Материалдар / Ашық сабақ Математика Екі таңбалы сан, қосу, азайту тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Математика Екі таңбалы сан, қосу, азайту тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Турсуметова Минаввар Юлдашевна
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
457
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырып: Коммуникатив сабақтың құрылымы : жүйелілік және бірізділік 4.12.2018 жыл

1 слайд
Тақырып: Коммуникатив сабақтың құрылымы : жүйелілік және бірізділік 4.12.2018 жыл

1 слайд

Тақырып: Коммуникатив сабақтың құрылымы : жүйелілік және бірізділік 4.12.2018 жыл

• Мавзу : Коммуникатив дарснинг тузилиши: системалилик ва изчиллик

2 слайд
• Мавзу : Коммуникатив дарснинг тузилиши: системалилик ва изчиллик

2 слайд

• Мавзу : Коммуникатив дарснинг тузилиши: системалилик ва изчиллик

жүйелілік-реттілік пен іске асыру бірізділік- бір-біріне ұқсас бір қалыптағы Жүйелілік және бірізділік-Ұйымдастыру, оқылған бөлі

3 слайд
жүйелілік-реттілік пен іске асыру бірізділік- бір-біріне ұқсас бір қалыптағы Жүйелілік және бірізділік-Ұйымдастыру, оқылған бөлім бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қорытындылар жүргізу – бұл   сабақтың құрылымы:...

3 слайд

жүйелілік-реттілік пен іске асыру бірізділік- бір-біріне ұқсас бір қалыптағы Жүйелілік және бірізділік-Ұйымдастыру, оқылған бөлім бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қорытындылар жүргізу – бұл   сабақтың құрылымы:...

ХХІ ғасыр мұғалімдерінің басты міндеті -білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді

4 слайд
ХХІ ғасыр мұғалімдерінің басты міндеті -білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу

4 слайд

ХХІ ғасыр мұғалімдерінің басты міндеті -білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу

Миға шабуыл: •Коммуникатив сабақты сіз қалай түсінесіз? •Коммуникатив сабақты жүргізудің мақсаттары туралы не айтасыз? •Коммуни

5 слайд
Миға шабуыл: •Коммуникатив сабақты сіз қалай түсінесіз? •Коммуникатив сабақты жүргізудің мақсаттары туралы не айтасыз? •Коммуникатив сабақ баланың қандай дағдысын дамытады деп ойлайсыз?

5 слайд

Миға шабуыл: •Коммуникатив сабақты сіз қалай түсінесіз? •Коммуникатив сабақты жүргізудің мақсаттары туралы не айтасыз? •Коммуникатив сабақ баланың қандай дағдысын дамытады деп ойлайсыз?

Коммуникатив оқытудың негізгі мақсаты – оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлеу әрекетіне баулу , тілді үйретуді күнделікті

6 слайд
Коммуникатив оқытудың негізгі мақсаты – оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлеу әрекетіне баулу , тілді үйретуді күнделікті өмірде жүзеге асыру , сабақты практикалық жағынан жан – жақты қамтамасыз ету . Сөйлеу әрекетінің түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым) дағдыларын қалыптастыру

6 слайд

Коммуникатив оқытудың негізгі мақсаты – оқушыларды бірінші сабақтан бастап сөйлеу әрекетіне баулу , тілді үйретуді күнделікті өмірде жүзеге асыру , сабақты практикалық жағынан жан – жақты қамтамасыз ету . Сөйлеу әрекетінің түрлерін (айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым) дағдыларын қалыптастыру

Коммуникатив сабақтың негізгі принциптері қайсылар?

7 слайд
Коммуникатив сабақтың негізгі принциптері қайсылар?

7 слайд

Коммуникатив сабақтың негізгі принциптері қайсылар?

Коммуникативтік әдістердің негізгі принциптері : 1.Тілдік дағдылар 2.Функционалдық 3.Оқиғалық 4.Жаңашылд

8 слайд
Коммуникативтік әдістердің негізгі принциптері : 1.Тілдік дағдылар 2.Функционалдық 3.Оқиғалық 4.Жаңашылдық 5.Қарым-қатынастық дербестік бағыттар. Коммуникативный метод обучения включает пять принципов: 1.  Принцип речемыслительной активности. 2.  Принцип индивидуализации при ведущей роли его личного аспекта. 3.  Принцип функциональности. 4.  Принцип ситуативности. 5.  Принцип «новизны».

8 слайд

Коммуникативтік әдістердің негізгі принциптері : 1.Тілдік дағдылар 2.Функционалдық 3.Оқиғалық 4.Жаңашылдық 5.Қарым-қатынастық дербестік бағыттар. Коммуникативный метод обучения включает пять принципов: 1.  Принцип речемыслительной активности. 2.  Принцип индивидуализации при ведущей роли его личного аспекта. 3.  Принцип функциональности. 4.  Принцип ситуативности. 5.  Принцип «новизны».

Талқылау сұрақтары: •Коммуникатив сабақтың құрылымында нелерге басты назар аударылуы тиіс? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

9 слайд
Талқылау сұрақтары: •Коммуникатив сабақтың құрылымында нелерге басты назар аударылуы тиіс? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

9 слайд

Талқылау сұрақтары: •Коммуникатив сабақтың құрылымында нелерге басты назар аударылуы тиіс? Өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

• Сіздің мәтінмен жұмыс жасағанда ең көп қолданатын әдіс-тәсілдеріңізден біреуін көрсетіңіз? •Бүгінгі күнде коммуника

10 слайд
• Сіздің мәтінмен жұмыс жасағанда ең көп қолданатын әдіс-тәсілдеріңізден біреуін көрсетіңіз? •Бүгінгі күнде коммуникатив оқытуда ең көп талап етілетін әдіс- тәсіл қайсы деп ойлайсыз?

10 слайд

• Сіздің мәтінмен жұмыс жасағанда ең көп қолданатын әдіс-тәсілдеріңізден біреуін көрсетіңіз? •Бүгінгі күнде коммуникатив оқытуда ең көп талап етілетін әдіс- тәсіл қайсы деп ойлайсыз?

Салыстырыңыз Дәстүрлі сабақ Коммуникативті сабақ (мақсат) (тапсырма түрлері) (күтілетін нәтиже) (оқушы ... біледі)

11 слайд
Салыстырыңыз Дәстүрлі сабақ Коммуникативті сабақ (мақсат) (тапсырма түрлері) (күтілетін нәтиже) (оқушы ... біледі)

11 слайд

Салыстырыңыз Дәстүрлі сабақ Коммуникативті сабақ (мақсат) (тапсырма түрлері) (күтілетін нәтиже) (оқушы ... біледі)

Коммуникативті сабақты өткізуде мұғалім ескеруі қажет: •сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтиже анық болуын; •тілдік төр

12 слайд
Коммуникативті сабақты өткізуде мұғалім ескеруі қажет: •сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтиже анық болуын; •тілдік төрт дағдыны (оқылым, тыңдалым,жазылым, айтылым) дамытуды; •Коммуникатив әдістің негізгі принциптерін; •белсенді оқыту түрлерін қолдану арқылы оқушы уәжін арттыруды; •мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты; •оқу жетістігін критериалды жүйе арқылы бағалауды.

12 слайд

Коммуникативті сабақты өткізуде мұғалім ескеруі қажет: •сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтиже анық болуын; •тілдік төрт дағдыны (оқылым, тыңдалым,жазылым, айтылым) дамытуды; •Коммуникатив әдістің негізгі принциптерін; •белсенді оқыту түрлерін қолдану арқылы оқушы уәжін арттыруды; •мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты; •оқу жетістігін критериалды жүйе арқылы бағалауды.

Сабақ барысының үлгісі: •Мотивациялық кезең: (1. Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады; 2.Оқушы ойлауына түрткі болу үшін бейн

13 слайд
Сабақ барысының үлгісі: •Мотивациялық кезең: (1. Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады; 2.Оқушы ойлауына түрткі болу үшін бейнеролик көрсете алады, проблемалық сұрақ қояды, өмірлік жағдайлар туралы айтады, жұмбақ сурет немесе фото көрсетеді, сызбаны түсіндіруді сұрайды) •Жаңа материал (1.Мұғалім мәтін алды тапсырманы естіртеді; 2.Мәтіннен соң сол бойынша топтарға 10-15 минут түрлі деңгейлі тапсырмалар береді, ол міндетті түрде топпен орындалуы керек (постер, сызба, салыстырмалы кесте,әңгіме, эссе және т.б.) •Рефлексиялық кезең ( мәтінге байланысты білімді бекіту, оны талдау, жинақтау, бағалауға арналған блум сұрақтарын қояды( Венн диаграммасы, ПОПС формуласы,эссе жаз, өз сөзіңмен ойды аяқта,..)

13 слайд

Сабақ барысының үлгісі: •Мотивациялық кезең: (1. Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады; 2.Оқушы ойлауына түрткі болу үшін бейнеролик көрсете алады, проблемалық сұрақ қояды, өмірлік жағдайлар туралы айтады, жұмбақ сурет немесе фото көрсетеді, сызбаны түсіндіруді сұрайды) •Жаңа материал (1.Мұғалім мәтін алды тапсырманы естіртеді; 2.Мәтіннен соң сол бойынша топтарға 10-15 минут түрлі деңгейлі тапсырмалар береді, ол міндетті түрде топпен орындалуы керек (постер, сызба, салыстырмалы кесте,әңгіме, эссе және т.б.) •Рефлексиялық кезең ( мәтінге байланысты білімді бекіту, оны талдау, жинақтау, бағалауға арналған блум сұрақтарын қояды( Венн диаграммасы, ПОПС формуласы,эссе жаз, өз сөзіңмен ойды аяқта,..)

Ескерту: •Тіл үйренуде белгілі бір стратегияны (мәтін алды, мәтін оқып отырғандағы, мәтіннен кейінгі тапсырманы дұрыс) қолдан

14 слайд
Ескерту: •Тіл үйренуде белгілі бір стратегияны (мәтін алды, мәтін оқып отырғандағы, мәтіннен кейінгі тапсырманы дұрыс) қолдану жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Бұндай стратегиялар оқудың тамаша құралы болып саналады.

14 слайд

Ескерту: •Тіл үйренуде белгілі бір стратегияны (мәтін алды, мәтін оқып отырғандағы, мәтіннен кейінгі тапсырманы дұрыс) қолдану жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Бұндай стратегиялар оқудың тамаша құралы болып саналады.

Тапсырма: Мәтіннен пайдаланып коммуникатив сабақты жоспарлау алгоритмін жасаңыз.

15 слайд
Тапсырма: Мәтіннен пайдаланып коммуникатив сабақты жоспарлау алгоритмін жасаңыз.

15 слайд

Тапсырма: Мәтіннен пайдаланып коммуникатив сабақты жоспарлау алгоритмін жасаңыз.

Назарларыңызға рахмет!

16 слайд
Назарларыңызға рахмет!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!