Ашық сабақ Мағжан Жұмабаевтың "Қазақ тілі" өлеңі 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
кім?Мысал деген не?
“ Қара бұлт” өлеңінде адам
бойында болатын қандай
қасиеттер туралы
айтылады? “ Қара бұлт” өлеңінде ақын өз
ойын қалай қорытқан?
Ахмет Байтұрсынұлы
кім?
2 слайд
кім?Мысал деген не? “ Қара бұлт” өлеңінде адам бойында болатын қандай қасиеттер туралы айтылады? “ Қара бұлт” өлеңінде ақын өз ойын қалай қорытқан? Ахмет Байтұрсынұлы кім?
3 слайд
Қарашаның он тоғызы
М.Жұмабаевтың “Қазақ тілі” өлеңі
3 слайд
Қарашаның он тоғызы М.Жұмабаевтың “Қазақ тілі” өлеңі
4 слайд
Мағжан Жұмабаев - қазақ поэзиясының ірі
өкілдерінің бірі. 1893 жылы Солтүстік Қазақстан
облысы, Булаев ауданы, Сасықкөл деген жерде дүниеге
келген. Бала кезінен өте зеректігімен көзге түскен
Мағжан төрт жасынан хат таниды. Қызылжардағы
М.Бегішев ашқан медреседе 5 жыл оқып, 1910 жылы
бітіреді. 1910-1913 жылдары Уфадағы "Ғалия"
медресесінде оқиды.
1912 жылы Қазан қаласында ұстазы, татар
жазушысы Ғалымжан Ибрагимовтың көмегімен
"Шолпан" атты тұңғыш жинағы басылып шығады.
Осыдан соң ақын Омбыдағы мұғалімдер
семинариясына түсіп, 1916 жылы оны медальмен үздік
аяқтайды. Семинарияны бітірген соң "Алаш"
партиясын құруға қатысады.
1923-1927 жылдары Мәскеуде жоғарғы әдеби-
көркемөнер институтында оқиды. Бұл жылдары орыс,
Батыс Европа әдебиетін терең зерттеп оқиды. Араб,
парсы, орыс, түрік тілдерін жақсы меңгереді. Абай
поэзиясын мектеп етіп, үлгі алады.1893-1938
4 слайд
Мағжан Жұмабаев - қазақ поэзиясының ірі өкілдерінің бірі. 1893 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Булаев ауданы, Сасықкөл деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен өте зеректігімен көзге түскен Мағжан төрт жасынан хат таниды. Қызылжардағы М.Бегішев ашқан медреседе 5 жыл оқып, 1910 жылы бітіреді. 1910-1913 жылдары Уфадағы "Ғалия" медресесінде оқиды. 1912 жылы Қазан қаласында ұстазы, татар жазушысы Ғалымжан Ибрагимовтың көмегімен "Шолпан" атты тұңғыш жинағы басылып шығады. Осыдан соң ақын Омбыдағы мұғалімдер семинариясына түсіп, 1916 жылы оны медальмен үздік аяқтайды. Семинарияны бітірген соң "Алаш" партиясын құруға қатысады. 1923-1927 жылдары Мәскеуде жоғарғы әдеби- көркемөнер институтында оқиды. Бұл жылдары орыс, Батыс Европа әдебиетін терең зерттеп оқиды. Араб, парсы, орыс, түрік тілдерін жақсы меңгереді. Абай поэзиясын мектеп етіп, үлгі алады.1893-1938
5 слайд
Өлеңдері: «Көкшетау», «Мен кім?», «Мен жастарға сенемін»,
«Түркістан» , “Толқын” т.б.
Поэмалары: "Қойлыбайдың қобызы", "Батыр Баян", "Қорқыт",
«Жүсіп хан», «Тоқсанның тобы», “Өтірік ертек”,т.б.
Әңгімесі: «Шолпанның күнәсі»
Мақаласы: «Бала тәрбиелеу жолдары», “Ақан сері”, т.б.
Педагогикалық еңбектері : "Педагогика"кітабы, "Сауатты бол"
оқулығы, т.б.
Әндері: “Сен сұлу”, “Ақсұңқар құс”, “Япыр-ай”, “Дайди-дай”,
“Сүй, жан сәулем”, “Жаралы жан”, “Сағындым”, т.б.
Күйлері: “Замана зары”, “Салтанат”
5 слайд
Өлеңдері: «Көкшетау», «Мен кім?», «Мен жастарға сенемін», «Түркістан» , “Толқын” т.б. Поэмалары: "Қойлыбайдың қобызы", "Батыр Баян", "Қорқыт", «Жүсіп хан», «Тоқсанның тобы», “Өтірік ертек”,т.б. Әңгімесі: «Шолпанның күнәсі» Мақаласы: «Бала тәрбиелеу жолдары», “Ақан сері”, т.б. Педагогикалық еңбектері : "Педагогика"кітабы, "Сауатты бол" оқулығы, т.б. Әндері: “Сен сұлу”, “Ақсұңқар құс”, “Япыр-ай”, “Дайди-дай”, “Сүй, жан сәулем”, “Жаралы жан”, “Сағындым”, т.б. Күйлері: “Замана зары”, “Салтанат”
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Мағжанның барлық өмірі - поэзиясында
Мағжан –
ұлтжанды
ақын Мағжан –
сыршыл ақын Мағжан – эпик
ақын
7 слайд
Мағжанның барлық өмірі - поэзиясында Мағжан – ұлтжанды ақын Мағжан – сыршыл ақын Мағжан – эпик ақын
8 слайд
1- тапсырма
1-топ . Өлең мазмұнына әдеби талдау жасайды
(топтық жұмыс)
2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды
(жұптық жұмыс)
3-топ. “Ана тілім – ардағым” тақырыбында эссе
жазады (жеке жұмыс)
8 слайд
1- тапсырма 1-топ . Өлең мазмұнына әдеби талдау жасайды (топтық жұмыс) 2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды (жұптық жұмыс) 3-топ. “Ана тілім – ардағым” тақырыбында эссе жазады (жеке жұмыс)
9 слайд
2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау
1.Авторы
2.Тақырыбы
3.Тегі
4.Жанры
5.Идеясы
6.Өлеңді құрылысына талдау:
шумақ
тармақ
бунақ
буын саны
ұйқасы
7.Өлеңдегі ажарлау. Эпитет:
Теңеу:
8.Өлеңдегі құбылту. Метафора :
9 слайд
2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау 1.Авторы 2.Тақырыбы 3.Тегі 4.Жанры 5.Идеясы 6.Өлеңді құрылысына талдау: шумақ тармақ бунақ буын саны ұйқасы 7.Өлеңдегі ажарлау. Эпитет: Теңеу: 8.Өлеңдегі құбылту. Метафора :
10 слайд
10 слайд
11 слайд
2-тапсырма
1-топ . «ПОПС формуласын» пайдаланып жұмыс жасайды
1- сөйлем. Менің ойымша, Мағжан –ұлтжанды ақын.
2 -сөйлем. Себебі,...
3- сөйлем. Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын...
Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай
шешімге келдім...
2-топ . Екі жақты түсіндірме күнделігін толтырады
3-топ. “Сөздер банкісі” әдісімен жұмыс жасайды (топтық)
11 слайд
2-тапсырма 1-топ . «ПОПС формуласын» пайдаланып жұмыс жасайды 1- сөйлем. Менің ойымша, Мағжан –ұлтжанды ақын. 2 -сөйлем. Себебі,... 3- сөйлем. Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын... Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім... 2-топ . Екі жақты түсіндірме күнделігін толтырады 3-топ. “Сөздер банкісі” әдісімен жұмыс жасайды (топтық)
12 слайд
Осы өлеңнің маған әсер
еткен шумағы Неліктен ол маған әсер
етті?Екі жақты түсіндірмелі күнделік толтыру
12 слайд
Осы өлеңнің маған әсер еткен шумағы Неліктен ол маған әсер етті?Екі жақты түсіндірмелі күнделік толтыру
13 слайд
Үйге тапсырма
1. «Қазақ тілі» өлеңін жаттау
2. “ Қазақ тілінің бүгінгі таңдағы жағдайы” тақырыбында
пікір жазу
13 слайд
Үйге тапсырма 1. «Қазақ тілі» өлеңін жаттау 2. “ Қазақ тілінің бүгінгі таңдағы жағдайы” тақырыбында пікір жазу
14 слайд
Рефлексия
Атым ________________
1.Бүгінгі сабақта құнды мәселе не болды?
2.Сабақтан қандай әсер алдым?
3.Ойымды жеткізе алдым ба?
4.Сабақта мен үшін не қиын болды?
5.Сабақ көңілімнен шықты ма?
14 слайд
Рефлексия Атым ________________ 1.Бүгінгі сабақта құнды мәселе не болды? 2.Сабақтан қандай әсер алдым? 3.Ойымды жеткізе алдым ба? 4.Сабақта мен үшін не қиын болды? 5.Сабақ көңілімнен шықты ма?