Материалдар / Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Абай жолы" "Қайтқанда" тарауы 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мұхтар Әуезов "Абай жолы" "Қайтқанда" тарауы 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
649
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
юбба б Сабақ тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» Сабақ мақсатыОқу мақсатыАбайтану 6-сынып Тілдік мақсат

1 слайд
юбба б Сабақ тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» Сабақ мақсатыОқу мақсатыАбайтану 6-сынып Тілдік мақсат Ертуғанқызы Майгүл«№4 жалпы аралас білім беретін орта мектеп»КММ Құндылықтарға баулу: Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы Абай мен Құнанбай образдарын талдау барысында ішінара насихатталады Қайтқанда тарауының мазмұнымен таныса отырып, Бала Абай бейнесін таниды. Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдайды.   Талқылауға арналған сұрақтар:III бөлім Ғылым оқып, ой тапқан Барлық оқушылар: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтін ді тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Оқушылардың көпшілігі. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады . Оқушылар орындай алады: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады Бөлім не үшін «Қайтқанда» деп аталады, қалай ойлайсыңдар? Абайдың ауылға қайтқан кездегі көңіл-күйі, сезімі қандай болды? юбба б

1 слайд

юбба б Сабақ тақырыбы: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» Сабақ мақсатыОқу мақсатыАбайтану 6-сынып Тілдік мақсат Ертуғанқызы Майгүл«№4 жалпы аралас білім беретін орта мектеп»КММ Құндылықтарға баулу: Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығы Абай мен Құнанбай образдарын талдау барысында ішінара насихатталады Қайтқанда тарауының мазмұнымен таныса отырып, Бала Абай бейнесін таниды. Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдайды.   Талқылауға арналған сұрақтар:III бөлім Ғылым оқып, ой тапқан Барлық оқушылар: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтін ді тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Оқушылардың көпшілігі. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Кейбір оқушылар: Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады . Оқушылар орындай алады: «Қайтқанда» үзіндісінен мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжайды. «Қайтқанда» үзіндісінен мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кесте жасайды. Көтерілген мәселе бойынша  тірек сөздерді қолданып «Әке мен бала» тақырыбына диалог құрастырады. Көтерілген мәселе бойынша негізгі ақпараттарды келтіре отырып ә ке туралы жинақы әңгіме құрастырады Бөлім не үшін «Қайтқанда» деп аталады, қалай ойлайсыңдар? Абайдың ауылға қайтқан кездегі көңіл-күйі, сезімі қандай болды? юбба б

Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш,

2 слайд
Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш, Іні-сіңілі ардағым Бәрі менің бау- бағым... Топқа бөлу (суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Сабақ басы 8 минут Сабақ соңы 7 минутСабақ ортасы 25минут Кері байланыс: «Бәрі менің қолымда» 1.Кішкентай бармақ - Мен бүгін сабақтан алдым? 2. Төртінші бармақ - Мен бүгін не істедім және неге қол жеткіздім? 3. Ортаңғы бармақ - Менің бүгінгі көңілім қандай? 4. Екінші бармақ - Мен бүгін кімге көмектестім? 5. Басбармақ - Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? Рефлексия. «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайдыМиға шабуыл. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Кроссенс» әдісін қолданамын. Оқушылар 4 сурет бойынша тақырыпты болжайды. Сұрақтар: -Абай Құнанбаев кім? -Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді? -Абай жолы роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім? -Қандай шығармаларын білесіңдер? -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауы бойынша үзінді. Тақырыпты ашқаннан кейін аудиокітаптан «Абай жолы» романының «Қайтқанда» бөлімін тыңдайды. «Шынжыр» әдіс арқылы тыңдалым мазмұны бойынша бір-бірден сөйлем айтып шығады. Бірінің сөзін басқа біреу қайталамау керек. Қ/Б: Смайликтер арқылы ым-ишаратпен бағалау. Сабақ соңы 7 минут

2 слайд

Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері» Бір, екі, үш, Әке-шеше қорғаным Бір, екі, үш, Бауыр-аға орманым Бір,екі, үш, Іні-сіңілі ардағым Бәрі менің бау- бағым... Топқа бөлу (суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Сабақ басы 8 минут Сабақ соңы 7 минутСабақ ортасы 25минут Кері байланыс: «Бәрі менің қолымда» 1.Кішкентай бармақ - Мен бүгін сабақтан алдым? 2. Төртінші бармақ - Мен бүгін не істедім және неге қол жеткіздім? 3. Ортаңғы бармақ - Менің бүгінгі көңілім қандай? 4. Екінші бармақ - Мен бүгін кімге көмектестім? 5. Басбармақ - Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? Рефлексия. «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайдыМиға шабуыл. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Кроссенс» әдісін қолданамын. Оқушылар 4 сурет бойынша тақырыпты болжайды. Сұрақтар: -Абай Құнанбаев кім? -Абайдың тәрбиесіне кімдер көбірек көңіл бөлді? -Абай жолы роман эпопеясы жайлы не білесіңдер? -М.Әуезов кім? -Қандай шығармаларын білесіңдер? -Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ? Бүгінгі тақырып: М.Әуезов «Абай жолы», «Қайтқанда» тарауы бойынша үзінді. Тақырыпты ашқаннан кейін аудиокітаптан «Абай жолы» романының «Қайтқанда» бөлімін тыңдайды. «Шынжыр» әдіс арқылы тыңдалым мазмұны бойынша бір-бірден сөйлем айтып шығады. Бірінің сөзін басқа біреу қайталамау керек. Қ/Б: Смайликтер арқылы ым-ишаратпен бағалау. Сабақ соңы 7 минут

Diagram Рефлексия Бағалау «Пазл » әдісі «Кроссенс» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Төрт сөйлем»

3 слайд
Diagram Рефлексия Бағалау «Пазл » әдісі «Кроссенс» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Төрт сөйлем» «Еркін жазба» әдісі «Үш шапалақ» «Смайликтер» «+-». «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайды.  

3 слайд

Diagram Рефлексия Бағалау «Пазл » әдісі «Кроссенс» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Төрт сөйлем» «Еркін жазба» әдісі «Үш шапалақ» «Смайликтер» «+-». «Тілек тізбегі» Бүгін сабақтағы көңіл-күйлерін үш тілек сөзбен қорытындылайды.