Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Абай жолы" "Қайтқанда" тарауы 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Абай жолы" "Қайтқанда" тарауы 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
юбба б Сабақ тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» Сабақ мақсатыОқу мақсатыАбайтану 6-сынып Тілдік мақсат

#1 слайд
юбба б Сабақ тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» Сабақ мақсатыОқу мақсатыАбайтану 6-сынып Тілдік мақсат Ертуғанқызы Майгүл«№4 жалпы аралас білім беретін орта мектеп»КММ Құндылықтарға баулу: Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы Абай мен Құнанбай образдарын талдау барысында ішінара насихатталады Қайтқанда тарауының мазмұнымен таныса отырып, Бала Абай бейнесін таниды. Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдайды.   Талқылауға арналған сұрақтар:III бөлім Ғылым оқып, ой тапқан Барлық оқушылар: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтін ді тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Оқушылардың көпшілігі. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады . Оқушылар орындай алады: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады Бөлім не үшін «Қайтқанда» деп аталады, қалай ойлайсыңдар? Абайдың ауылға қайтқан кездегі көңіл-күйі, сезімі қандай болды? юбба б

1 слайд

юбба б Сабақ тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» Сабақ мақсатыОқу мақсатыАбайтану 6-сынып Тілдік мақсат Ертуғанқызы Майгүл«№4 жалпы аралас білім беретін орта мектеп»КММ Құндылықтарға баулу: Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы Абай мен Құнанбай образдарын талдау барысында ішінара насихатталады Қайтқанда тарауының мазмұнымен таныса отырып, Бала Абай бейнесін таниды. Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдайды.   Талқылауға арналған сұрақтар:III бөлім Ғылым оқып, ой тапқан Барлық оқушылар: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтін ді тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Оқушылардың көпшілігі. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады . Оқушылар орындай алады: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады Бөлім не үшін «Қайтқанда» деп аталады, қалай ойлайсыңдар? Абайдың ауылға қайтқан кездегі көңіл-күйі, сезімі қандай болды? юбба б

Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш,

#2 слайд
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш, Іні-сіңілі ардағым Бәрі менің бау- бағым... Топқа бөлу (суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Сабақ басы 8 минут Сабақ соңы 7 минутСабақ ортасы 25минут Кері байланыс: «Бәрі менің қолымда» 1.Кішкентай бармақ - Мен бүгін сабақтан алдым? 2. Төртінші бармақ - Мен бүгін не істедім және неге қол жеткіздім? 3. Ортаңғы бармақ - Менің бүгінгі көңілім қандай? 4. Екінші бармақ - Мен бүгін кімге көмектестім? 5. Басбармақ - Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? Рефлексия. «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайдыМиға шабуыл. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Кроссенс» әдісін қолданамын. Оқушылар 4 сурет бойынша тақырыпты болжайды. Сұрақтар: -Абай Құнанбаев кім? -Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді? -Абай жолы роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім? -Қандай шығармаларын білесіңдер? -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауы бойынша үзінді. Тақырыпты ашқаннан кейін аудиокітаптан «Абай жолы» романының «Қайтқанда» бөлімін тыңдайды. «Шынжыр» әдіс арқылы тыңдалым мазмұны бойынша бір-бірден сөйлем айтып шығады. Бірінің сөзін басқа біреу қайталамау керек. Қ/Б: Смайликтер арқылы ым-ишаратпен бағалау. Сабақ соңы 7 минут

2 слайд

Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш, Іні-сіңілі ардағым Бәрі менің бау- бағым... Топқа бөлу (суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Сабақ басы 8 минут Сабақ соңы 7 минутСабақ ортасы 25минут Кері байланыс: «Бәрі менің қолымда» 1.Кішкентай бармақ - Мен бүгін сабақтан алдым? 2. Төртінші бармақ - Мен бүгін не істедім және неге қол жеткіздім? 3. Ортаңғы бармақ - Менің бүгінгі көңілім қандай? 4. Екінші бармақ - Мен бүгін кімге көмектестім? 5. Басбармақ - Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? Рефлексия. «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайдыМиға шабуыл. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Кроссенс» әдісін қолданамын. Оқушылар 4 сурет бойынша тақырыпты болжайды. Сұрақтар: -Абай Құнанбаев кім? -Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді? -Абай жолы роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім? -Қандай шығармаларын білесіңдер? -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауы бойынша үзінді. Тақырыпты ашқаннан кейін аудиокітаптан «Абай жолы» романының «Қайтқанда» бөлімін тыңдайды. «Шынжыр» әдіс арқылы тыңдалым мазмұны бойынша бір-бірден сөйлем айтып шығады. Бірінің сөзін басқа біреу қайталамау керек. Қ/Б: Смайликтер арқылы ым-ишаратпен бағалау. Сабақ соңы 7 минут

Diagram Рефлексия Бағалау «Пазл » әдісі «Кроссенс» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Төрт сөйлем»

#3 слайд
Diagram Рефлексия Бағалау «Пазл » әдісі «Кроссенс» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Төрт сөйлем» «Еркін жазба» әдісі «Үш шапалақ» «Смайликтер» «+-». «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайды.  

3 слайд

Diagram Рефлексия Бағалау «Пазл » әдісі «Кроссенс» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Төрт сөйлем» «Еркін жазба» әдісі «Үш шапалақ» «Смайликтер» «+-». «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайды.  

Файл форматы:
pptx
09.12.2020
906
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі