Материалдар / Ашық сабақ Мағжан Жұмабаевтың "Қазақ тілі" өлеңі 6 сынып

Ашық сабақ Мағжан Жұмабаевтың "Қазақ тілі" өлеңі 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мағжан Жұмабаевтың "Қазақ тілі" өлеңін меңгерту барысында таптырмас көрнекілік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2019
696
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

кім?Мысал деген не? “ Қара бұлт” өлеңінде адам бойында болатын қандай қасиеттер туралы айтылады? “ Қара бұлт” өлеңінде ақын ө

2 слайд
кім?Мысал деген не? “ Қара бұлт” өлеңінде адам бойында болатын қандай қасиеттер туралы айтылады? “ Қара бұлт” өлеңінде ақын өз ойын қалай қорытқан? Ахмет Байтұрсынұлы кім?

2 слайд

кім?Мысал деген не? “ Қара бұлт” өлеңінде адам бойында болатын қандай қасиеттер туралы айтылады? “ Қара бұлт” өлеңінде ақын өз ойын қалай қорытқан? Ахмет Байтұрсынұлы кім?

Қарашаның он тоғызы М.Жұмабаевтың “Қазақ тілі” өлеңі

3 слайд
Қарашаның он тоғызы М.Жұмабаевтың “Қазақ тілі” өлеңі

3 слайд

Қарашаның он тоғызы М.Жұмабаевтың “Қазақ тілі” өлеңі

Мағжан Жұмабаев - қазақ поэзиясының ірі өкілдерінің бірі. 1893 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Булаев ауд

4 слайд
Мағжан Жұмабаев - қазақ поэзиясының ірі өкілдерінің бірі. 1893 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Булаев ауданы, Сасықкөл деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен өте зеректігімен көзге түскен Мағжан төрт жасынан хат таниды. Қызылжардағы М.Бегішев ашқан медреседе 5 жыл оқып, 1910 жылы бітіреді. 1910-1913 жылдары Уфадағы "Ғалия" медресесінде оқиды. 1912 жылы Қазан қаласында ұстазы, татар жазушысы Ғалымжан Ибрагимовтың көмегімен "Шолпан" атты тұңғыш жинағы басылып шығады. Осыдан соң ақын Омбыдағы мұғалімдер семинариясына түсіп, 1916 жылы оны медальмен үздік аяқтайды. Семинарияны бітірген соң "Алаш" партиясын құруға қатысады. 1923-1927 жылдары Мәскеуде жоғарғы әдеби- көркемөнер институтында оқиды. Бұл жылдары орыс, Батыс Европа әдебиетін терең зерттеп оқиды. Араб, парсы, орыс, түрік тілдерін жақсы меңгереді. Абай поэзиясын мектеп етіп, үлгі алады.1893-1938

4 слайд

Мағжан Жұмабаев - қазақ поэзиясының ірі өкілдерінің бірі. 1893 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Булаев ауданы, Сасықкөл деген жерде дүниеге келген. Бала кезінен өте зеректігімен көзге түскен Мағжан төрт жасынан хат таниды. Қызылжардағы М.Бегішев ашқан медреседе 5 жыл оқып, 1910 жылы бітіреді. 1910-1913 жылдары Уфадағы "Ғалия" медресесінде оқиды. 1912 жылы Қазан қаласында ұстазы, татар жазушысы Ғалымжан Ибрагимовтың көмегімен "Шолпан" атты тұңғыш жинағы басылып шығады. Осыдан соң ақын Омбыдағы мұғалімдер семинариясына түсіп, 1916 жылы оны медальмен үздік аяқтайды. Семинарияны бітірген соң "Алаш" партиясын құруға қатысады. 1923-1927 жылдары Мәскеуде жоғарғы әдеби- көркемөнер институтында оқиды. Бұл жылдары орыс, Батыс Европа әдебиетін терең зерттеп оқиды. Араб, парсы, орыс, түрік тілдерін жақсы меңгереді. Абай поэзиясын мектеп етіп, үлгі алады.1893-1938

Өлеңдері: «Көкшетау», «Мен кім?», «Мен жастарға сенемін», «Түркістан» , “Толқын” т.б. Поэмалары: "Қойлыбайдың қобызы", "Бат

5 слайд
Өлеңдері: «Көкшетау», «Мен кім?», «Мен жастарға сенемін», «Түркістан» , “Толқын” т.б. Поэмалары: "Қойлыбайдың қобызы", "Батыр Баян", "Қорқыт", «Жүсіп хан», «Тоқсанның тобы», “Өтірік ертек”,т.б. Әңгімесі: «Шолпанның күнәсі» Мақаласы: «Бала тәрбиелеу жолдары», “Ақан сері”, т.б. Педагогикалық еңбектері : "Педагогика"кітабы, "Сауатты бол" оқулығы, т.б. Әндері: “Сен сұлу”, “Ақсұңқар құс”, “Япыр-ай”, “Дайди-дай”, “Сүй, жан сәулем”, “Жаралы жан”, “Сағындым”, т.б. Күйлері: “Замана зары”, “Салтанат”

5 слайд

Өлеңдері: «Көкшетау», «Мен кім?», «Мен жастарға сенемін», «Түркістан» , “Толқын” т.б. Поэмалары: "Қойлыбайдың қобызы", "Батыр Баян", "Қорқыт", «Жүсіп хан», «Тоқсанның тобы», “Өтірік ертек”,т.б. Әңгімесі: «Шолпанның күнәсі» Мақаласы: «Бала тәрбиелеу жолдары», “Ақан сері”, т.б. Педагогикалық еңбектері : "Педагогика"кітабы, "Сауатты бол" оқулығы, т.б. Әндері: “Сен сұлу”, “Ақсұңқар құс”, “Япыр-ай”, “Дайди-дай”, “Сүй, жан сәулем”, “Жаралы жан”, “Сағындым”, т.б. Күйлері: “Замана зары”, “Салтанат”

6 слайд

6 слайд

Мағжанның барлық өмірі - поэзиясында Мағжан – ұлтжанды ақын Мағжан – сыршыл ақын Мағжан – эпик ақын

7 слайд
Мағжанның барлық өмірі - поэзиясында Мағжан – ұлтжанды ақын Мағжан – сыршыл ақын Мағжан – эпик ақын

7 слайд

Мағжанның барлық өмірі - поэзиясында Мағжан – ұлтжанды ақын Мағжан – сыршыл ақын Мағжан – эпик ақын

1- тапсырма 1-топ . Өлең мазмұнына әдеби талдау жасайды (топтық жұмыс) 2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды (жұптық

8 слайд
1- тапсырма 1-топ . Өлең мазмұнына әдеби талдау жасайды (топтық жұмыс) 2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды (жұптық жұмыс) 3-топ. “Ана тілім – ардағым” тақырыбында эссе жазады (жеке жұмыс)

8 слайд

1- тапсырма 1-топ . Өлең мазмұнына әдеби талдау жасайды (топтық жұмыс) 2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды (жұптық жұмыс) 3-топ. “Ана тілім – ардағым” тақырыбында эссе жазады (жеке жұмыс)

2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау 1.Авторы 2.Тақырыбы 3.Тегі 4.Жанры 5.Идеясы 6.Өлеңді құрылысына талдау: шумақ

9 слайд
2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау 1.Авторы 2.Тақырыбы 3.Тегі 4.Жанры 5.Идеясы 6.Өлеңді құрылысына талдау: шумақ тармақ бунақ буын саны ұйқасы 7.Өлеңдегі ажарлау. Эпитет: Теңеу: 8.Өлеңдегі құбылту. Метафора :

9 слайд

2-топ. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасау 1.Авторы 2.Тақырыбы 3.Тегі 4.Жанры 5.Идеясы 6.Өлеңді құрылысына талдау: шумақ тармақ бунақ буын саны ұйқасы 7.Өлеңдегі ажарлау. Эпитет: Теңеу: 8.Өлеңдегі құбылту. Метафора :

10 слайд

10 слайд

2-тапсырма 1-топ . «ПОПС формуласын» пайдаланып жұмыс жасайды 1- сөйлем. Менің ойымша, Мағжан –ұлтжанды ақын.

11 слайд
2-тапсырма 1-топ . «ПОПС формуласын» пайдаланып жұмыс жасайды 1- сөйлем. Менің ойымша, Мағжан –ұлтжанды ақын. 2 -сөйлем. Себебі,... 3- сөйлем. Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын... Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім... 2-топ . Екі жақты түсіндірме күнделігін толтырады 3-топ. “Сөздер банкісі” әдісімен жұмыс жасайды (топтық)

11 слайд

2-тапсырма 1-топ . «ПОПС формуласын» пайдаланып жұмыс жасайды 1- сөйлем. Менің ойымша, Мағжан –ұлтжанды ақын. 2 -сөйлем. Себебі,... 3- сөйлем. Оны мына мысалдармен дәлелдей аламын... Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім... 2-топ . Екі жақты түсіндірме күнделігін толтырады 3-топ. “Сөздер банкісі” әдісімен жұмыс жасайды (топтық)

Осы өлеңнің маған әсер еткен шумағы Неліктен ол маған әсер етті?Екі жақты түсіндірмелі күнделік толтыру

12 слайд
Осы өлеңнің маған әсер еткен шумағы Неліктен ол маған әсер етті?Екі жақты түсіндірмелі күнделік толтыру

12 слайд

Осы өлеңнің маған әсер еткен шумағы Неліктен ол маған әсер етті?Екі жақты түсіндірмелі күнделік толтыру

Үйге тапсырма 1. «Қазақ тілі» өлеңін жаттау 2. “ Қазақ тілінің бүгінгі таңдағы жағдайы” тақырыбында пікір жазу

13 слайд
Үйге тапсырма 1. «Қазақ тілі» өлеңін жаттау 2. “ Қазақ тілінің бүгінгі таңдағы жағдайы” тақырыбында пікір жазу

13 слайд

Үйге тапсырма 1. «Қазақ тілі» өлеңін жаттау 2. “ Қазақ тілінің бүгінгі таңдағы жағдайы” тақырыбында пікір жазу

Рефлексия Атым ________________ 1.Бүгінгі сабақта құнды мәселе не болды? 2.Сабақтан қандай әсер алдым? 3.Ойымды жеткізе алдым б

14 слайд
Рефлексия Атым ________________ 1.Бүгінгі сабақта құнды мәселе не болды? 2.Сабақтан қандай әсер алдым? 3.Ойымды жеткізе алдым ба? 4.Сабақта мен үшін не қиын болды? 5.Сабақ көңілімнен шықты ма?

14 слайд

Рефлексия Атым ________________ 1.Бүгінгі сабақта құнды мәселе не болды? 2.Сабақтан қандай әсер алдым? 3.Ойымды жеткізе алдым ба? 4.Сабақта мен үшін не қиын болды? 5.Сабақ көңілімнен шықты ма?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ