түрлері

7 слайд

Көл қазаншұңқырларының түрлері

Физикалық картада өз таңдауларың бойынша көлдердің бірін зерттеп, морфометриялық сипаттама жасау Геосерг

8 слайд
Физикалық картада өз таңдауларың бойынша көлдердің бірін зерттеп, морфометриялық сипаттама жасау Геосергіту «Жұбыңды тап» Мұздықтар түрлері   Мұздықтардың жылыстауы   Қоректену аймағы  Көлдердің қоректенуі Өзендердің қоректенуіұқсастығы Геосергіту «Жұбыңды тап»

8 слайд

Физикалық картада өз таңдауларың бойынша көлдердің бірін зерттеп, морфометриялық сипаттама жасау Геосергіту «Жұбыңды тап» Мұздықтар түрлері   Мұздықтардың жылыстауы   Қоректену аймағы  Көлдердің қоректенуі Өзендердің қоректенуіұқсастығы Геосергіту «Жұбыңды тап»

«Айлар» суреті арқылы бағалау 1.Өте жақсы 2.жақсы 3.ҚанағаттанарлықТолық ай Жарты ай Туған ай

9 слайд
«Айлар» суреті арқылы бағалау 1.Өте жақсы 2.жақсы 3.ҚанағаттанарлықТолық ай Жарты ай Туған ай

9 слайд

«Айлар» суреті арқылы бағалау 1.Өте жақсы 2.жақсы 3.ҚанағаттанарлықТолық ай Жарты ай Туған ай

Көлдерді сипаттау жоспары: көлдің аты; көлдің географиялық орналасуы (материкте және оның қай бөлігінде орналасуы); қазаншұңқыр

10 слайд
Көлдерді сипаттау жоспары: көлдің аты; көлдің географиялық орналасуы (материкте және оның қай бөлігінде орналасуы); қазаншұңқырының типі көлдің ауданын есептейді (палетка әдісімен); көлдің ені мен ұзындығы (карта бойынша ұзындығы мен енін градуспен және километрмен анықтау); көлдің тереңдігі; көл ағынының ерекшелігі (ағынды, ағынсыз); құятын және ағып шығатын өзендері; көл суының тұздылығы; көршілес географиялық обьектілері;

10 слайд

Көлдерді сипаттау жоспары: көлдің аты; көлдің географиялық орналасуы (материкте және оның қай бөлігінде орналасуы); қазаншұңқырының типі көлдің ауданын есептейді (палетка әдісімен); көлдің ені мен ұзындығы (карта бойынша ұзындығы мен енін градуспен және километрмен анықтау); көлдің тереңдігі; көл ағынының ерекшелігі (ағынды, ағынсыз); құятын және ағып шығатын өзендері; көл суының тұздылығы; көршілес географиялық обьектілері;

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Тақырып Көлдер мен мұздықтар Оқу мақсаты 8.3.3.5 Көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сип

14 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Тақырып Көлдер мен мұздықтар  Оқу мақсаты 8.3.3.5 Көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды Бағалау критерийі   Білім алушы  Жоспар негізінде көлдер мен мұздықтар туралы баяндайды  Ойлау дағдыларының деңгейі   Қолдану Тапсырма   1.Атласты пайдаланып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз. Жоспар.  Көлдің атауын жазыңыз.  Пайда болу жолын анықтаңыз.  Су деңгейі өзгерісінің себебін анықтаңыз.   2. Қазақстанда орналасқан ірі мұздықтардың біріне сипаттама беріңіз. Жоспар.    Мұздық орналасқан тауды анықтаңыз.  Мұздықтың көлемін анықтаңыз.  Мұздықтың қалыптасу жолын жазыңыз.   Дескриптор Білім алушы    жоспар негізінде көлді сипаттайды ;  жоспар негізінде мұздықты сипаттайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

14 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Тақырып Көлдер мен мұздықтар  Оқу мақсаты 8.3.3.5 Көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды Бағалау критерийі   Білім алушы  Жоспар негізінде көлдер мен мұздықтар туралы баяндайды  Ойлау дағдыларының деңгейі   Қолдану Тапсырма   1.Атласты пайдаланып, Қазақстанның бір көліне жоспар бойынша сипаттама беріңіз. Жоспар.  Көлдің атауын жазыңыз.  Пайда болу жолын анықтаңыз.  Су деңгейі өзгерісінің себебін анықтаңыз.   2. Қазақстанда орналасқан ірі мұздықтардың біріне сипаттама беріңіз. Жоспар.    Мұздық орналасқан тауды анықтаңыз.  Мұздықтың көлемін анықтаңыз.  Мұздықтың қалыптасу жолын жазыңыз.   Дескриптор Білім алушы    жоспар негізінде көлді сипаттайды ;  жоспар негізінде мұздықты сипаттайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Оқы, оқы, және оқы Үйге тапсырма. Картамен жұмыс.

17 слайд
Оқы, оқы, және оқы Үйге тапсырма. Картамен жұмыс.

17 слайд

Оқы, оқы, және оқы Үйге тапсырма. Картамен жұмыс.

Көлдердің қоректенуі Өзендердің қоректенуіҰқсастығы

18 слайд
Көлдердің қоректенуі Өзендердің қоректенуіҰқсастығы

18 слайд

Көлдердің қоректенуі Өзендердің қоректенуіҰқсастығы

Физикалық картада өз таңдауларың бойынша көлдердің бірін зерттеп, морфометриялық сипаттама жасау

19 слайд
Физикалық картада өз таңдауларың бойынша көлдердің бірін зерттеп, морфометриялық сипаттама жасау

19 слайд

Физикалық картада өз таңдауларың бойынша көлдердің бірін зерттеп, морфометриялық сипаттама жасау

Мұздықтарды ң түрлері Мұздықтарды ң жылыстауы Қоректену аймағы

20 слайд
Мұздықтарды ң түрлері Мұздықтарды ң жылыстауы Қоректену аймағы

20 слайд

Мұздықтарды ң түрлері Мұздықтарды ң жылыстауы Қоректену аймағы

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ