Ашық сабақ: "Мәтін және оның түрлері" 4-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Мәтін және оның түрлері" 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың мәтін туралы түсініктерін кеңейту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытынды жасауға, оған өз пікірін, ойын қосуға, мәтін түрлерін ажыратуға, оның түріне қарай шағын мәтін құрастыруға дағдыландыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: “Мәтін және оның түрлері”

#1 слайд
Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: “Мәтін және оның түрлері”

1 слайд

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: “Мәтін және оның түрлері”

• Сабақтың мақсаты: • Білімділік: • Оқушылардың мәтін туралы түсініктерін кеңейту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой

#2 слайд
• Сабақтың мақсаты: • Білімділік: • Оқушылардың мәтін туралы түсініктерін кеңейту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытынды жасауға, оған өз пікірін, ойын қосуға, мәтін түрлерін ажыратуға, оның түріне қарай шағын мәтін құрастыруға дағдыландыру. Дамытушылық : АКТ-ны пайдалана отырып, бірлескен жұмысты ұйымдастыру, танымын, өзіндік пікірін, зерттеушілігін, сындарлы сөйлеуін дамыту, өзін-өзі бағалауын жетілдіру. Тәрбиелік: • Ойын еркін айтуға дағдыландыру. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру. Шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Бойларына жақсы қасиеттерді жинай білуге, • жақсы мен жаман әдет қылықтарды ажырата білуге, • жауапкершілік сезімі бар жеке тұлғаны тәрбиелеу.

2 слайд

• Сабақтың мақсаты: • Білімділік: • Оқушылардың мәтін туралы түсініктерін кеңейту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытынды жасауға, оған өз пікірін, ойын қосуға, мәтін түрлерін ажыратуға, оның түріне қарай шағын мәтін құрастыруға дағдыландыру. Дамытушылық : АКТ-ны пайдалана отырып, бірлескен жұмысты ұйымдастыру, танымын, өзіндік пікірін, зерттеушілігін, сындарлы сөйлеуін дамыту, өзін-өзі бағалауын жетілдіру. Тәрбиелік: • Ойын еркін айтуға дағдыландыру. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру. Шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу. Бойларына жақсы қасиеттерді жинай білуге, • жақсы мен жаман әдет қылықтарды ажырата білуге, • жауапкершілік сезімі бар жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ- жауап, түсіндіру, топтық жұмыс, ойын әдістері. Сабақтың көрнек

#3 слайд
Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ- жауап, түсіндіру, топтық жұмыс, ойын әдістері. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, қима қағаздар, бейне таспалар. Пән аралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу.

3 слайд

Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың әдісі: әңгімелеу, сұрақ- жауап, түсіндіру, топтық жұмыс, ойын әдістері. Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, қима қағаздар, бейне таспалар. Пән аралық байланыс: дүниетану, әдебиеттік оқу.

І. Ұйымдастыру кезеңі: Қуан шаттан, алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң! Қайырлы күн!

#4 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: Қуан шаттан, алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң! Қайырлы күн!

4 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі: Қуан шаттан, алақай! Қуанатын күн келді. Күліп шықты күн бүгін, Қайырлы таң! Қайырлы күн!

• І топ: • ІІ топ: • ІІІ топ:

#5 слайд
• І топ: • ІІ топ: • ІІІ топ:

5 слайд

• І топ: • ІІ топ: • ІІІ топ:

ІІ. Психологиялық дайындық : - Әрбір адам? - Әрбір сабақ? - Әрбір ісің? - Әрбір сөзің?

#6 слайд
ІІ. Психологиялық дайындық : - Әрбір адам? - Әрбір сабақ? - Әрбір ісің? - Әрбір сөзің?

6 слайд

ІІ. Психологиялық дайындық : - Әрбір адам? - Әрбір сабақ? - Әрбір ісің? - Әрбір сөзің?

Топ ережесін ұсыну: -Тәртіп сақтау. -Ой қосу. -Біреудің ойын тыңдау. -Ашуға жол бермеу. -Топты қолдап отыру.

#7 слайд
Топ ережесін ұсыну: -Тәртіп сақтау. -Ой қосу. -Біреудің ойын тыңдау. -Ашуға жол бермеу. -Топты қолдап отыру.

7 слайд

Топ ережесін ұсыну: -Тәртіп сақтау. -Ой қосу. -Біреудің ойын тыңдау. -Ашуға жол бермеу. -Топты қолдап отыру.

“ Мәтін және оның түрлері”

#8 слайд
“ Мәтін және оның түрлері”

8 слайд

“ Мәтін және оның түрлері”

- Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық? - Мәтін сөзіне дыбыстық талдау жасау. - Мәтін неден құралады? - Мәтін деген не? - М

#9 слайд
- Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық? - Мәтін сөзіне дыбыстық талдау жасау. - Мәтін неден құралады? - Мәтін деген не? - Мәтіннің атауын не деп атаймыз? - Мәтін қандай бөліктерге бөлінеді? - Әр бөлік қалай жазылады? - Мәтіннің қандай түрлерін білеміз? - Олардың сұрақтарын ата.

9 слайд

- Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық? - Мәтін сөзіне дыбыстық талдау жасау. - Мәтін неден құралады? - Мәтін деген не? - Мәтіннің атауын не деп атаймыз? - Мәтін қандай бөліктерге бөлінеді? - Әр бөлік қалай жазылады? - Мәтіннің қандай түрлерін білеміз? - Олардың сұрақтарын ата.

Мәтін Пайымдау СипаттауӘңгімелеу Не істеді?

#10 слайд
Мәтін Пайымдау СипаттауӘңгімелеу Не істеді?

10 слайд

Мәтін Пайымдау СипаттауӘңгімелеу Не істеді?

. Ойын: “ Кім білгіш?”

#11 слайд
. Ойын: “ Кім білгіш?”

11 слайд

. Ойын: “ Кім білгіш?”

ІІ баған: Ақ аюдың денесі ірі, терісі ақ түсті болады. Ақ аю-жыртқыш аң.І баған: Ақ аю-жыртқыш аң. Балалар мектепке келді. Да

#12 слайд
ІІ баған: Ақ аюдың денесі ірі, терісі ақ түсті болады. Ақ аю-жыртқыш аң.І баған: Ақ аю-жыртқыш аң. Балалар мектепке келді. Далада жаңбыр жауып тұр.

12 слайд

ІІ баған: Ақ аюдың денесі ірі, терісі ақ түсті болады. Ақ аю-жыртқыш аң.І баған: Ақ аю-жыртқыш аң. Балалар мектепке келді. Далада жаңбыр жауып тұр.

Ойын: «Хатшы»

#13 слайд
Ойын: «Хатшы»

13 слайд

Ойын: «Хатшы»

«Сөз» Болат мек- тептен келді. Атасы аулаға ағаштар отырғызды. - Болат не істеді? «Дыбыс» «Сөйлем» Аққу-ең сұ- лу құ

#14 слайд
«Сөз» Болат мек- тептен келді. Атасы аулаға ағаштар отырғызды. - Болат не істеді? «Дыбыс» «Сөйлем» Аққу-ең сұ- лу құс. Ол көлде мекендейді. -Аққу қандай құс? Қоянның терісі жыл мезгілдеріне орай өзгеріп отырады. -Неліктен?

14 слайд

«Сөз» Болат мек- тептен келді. Атасы аулаға ағаштар отырғызды. - Болат не істеді? «Дыбыс» «Сөйлем» Аққу-ең сұ- лу құс. Ол көлде мекендейді. -Аққу қандай құс? Қоянның терісі жыл мезгілдеріне орай өзгеріп отырады. -Неліктен?

Қорытынды: -Әңгімелеу мәтіні қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. -Сипаттау мәтіні қандай да бір

#15 слайд
Қорытынды: -Әңгімелеу мәтіні қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. -Сипаттау мәтіні қандай да бір нәрсені, затты сипаттайды және қандай? сұрағына жауап береді. -Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді және не үшін? сұрағына жауап береді.

15 слайд

Қорытынды: -Әңгімелеу мәтіні қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. -Сипаттау мәтіні қандай да бір нәрсені, затты сипаттайды және қандай? сұрағына жауап береді. -Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді және не үшін? сұрағына жауап береді.

Көркем жазу Дәптермен жұмыс Ә ә әтеш

#16 слайд
Көркем жазу Дәптермен жұмыс Ә ә әтеш

16 слайд

Көркем жазу Дәптермен жұмыс Ә ә әтеш

Оқулықпен жұмыс

#17 слайд
Оқулықпен жұмыс

17 слайд

Оқулықпен жұмыс

149-жаттығу -Мәтінде не туралы айтылған? -Мәтін неше бөліктен тұрады? -Мәтіннің 1-бөлігінде не туралы айтылған? Ол мәтіннің қай

#18 слайд
149-жаттығу -Мәтінде не туралы айтылған? -Мәтін неше бөліктен тұрады? -Мәтіннің 1-бөлігінде не туралы айтылған? Ол мәтіннің қай түрі? -Мәтіннің 2-бөлігінде не туралы айтылған? Ол мәтіннің қай түрі? -Мәтіннің 3-бөлігінде не туралы Айтылған? Ол мәтіннің қай түрі?

18 слайд

149-жаттығу -Мәтінде не туралы айтылған? -Мәтін неше бөліктен тұрады? -Мәтіннің 1-бөлігінде не туралы айтылған? Ол мәтіннің қай түрі? -Мәтіннің 2-бөлігінде не туралы айтылған? Ол мәтіннің қай түрі? -Мәтіннің 3-бөлігінде не туралы Айтылған? Ол мәтіннің қай түрі?

. 150-жаттығу. -Бұл мәтіннің қай түріне жатады? -Қандай сұрақ қойылады? -Оны қай жерінен байқадыңдар?

#19 слайд
. 150-жаттығу. -Бұл мәтіннің қай түріне жатады? -Қандай сұрақ қойылады? -Оны қай жерінен байқадыңдар?

19 слайд

. 150-жаттығу. -Бұл мәтіннің қай түріне жатады? -Қандай сұрақ қойылады? -Оны қай жерінен байқадыңдар?

Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Бір отырып тұрайық. Танып алып би түрін, Билейікші, халайық!

#20 слайд
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Бір отырып тұрайық. Танып алып би түрін, Билейікші, халайық!

20 слайд

Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Бір отырып тұрайық. Танып алып би түрін, Билейікші, халайық!

Оқулықпен жұмыс

#21 слайд
Оқулықпен жұмыс

21 слайд

Оқулықпен жұмыс

151-жаттығу. Ауызша орындату

#22 слайд
151-жаттығу. Ауызша орындату

22 слайд

151-жаттығу. Ауызша орындату

152-жаттығу. Ауызша орындату.

#23 слайд
152-жаттығу. Ауызша орындату.

23 слайд

152-жаттығу. Ауызша орындату.

Бастауыштың қыздары мықты... Көз тимесін!!!

#24 слайд
Бастауыштың қыздары мықты... Көз тимесін!!!

24 слайд

Бастауыштың қыздары мықты... Көз тимесін!!!

Қарлығаш Тоқылдақ Сауысқан Ойын: “Веер"

#25 слайд
Қарлығаш Тоқылдақ Сауысқан Ойын: “Веер"

25 слайд

Қарлығаш Тоқылдақ Сауысқан Ойын: “Веер"

1. Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? 2. Мәтін деген не? 3. Мәтіннің бөліктерін ата. 4. Мәтіннің әр бөлігі қалай басталады? 5. М

#26 слайд
1. Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? 2. Мәтін деген не? 3. Мәтіннің бөліктерін ата. 4. Мәтіннің әр бөлігі қалай басталады? 5. Мәтіннің қандай түрлері болады екен?

26 слайд

1. Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? 2. Мәтін деген не? 3. Мәтіннің бөліктерін ата. 4. Мәтіннің әр бөлігі қалай басталады? 5. Мәтіннің қандай түрлері болады екен?

М ә т ін Әңгімелеу Не істеді? Пайымдау Неліктен? Сипаттау Қандай?

#27 слайд
М ә т ін Әңгімелеу Не істеді? Пайымдау Неліктен? Сипаттау Қандай?

27 слайд

М ә т ін Әңгімелеу Не істеді? Пайымдау Неліктен? Сипаттау Қандай?

153 – жаттығу. Ережелерді пысықтау, жаттау.

#28 слайд
153 – жаттығу. Ережелерді пысықтау, жаттау.

28 слайд

153 – жаттығу. Ережелерді пысықтау, жаттау.

Біздің қыздар қандай? Жауап:

#29 слайд
Біздің қыздар қандай? Жауап:

29 слайд

Біздің қыздар қандай? Жауап:

Ой – қорыту: - Не білдім? - Не үйрендім? - Нені білгім келеді?

#30 слайд
Ой – қорыту: - Не білдім? - Не үйрендім? - Нені білгім келеді?

30 слайд

Ой – қорыту: - Не білдім? - Не үйрендім? - Нені білгім келеді?

Орнымыздан тұрайық, Көргенді бала болайық, Қонақ болған ұстаздарға. Шапалақты соғайық.

#31 слайд
Орнымыздан тұрайық, Көргенді бала болайық, Қонақ болған ұстаздарға. Шапалақты соғайық.

31 слайд

Орнымыздан тұрайық, Көргенді бала болайық, Қонақ болған ұстаздарға. Шапалақты соғайық.

Назар аударғандарыңызғаНазар аударғандарыңызға көп – көп рақмет!!!көп – көп рақмет!!!

#32 слайд
Назар аударғандарыңызғаНазар аударғандарыңызға көп – көп рақмет!!!көп – көп рақмет!!!

32 слайд

Назар аударғандарыңызғаНазар аударғандарыңызға көп – көп рақмет!!!көп – көп рақмет!!!

Файл форматы:
ppt
21.10.2020
2931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі