Ашық сабақ Математика Екі таңбалы сан, қосу, азайту тәсілдері
Ашық сабақ Математика Екі таңбалы сан, қосу, азайту тәсілдері

#1 слайд
Тақырып: Коммуникатив сабақтың
құрылымы : жүйелілік және
бірізділік
4.12.2018 жыл
1 слайд
Тақырып: Коммуникатив сабақтың құрылымы : жүйелілік және бірізділік 4.12.2018 жыл
#2 слайд
• Мавзу : Коммуникатив дарснинг
тузилиши: системалилик ва
изчиллик
2 слайд
• Мавзу : Коммуникатив дарснинг тузилиши: системалилик ва изчиллик
#3 слайд
жүйелілік-реттілік пен іске асыру
бірізділік- бір-біріне ұқсас бір қалыптағы
Жүйелілік және бірізділік-Ұйымдастыру, оқылған бөлім
бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қорытындылар
жүргізу – бұл
сабақтың құрылымы:...
3 слайд
жүйелілік-реттілік пен іске асыру бірізділік- бір-біріне ұқсас бір қалыптағы Жүйелілік және бірізділік-Ұйымдастыру, оқылған бөлім бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қорытындылар жүргізу – бұл сабақтың құрылымы:...
#4 слайд
ХХІ ғасыр мұғалімдерінің басты міндеті -білім деңгейі,
ой-өрісі дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын,
туындаған мәселелерді шеше білетін шынайы өмірге
бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу
4 слайд
ХХІ ғасыр мұғалімдерінің басты міндеті -білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу
#5 слайд
Миға шабуыл:
•Коммуникатив сабақты сіз қалай түсінесіз?
•Коммуникатив сабақты жүргізудің
мақсаттары туралы не айтасыз?
•Коммуникатив сабақ баланың қандай
дағдысын дамытады деп ойлайсыз?
5 слайд
Миға шабуыл: •Коммуникатив сабақты сіз қалай түсінесіз? •Коммуникатив сабақты жүргізудің мақсаттары туралы не айтасыз? •Коммуникатив сабақ баланың қандай дағдысын дамытады деп ойлайсыз?
#6 слайд
Коммуникатив оқытудың негізгі мақсаты –
оқушыларды бірінші сабақтан бастап
сөйлеу әрекетіне баулу , тілді үйретуді
күнделікті өмірде жүзеге асыру , сабақты
практикалық жағынан жан – жақты
қамтамасыз ету .
Сөйлеу әрекетінің түрлерін (айтылым,
жазылым, тыңдалым, оқылым) дағдыларын
қалыптастыру
6 слайд
Коммуникатив оқытудың негізгі мақсаты – оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлеу әрекетіне баулу , тілді үйретуді күнделікті өмірде жүзеге асыру , сабақты практикалық жағынан жан – жақты қамтамасыз ету . Сөйлеу әрекетінің түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым) дағдыларын қалыптастыру
#7 слайд
Коммуникатив сабақтың негізгі
принциптері қайсылар?
7 слайд
Коммуникатив сабақтың негізгі принциптері қайсылар?
#8 слайд
Коммуникативтік әдістердің негізгі принциптері :
1.Тілдік дағдылар
2.Функционалдық
3.Оқиғалық
4.Жаңашылдық
5.Қарым-қатынастық дербестік бағыттар.
Коммуникативный метод обучения включает пять
принципов:
1. Принцип речемыслительной активности.
2. Принцип индивидуализации при ведущей роли его
личного аспекта.
3. Принцип функциональности.
4. Принцип ситуативности.
5. Принцип «новизны».
8 слайд
Коммуникативтік әдістердің негізгі принциптері : 1.Тілдік дағдылар 2.Функционалдық 3.Оқиғалық 4.Жаңашылдық 5.Қарым-қатынастық дербестік бағыттар. Коммуникативный метод обучения включает пять принципов: 1. Принцип речемыслительной активности. 2. Принцип индивидуализации при ведущей роли его личного аспекта. 3. Принцип функциональности. 4. Принцип ситуативности. 5. Принцип «новизны».
#9 слайд
Талқылау сұрақтары:
•Коммуникатив сабақтың құрылымында
нелерге басты назар аударылуы тиіс? Өз
пікіріңізді дәлелдеңіз.
9 слайд
Талқылау сұрақтары: •Коммуникатив сабақтың құрылымында нелерге басты назар аударылуы тиіс? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.
#10 слайд
• Сіздің мәтінмен жұмыс жасағанда ең көп
қолданатын әдіс-тәсілдеріңізден біреуін
көрсетіңіз?
•Бүгінгі күнде коммуникатив оқытуда ең көп
талап етілетін әдіс- тәсіл қайсы деп
ойлайсыз?
10 слайд
• Сіздің мәтінмен жұмыс жасағанда ең көп қолданатын әдіс-тәсілдеріңізден біреуін көрсетіңіз? •Бүгінгі күнде коммуникатив оқытуда ең көп талап етілетін әдіс- тәсіл қайсы деп ойлайсыз?
#11 слайд
Салыстырыңыз
Дәстүрлі сабақ Коммуникативті сабақ
(мақсат)
(тапсырма түрлері)
(күтілетін нәтиже)
(оқушы ... біледі)
11 слайд
Салыстырыңыз Дәстүрлі сабақ Коммуникативті сабақ (мақсат) (тапсырма түрлері) (күтілетін нәтиже) (оқушы ... біледі)
#12 слайд
Коммуникативті сабақты өткізуде
мұғалім ескеруі қажет:
•сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтиже анық
болуын;
•тілдік төрт дағдыны (оқылым,
тыңдалым,жазылым, айтылым) дамытуды;
•Коммуникатив әдістің негізгі принциптерін;
•белсенді оқыту түрлерін қолдану арқылы оқушы
уәжін арттыруды;
•мұғалім мен оқушы арасындағы кері
байланысты;
•оқу жетістігін критериалды жүйе арқылы
бағалауды.
12 слайд
Коммуникативті сабақты өткізуде мұғалім ескеруі қажет: •сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтиже анық болуын; •тілдік төрт дағдыны (оқылым, тыңдалым,жазылым, айтылым) дамытуды; •Коммуникатив әдістің негізгі принциптерін; •белсенді оқыту түрлерін қолдану арқылы оқушы уәжін арттыруды; •мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты; •оқу жетістігін критериалды жүйе арқылы бағалауды.
#13 слайд
Сабақ барысының үлгісі:
•Мотивациялық кезең: (1. Мұғалім сабақ
мақсатымен таныстырады; 2.Оқушы ойлауына түрткі
болу үшін бейнеролик көрсете алады, проблемалық сұрақ
қояды, өмірлік жағдайлар туралы айтады, жұмбақ
сурет немесе фото көрсетеді, сызбаны түсіндіруді
сұрайды)
•Жаңа материал (1.Мұғалім мәтін алды тапсырманы
естіртеді; 2.Мәтіннен соң сол бойынша топтарға 10-15
минут түрлі деңгейлі тапсырмалар береді, ол міндетті
түрде топпен орындалуы керек (постер, сызба,
салыстырмалы кесте,әңгіме, эссе және т.б.)
•Рефлексиялық кезең ( мәтінге байланысты білімді
бекіту, оны талдау, жинақтау, бағалауға арналған блум
сұрақтарын қояды( Венн диаграммасы, ПОПС
формуласы,эссе жаз, өз сөзіңмен ойды аяқта,..)
13 слайд
Сабақ барысының үлгісі: •Мотивациялық кезең: (1. Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады; 2.Оқушы ойлауына түрткі болу үшін бейнеролик көрсете алады, проблемалық сұрақ қояды, өмірлік жағдайлар туралы айтады, жұмбақ сурет немесе фото көрсетеді, сызбаны түсіндіруді сұрайды) •Жаңа материал (1.Мұғалім мәтін алды тапсырманы естіртеді; 2.Мәтіннен соң сол бойынша топтарға 10-15 минут түрлі деңгейлі тапсырмалар береді, ол міндетті түрде топпен орындалуы керек (постер, сызба, салыстырмалы кесте,әңгіме, эссе және т.б.) •Рефлексиялық кезең ( мәтінге байланысты білімді бекіту, оны талдау, жинақтау, бағалауға арналған блум сұрақтарын қояды( Венн диаграммасы, ПОПС формуласы,эссе жаз, өз сөзіңмен ойды аяқта,..)
#14 слайд
Ескерту:
•Тіл үйренуде белгілі бір стратегияны (мәтін
алды, мәтін оқып отырғандағы, мәтіннен
кейінгі тапсырманы дұрыс) қолдану жоғары
нәтижеге қол жеткізеді. Бұндай
стратегиялар оқудың тамаша құралы болып
саналады.
14 слайд
Ескерту: •Тіл үйренуде белгілі бір стратегияны (мәтін алды, мәтін оқып отырғандағы, мәтіннен кейінгі тапсырманы дұрыс) қолдану жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Бұндай стратегиялар оқудың тамаша құралы болып саналады.
#15 слайд
Тапсырма:
Мәтіннен пайдаланып коммуникатив
сабақты жоспарлау алгоритмін жасаңыз.
15 слайд
Тапсырма: Мәтіннен пайдаланып коммуникатив сабақты жоспарлау алгоритмін жасаңыз.
#16 слайд
Назарларыңызға рахмет!
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













